Ελεύθερος χρόνος Ελεύθερος χρόνος καλείται ο χρόνος που διαθέτει ο άνθρωπος για να αναπαυθεί , να προάγει το πνεύμα του ,να καλλιεργήσει τα ταλέντα του.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
Advertisements

Προσωπικές δεξιότητες
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
Α’ Λυκείου Ερευνητική εργασία
>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> ΗΕΤΑΙΡΕΙΑΗΕΤΑΙΡΕΙΑ 1.
O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
ΘΕΜΑ:ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ & ΥΓΙΕΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ.
Μαθήτρια : Πατατούκου Μαρία Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Θέμελη Γεωργία
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Άσκηση ανάπτυξης παραγράφου μέσα σε μια έκθεση
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Μεσαιωνικά Φεστιβάλ Η συμβολή τους στον Πολιτιστικό Τουρισμό.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ
Ικανότητες και δεξιότητες.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Εφηβεία Η εφηβεία είναι η μεταβατική > περίοδες στην ζωή μας.
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΧΟΙ
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Μαρία Παπαδάκη. Η αντιμετώπιση του προβλήματος πριν την εκδήλωσή του Μείωση της ζήτησης – Προαγωγή της υγείας WHO: Προαγωγή της υγείας αποτελεί η ανάπτυξη.
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Συντονίζει αυτούς.
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
Project : χορεύοντας στον κόσμο
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ-Ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΚΑΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ-Η ΑΘΗΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Εβδομάδα Βιβλίου 1-8 Φεβρουαρίου 2008 Έκθεση Βιβλίου - Αφιέρωμα στο Ταξίδι Επίσκεψη του συγγραφέα Σάκη Σερέφα Θέμα: Λογοτεχνία, ένα ταξίδι στον κόσμο της.
Μουσεία και Θέατρα της Λεμεσού Ηλιάνα Αχιλλέως. Μουσεία Αρχαιολογικό επαρχιακό μουσείο: Το Επαρχιακό Αρχαιολογικό Μουσείο Λεμεσού ιδρύθηκε στα 1948 και.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Το Σχολείο της Σχεσιοδυναμικής Παιδαγωγικής Η Σχ. Π. είναι η παιδαγωγική που ασχολείται με τη μελέτη και εμφάνιση των φαινομένων της διαπροσωπικής δυναμικής.
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
Ο ελεύθερος χρόνος των εφήβων Εργασία στο μάθημα της Πληροφορικής.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Η Δια Βίου Μάθηση στις Σέρρες
Στέλιος Μητρόπουλος Α2 Εργασία για τον όμιλο φυσικής αγωγής
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Καθηγήτρια : Νάνου Χρύσα
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
ΒΙΛΛΥ ΚΑΝΝΑ ΠΕΝΥ ΤΖΕΦΕΡΕΜΗΝΑΙΟΥ
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΠΑΙΔΕΙΑ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ελεύθερος χρόνος Ελεύθερος χρόνος καλείται ο χρόνος που διαθέτει ο άνθρωπος για να αναπαυθεί , να προάγει το πνεύμα του ,να καλλιεργήσει τα ταλέντα του , να αξιοποιήσει τις κλίσεις του. Σαφέστατα στον ελεύθερο χρόνο δεν περιλαμβάνεται ο εργάσιμος χρόνος ούτε ο λεγόμενος <<νεκρός χρόνος>> . Ο ελεύθερος χρόνος συνεπώς είναι το σύνολο των ασχολιών στις οποίες το άτομο μπορεί να επιδοθεί. Πολλοί άνθρωποι σήμερα πιστεύουν ότι όσο ο εργάσιμος χρόνος μειώνεται τόσο ο ελεύθερος χρόνος αυξάνεται .Ωστόσο , πρόκειται για μια επίπλαστη εντύπωση , καθώς μόνο τυπικά έχει επιμηκυνθεί ο ελεύθερος χρόνος έναντι του εργάσιμου.

Ο ελεύθερος χρόνος των νέων Σχετικά με την εργασία και τον ελεύθερο χρόνο η ζωή των εφήβων χαρακτηρίζεται από δύο αντιφάσεις . Δουλεύουν πιο σκληρά από πολλούς εργαζόμενους , αλλά δεν αμείβονται . Χρειάζονται πιο πολύ από κάθε άλλη ηλικία ελεύθερο χρόνο, αλλά διαθέτουν ελάχιστο λόγω της πληθώρας σχολικών και εξωσχολικών υποχρεώσεων που έχουν.Για αυτό και ο καθένας διαθέτει τον ελεύθερο χρόνο του ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία του, με τις συνήθειες και τα ενδιαφέροντα του ,ανάλογα με τις δυνατότητες που του παρέχει το περιβάλλον του και την ευχέρεια που έχει να αξιοποιεί τις δυνατότητες αυτές.

Υπάρχουν ορισμένοι ευχάριστοι και επωφελείς τρόποι αξιοποίησης του , που βοηθούν το νέο να διατηρήσει την ψυχική και σωματική του υγεία να μην περιέλθει σε κατάσταση πνευματικού και ψυχικού λήθαργου. Οι τρόποι αυτοί ανακουφίζουν το νέο από τη φορτική πίεση που καθημερινά δέχεται, τον ξεκουράζουν, και των δημιουργικών του ικανοτήτων. Επιπλέον αποτελούν μια καλή υποθήκη και για την μελλοντική εποικοδομητική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου που θα έχει ως εργαζόμενους , αφού οι συνθήκες που αποκτά ο άνθρωπος όταν είναι νέος τον συνοδεύουν κατά κανόνα σε όλη του τη ζωή.

Οι τρόποι διάθεσης του ελεύθερου χρόνου - Η ανάγνωση ποιοτικών βιβλίων που επιφέρει καλλιέργεια πνεύματος. Η γλωσσομάθεια Η παρακολούθηση ποιοτικών εκπομπών στην τηλεόραση ή ποιοτικών ταινιών στο DVD , η ενασχόληση Η/Υ , τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και το διαδίκτυο με την προϋπόθεση της ορθής επιλογής και της ενεργητικής συμμετοχής. Ο αθλητισμός και τα ομαδικά παιχνίδια που προσφέρουν εκγύμναση ψυχής , σώματος αλλά και πνεύματος. - Η ενασχόληση με την γνήσια τέχνη όπως το θέατρο , ο κινηματογράφος , η μουσική και ο χορός.

Οι επισκέψεις σε ιστορικούς χώρους , μουσεία , εκθέσεις και πινακοθήκες. - Η συμμετοχή σε πολιτιστικές δραστηριότητες και εκδηλώσεις αλλά και παρακολούθηση διαλέξεων . Οι εκδρομές που τονώνουν την επαφή με τη φύση. Τα ταξίδια (στο εσωτερικό και στο εξωτερικό) για να γνωρίσουμε τα ήθη και τα έθιμα, την κουλτούρα και την ιστορία των άλλων λαών, κοινοτήτων, πόλεων, περιοχών. Η δημιουργία ατομικής έκφρασης με την μορφή ερασιτεχνισμού. Η επικοινωνία με φιλικά πρόσωπα, η ανάπτυξη γόνιμων διαπροσωπικών σχέσεων. Οι δεσμοί, οι φιλίες, η συμμετοχή σε κοινωνικές εκδηλώσεις.