Δειγματική διδασκαλία Κεφ. 15: Αναγωγή στην κλασματική δεκαδική μονάδα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Advertisements

Κλάσματα.
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Έ.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Είδη προβλημάτων στην κλασματική μονάδα
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Αναγωγή στην κλασματική μονάδα
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Αναγωγή στην κλασματική μονάδα
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
+ - * / = * + = * - * - / - = + - * * + * / / = - + * = = / + / = + =
Μάθημα Άσκηση 1Άσκηση 2Άσκηση 3 Άσκηση 1 Να συμπληρώσετε τις εξισώσεις, έτσι ώστε να βγάζουν άθροισμα όσα λέει και το κουτάκι.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Η αξιοποίηση δυναμικών μοντέλων και μοτίβων ως συνδετικών κρίκων στα Μαθηματικά που διδάσκονται στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο Η αξία του μοτίβου στη διδασκαλία.
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Πολλαπλασιασμός κλασμάτων
Τα 5 μέτρα ύφασμα κοστίζουν 30 €. Πόσο κοστίζουν τα 12 μέτρα ύφασμα; ? Σκέφτομαι: Τα ποσά είναι ανάλογα. Το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με 3 τρόπους. Ο πρώτος.
Πώς κάνουμε τα μαθήματά μας στο σπίτι Κάνουμε 3 απλά βήματα.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤ΄: ΘΕΜΑ ΚΥΚΛΟΣ
Το παιχνίδι της Χάρτινης σακούλας.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Μέθοδοι διδασκαλίας των Μαθηματικών
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
Διδακτική Μαθηματικών Ι
Προγραμματισμός Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό.
Θεωρία Υπολογισμού Ανεπίλυτα Προβλήματα από τη Θεωρία Γλωσσών.
Διδακτική Μαθηματικών Ι 9 Απριλίου 2014 Μάθημα 4 ο -5 ο Επίλυση προβλήματος ( συνέχεια )
Θα ήταν φρόνιμο… Απλές εννοιολογικές δραστηριότητες Σύνδεση υπολογισμών με κλάσματα με υπολογισμούς στους φυσικούς Εκτίμηση και προσωπικές μέθοδοι υπολογισμού.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εξασκούμε στη λύση προβλημάτων με πίνακα στα ανάλογα ποσά¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος.
Πανηγυράκης Πέτρος Επιβλέπων καθηγητής : Καπετανάκης Γιώργος.
Η έννοια του κλάσματος πρώτες βασικές έννοιες. η έννοια του κλάσματος  πώς μπορούμε να δουλέψουμε με κλάσματα δίχως να χρησιμοποιήσουμε μαθηματικά σύμβολα;
ΜΕΤΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΥΝΘΕΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ASPERGER: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Ευάγγελος Μώκος 1 και.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γιώργος Σούλτης.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Παράδειγμα μοντελοποίησης στην Άλγεβρα Α’ Λυκείου.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Συμμιγείς αριθμοί.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης Μαθηματικά Α΄ - Στ ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70.
Η έννοια του κλάσματος ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΣΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ; ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΑ; ΠΩΣ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΤΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ;
Τεστ στα Μαθηματικά δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
Δεκαδικοί αριθμοί Τι σημαίνουν ;.
Φορτωμένος δώρα ο θείος Παύλος τώρα έφτασε με μια χαρά
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Πολλαπλασιασμός κλασμάτων ( Ενότητα 5 )
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ
ΠΟΣΟΣΤΑ.
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Sullivan Street Bakery: Η καλύτερη τετράγωνη πίτσα στην Νέα Υόρκη
στα προβλήματα με ανάλογα και αντιστρόφως ανάλογα ποσά
Λίγα λόγια για σένα. Αυτό το προγραμματάκι έγινε για να σε
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Πρωτότυπα προβλήματα Κατσανού Μαρία.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Εισαγωγή στην έννοια Μole
Μεθοδολογία έρευνας Αποτελέσματα έρευνας
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Η έννοια του γραμμικού συστήματος και η γραφική επίλυσή του. Γ΄Γυμνασίου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δειγματική διδασκαλία Κεφ. 15: Αναγωγή στην κλασματική δεκαδική μονάδα Αλβανόπουλος Γιώργος Σχολικός Σύμβουλος Ποδοχώρι, 20/11/2012 Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος Φάσεις Στοχοθεσία Έλεγχος προϋπάρχουσας γνώσης Αφόρμηση: κινητ(ρ)οποίηση Δραστηριότητα ανακάλυψης Επισημοποίηση της νέας γνώσης Δραστηριότητες εμπέδωσης Δραστηριότητα αξιολόγησης Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος Στοχοθεσία Να βρίσκετε πώς από το δεκαδικό μέρος μιας ποσότητας που μας είναι γνωστή, μπορούμε να βρούμε ένα άλλο δεκαδικό μέρος της ίδια ποσότητας ή όλη την ποσότητα. Να λύνετε σχετικά προβλήματα Να συνεργάζεστε σε ομάδες των 2 ή των 4. Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

Έλεγχος προϋπάρχουσας γνώσης «Πριν όμως προχωρήσουμε ας δούμε αν γνωρίζετε όσα χρειάζονται…» α) Τι σημαίνει το 3/10; β) Μπορείς να γράψεις τον αριθμό 0,4 σε κλάσμα; γ) Ποιο είναι το υπόλοιπο των 2/10; δ) Τα 5 κ. μήλα κοστίζουν 10 ευρώ. Πόσο κοστίζουν τα 7 κ. μήλα ίδιας ποιότητας; Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος Πώς θα μας βοηθήσει η νέα γνώση στη ζωή; 1o 2o Ποιο από τα δύο συμφέρει να αγοράσεις; Γιατί; Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

Αφόρμηση: κινητ(ρ)οποίηση Σπαζοκεφαλιά Ένα τούβλο ζυγίζει όσο μισό τούβλο και 1 κιλό. Πόσο ζυγίζουν τα 10 τούβλα; Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος Μπορείτε να φτιάξετε ένα πρόβλημα αξιοποιώντας τις εικόνες; Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

Δραστηριότητα ανακάλυψης (ομαδική) Ένας βιαστικός, τίμιος και πεινασμένος κύριος μπήκε σε ένα μαγαζί που πουλούσε πίτσες. Ο καταστηματάρχης έλειπε. Αυτός είδε μπροστά του μια έτοιμη μεγάλη λαχταριστή πίτσα των 10 κομματιών. Πήρε τα 2 κομμάτια, άφησε 90 λεπτά και έφυγε. Μετά από λίγο πήγες εσύ και πήρες 3 κομμάτια. Πόσα χρήματα πρέπει να αφήσεις; Λύση Ξέρω Ψάχνω Απάντηση: …………………………………………………………… Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος Επισημοποίηση της νέας γνώσης 2ο Μπορώ να βρω την αξία του ενός π.χ. του 1/10 της πίτσας 3ο 1ο Αν γνωρίζω την αξία των πολλών… Π.χ. τα 2/10 πίτσας κοστίζουν 6 ευρώ Μπορώ να βρω την αξία άλλων πολλών Π.χ των 8/10 της πίτσας Αναγωγή > αν-άγω Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

Δραστηριότητες εμπέδωσης Δραστηριότητα 2 (ομαδική): Ένας ποδηλάτης έχει διανύσει 8 χμ που ήταν τα 2/10 της διαδρομής. α) Πόσα χμ είναι τα 3/10 της ίδιας διαδρομής; β) Πόσα χμ είναι το υπόλοιπο της ίδιας διαδρομής; (Αν δυσκολεύεστε, μπορείτε να ζωγραφίσετε το πρόβλημα και μετά να το λύσετε) ΛΥΣΗ Ξέρω Ψάχνω Απάντηση ……………………………………………………. Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος Δραστηριότητα 3 (ατομική αλλά μοιρασμένη στα δύο): Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος Δραστηριότητα 4 (ομαδική): Μπορείτε να γράψετε ομαδικά σε ένα φύλλο χαρτιού ένα παρόμοιο πρόβλημα, να το ανταλλάξετε με την άλλη ομάδα και να λύσει η κάθε ομάδα το πρόβλημα της άλλης; Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος Εναλλακτικά Τα 0,2 μιας σοκολάτας κοστίζουν 26 λεπτά. α) Πόσο κοστίζουν τα 0,5; β) Πόσο κοστίζει όλη; (Αν δυσκολεύεστε, μπορείτε να ζωγραφίσετε το πρόβλημα και μετά να το λύσετε) Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος Στον τρίτο όροφο μιας καινούργιας οικοδομής, υπάρχουν τρία διαμερίσματα απούλητα. Το πρώτο έχει έκταση 90 τμ, το δεύτερο 65 τμ και το τρίτο 45 τμ. Όλα μαζί κοστίζουν 300.000 ευρώ. Μπορείς να βρεις πόσο κοστίζει το καθένα; Διαγωνισμός της PISA Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος Τετρ. Εργασιών Ε’ Για το σπίτι Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος Υπάρχει γρήγορος τρόπος να υπολογίσουμε περίπου τον αριθμό των πουλιών; Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

Αξιοποίηση λογισμικού Λογισμικό Ε’ και ΣΤ’ του ΠΙ http://illuminations.nctm.org/ActivityDetail.aspx?ID=80 http://www.ciese.org/math/activities/fractiondarts/fractiondarts.html www.ixl.com Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος Μαθηματικά Δ’ Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος Τετράδιο Εργασιών Δ’ Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος

Αλβανόπουλος Γ. Σχ. Σύμβουλος