Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΙΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 12.1 Σχεδιασμός της διάδοσης: στόχοι και διαδικασία.
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
Στρατηγική Προώθησης.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Προώθηση / Επικοινωνία
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Προώθηση / Επικοινωνία
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Πολίτες και ΜΜΕ: Ποιος κατευθύνει ποιον; Ο ρόλος της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου στην προώθηση της Παιδείας στα Μέσα Αντιγόνη Θεμιστοκλέους Λειτουργός.
O έλεγχος της διαφήμισης
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
Στη διαφήμιση όλα είναι δυνατά! Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Περιεχόμενα Πρόλογος (σελίδα 4) Η Διαφήμιση (σελίδα 6)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
 Τι είναι διαφήμιση  Διαφήμιση μέσω  Τηλεόρασης  Ραδιοφώνου  Περιοδικών  Εφημερίδων  Διαδίκτυο.
ΠΡΟΒΟΛΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΤΥΠΟ –ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ Ταξη: Α 2
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
Προώθηση / Επικοινωνία
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ Ηλεκτρική Αντίσταση είναι η ιδιότητα των υλικών να δυσκολεύουν το πέρασμα του ηλεκτρικού ρεύματος από μέσα τους. Το ηλεκτρικό ρεύμα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ Χρύσα Παπαλεξοπούλου.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 7η ( ) Αναπτύσσοντας το κατάλληλο μείγμα και σχέδιο μάρκετινγκ Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Στρατηγική Προώθησης.
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ο σκοπός της και οι επιπτώσεις της στην καθημερινή μας ζωή
ΚΩΔΙΚΑΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Επίκληση στο «ήθος» του πομπού
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Εφηβικές Συμπεριφορές υψηλού κινδυνου και ΜΜΕ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
ΚρυφΗ ΔιαφΗμιση.
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ 1η ΟΜΑΔΑ: Τριαντάφυλλου Ελ., Τζουβάνα Φ., Σπανογιάννης Δημ. 2η ΟΜΑΔΑ: Ζούπα Μ., Ζουλαλάι Φλ., Τσατσούλη Αλ., Μπραχάι Αρτ. 3η ΟΜΑΔΑ: Στάμου Αρ., Ρώμας Ηλ., Σουρλατζή Κατ., Σκουρλής Αν. 4η ΟΜΑΔΑ: Χατζής Χρ., Χατζηγιάννης Αν., Θεοχάρη Β., Μπήκα Φιλ. 5η ΟΜΑΔΑ: Τζομάκα Μ., Χοσροσβίλι Ιωαν., Σοφία Θεοδ., Στάθης Κ. Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σπαράκη Δέσποινα

Ο ορισμός της διαφήμισης Διαφήμιση σημαίνει να “τραβάς την προσοχή”. Προβάλλει τα πλεονεκτήματα ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Ως κοινωνικό φαινόμενο χαρακτηρίζει την εποχή μας και καθορίζει την στάση μας απέναντι στη ζωή.

Τα πλεονεκτήματα της διαφήμισης Καταπολεμά την ανεργία Τονώνει την εθνική οικονομία Ενισχύει τη δημοκρατία και τον πλουραλισμό Οι κρατικές διαφημίσεις αποτρέπουν από βλαβερές συνήθειες (κάπνισμα, ναρκωτικά) καθώς και ενημερώνουν για κινδύνους (AIDS)

Τα μειονεκτήματα της διαφήμισης Περιορίζει την ελευθερία της βούλησης και ο άνθρωπος γίνεται κατευθυνόμενος Ωθεί στην υπερκατανάλωση Δημιουργεί πλασματικές επιθυμίες που οδηγούν σε εξαρτήσεις και διαταραχή της προσωπικής ισορροπίας Πολλά από τα προϊόντα που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή της γίνονται απορρίμματα που ρυπαίνουν το περιβάλλον

Ιστορική Εξέλιξη Αρχαία Ελλάδα, μορφή προφορικής αγγελίας 1478 πρώτη γραπτή διαφήμιση 1492 πρώτη τοιχοκολλημένη αφίσα 1438 ανακάλυψη της τυπογραφίας

Ιστορική Εξέλιξη 1657 πρώτη διαφήμιση στην εφημερίδα 19ος αιώνας, χρυσή εποχή της καλλιτεχνικής αφίσας 1930 κυριαρχία της εμπορικής διαφήμισης 20ος αιώνας καθοριστικός ρόλος της διαφήμισης στα ΜΜΕ

Στην Ελλάδα… Εμφανίστηκε μετά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο 1950 ανάπτυξη μεγάλων ελληνικών εταιριών 1991 ρύθμιση θεμάτων σχετικά με παραπλανητική και αθέμιτη διαφήμιση

Κοινωνική Διαφήμιση Η διαφήμιση που έχει στόχο να ευαισθητοποιήσει το κοινό αναφορικά με ένα σημαντικό κοινωνικό ζήτημα Χρησιμοποιεί ίδιες μεθόδους με την εμπορική διαφήμιση, αλλά χωρίς κερδοσκοπική επιδίωξη

Πολιτική Διαφήμιση Είναι η διαδικασία κατά την οποία ένας πολιτικός ή ένα κόμμα χρησιμοποιεί τα ΜΜΕ για να προβάλλει το μήνυμα του στους ψηφοφόρους με σκοπό να τους επηρεάσει και να κατακτήσει την τελική ψήφο.

Διαφήμιση και Οικονομία Η διαφήμιση αποτελεί κλάδο της οικονομίας και μάλιστα παίζει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της Ανήκει στο τμήμα Marketing μιας επιχείρησης και είναι ένας από τους βασικότερους τρόπους προώθησης ενός προϊόντος

Άμεση και Έμμεση Διαφήμιση Άμεση διαφήμιση είναι η προβολή ενός προϊόντος σε κάποιο μέσο, τηλεόραση, αφίσα, τύπος, διαδίκτυο, κ.λ.π Η έμμεση διαφήμιση προβάλλει ένα προϊόν χωρίς να φαίνεται ότι το κείμενο ή το τηλεοπτικό ρεπορτάζ αποτελεί πληρωμένη διαφήμιση.

Μέσα Προβολής Τηλεόραση: θεωρείται η σημαντικότερη πηγή προβολής διαφημίσεων και μπορεί να διαρκέσει περίπου 30 δευτερόλεπτα. Η τιμή μιας διαφήμισης ρυθμίζεται ανάλογα με την ώρα προβολής. Ραδιόφωνο: Η ραδιοφωνική διαφήμιση στηρίζεται περισσότερο στη μουσική και το κείμενο

Τύπος: στην έντυπη διαφήμιση έχουν σημασία τα κείμενα, τα πρόσωπα, η θέση. Κινηματογράφος: οι διαφημίσεις που προβάλλονται από τον κινηματογράφο είναι έμμεσες, κατά τη διάρκεια της ταινίας και άμεσες, πριν την έναρξη της ταινίας ή στα διαλείμματα της.

Κινητά τηλέφωνα: από το 1988 έχει αρχίσει η αποστολή διαφημιστικών μηνυμάτων που προβάλλονται στην οθόνη των κινητών τηλεφώνων. Αφίσες: στις αφίσες ανήκουν τα πανό και οι πινακίδες που είναι ορατά από πεζούς οδηγούς και επιβάτες οχημάτων.

Διαδίκτυο: σε αυτό το χώρο η διαφήμιση γίνεται με αποστολή μηνυμάτων. Επίσης υπάρχουν τα διαφημιστικά φυλλάδια, τα οχήματα και τα αεροπανό.

Η διαφημιστική δαπάνη στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια (ΤΑ ΝΕΑgr )

Στόχοι της διαφήμισης Γνωστοποίηση για ύπαρξη ενός νέου προϊόντος Υπενθύμιση ύπαρξης προϊόντος Διαφήμιση εταιρίας Επηρεασμός των καταναλωτών υπέρ του προϊόντος 17

Επίκληση στο συναίσθημα Επίκληση στην αυθεντία Επίκληση στη λογική Μέθοδοι Πειθούς Επίκληση στο συναίσθημα Επίκληση στην αυθεντία Επίκληση στη λογική Χιούμορ Επίθεση στο ήθος του αντιπάλου 18

Τα χρώματα και οι σημασίες τους: Άσπρο: καθαρός, αγνός, ψυχρός, άδειος Τρικ Διαφήμισης Τα χρώματα και οι σημασίες τους: Άσπρο: καθαρός, αγνός, ψυχρός, άδειος Κόκκινο: δυνατός, παθιασμένος, επιθετικός Κίτρινο: χαρούμενος, φιλικός, αγενής Καφέ: ζεστός, γήινος, θλιμμένος Πράσινο: φυσικός, χαλαρωτικός Μπλε: αυταρχικός, αξιόπιστος Πορτοκαλί: ζεστός, δράση 19

Τεχνικές Διαφήμισης 1 Η τεχνική της αντίθεσης 2 Οι υποσχέσεις 3 Η τεχνική της κοινωνικής καταδίκης 4 Η τεχνική της συμπάθειας 5 Η τεχνική της ομορφιάς 6 Η τεχνική του κύρους 7 Η τεχνική της έλλειψης και της εγρήγορσης 8 Η γενικότερη προσπάθεια για έλεγχο του υποσυνείδητου μέσω πλάγιων τρόπων 9 Η τεχνική της προσφοράς 20

Κώδικας δεοντολογίας Ο Κώδικας Δεοντολογίας αφορά σε όλες τις διαφημίσεις για κάθε είδους προϊόντα και υπηρεσίες, καθώς και σε όλες τις μορφές εμπορικής και κοινωνικής επικοινωνίας. Ορίζει τους κανόνες που πρέπει να τηρούνται απέναντι στον πολίτη – καταναλωτή, από όλους όσους ασχολούνται με την διαφήμιση, δηλαδή διαφημιζόμενους, διαφημιστές και διαφημιστικά μέσα.

Κώδικας δεοντολογίας Σκοπός του Κώδικα είναι να αυξήσει την εμπιστοσύνη του κοινού, να δείξει ότι η διαφημιστική αγορά χειρίζεται με σεβασμό την ιδιωτική ζωή των καταναλωτών και να εξασφαλίσει την διαφημιστική επικοινωνία σε παιδιά και νέους. Ο Κώδικας έχει σαν αποτέλεσμά του να επιβεβαιώνει στον καταναλωτή ότι μέσα από την διαφήμιση δεν πρόκειται να εξαπατηθεί.

Οι βασικοί κανόνες που πρέπει να τηρούνται σε μια διαφήμιση είναι οι εξής: οι διαφημίσεις δεν πρέπει να περιέχουν δηλώσεις ή οπτικές παραστάσεις, που προσβάλλουν τα ήθη και τις επικρατούσες αντιλήψεις οι διαφημίσεις δεν πρέπει να εκμεταλλεύονται άπειρους καταναλωτές οι διαφημίσεις δεν πρέπει να δυσφημούν άλλες εταιρείες ή προϊόντα, ούτε άμεσα ούτε έμμεσα οι διαφημίσεις δεν πρέπει να κάνουν αδικαιολόγητα χρήση του ονόματος ή των αρχικών οποιασδήποτε εταιρείας, επιχείρησης, οίκου, οργανισμού, ή ιδρύματος οι διαφημίσεις δεν πρέπει να μιμούνται τη γενική εμφάνιση άλλων διαφημίσεων, με τρόπο που μπορεί να παραπλανήσει ή να δημιουργήσει σύγχυση.

Ερωτηματολόγιο στο οποίο απάντησαν οι μαθητές της Α΄ Λυκείου

ΕΠΙΛΟΓΟΣ

Στα πλαίσια της ερευνητικής εργασίας δημιουργήσαμε διάφορα τεχνήματα (αφίσες, video, slideshow) Μερικά από αυτά σας παρουσιάζουμε στη συνέχεια…

Διαφήμιση προϊόντος από τους μαθητές: Τζομάκα Μ, Σοφία Θ, Στάθης Κ, Χοσροσβίλι Ι

Αφίσα από τους μαθητές: Σπανόγιαννης Δ, Τριανταφύλλου Ε, Τζουβάνα Φ

Αφίσα από τις μαθήτριες: Ζούπα Μ, Ζουλαλάι Φ, Τσατσούλη Α, Μπραχάι Α Αφίσα από τις μαθήτριες: Ζούπα Μ, Ζουλαλάι Φ, Τσατσούλη Α, Μπραχάι Α

Κοινωνική διαφήμιση από τους μαθητές: Θεοχάρη Β, Μπήκα Φ

Διαφήμιση προϊόντος από τους μαθητές: Χατζής Χ, Χατζηγιάννης Α, Σοφία Θ