Πρακτικη ασκηση στην Κοινοτητα Στεργιου Ιωαννα , 21051

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Advertisements

Ισορροπημένη διατροφή
Πρόγραμμα αντιμετώπισης Μεταβολικού Συνδρόμου
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πυραμίδα των τροφών.
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα διατροφής (16 Οκτωβρίου)
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΦΥΤΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Project με θέμα: Υγιεινή διατροφή, Αθλητισμός και παχυσαρκία
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
Μεσογειακή Διατροφή Μαρίνα Πόγκα Διαιτολόγος Διατροφολόγος
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Τα μυστικα της υγειασ… για μικρουσ μαθητεσ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
τρώω καλύτερα ζω καλύτερα
Μαθαίνω για τις… Ομαδεσ τροφιμων.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Επιλέγω σωστά, τρώω υγιεινά»
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Υγιεινή Διατροφή Αγωγή Υγείας Λουκάς Κμιέτσικ Χρήστος Αγγελόπουλος
Ομάδες τροφών Ιουστίνη.
4ο μαθημα στο τραπεζι την ωρα του φαγητου
Ομάδες Τροφών Ακραμ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Ομάδες τροφών Παναγιώτα & Ζαχαρούλα.
Η πυραμίδα των τροφίμων!
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Το πιο απαραίτητο υλικό για μια καλή σπιτική μαγειρική είναι η αγάπη για εκείνους για τους οποίους μαγειρεύεις Ομάδες τροφίμων.
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ – ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ 3 ος Διαγωνισμός Έφηβου Μεσσήνιου Καταναλωτή.
Υγιεινή διατροφή: Είμαστε ό,τι τρώμε. Μια εργασία των μαθητών της Β΄ τάξης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 1 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ «ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΤΡΩΩ:Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ»
Πεπτικό σύστημα Από τι αποτελείται το πεπτικό σύστημα;
Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 4 ος Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Βύρωνα Ονοματεπώνυμο: Μαρκάκη Μαίρη Διεύθυνση παιδικού σταθμού: Ταύρου 4, Βύρωνας.
ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ ΧΑΛΟΦΤΗ ΕΛΙΝΑ. Π ΛΑΝΟ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ 2 ΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ Μεσογειακή Διατροφή Διατροφή και παράδοση Άνθρωπος και το ταξίδι της.
Β ΕΞΑΜΗΝΟ. o 1 Βρεφικό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Προνηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Νηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών)
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 9 ος Παιδικός Σταθμός Δ. Βύρωνα Διεύθυνση : Βορείου Ηπείρου 7 Τηλέφωνο επικοινωνίας :
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης: “Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία” Διεύθυνση: Σατωβριάνδου 9 - Δάσος Χαϊδαρίου, τηλ.:
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ ΤΣΕΚΟΥΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΡΟΥΠΑ.
Eυέλικτη ζώνη « Παιδί και υγιεινή διατροφή »
Β’ Παρουσίαση Πρακτική Άσκηση στην Κοινότητα Ζ’ Παιδικός Σταθμός Νέας Σμύρνης Ροηλίδη Αθανασία A.M
Πρακτική στην κοινότητα.  Γνωριμία διαφόρων ομάδων τροφίμων και ενημέρωση σχετικά με υγιεινές διατροφικές συνήθειες και συχνότητα κατανάλωσης τροφίμων.
ΤΡΩΩ ΥΓΙΕΙΝΑ...ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΣΩΣΤΑ!
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Καραβασίλογλου Παρθένα-Ζωή Μπαζιώτη Βενετία Ακ.Έτος : Β΄ εξάμηνο πρακτικής άσκησης ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Τμήμα.
 Αποτελεί έναν χώρο φύλαξης και περιποίησης του παιδιού τις ώρες που εργάζονται οι γονείς, αλλά συγχρόνως είναι και ένας χώρος προσχολικής εκπαίδευσης.
Διατροφή και Υγεία Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα διατροφής (16 Οκτωβρίου) Δημοτικό Σχολείο Πολιχνίτου - Κέντρο Υγείας Πολιχνίτου - Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων.
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΕΟΝΤΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΤΗΣΙΩΝ
Βούλγαρη Παρασκευή Αποστολία Α.Μ Αθήνα 2016
Παρουσίαση Πρακτικής στην Κοινότητα
Πρακτική στην Κοινότητα
ΧΡΥΣΑ ΜΑΝΤΖΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ
Πρακτική στη κοινότητα Τσομπανάκη Ελένη, 21035
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
ΤΟ ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ THE DIGESTIVE SYSTEM
Παρουσίαση πρακτικής στην κοινότητα
ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ ΠΛΑΘΩ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΤΗΝ ΤΡΟΦΗ ΜΟΥ
ΤΑΞΗ: Α2 ΣΧΟΛΕΙΟ: 2ο Γυμνάσιο Μετaμόρφωσης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρακτική στη Κοινότητα
ΕΛΙΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΚΑΙ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρακτικη ασκηση στην Κοινοτητα Στεργιου Ιωαννα , 21051 Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης: Νηπιακός Σταθμός Margarita Kindergarten Διεύθυνση: Κουντουριώτου και Σκουζέ 35, Πασαλιμάνι

Λίγα λόγια για τον Νηπιακό Σταθμό Ιδιωτικός Νηπιακός Σταθμός Αποτελείται από 3 τμήματα : 1 βρεφικό τμήμα (1 ετών έως 3 ετών) 2 νηπιακά τμήματα (από 3 ετών έως 6 ετών ) Το κάθε τμήμα περιέχει από 6 μέχρι 12 παιδιά Εγκαταστάσεις : 1 κουζίνα, 1 τουαλέτα για τα παιδιά, 1 τουαλέτα για τους μεγάλους, 3 δωμάτια για το κάθε τμήμα, 1 μεγαλύτερο δωμάτιο για δραστηριότητες, 1 χώρος αποθήκης - γραφείο

Δραστηριότητες Γνωριμία με τις νηπιαγωγούς, την μαγείρισσα και τα παιδιά Εξοικείωση με τον χώρο Συζήτηση για τη δομή τις πρακτικής άσκησης Συζήτηση για τις δραστηριότητες

Δραστηριότητες Ερωτήσεις και προβληματισμοί Τι τρώμε; Από πού προέρχονται οι τροφές μας; Γιατί τρώμε; Που τρώμε και πως; Όλοι οι άνθρωποι τρώνε τα ίδια φαγητά ; Διευρύνουμε : γνώσεις, εμπειρίες , απορίες, προτάσεις για θέματα συζήτησης

Δραστηριότητες Εισαγωγή στα φρούτα και τα λαχανικά Αναφορά σε όλα τα φρούτα και τα λαχανικά μέσα από χρωματιστές εικόνες Διαχωρισμός φρούτων και λαχανικών ανάλογα με την εποχή Συζήτηση για τη διατροφική τους αξία , που βοηθάνε στον οργανισμό μας και πόσα πρέπει να καταναλώνουμε κάθε μέρα

Δραστηριότητες Παιχνίδια με φρούτα και λαχανικά Παιχνίδια αφής- ακοής- μνήμης με φρούτα και λαχανικά π. χ ο τυφλός μανάβης, τι κρύβω μέσα στο κουτί , ποιο φρούτο λείπει από το κελάρι Ζωγραφίζω το αγαπημένο μου φρούτο Χαρτοκοπτική Παροιμίες και αινίγματα με φρούτα

Δραστηριότητες Υγιεινή στόματος Διαχωρισμός κακών τροφίμων που χαλάνε τα δοντάκια των παιδιών και τερηδόνα Αφήγηση παραμυθιού : Δόνα η Τερηδόνα, Σοκολάκης και Ζαχαρούλα Για να έχω γερά δόντια: Δεν τρώω γλυκά Βουρτσίζω τα δόντια μου καθημερινά

Δραστηριότητες Παιχνίδι με κολάζ και εικόνες Ξεχωρίζω υγιεινά και ανθυγιεινά τρόφιμα.

Δραστηριότητες Το πρωινό μου Συζήτηση για το τι τρώει το κάθε παιδί στο πρωινό του. Πώς να τρώω σωστά το πρωί για να έχω ενέργεια Ζωγραφική

Δραστηριότητες Κατασκευή πυραμίδας με χαρτόνι και εικόνες Μαθαίνουμε τις ομάδες τροφίμων και πόσο συχνά πρέπει να καταναλώνουμε τα τρόφιμα της κάθε ομάδας

Δραστηριότητες Λίγα λόγια για την νηστεία της Σαρακοστής Ποια τα Σαρακοστιανά φαγητά Ποίημα της κυρά Σαρακοστής Ζωγραφίζω την κυρά Σαρακοστή Το τραπέζι της Σαρακοστής

Δραστηριότητες Παιχνίδια με εικόνες και χαρτοκοπτική: Ξεχωρίσαμε ποια τρόφιμα έχουν πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και λίπος και τα κατατάξαμε σ ’ένα πίνακα Παιχνίδι ποια ομάδα θα φτιάξει 1η την πίτσα ανάλογα με το αρχικό γράμμα που αντιστοιχεί στη κάθε εικόνα

Δραστηριότητες Προετοιμασία για Πάσχα Πασχαλινά έθιμα τι συμβολίζουν : λαζαράκια, βάψιμο αυγών και τσούγκρισμα, τσουρέκια, λαμπάδες και Άγιο φώς , επιτάφιος, μαγειρίτσα και αρνί στη σούβλα Χρωματισμός πασχαλινών εικόνων Φτιάχνουμε τα δικά μας πασχαλινά κουλουράκια

Πασχαλινά κουλουράκια

Πασχαλινά κουλουράκια

Έτοιμα

Δραστηριότητες Όσπρια Ποια είναι τα όσπρια? Ποια από αυτά έχουμε δοκιμάσει? Πόσο ωφέλιμα είναι - θρεπτική αξία Φύτεμα φακών σε πλαστικά κεσεδάκια Ποιος είναι καλός κηπουρός

Δραστηριότητες Φυσική Δραστηριότητα Τακτική σωματική δραστηριότητα για σώμα υγιές Ποια τα οφέλη της άσκησης Τι πρέπει να αποφεύγουμε για να έχουμε ένα γερό σώμα (π.χ. πολλές ώρες στην τηλεόραση, παιχνίδια στον υπολογιστή) Διάφορες ασκήσεις στο παιδικό σταθμό

Δραστηριότητες Πεπτικό σύστημα Πορεία της τροφής (από το στόμα στην τουαλέτα) Ζωγραφική της πορείας Μαθαίνω τα όργανα του σώματος και τις λειτουργίες τους Που βρίσκεται το καθένα

Δραστηριότητες Ξηροί καρποί Αναφορά στους ξηρούς καρπούς και ποια η διατροφική τους αξία. Δοκιμή άγνωστων ξηρών καρπών. Ξεχωρίζω φλοιό από καρπό

Δραστηριότητες Σπιτικά καλοκαιρινά σνακ Σπιτικός φρουτοχυμός με καλοκαιρινά φρούτα ή αντίστοιχα κρεμούλα Σπιτικό παγωτό με δικά μας υλικά Κατασκευή παγωτού με χαρτόνι

Δραστηριότητες Φτιάξαμε τα δικά μας σουπλά για το σπίτι με φόντο πιάτο και μαχαιροπίρουνα Το κάθε παιδί ζωγράφισε το αγαπημένο του υγιεινό φαγητό επάνω

Πλεονεκτήματα- Μειονεκτήματα Ευχάριστο περιβάλλον και κλίμα Φιλικοί και συνεργάσιμοι παιδαγωγοί και μαγείρισσα Καλή συνεργασία με τα περισσότερα παιδιά Μειονεκτήματα Μειωμένο ενδιαφέρον παιδιών σε λεκτικές ομιλίες Σχετική οικονομική επιβάρυνση Δεν υπήρξε επικοινωνία με γονείς

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας!