Απόλαυση ή εφιάλτης ;.  Βασική προϋπόθεση για την επιβίωση  Δείκτης της ευημερίας ενός λαού  Έκφραση του πολιτισμού κάθε λαού :  Ιδιαιτερότητες 

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εργασία Οικ.οικονομίας
Advertisements

ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΚΑΙ ΒΛΑΒΕΡΕΣ ΤΡΟΦΕΣ
Διατροφικές Διαταραχές και εφηβεία
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΕΛΛΗ -ΨΥΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ Οι αναβολικές ουσίες είναι φάρμακα τα οποία προέρχονται από την ανδρική σεξουαλική ορμόνη, την τεστοστερόνη. Προάγουν την ανάπτυξη της μυϊκής.
Διατροφή και υγεία «Οι κακοί ζουν για να τρώνε και να πίνουν, ενώ οι καλοί τρώνε και πίνουν για να ζήσουν» ΣΩΚΡΑΤΗΣ.
Project με θέμα: Υγιεινή διατροφή, Αθλητισμός και παχυσαρκία
ΕΠΑΛ ΑΓΙΑΣ Σχολικό Έτος:
Μεσογειακή Διατροφή Εκδήλωση «Μεσογειακό γεύμα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Τροφή για σκέψη…» ΘΕΜΑ: Διατροφή στην εφηβεία
Γιατί πάχυναν τα Ελληνόπουλα; Τ. Μπακάλη Υπεύθ. Αγωγής Υγείας Β/θμια Διεύθυνση Δ΄Αθήνας.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Το ένα τρίτο περίπου της νεολαίας στην Ευρώπη είναι υπέρβαροι
Διατροφικές Διαταραχές Και Οικονομικές Επιπτώσεις Στην Κοινωνία
Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ.
Των Γιάννος Κορφιάς Αλέξανδρος Κουφουγεωργίου Μαρία Μεταξωτού
ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ Δρ. Δημοσθένης Παναγιωτάκος
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ.
EΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΕΡΟΒΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ.
Διατροφή & Άσκηση Όλο και πιο συχνά ακούει κανείς ότι η τακτική φυσική δραστηριότητα είναι ένας από τους παράγοντες που μπορούν να βοηθήσουν στην απόκτηση.
Λανθασμένα Πρότυπα ΝΕΥΡΙΚΗ ΑΝΟΡΕΞΙΑ
Κυκλοφορικό και υγεία Το κυκλοφορικό σύστημα, που αποτελείται από την καρδιά, τις αρτηρίες, τα τριχοειδή αγγεία και τις φλέβες, είναι ο μηχανισμός που.
Ονοματεπώνυμο των μέλλων της ομάδας:
ΓΝ2 ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ
2ο ΕΠΑΛ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΑΔΑΜΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΑLZHEIMER
ΤΡΩΝΕ ΣΩΣΤΑ ΟΙ ΝΕΟΙ;.
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Διατροφικές συνήθειες των νέων και Μεσογειακή Διατροφή
ΨΥΧΟΓΕΝΕΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ
μάθημα 5.10 Διατροφή και Άσκηση
Διατροφή 6-12 ετών: τα χρόνια του Δημοτικού
ΑΝΟΡΕΞΙΑ ΑΝΟΡΕΞ ΙΑ ΑΝΟΡΕΞΙΑ.
Ομάδες Τροφών Ιωάννα & Σταυρούλα.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ Εργαλείο για τη ζωή μας.
Η πυραμίδα των τροφίμων!
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ Ομάδα 1 ΡΟΥΣΣΟΥ ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
Διατροφή και υγεία Ελένη Καλιάτση Α΄ Γυμνασίου 1ο Γυμνάσιο Άργους.
Αναγνώριση ασθενών σε διατροφικό κίνδυνο Αναγνώριση αιτιών και συνεπειών του υποσιτισμού Αναγνώριση διαφορετικών μορφών υποσιτισμού Κατανόηση των αλλαγών.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΛΗΨΗΣ ΤΡΟΦΗΣ
ΓΕΛ ΠΑΡΑΛΙΑΣ Μαθήτριες: Παύλου Εβελίνα Παπαγεωργίου Μαρία
Εφηβεία και Διατροφή.
ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ.
Τροφή και τρόφιμα.
Ο γλυκός εχθρός της υγείας μας Ο γλυκός εχθρός της υγείας μας Σχολικό έτος Υπεύθυνοι καθηγητές: ΓΑΛΑΝΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΤΣΟΠΕΛΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
ΠΑΡΕΚΤΡΟΠΕΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ
ΠΑΡΕΚΤΡΟΠΕΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ
ΒΟΥΛΙΜΙΑ Διαταραχή Πρόσληψης Τροφής Εργασία Σ. Αλεξάνδρα Α3.
Ισοζύγιο Ενέργειας Και Έλεγχος Βάρους θεωρεία & Άσκηση Πράξης ΕΞΑΜΗΝΟ Γ’
Πρόγραμμα Comenius Γυμνασίου Ζαγοράς Διατροφικές συνήθειες εφήβων Δεν ακολουθούν πρόγραμμα στη διατροφή τους Συνήθως δεν τρώνε πρωϊνό Καταναλώνουν.
Oι Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής στο γραφείο του Διαιτολόγου.
ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΒΆΡΟΥΣ Παπαηλιού Άννα -Διαιτολόγος.
Δασκαλάκη Δ. Δέσποινα Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Επ. συνεργάτιδα Medtronic Ηράκλειο, 10/9/2016 Διατροφικές συστάσεις & άσκηση σε ασθενείς με Διαβήτη.
Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής (ΔΠΤ)
Ψυχογενής διατροφικές διαταραχές Eating disorders
Κατάρτιση διαιτολογίου
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΙΑ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΡΟΥΦΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΧΡΥΣΑ ΜΑΝΤΖΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ
«Μαθαίνοντας… έρχεται η … σωστή όρεξη»
Διατροφή και Ασθένειες
ΤΑΞΗ: Α2 ΣΧΟΛΕΙΟ: 2ο Γυμνάσιο Μετaμόρφωσης
Παχυσαρκία.
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 12ο. ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ &ΨΩΜΙ
Διατροφή- Διαιτολογία
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ
ΨΧ06 ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑ 6 : ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Απόλαυση ή εφιάλτης ;

 Βασική προϋπόθεση για την επιβίωση  Δείκτης της ευημερίας ενός λαού  Έκφραση του πολιτισμού κάθε λαού :  Ιδιαιτερότητες  Νοοτροπία  Θρησκευτικές αντιλήψεις

 Συνδέεται με όλες τις κοινωνικές εκδηλώσεις  Επηρεάζει τις σχέσεις των ανθρώπων

 Απόλαυση  Καλύπτει τις ανάγκες  Δημιουργεί αισθήματα ευχαρίστησης

Θα τσιμπήσω, δεν έχω όρεξη σήμερα ….

Παθολογικά αυξημένη εναπόθεση λίπους στο ανθρώπινο σώμα

Κακή ποιότητα ζωής. Δυσκολία στην καθημερινότητα. Επικριτικά σχόλια. Απώλεια αυτοεκτίμησης.

Οι έφηβοι :  Δεν ακολουθούν πρόγραμμα στη διατροφή τους Συνήθως δεν τρώνε πρωϊνό  Καταναλώνουν ενδιάμεσα γεύματα αμφιβόλου διατροφικής αξίας ( σνάκς )  Τρώνε συχνά εκτός σπιτιού « πρόχειρα γεύματα » (fast food). Τα γεύματα αυτά είναι πολυθερμιδικά, πλούσια σε κορεσμένα λίπη και αλάτι, με μειωμένη περιεκτικότητα σε ασβέστιο, βιταμίνες και φυτικές ίνες.  Μπορεί να ακολουθήσουν « επικίνδυνες » δίαιτες ( κορίτσια ) ή να χρησιμοποιήσουν επικίνδυνα συμπληρώματα ( αγόρια )

 Αμφισβήτηση του τρόπου ζωής των ενηλίκων  Αναζήτηση ανεξαρτησίας  Υπερβολική ενασχόληση με την εικόνα σώματος  Έντονη δραστηριότητα εκτός σπιτιού  Πίεση συνομηλίκων, « παρέας »  Πίεση προτύπων ΜΜΕ

Τι ε ίναι ;

 Νευρική ανορεξία  άρνηση για διατήρηση ενός υγιούς φυσιολογικού βάρους  φόβος για την απόκτηση βάρους

 Διαταραχή της εικόνας σώματος ( ο ασθενής αισθάνεται παχύσαρκος, παρά το ότι είναι λιποβαρής )  Επίμονη άρνηση παραδοχής της νόσου και της βαρύτητας της κατάστασης

 Συνέπειες  έντονα δερματικά προβλήματα ( τριχόπτωση )  βραδυκαρδία και καρδιακές αρρυθμίες  ατροφία εγκεφάλου  αμηνόρροια  πρώιμη οστεοπόρωση

 Κατανάλωση, σε σύντομο χρονικό διάστημα, μεγάλης ποσότητας φαγητού.  Το άτομο, στη συνέχεια, βιώνει αισθήματα ενοχής και δυσφορίας και λαμβάνει μέτρα αντιστάθμισης ( πχ : προκλητός έμετος - χρήση καθαρτικών και διουρητικών χαπιών ή και εντατική γυμναστική ), που αποσκοπούν στην αποφυγή της αύξησης του βάρους.

 Συνέπειες  στειρότητα  προβλήματα σε οισοφάγο και στομάχι ( φλεγμονές, έλκη, οισοφαγίτιδα )  πρησμένοι σιελογόνοι αδένες  διάβρωση σμάλτου δοντιών  καρδιακή αρρυθμία και συγκοπή

Ομάδα 1: Βλαστάρη Φωτεινή Μποτζάκη Ιοκάστη Πανουσάκη Ευγενία Πράτη Δανάη Στάικου Σπυριδούλα Ομάδα 2: Τσαμαδιά Αλκμήνη Χάνου Ιωάννα Χριστοπούλου Δάφνη Χρόνη Χρυσούλα Τσατσαρώνη Χριστίνα Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Ομάδα 3: Στύλος Θανάσης Τζαλακώστας Δημήτρης Τζανή Κοσμάς Χειλάκος Σταύρος Τσατσαρώνης Παρασκευάς Ομάδα 4: Μηλιάς Γιάννης Μουρίκης Τάσος Μπαλάσκας Δημήτρης Πετρίδης Κώστας Τσιπληκιάρης Γιάννης Καλαμαρά Ιωάννα