ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

ΜΠΛΕΓΜΈΝΟΣ ΣΤΑ ΔΊΧΤΥΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΎΟΥ... ΜΙΑ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΎΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Εγκατάσταση & Διαχείριση
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
 Τι είναι blog; Τι είναι blog; Παρουσίαση της έννοιας του blogs  Απο που προήλθαν; Απο που προήλθαν;  Πως μπορώ να δημιουργήσω ένα Blog; Πως μπορώ να.
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)
Ενότητα 3.3 Αξιοποίηση-Αξιολόγηση Ιστοσελίδων, ιστοχώρων & πυλών
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
«Μάθε, παιδί μου, blogging:
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ηλεκτρονικό Περιοδικό e-emphasis.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
. Πλεονεκτή µ ατα από τη χρήση του ∆ιαδικτύου για την αναζήτηση πληροφοριών Σε επίπεδο πηγών Σε επίπεδο επικοινωνίας Εξεικόνιση και μοντελοποίηση.
Χρήση των βασικών εργαλείων πληροφορικής, πολυμεσικών εργαλείων και του διαδικτύου 3.3 ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ.
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuest.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Η δυναμική τους ως μέσων πρακτικής γραμματισμού Blogs & wikis.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Δημιουργικότητα και Καινοτομία στο μάθημα της Ιστορίας
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Μόκιας Γιάννης ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β 1 ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Σύγχρονες διδακτικές μέθοδοι και ΤΠΕ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Μια διαπίστωση που αποδίδεται στον Seymour Papert Μας δίδεται η δυνατότητα, να επαναφέρουμε στην ζωή από τον 19ο αιώνα, έναν πιλότο, έναν χειρουργό και.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuests webquest.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 7: Υπηρεσίες Αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό Λέξεις Κλειδιά: Διεύθυνση Ιστοσελίδας (URL), Θεματικοί Κατάλογοι, Λέξεις Κλειδιά (Key.
Blogging στην εκπαίδευση. Μια μικρή έρευνα Πόσοι από εσάς έχετε ξανακούσει τους όρους blog/blogging/ιστολόγιο? … διαβάζετε τακτικά κάποιο blog? … «κρατάτε»
3.1 ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΩΣ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Συνεδρία 8 Wikis Συστάδα 3.
Ένα δάσκαλος δημιουργεί ιστολόγια
Ιστοεξερευνήσεις Εργαστήριο
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Συνεργατικά και άλλα Εργαλεία Γενικής Χρήσης (2ο Μέρος)
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Συνεδρία 5 Μέρος 2ο Ιστολόγια (Blogs)
Web 2 Τεχνολογίες και η χρήση τους στη μαθησιακή διαδικασία
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Συνεργατικά και άλλα Εργαλεία Γενικής Χρήσης (2ο Μέρος)
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥΣ

ΤΡΟΠΟΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΑΠΟ ΕΚΠ/ΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ Προετοιμασία μαθήματος από τον/την εκπ/κό (επίσκεψη σε ιστοσελίδες και πύλες για τη συλλογή πληροφοριών ή την εύρεση πηγών στις οποίες μπορεί να παραπέμψει τους μαθητές/τριες προκειμένου να αξιοποιήσουν τις σχετικές πληροφορίες. Δημοσίευση στο www από τον/την εκπ/κό (ανάρτηση πληροφοριών, υποδείξεων, απόψεων, εργασιών μαθητών/τριών στο διαδίκτυο Συλλογή πληροφοριών από τους μαθητές/τριες (επίσκεψη σε ιστοσελίδες και εκτέλεση εργασιών στο πλαίσιο μαθήματος με την καθοδήγηση του εκπ/κού είτε χωρίς αυτήν με χρήση WebQuests ”ιστοεξερευνήσεις”. Δημοσίευση στο www από τους μαθητές (οι μαθητές προβάλλουν και δημοσιεύουν τη δουλειά τους – χρήση των blogs)

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ Blogs (ιστολόγια) Α. Με βάση τα χαρακτηριστικά Είναι ένα είδος δικτυακού ημερολογίου όπου οι συγγραφείς γράφουν περιοδικά για θέματα που τους ενδιαφέρουν. Οι επισκέπτες της σελίδας μπορούν να προσθέτουν σχόλια στα δημοσιευμένα άρθρα, τα οποία εγκρίνονται προηγουμένως από τους συγγραφείς-ιδιοκτήτες του blog.

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ Wikis Α. Με βάση τα χαρακτηριστικά Είναι μια ομάδα ιστοσελίδων όπου μπορούν και οι χρήστες εκτός από τον/την δημιουργό να προσθέτουν ή να επεξεργάζονται τα σχόλια. Η πιο φημισμένη είναι η γνωστή Wikipedia.

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ WebQuests B. Έμφαση στη διδακτική αξιοποίηση Ιστοσελίδες που φιλοξενούν οργανωμένες δραστηριότητες στις οποίες υπάρχουν όλα τα βήματα από την αρχή: συλλογή πληροφοριών, διαδικασία, αξιολόγηση σε μια ενιαία συλλογή.

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ E- Portfolio (Ηλεκτρονικός χαρτοφύλακας) B. Έμφαση στη διδακτική αξιοποίηση Ψηφιακός φάκελος του μαθητή/τριας στον οποίο συλλέγει και οργανώνει ψηφιακά τα αντικείμενα της εργασίας του: έγγραφα, φωτογραφίες, βίντεο, σύνθεση μουσικής, παρουσιάσεις, ηχοληψία, εργασία που γίνεται έξω από την τάξη, πειράματα, γραφικά, λύσεις ασκήσεων κλπ.

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ Εικονικό εποπτικό υλικό – Εικονικά εργαστήρια, μουσεία B. Έμφαση στη διδακτική αξιοποίηση Πραγματοποίηση δραστηριοτήτων που θα ήταν επιθυμητό να γίνουν στη σχολική αίθουσα ζωντανά αλλά δεν είναι δυνατό να πραγματοποιηθούν για διάφορους λόγους.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ Πρόκειται για προσωπική ιστοσελίδα; Από τι τύπο domain προέρχεται η πληροφορία στη σελίδα; Ποιος έγραψε τη σελίδα; Είναι ενημερωμένη η σελίδα; Υπάρχει τεκμηρίωση στις πληροφορίες που δίνονται; Αν είναι αναπαραγωγή από άλλη πηγή μήπως έχει υποστεί αλλοιώσεις; Υπάρχουν σύνδεσμοι προς άλλες σελίδες; Λειτουργούν; Είναι αντιπροσωπευτικοί ή μονόπλευροι οι σύνδεσμοι; Είναι διαθέσιμες οι πληροφορίες σε άλλες γλώσσες; Είναι δυνατή η ανάγνωση της σελίδας από άτομα με ειδικές ανάγκες; Υπάρχουν διαφημίσεις στην ιστοσελίδα; Υπάρχουν γραμματικά ορθογραφικά ή συντακτικά λάθη στην ιστοσελίδα; Είναι το περιεχόμενό της σύμφωνο με τα κοινωνικά πρότυπα; Είναι η ιστοσελίδα αισθητικά αποδεκτή; Ερωτήματα: