PROJECT : ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΑΣ Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Theories On The Net ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Α.Μ
Advertisements

Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΜΟΔΑ-ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ.
ΥΠΟΘΕΜΑ: Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΟΜΑΔΑ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Βασίλης Βασιλειάδης Θοδωρής Βασιλειάδης Γιάννης Βορδάκης Γιώργος Γούλας.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Τροφή για σκέψη…» ΘΕΜΑ: Διατροφή στην εφηβεία
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Μουσική και ψυχή Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Στα πλαίσια της εργασίας ερευνήσαμε τη σχέση της μουσικής με τα φαινόμενα.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΕΝΔΥΣΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ
Το μεγάλο ταξίδι προς την ανακάλυψη του εαυτού μας
Δραστηριότητες προσομοίωσης
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
Σημασία της ενδυμασίας στη ζωή μας Συντάκτριες: Κωνσταντίνα Βέργου, Σοφία Βέργου, Ελένη Καρβουνίδου, Εύη Τοψαχαλίδου.
ΕΦΗΒΕΙΑ,Η ΑΓΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑ Αρίφι Ιωάννα, α4/γ.
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
4.1 Σχέση μεταξύ φιγούρας και φόντου για τη τελική σύνθεση Να μπορείτε να εκτιμάτε και να σχολιάζετε τη σημασία που έχει η σύνθεση τελικής παρουσίασης.
Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Project 4o Το φως και το χρώμα στην τέχνη και την επιστήμη
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
ΟΜΑΔΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΘΗΝΑ ΓΚΟΤΣΕ ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΕΡΕΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ ΣΙΚΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΙΠΗ ΘΕΟΔΩΡΑ.
project: οψεις της ψυχολογιας
ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Φύλο. Ακολουθείς τις τάσεις της μόδας… ΆνδρεςΓυναίκες  Φανατικά  Αναλόγως  Καθόλου.
Φιλία.
ΕΡΓΑΣΙΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
«Η σημασία και η συμβολική γλώσσα της ενδυμασίας»
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Ήχος, Επιχειρηματολογία στις Φ.Ε, εναλλακτικές αντιλήψεις μαθητών
Τμήμα Project 1 ΕΠΑΛ Αξιούπολης Σχ. Έτος
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ
Η ΜΟΔΑ ΤΗΣ ROCK ΜΟΥΣΙΚΗΣ- Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ROCK ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ 4η Θεματική ενότητα Γλώσσα, ταυτότητα και εξουσία Διδάσκων: Γιώργος Ανδρουλάκης ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Η Θεωρία του Κ. Lewin για το ζωτικό χώρο E ργασία στο πλαίσιο του μαθήματος «Ψυχολογία» από τους φοιτητές: Γεράσιμο Βαρσάνη Δέσποινα Μπρέκου Σπύρο Ζαρογιάννη.
 Σήμερα θα ασχοληθούμε με θέματα ταυτότητας.  Αλλά τι είναι η ταυτότητα; Τι εννοούμε με τον όρο/ έννοια ταυτότητα;  Σε τι αναφερόμαστε όταν μιλάμε.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Συμπεριφορά Καταναλωτή & Στρατηγική ΜΚΤ (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ. Ερώτηση 1 η : Γιατί σύμφωνα με το συγγραφέα οι νέοι έχουν την τάση να αμφισβητούν ενώ οι μεγάλοι όχι; Σύμφωνα με τον συγγραφέα.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εισαγωγή στην Ψυχολογία Ενότητα 2:Τομείς Έρευνας της Σύγχρονης Ψυχολογίας Διδάσκουσα: Ειρήνη Σκοπελίτη Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην.
Συμπληρωματική Πυκνότητα Ελαστικής Ενέργειας Συμπληρωματικό Εξωτερικό Έργο W: Κανονικό έργο Τελικές δυνάμεις Ρ, τελικές ροπές Μ, ολικές μετατοπίσεις δ.
ΕΦΗΒΕΙΑ - Η ΑΓΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑ Γιώργος Δούλαλας ΠΕ04.01.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
4ο ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΡΙΟΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΑΣ ΛΙΑΓΚΗΣ
ΣΧΟΛΕΙΟ: 6 ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΝΤΥΣΙΜΟ-ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Εκφοβισμός στα σχολεία
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
Τι είναι το cyber bulling.
ΕΝΟΤΗΤΕΣ Το πρόβλημα και ο σκοπός της έρευνας
Στη συνέχεια οι μαθητές έγραψαν τις δικές τους σκέψεις..
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Γερολυμάτου Σταυρούλα ΑΜ: ΣΧΨ
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Αθλητισμός στο νησί μας Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Συνέντευξη σε εκπαιδευτικούς για ΑΠ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

PROJECT : ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΑΣ Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΥΠΟΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ : ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Ρουχο...Ψυχολόγοι

Τα θέματα που μας απασχόλησαν και τα εξετάσαμε ήταν : Οι προτιμήσεις ανάλογα με το στυλ . Τα ρούχα και οι περιστάσεις Τα χρώματα στα ρούχα και η ψυχολογική επιρροή Το ντύσιμο ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες και η επιρροή τους στην ψυχολογία Οι επιλογές ρούχων ανάλογα με την προσωπικότητα …

Ακόμα μελετήσαμε …. Το τι φοράει ο καθένας και κατά πόσο επηρεάζεται από τους γύρω του Τις επιλογές ανάλογα με την αυτοπεποίθηση του καθενός Αλλά και ανάλογα με τα ψυχικά και εσωτερικά Χαρακτηριστικά. Την έκφραση συναισθημάτων μέσα από το ντύσιμο Τα αξεσουάρ στο ντύσιμο Και τέλος με την αντίληψη ότι << Αλλάζοντας ντύσιμο , αλλάζω και ζωή . >>

Για να επιλύσουμε το πρόβλημα προχωρήσαμε στις εξής δραστηριότητες : Ερωτηματολόγιο , για να δούμε την γνώμη ατόμων πάνω στο θέμα μας Συνέντευξη από ψυχολόγο , για να διασταυρώσουμε τις απόψεις βάση της επιστήμης της ψυχολογίας αλλά και απο άλλους ειδικούς Περιοδικό , στο οποίο συμπεριλάβαμε όλες τις πληροφορίες που συλλέξαμε Αυτοσχέδιο ντοκιμαντέρ , στο οποίο παρουσιάσαμε τα θέματα Φωτογράφηση συνομηλίκων , για να εξετάσουμε τις πληροφορίες με ζωντανά παραδείγματα

Οι προτιμήσεις ανάλογα με το στυλ Οι νέοι κυρίως εντάσσονται σε ομάδες ατόμων με διάφορα στυλ που αντικατοπτρίζουν την ψυχολογία τους. Συνήθως οι ομάδες αυτές έχουν συγκεκριμένες ιδιοτροπίες τόσο στο ντύσιμο όσο και στην γενικότερη εξωτερική εμφάνιση . Ακόμα οι ιδιοτροπίες αυτές επηρεάζουν την ψυχολογία και πολλές φορές τον χαρακτήρα και την προσωπικότητα των ατόμων αυτών.

Νέοι με διάφορα στυλ .

Κάποια από τα ρούχα που επιλέγουν οι νέοι που ανήκουν στην ομάδα των EMO

Προτιμήσεις από τους Κάγκουρες

Άλλα Στυλ είναι : Οι Γκοθικ Οι Τρεντυ Οι Πανκ Και άλλα στυλ που διαμορφώνουμε οι ίδιοι οι νέοι με τον καιρό .

Τα ρούχα ανάλογα με τις περιστάσεις Στις πληροφορίες που αναζητήσαμε είχαμε ως βασικό άξονα τις περιστάσεις . Χαρακτηριστικά τα ρούχα : 1) Της δουλειάς 2)Του αθλητισμου και άλλων , έχουν αρκετές και σηματνικές διαφορές .

Φωτογραφίες από διάφορες περιστάσεις Επίσημες Εμφανίσεις

Ρούχα Αθλητισμού

Ρούχα Στρατού

Τα Χρώματα των ρούχων σε σχέση με την Ψυχολογία . Τα ρούχα επηρεάζουν την ψυχολογία μας . Σημαντική επιρροή όμως παίζουν και τα χρώματα αυτών. Στην ταινία και στο περιοδικό που δημιουργήσαμε μιλάμε αναλυτικά για κάθε χρώμα .

Ντυσιμο – Καιρικες Συνθηκες - Ψυχολογια Πρόκειται για μία αλυσίδα ... Ο Καιρός είναι που επηρεάζει τα συναθσθήματα . Αλλά μας επηρεάζει και στην επιλογη ρουχων. Εξαιτίας αυτων των 2 συνεπάγεται ότι με χοντρά και σκουρόχρωμα ρούχα τον Χειμώνα είμαστε λίγο κακοδιάθετοι αλλά και το αντίστροφο

Συμπεράναμε μέσα από όλα αυτά ότι η προσωπικότητα ενός ανθρώπου μπορεί να αντανακλάτε στο ντυσιμό του αλλά ίσως και όχι

Επιπλέον ( Για το ντυσιμο σε σχεση με την κοινωνία ) Διαπιστώσαμε ότι ο καθένας δεν είναι αναγκαίο να είναι ότι φοράει γιατί μπορεί απλά να επηρεάζεται από τις τάσεις της μόδας , από το τι φοράν οι γύρω του οι φιλοι του κλπ

Τελος Είδαμε ότι τα ατομα με αυτοπεποίθηση υποστηρίζουν ότι φορούν ενώ τα άλλα διστάζουν να φορέσουν κάτι καινούριο ακολουθούν τους τόνους του μαύρου (εύκολες λύσεις ) και δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία στο ντύσιμο

Επιπλέον Τα ντύσιμο αλλάζει από -Τόπο σε τόπο -Ηλικία σε ηλικία -Με τον χρόνο