MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
Advertisements

H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Προσωπικές Πωλήσεις.
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Προώθηση / Επικοινωνία
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Slide 1 Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών ENOTHTA 7 η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ (ΜΕΡΟΣ Α’) 1. ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ  Εκτός από τις τερματικές.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ (9η)
Επιλογές Marketing & Logistics
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM.
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
Logistics Διαχείριση Εταιρικού Κινδύνου & Μείωση Λειτουργικού Κόστους
Βασικές αρχές πωλήσεων & εξυπηρέτησης πελατών
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager Microsoft Dynamics CRM Η φυσική επέκταση του MS Office.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΠΕΙΡΑΙΩΣ DIRECT SERVICES
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Προώθηση / Επικοινωνία
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Προ-συναλλαγής Στοιχεία που αφορούν την προετοιμασία πριν τη συναλλαγή Συναλλαγή Στοιχεία που περιλαμβάνονται άμεσα κατά τη συναλλαγή.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
Κεφάλαιο 5 Τμηματοποίηση Αγοράς.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Σχεδιασμός διαδικασιών
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ & ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
1 Ανακαλύπτοντας το νόημα της ποιότητας…. 2 Ο ορισμός της Ποιότητας από τον Deming Τι είναι ποιότητα ? Πως κάποιος θα μπορούσε να εννοεί την ποιότητα.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Μίγμα μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Οι τουριστικές υπηρεσίες είναι άυλες μη ορατές στους καταναλωτές και γίνονται φανερές μετά το πέρας της.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Αναφορά προόδου ή κατάστασης
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
Kiosk & Retail.
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ = ΣΤΟΧΟΘΕΤΗΣΗ (Με ρεαλισμό), ΜΕΤΡΗΣΗ, ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ  Oι επιχειρήσεις ελέγχουν το ΕΕ μόνο αν το μετρούν  Το ότι υπάρχουν στόχοι δεν σημαίνει ότι τους πιάνουμε, το ότι υπάρχουν διαδικασίες δεν σημαίνει ότι τηρούνται  Βασικοί τομείς : Κόστος - Πελάτες

MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Όταν δεν πιάνουμε τους στόχους : Εντοπισμός του γιατί..? :  Είναι ρεαλιστικός ο στόχος ? Ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες και προσδοκίες των πελατών…?  Είναι μη εφικτός ο στόχος σε σχέση με τις δυνατότητες μας ?  Αναθεώρηση στόχων...  Απαιτείται καλύτερη οργάνωση (να κάνουμε κάτι διαφορετικά ? Παροχή διαφορετικών υπηρεσιών ? Μικρότεροι χρόνοι αναμονής ?)

MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Όλοι οι πελάτες είναι ίδιοι ? Τους αντιμετωπίζουμε με τον ίδιο τρόπο ; Κριτήρια (πιθανής) διαφοροποίησης o Κέρδος (έσοδα σε σχέση με τα έξοδα) o Δυναμική πελατών o Ιδιαιτερότητες πελατών (πάντα σε σχέση με το κόστος για την ικανοποίησή τους) o Χρόνος (First come –first served) ΒΑΣΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΙΝ ΣΧΕΔΙΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ  Περιπτώσεις μη διαθεσιμότητας χρόνου – προϊόντων ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ  Χρόνος Ανταπόκρισης – Αναμονής  Σταθερός ? (π.χ. 2 μέρες από το αίτημα ? )  Αναμονή μέχρι κάποια ώρα ;  Διάρκεια Συνάντησης  First come –first served ?  Σημασία πελάτη ;  Δυναμική πελάτη ;

MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ  Κανόνες σε σχέση με τις πιστώσεις ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ  Καθορίζονται πριν τη λήψη της παραγγελίας ?  Ανώτατα Πιστωτικά Όρια ?  Σε περιπτώσεις υπέρβασης ?  Κανόνες επικοινωνίας  Τρόπος επικοινωνίας (τηλέφωνο, , κτλ.)  Όλο το 24 ώρο ? Ποιες ημέρες την εβδομάδα ;  Πληροφορίες που πρέπει να γνωστοποιούνται (τιμή, χρόνος, κτλ.)

MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ  Αντιμετώπιση Παραπόνων  Δραστηριότητες αντιμετώπισης (process flow) ανάλογα με την περίσταση  Αποζημίωση – Αντικατάσταση, πότε και πώς η Επιστροφή ?  Ενημέρωση για την ‘τύχη’ του παραπόνου ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ  Η αποτελεσματική διαχείριση του παραπόνου μπορεί ακόμα και να προσθέτει αξία στα μάτια του πελάτη!  Από τους πελάτες που θα παραπονεθούν, ένα 54-70% θα ξαναγοράσει το προϊόν εάν το παράπονο επιλυθεί σε εύλογο χρονικό διάστημα… Το ποσοστό αυτό γίνεται 95% εάν ο πελάτης αισθάνεται ότι το παράπονο του επιλύθηκε σύντομα….Και οι πελάτες που ικανοποιήθηκαν το διαδίδουν κατ’ ελάχιστον σε 5 άτομα…

MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Χαμένοι πελάτες : Το 15% από στροφή σε καλύτερο προϊόν, 15% σε φθηνότερο και 70% λόγων μικρής ή καθόλου προσοχής … Το 95% των δυσαρεστημένων πελατών δεν παραπονούνται….Πολλοί από αυτούς απλά σταματούν να αγοράζουν από εμάς…. Ενθάρρυνση πελατών να διατυπώνουν υποδείξεις, ερωτήσεις και παράπονα… Εταιρία 3Μ : ‘ Πάνω από τα 2/3 των ιδεών για βελτίωση των προϊόντων προέρχονται από την ακρόαση παραπόνων των πελατών.’ Η σημασία των παραπόνων

MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ  ΑFTER SALES SERVICE (Εξυπηρέτηση μετά την πώληση)  Διαχείριση Επιστροφών και Παραπόνων  Πληροφόρηση για νέα προϊόντα - υπηρεσίες  Mεταφορά - Eγκατάσταση  Συντήρηση (maintenance)  Επιδιόρθωση  Τεχνολογική Αναβάθμιση (Upgrade) ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ  Επιχείρηση = κεντρικό αστέρι σε ένα αστερισμό υπηρεσιών-αγαθών.  Προσπαθεί να παρακινήσει τους πελάτες να δημιουργήσουν οι ίδιοι αξία, να κάνουν με ευκολία πράγματα που ποτέ πριν δεν είχαν κάνει, ακόμα και μέρος των δικών της δραστηριοτήτων. ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ IKEA