ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοκκινη κλωστη δεμενη στην ανεμη τυλιγμενη………..
Advertisements

Κεφάλι γρύπα από χάλκινο τρίποδα 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης Δ2 - Γιώργος Καρανάσιος
Παρουσίαση του βιβλίου Τα κοριτσάκια με τα ναυτικά
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
Εργασια στα κειμενα νεολληνικησ λογοτεχνιασ *βιβλιοπαρουσιαση*
Η Γραφή.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ.
Διαφορετικότητα-Διαπολιτισμική εκπαίδευση Τάξη Γ2Σχολικό έτος:
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΗΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ 6 – 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2009.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Η εικονογραφικη μεθοδοΣ
ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗΣ
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
E-Portfolio Ελένη Πατσά Α.Μ:
Εγγραμματισμός μέσα από τη λογοτεχνία
Γιαννοπούλου Χριστίνα Στεφανίδου Ελένη. Με αφορμή το επάγγελμα μας, και δεδομένου ότι οι ιστότοποι που σχετίζονται με αυτό είναι λίγοι, αποφασίσαμε να.
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
ΚΥΡΤΣΙΔΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗ  Τίτλος: τα κοριτσάκια με τα ναυτικά  Συγγραφέας: Ελένη Δικαίου  Εκδοτικός οίκος: Πατάκη  Έτος έκδοσης: 1991.
ΝΕΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗΝ ΑΛΦΑΒΗΤΑ.
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ O Κατακλυσμός του Δευκαλίωνα Της Μαργαρίτας Γεωργίου.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
ΧΟΥΝΤΑΛΑ ΕΛΛΗ Φεβρουάριος 2014 Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΜΟΡΦΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ.
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Λογοτεχνία και Τέχνη 23 Ιανουαρίου 2013 Κωνσταντοπούλου Άννα.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.2: Μουσική και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 3.1: Μορφή Γραπτού Κειμένου Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική.
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.1: Ζωγραφική και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
 Ήταν κάποτε, μία παρέα παιδιών που συναντήθηκε σε μια όμορφη παραλία. Ενώ τα παιδιά συζητούσαν, άκουσαν βήματα. Κρύφτηκαν πίσω από τα αρμυρίκια, γιατί.
Τα θαλασσινά ζώα Ευτυχία!!!. Τα δελφίνια είναι πολύ καλά. Είναι πολύ επιδέξια κολυμπούν πολύ γρήγορα αλλά οι καρχαρίες θέλουν να τα φάνε για γεύμα αυτά.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 3.1: Μορφή Γραπτού Κειμένου Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 1.1: Συναισθήματα Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 3.1: Μορφή Γραπτού Κειμένου Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
που έχει δυο λογιών κρασάκι. Τι είναι;
Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάθησης
Το ημερολόγιο ενός Σπασίκλα 10
Παρουσίαση του βιβλίου από τον Χάρη Φιλιππίδη Ε1’
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΛΕΝΗ ΖΑΧΑΡΙΑ 11/03/2014

Λίγα λόγια για το βιβλίο Το βιβλίο αναφέρεται σε διάφορα μυθικά τέρατα και εγώ επέλεξα κάποια από αυτά που ο τίτλος τους ήταν γραμμένος με τέτοιο τρόπο που «έδειχνε» το χαρακτηριστικό του τέρατος.

Παρατήρηση του εξώφυλλου του βιβλίου

Ανάγνωση ιστοριών για τα τέρατα

Τα τέρατα

Τα παιδιά ζωγραφίζουν τα δικά τους μυθικά τέρατα Έπειτα, μοιράστηκαν Α3 χαρτιά στα οποία ήταν γραμμένη η λέξη «ΤΕΡΑΣ» με παχιά γράμματα ώστε τα παιδιά να τα στολίσουν όπως αυτά επιθυμούσαν για να δημιουργήσουν τα δικά τους μυθικά τέρατα.

Η ώρα της δημιουργίας…

Στη συνέχεια παρουσιάσαμε στην παρεούλα τα έργα των παιδιών

Τα έργα… Ο Θ. έφτιαξε ένα «πανφόβερο» τέρας με καρφάκια και πολλά πόδια για να τρέχει γρήγορα, όπως μας είπε ο ίδιος. Ο Α. σε κάθε γράμμα έφτιαξε διαφορετικό τέρας. Μου έκανε εντύπωση που στο «Ε» που έχει τρεις γραμμές έφτιαξε τον Κέρβερο με τα τρία κεφάλια, το «Α» το έκανε Κύκλωπα γιατί μοιάζει με άνθρωπο, ενώ τις Σειρήνες στο «Σ» με φτερά και νότες, ίσως επέλεξε το συγκεκριμένο γράμμα γιατί αυτό είναι το πρώτο γράμμα του τέρατος.

Η Ε. έφτιαξε ένα τέρας με πολλά φίδια στο σώμα του. Η Ε. έφτιαξε ένα τέρας με πολλά φίδια στο σώμα του. Ο Λ. σε κάθε γράμμα έφτιαξε διαφορετικό τέρας, στο «Τ» ένα τέρας με 100 κεφάλια και 200 χέρια, στο «Ε» τις Σειρήνες όπου φαίνονται καθαρά οι γραμμές από το τραγούδι τους που δηλώνουν την ένταση, στο «Ρ» έκανε τον Τάλω (δεν μιλήσαμε καθόλου στην τάξη για αυτό το τέρας), στο «Α» τη Μέδουσα και στο Σ τον Άργο.

Η Σ. έφτιαξε τρομακτικά τέρατα με πολλά μάτια, φίδια και δράκους. Ο Σ. παρόλο που έκανε τη Μέδουσα, είπε πως έκανε ένα δικό του τέρας που είχε και αυτό φίδια αντί για μαλλιά στο κεφάλι. Στο «Τ» και στο «Σ» έφτιαξε μονόφθαλμα τέρατα, αλλά μόνο το ένα είναι ο Κύκλωπας. Η Σ. έφτιαξε τρομακτικά τέρατα με πολλά μάτια, φίδια και δράκους.

Ο Κ. έφτιαξε που τα ονόμασε «Φάλαινα», «Φάντασμα», «Φίδι», «Θαλάσσιος Λύκος» και «Λιοντάρι». Η Σ., όπως είπε η ίδια, έφτιαξε ένα πολύ τρομακτικό τέρας με πολλά μάτια και αγκάθια.