Κοινωνική μετάδοση προτίμησης τροφής Eichenbaum, 2000.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ
Advertisements

Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Γνωστικές διαδικασίες ασθενών με άνοια
Τμήμα Πληροφορικής και Επικοινωνιών
Ολυμπία Νίκου Α.Μ. Μ956 Διπλωματική Εργασία
Πειράματα για τις διαταραχές μάθησης και μνήμης
Xαρτογράφηση Εννοιών Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.
Δραστικές – Λογικές Θεωρίες
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Σχεδίαση και Υλοποίηση IIR φίλτρων
Τμήμα Πληροφορικής και Επικοινωνιών Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτική.
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
Δημιουργική σκέψη και δημιουργικά άτομα Επιπτώσεις για την πρακτική στη σχολική τάξη.
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Συντελεστική εξαρτημένη μάθηση
Ιατρική του Ύπνου ΔΙΑΓΝΩΣΗ.
Περίπλοκη μάθηση και γνωστικές παράμετροι. Δεν είναι δυνατό να θεωρήσουμε όλα τα είδη μάθησης συνδυαστικά. Σε περίπλοκες καταστάσεις οι οργανισμοί φαίνεται.
Μάθηση.
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ. 1. Το σύστηµα παρέχει ταυτόχρονη εικονική παρουσίαση µεγάλου όγκου δεδοµένων ώστε να καθιστά εφικτή την ερµηνεία και.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ: ΣΗΜΕΙΑ
Extending Cognitive Architecture with Episodic Memory Andrew M. Nuxoll & John E. Laird Παρουσίαση Ούτος Κωνσταντίνος.
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ συστηματική και μεθοδευμένη δραστηριότητα κατά την οποία ο δάσκαλος αποσκοπεί να επιδράσει, σύμφωνα με ορισμένους σκοπούς και χρησιμοποιώντας.
Η αναγκαιότητα συνθετικής προσέγγισης 1/6
IST BTEC Professional Diploma in Therapeutic Counseling Ενότητα 7 Συγκριτικές Θεωρίες και Προσεγγίσεις στη Συμβουλευτική Δρ. Χαρά Τσέκου
Μ Α Θ Η Σ Η. Συσκευή για τη μέτρηση της εξαρτημένης αντίδρασης Σε αυτή τη βελτιωμένη εκδοχή της αυθεντικής συσκευής του Pavlov μετριέται η ποσότητα σιέλου.
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΉ ΨΥΧΟΛΟΓΊΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΆ - ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΊΑ Δήμητρα Παπαστεργίου MSc- Λάρισα 2014.
Μνήμη Στέλλα Βοσνιάδου Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ερεθίσματα από το περιβάλλον Αισθητηριακές καταγραφές Μνήμη εργασίας Μακρόχρονη μνήμη Οπτικές Ακουστικές Απτικές.
Τα γενεσιουργά αίτια των ψυχικών διαταραχών Αθανάσιος Κανάκης Υπαστυνόμος Α΄ (ΥΓ) Ψυχολόγος Κ.Ι.Θ.
Αντίληψη, Απόδοση Αιτιών Συμπεριφοράς, Μάθηση (Perception, Attribution, Learning) ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4.
Τεχνολογία Πολυμέσων Ενότητα # 15: Συγχρονισμός πολυμέσων Διδάσκων: Γεώργιος Ξυλωμένος Τμήμα: Πληροφορικής.
Η Νευροβιολογική Βάση των Συναισθημάτων. Δαρβίνος & Συναισθήματα Oι συγκινήσεις/συναισθήματα ή τουλάχιστον οι εκφράσεις τους είναι «παγκόσμιες» (universals),
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ Στα συμπεριφοριστικά μοντέλα διακρίνονται 4 μορφές μάθησης: Κλασσική εξαρτημένη μάθηση Συντελεστική μάθηση Κοινωνική μάθηση.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ. ΘΕΤΙΚΑ Ή ΕΛΚΤΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ Ελκύουν το άτομο προς μια επαγγελματική καριέρα 1)Η επιθυμία του κέρδους ή υψηλότερου εισοδήματος 2)Η.
 Μάθηση είναι η διαδικασία στο πλαίσιο της οποίας το υποκείμενο αποκτά γνώσεις, δεξιότητες, συμπεριφορές και αξίες μέσα από γνωστικές διαδικασίες. Παρόλο.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ-ΠΑΚΕ ΒΟΛΟΥ Κωνσταντίνα Ματσούκα, φιλόλογος.
Η θεωρία κοινωνικής μάθησης του Krumboltz
Τρίτο μάθημα Ψηφιακά Ηλεκτρονικά.
Περίπλοκη μάθηση και γνωστικές παράμετροι
ΣΑΕ κλειστού βρόχου (feedback – closed loop systems)
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
Εισαγωγή στην Ψυχολογία
ΘΕΩΡΙΕΣ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Η ΚΑΜΠΥΛΗ PHILLIPS Σύμφωνα με την θεωρία της βραχυχρόνιας καμπύλης του Phillips, ο πληθωρισμός και η ανεργία σχετίζονται αντίστροφα μεταξύ τους, δηλαδή.
ΜΑΘΗΣΗ.
Εισαγωγή στην Γενική ψυχολογία Βρεφονηπιοκομιά-Εργοθεραπεία
Εισαγωγή στην Κοινωνιολογία
Εργαστήριο Παιδαγωγικές Εφαρμογές και ΤΠΕ
Η Νευροβιολογική Βάση των Συναισθημάτων
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(10)
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Βήματα Πίστης Παλαιά Διαθήκη Τόμος 3
Exercise 4.5 Rabaey Όνομα Α.Μ. Έτος Κεττένης Χρίστος 6435 E΄
Αριθμός Οξείδωσης (Α.Ο.) Ο ορισμός αναλυτικά
Ηπια αναλγητικα, αντιφλεγμονωδη φαρμακα
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
ΤΟ ΣΗΜΑ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ
ΜΑΘΗΣΗ & ΜΝΗΜΗ.
Κατερίνα Φαλτσέτα Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια
Οι τρίχες των μαλλιών είναι στην αρχή ηλεκτρικά ουδέτερες,
Εισαγωγή στη Συγκριτική Πολιτική
Αριθμός Οξείδωσης (Α.Ο.) Ο ορισμός αναλυτικά
به نام خدا فصل پانزدهم خازن در جریان مستقیم.
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Αμνησίες.
Επαγωγική Στατιστική Γραμμική παλινδρόμηση-Linear Regression Χαράλαμπος Γναρδέλλης Εφαρμογές Πληροφορικής στην Αλιεία και τις Υδατοκαλλιέργειες.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κοινωνική μετάδοση προτίμησης τροφής Eichenbaum, 2000

Ο ιππόκαμπος είναι απαραίτητος για τη μνήμη συσχετιστικών αναπαραστάσεων μεταξύ πολλαπλών ανεξάρτητων στοιχείων- σημαδιών, αλλά δεν είναι απαραίτητος για τη μάθηση που μπορεί να βασιστεί στην προσαρμογή σε ανεξάρτητα σημάδια. H. Eichenbaum

Μια εξαρτημένη σχέση αναδύεται μεταξύ του προηγούμενα ουδέτερου γεγονότος και του γεγονότος που έχει νόημα. US – μη εξαρτημένο ερέθισμα- βιολογικά σημαντικό ερέθισμα (τροφή) UR – μη εξαρτημένη απόκριση (σιελόρροια) CS – εξαρτημένο ερέθισμα – προηγούμενα ουδέτερο ερέθισμα (κουδούνι) CR – εξαρτημένη απόκριση (σιελόρροια) Κλασσική (Pavlovian) εξάρτηση

Βασικά φαινόμενα 1.Πρόσληψη η καμπύλη επιταχύνεται αρνητικά όσο ισχυρότερο το ΑΕ τόσο υψηλότερη η ΕΑ η εξαρτημένη απόκριση γίνεται ισχυρότερη με επανειλημμένες δοκιμασίες. 2. Απόσβεση το ΕΕ παρουσιάζεται μόνο του μετά την εξάρτηση δεν είναι λησμοσύνη αλλά εκ νέου μάθηση 3. Γενίκευση η παρουσίαση ενός όμοιου ΕΕ θα οδηγήσει σε μια όμοια απόκριση.

A) Freezing B) Acoustic Startle Response

Freeze, Fight or Flight

anisomycin PKA inhibitor MEK inhibitor * * *

«Memory Genes» Fear-conditioning: A. Cue-dependent – Amygdala B. Context-dependent – Amygdala and Hippocampus

Partners in Fear

RL