Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Δ’ Τάξη Ενότητα 13: Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίδιοι
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Μεταβατικά και αμετάβατα ρήματα Υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
Τα δικαιώματα των παιδιών
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΛΕΞΕΙΣ.
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Στρατηγικές Πρόσληψης των Μορφοσυντακτικών Φαινομένων
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο! Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Ενότητα 15: Αλληλογραφώ Διάφοροι τρόποι αλληλογραφίας
Στην τάξη μου.
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
HELP INDICATOR Κάντε ένα διάλειμμα, Δοκιμάστε ένα LightBite Have a break, have a LightBite Tο παρόν.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Η ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ (COVER LETTER)
Το κειμενικό είδος της επιστολής Σκεύη Στυλιανού – Χατζηαναστάση
Τα ψάθινα καπέλα.
Κ ΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΉ ΑΓΩΓΉ ! Αιμιλία Αριστείδου. Τις Τίνας της άρεσε πολύ να παίζει με τα παιχνίδια της στην αυλή του σπιτιού της. Όμως κάθε φορά που έβγαινε.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ενότητα 5 Πάμε για ψώνια; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
Όταν σου ζητάνε να δώσεις τα προσωπικά σου στοιχεία τί κάνεις;
Τα φωνήεντα είναι επτά και φωνάζουν δυνατά : α,ε,ι,η,ο,υ,ω
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Καταγραφή ιδεών Το πρώτο βήμα στη συγγραφή της έκθεσής σας είναι να καταγράψετε όλες τις ιδέες σας. Δε χρειάζεται να τις γράψετε με κάποια σειρά, αργότερο.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Γραφή μετρήσεων με σημαντικά ψηφία
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Μάνταινα Νομού Ξάνθης Εκπαιδευτική ομάδα: Γεωργία Πατρωνίδου
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Λίγα λόγια για σένα. Αυτό το προγραμματάκι έγινε για να σε
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
KOYIZ ΓΝΩΣΕΩΝ Από τους μαθητές του Ε2.
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)

Ξεκαθαρίζουμε τι ζητά η οδηγία. Οργανώνουμε όσα θέλουμε να γράψουμε σε παραγράφους. Βλέπουμε πώς γράφεται μια επιστολή και ακολουθούμε το ίδιο παράδειγμα για να γράψουμε τη δικής μας επιστολή.

Τα ρήματα που βρίσκονται στην οδηγία θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε τα τρία σημεία τα οποία πρέπει να περιλαμβάνει η επιστολή σας: Να ζητήσουμε συγγνώμη Να εξηγήσουμε γιατί παίζαμε στον κήπο Να τον παρακαλέσουμε να μας αφήσει να παίζουμε στον κήπο.

Οργάνωση παραγράφων Επιστολή Γράφουμε για να ζητήσουμε συγγνώμη Πρόλογος: Εξηγούμε τους λόγους που μας έκαναν να μπούμε στον κήπο και να παίξουμε Όμορφος κήπος Έλλειψη χώρου για παιχνίδι Θέλαμε να σας γνωρίσουμε από κοντά αλλά φοβόμασταν να σας πλησιάσουμε Άλλοι λόγοι Παρακαλούμε να μας αφήσετε να ερχόμαστε να παίζουμε στον κήπο σας Υποσχόμαστε να διατηρούμε τον κήπο καθαρό και περιποιημένο

Τα κριτήρια που θέτουμε για να γράψουμε την επιστολή μας προς το γίγαντα Γράφουμε στο σωστό σημείο το όνομα και τη διεύθυνσή μας Γράφουμε στο σωστό σημείο την ημερομηνία Γράφουμε σωστά την προσφώνηση Γράφουμε την επιστολή μας χωρίζοντάς τη σε παραγράφους με απλό και κατανοητό τρόπο . Δεν ξεχνούμε να γράψουμε ότι: α) ζητούμε συγγνώμη, β) λέμε γιατί παίζαμε στον κήπο, γ) παρακαλούμε να ξαναπαίξουμε Κλείνουμε την επιστολή με έναν χαιρετισμό Υπογράφουμε Προσέχουμε την εμφάνιση του γραπτού μας

Με βάση όλα όσα έχουμε πει, γράφουμε την επιστολή μας.

Διαβάζω ξανά την επιστολή μου και διορθώνω ορθογραφικά λάθη, λέξεις που επαναλαμβάνω, λέξεις που δεν άφησα διάστημα μεταξύ τους κτλ. Διαβάζω δεύτερη φορά την επιστολή μου. Προσέχω αν τήρησα τα κριτήρια που είχαμε θέση από την αρχή. (Για βοήθεια απάντησε με Ναι ή Όχι στις ερωτήσεις του πιο κάτω πίνακα.)

Ερωτήσεις Ναι Όχι 1. Έγραψα στο σωστό σημείο το όνομα και τη διεύθυνσή μου; 2. Έγραψα στο σωστό σημείο την ημερομηνία; 3. Έγραψα σωστά την προσφώνηση; 4. Έγραψα την επιστολή μου χωρίζοντάς τη σε παραγράφους με απλό και κατανοητό τρόπο; (Αν δεν είμαι σίγουρος, ζητώ από το διπλανό μου να τη διαβάσει και να μου πει τη γνώμη του) 5. Στην επιστολή μου φαίνονται τα σημεία: α) ζητούμε συγγνώμη από το γίγαντα, β) λέμε γιατί παίζαμε στον κήπο, γ) παρακαλούμε να ξαναπαίξουμε στον κήπο; 6. Έκλεισα την επιστολή με έναν χαιρετισμό; 7. Υπέγραψα; 8. Πρόσεξα την εμφάνιση του γραπτού μου;