1ο Γυμνάσιο Νέας Μάκρης 2 Απριλίου 2014

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Advertisements

A d e l e.
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Όταν ο Θεός έφτιαξε τη γυναίκα εργαζόταν
Κράτησα τη ζωή μου….
ΤΟΜΑΣ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
Διάστημα Έλλη Πετρίδου Στ’
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Κώστας Βάρναλης.
Μουσικό Σχολείο Αγρινίου Αγρίνιο,14 Ιουνίου 2013,ώρα 11π.μ. Αγρίνιο,14 Ιουνίου 2013,ώρα 11π.μ. Αίθουσα Eκδηλώσεων Μουσικού Σχολεί ου Μιχάλης Γκανάς Γεννήθηκε.
ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ Υπάρχουν στιγμές στη ζωή, όταν σου λείπει κάποιος Τόσο πολύ, που θέλεις μόνο να τον πάρεις Απ’ τα όνειρά σου και να τον αγκαλιάσεις στην.
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Αν μ’αγαπάς κι ειν’ όνειρο
ωρα σκεφτομαι στιχο για να φιαξω…
Όλα τώρα γύρω μου γελούνε κι απ’ αγάπη τώρα με μεθούνε σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη που `ναι σαν τριαντάφυλλα τ’ Απρίλη.
Θρησκευτικά Γ΄ Γυμνασίου.
27o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
Πολύ Αγαπημένο ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ…. Ο φίλος Πλάτωνας με ενημέρωσε για το ερώτημα που τέθηκε…
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Το ζώο που αγαπώ! Ο Τζάκ.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
21 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης
Κώστα νομίζω η μέρα δεν είναι καλή σήμερα. Κοίταξε τον ουρανό
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
Μια φορά κι έναν καιρό, σε ένα συννεφιασμένο ανοιξιάτικο δειλινό, το φεγγάρι μας ξεκίνησε για τη γνωστή του διαδρομή.
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
«ΤΑ ΡΩ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ» ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Ο καλύτερος φίλος είναι αυτός
1ο Γυμνάσιο Νέας Μάκρης 20 Μαρτίου 2013
ΘΥΜΗΣΟΥ ΣΩΜΑ ΑΠΌ ΤΟΝ Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗ!!!.
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠ’ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ…
Ουράνιο τόξο.
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Αγαπημένο μου παιδί....
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ.
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΚΑΝΑΣ.
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Ομάδα Διαμεσολάβησης Συνομηλίκων 1 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Εργασία στο μάθημα : Η λογοτεχνία στο νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαρία (Α.Μ.4395) Σιούρτου Νικολέτα-Αντιγόνη (Α.Μ.4474) Δεκέμβριος 2011.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Διαγωνισμός Έκφρασης και Δημιουργίας
ΨΥΛΛΑ ΟΥΡΑΝΙΑ 4497 ΕΞΑΜΗΝΟ ΄Ζ ΜΑΘΗΜΑ: Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: κ. ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Παραγωγή Γραπτού Λόγου
ΞΕΝΙΤΙΑ Ονοματεπώνυμο: Κόνιαρη Ζωή Όνομα Καθηγητή: κ. Ζάχου Μάρθα
Αγαπημένο μου παιδί....
Προετοιμασία της Βιβλικής
ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Revision.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
1.Βλέπω στα μάτια σου τη θλίψη. Νοιώθω την τελευταία σου χαρά.
ΧΡΥΣΟΨΑΡΑ.
Ο Ναζιανζηνός ως ποιητής ΟΙ ΣΘΕΝΑΡΟΊ ΘΕ 2 ΚΕ
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
Ένας Καπετάνιος Θυμάται
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
14 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ Γεωργία Κοτσιώλη.
Κύριε ενοικιαστή. Σας πληροφορώ ότι, το συμβόλαιο που υπογράψαμε εδώ και μερικά εκατομμύρια χρόνια, έφθασε στο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1ο Γυμνάσιο Νέας Μάκρης 2 Απριλίου 2014 1ο Γυμνάσιο Νέας Μάκρης 2 Απριλίου 2014 Συνάντηση της ομάδας του λογοτεχνικού εργαστηρίου με τον ποιητή Μιχάλη Γκανά

Επειδή…. Ο τελευταίος στίχος δεν είναι πάντα και ο έσχατος. μπορεί να γίνει ο πρώτος στίχος ενός ποιήματος που γράφει κάποιος αναγνώστης. (Ο ύπνος του καπνιστή, 2003)

Οι μαθητές δημιουργούν με αφορμή την ποίηση του Μιχάλη Γκανά «Πρωινό σε καφενείο της οδού Σόλωνος» Τα τασάκια τα πιατάκια τα φλιτζάνια αναλήφθηκαν Τα πήρε η άχνα του καφέ. Σωριάστηκαν με πάταγο Στον ουρανό. (Ακάθιστος Δείπνος, 1978)

Η Αντωνίνα Τζουάνου δημιουργεί με αφορμή την ποίηση του Μιχάλη Γκανά, «Πρωινή βροχή» Ένα βροχερό πρωινό στην βεράντα ξεχασμένα στο τραπέζι τα φλιτζάνια του καφέ γέμισαν και ξεχειλίζουν από την γυάλινη βροχή, που αγκαλιάζει το χώμα και σε χίλια κομμάτια σπάζει. Ο κόσμος κρύφτηκε στα σπίτια η φύση του φαντάζει θεριό, και τον τρομάζει. Οι σκύλοι έπαψαν να αλυχτούν στο πρωινό χαλάζι, σιωπή, σιωπή παντού. Κι όμως, δεν άκουσα ποτέ σιωπή τόσο δυνατά να φωνάζει.

Οι μαθητές δημιουργούν με αφορμή την ποίηση του Μιχάλη Γκανά «Θεμέλιο χρώμα» Πληγωμένο κοτσύφι Από κλαρί σε κλαρί. Καθώς το αίμα του στάζει στο χιόνι, Πληθαίνει το μαύρο (Μαύρα Λιθάρια, 1980)

είναι το χρώμα του ουρανού Άλλοτε χρυσό και ρόδινο Η Αγάπη Λαμπρινοπούλου δημιουργεί με αφορμή το ποίημα του Μιχάλη Γκανά «Θεμέλιο χρώμα» «Το χρώμα του ουρανού» Το θεμέλιο το χρώμα στον κόσμο αυτό είναι το χρώμα του ουρανού Άλλοτε χρυσό και ρόδινο Άλλοτε γαλάζιο ανοιχτό Και άλλοτε πάλι, μπλε σκούρο σκοτεινό Από το γαλάζιο τ' ουρανού βγαίνουν και όλα τ' άλλα Ο ουρανός μας χάρισε άπειρα τα χρώματα  Σαν κάτι το πολύτιμο Πετράδι διάφανο φωτισμένο από τον ήλιο λαμπερό...  

Ζυγώνει το μέλλον, σφραγισμένη μποτίλια Οι μαθητές δημιουργούν με αφορμή την ποίηση του Μιχάλη Γκανά «Ακαριαία»(Μαύρα λιθάρια, 1980) Ζυγώνει το μέλλον, σφραγισμένη μποτίλια Αδειανή ή γεμάτη, ρωτούν οι γονείς. Μαύρη , παιδιά μου, μαύρη τους λέω.

Ζυγώνει το μέλλον, σφραγισμένη μποτίλια Αδειανή ή γεμάτη, ρωτούν οι γονείς. Μαύρη , παιδιά μου, μαύρη τους λέω. «Ακαριαία», Μαύρα Λιθάρια Χατζηρόδου Αριστέα Χατζηγαβριήλ Δέσποινα

Η Λεντίνα Ζυκάι οπτικοποιεί το τραγούδι «Το τρένο των 9:10» σε στίχους του Μιχάλη Γκανά

Οι μαθητές δημιουργούν με αφορμή την ποίηση του Μιχάλη Γκανά «Κοτσύφι» Καλότυχο που δεν βλέπει πόσο μαύρο το περιβάλλει. (Τα μικρά, 2000)

Καλότυχο που δεν βλέπει πόσο μαύρο το περιβάλλει. Δημήτρης Τσιάκος

Οι μαθητές δημιουργούν με αφορμή την ποίηση του Μιχάλη Γκανά «Μ'αγαπάς δεν μ'αγαπάς » Πού θες να βρω μέσα στον κάμπο ποια μαργαρίτα διάλεξε για να ντυθεί το μυστικό σου. (Τα μικρά , 2000)

Η Μιχαέλα Βασιλάκη δημιουργεί με αφορμή την ποίηση του Μιχάλη Γκανά, Πού θες να βρω τις λύσεις για τον έρωτα; Πού να γυρέψω το θάρρος και τη δύναμη; Όλες οι διαφορετικές σκιές του πάθους μας. Το μυστικό μας. Μέσα στον κάμπο ψάχνω την αλήθεια. Τις λέξεις και τις αναμνήσεις σου. Ποια μαργαρίτα διάλεξε το πεπρωμένο για εμάς άραγε; Μία μαραμένη; Μία ολοζώντανη γεμάτη χρώματα; Η δική μας παρουσία είναι το συστατικό για να ντυθεί το μυστικό σου. Αυτό το μυστικό, που τόσο καιρό κρυφό μένει ίσως είναι το κλειδί για την καρδιά μου. Η Μιχαέλα Βασιλάκη δημιουργεί με αφορμή την ποίηση του Μιχάλη Γκανά,

Η Θάλεια Σπένδου δημιουργεί με αφορμή την ποίηση του Μιχάλη Γκανά, Η Θάλεια Σπένδου δημιουργεί με αφορμή την ποίηση του Μιχάλη Γκανά, Ψάχνοντας την αγάπη Μύθος είναι όλα αυτά γι'αυτούς που απελπισμένα χάνουν χρόνο. Άσε λοιπόν τις μαργαρίτες στο λιβάδι ψάξε αλλού αυτό που αναζητάς  πιο κοντά, πιο απλά  την καρδιά μου άνοιξε και βρες  αυτό που λεν αγάπη. 

Οι μαθητές δημιουργούν με αφορμή την ποίηση του Μιχάλη Γκανά «Περί ποιήσεως» Οι λέξεις δεν είναι καρφιά ούτε φύλλα. Και στο σφυρί αντιστέκονται και στον αέρα. Οι λέξεις είναι σαν τα σκάγια. Ποιες βρίσκουνε το στόχο τους ποιες δεν τον βρίσκουν. Δε φταίει πάντα ο κυνηγός. (Τα μικρά , 2000)

Και στο σφυρί αντιστέκονται και στον αέρα. Οι λέξεις δεν είναι καρφιά ούτε φύλλα. Και στο σφυρί αντιστέκονται και στον αέρα. Χριστίνα Τσατσούλα

Οι λέξεις είναι σαν τα σκάγια. Ποιες βρίσκουνε το στόχο τους ποιες δεν τον βρίσκουν. Δε φταίει πάντα ο κυνηγός. (Περί ποιήσεως) Χριστίνα Τσατσούλα

Η Κωνσταντίνα Αλεξανδροπούλου οπτικοποιεί το τραγούδι «Μικρός Τιτανικός» σε στίχους του Μιχάλη Γκανά

Οι μαθητές δημιουργούν με αφορμή την ποίηση του Μιχάλη Γκανά «Βροχή ψιχαλιστή ποτιστική δαρτή» (Άψινθος, 2012) Υετός ομηρική βροχή. Όμβρος αρχαία βροχή καταρρακτώδης Βροχή και άλλα κατακρημνίσματα. Χιών χιόνι κοκορόχιονο χιονόνερο νιφετός. Χάλαζα χαλάζι χαλαζόκοκκος (σιούγκραβος στα όρη Τσαμαντά) Υδατώδη ατμοσφαιρικά κατακρημνίσματα αναντάμ παπαντάμ. Προσφάτως τεχνητή βροχή Εσχάτως όξινη βροχή Προσεχώς κά-τά-κλύ-σμός Κατά ζεύγη τα ζώα Κατά μόνας τα φυτά Κατά κρημνού οι άνθρωποι- αγεληδόν. Κατά μάνα κατά κύρη. Τρέχουν τα δάκρυα βροχή. Βροχή μου. Βροχούλα Μουσκεμένη

Οι μαθητές δημιουργούν με αφορμή την ποίηση του Γιάννη Πατίλη Βροχή ψιχαλιστή ποτιστική δαρτή (Άψινθος, 2012) Οι μαθητές δημιουργούν με αφορμή την ποίηση του Γιάννη Πατίλη Υπέροχα ποιήματα. Είναι διάφανα, φωτεινά κι ανέκφραστα. Αλλά στο δρόμο μού πέφτουνε, σπάνε , Σοφία Χριστίνα Σουλιώτη

Η Κωνσταντίνα Καρυδάκη δημιουργεί με αφορμή την ποίηση του Μιχάλη Γκανά, «Ο πόνος της τελευταίας σταγόνας» Στάλες της κυλούν στο παράθυρο, όπως τα δάκρυα στο πρόσωπό μου.  Εκείνη κάνει το γύρο του κόσμου. Από σπίτι σε σπίτι, από παράθυρο σε παράθυρο, από σκέψη σε σκέψη. Εγώ όμως εδώ, σε περιμένω όπως η βροχή περιμένει την άνοιξη. Η δουλειά της τελειώνει όταν διάδοχός της, το καλοκαίρι. Κάτι φρέσκο, πρωτόγνωρο... Έτσι κι εγώ κοιτώ τη βροχή που αφήνει τα τελευταία της νώτα, και σε σκέφτομαι. Σκέφτομαι τις χαμένες μας στιγμές.  Πια δεν υπάρχει μέλλον για μας. Εδώ τελειώσαμε. Εδώ που το καλοκαίρι διαδέχεται τις τελευταίες στάλες της βροχής,  Εδώ. Στον πόνο της τελευταίας σταγόνας.

Μόνο ο καθρέφτης Να σε βλέπει αντέχει Δίχως να σπάει,Κωνσταντίνα Τρέχουν τα δάκρυα βροχή. Βροχή μου. Βροχούλα μουσκεμένη. (Άψινθος, 2012) Μόνο ο καθρέφτης Να σε βλέπει αντέχει Δίχως να σπάει,Κωνσταντίνα Σοφία Κινάη

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ-ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΑΣ…. Σας έχει επηρεάσει κάποιος/κάποια ποιητής/ποιήτρια; αν ναι, ποιος/ποια; Από που αντλείτε τα θέματα των ποιημάτων σας; Πως αρχίσατε να ασχολείστε με την ποίηση; Ποσά ποιήματα έχετε γράψει συνολικά; Έχετε γράψει και πεζό κείμενο ; (Δημήτρης Τσιάκος)

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ-ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΑΣ…. Τι σας ώθησε να ξεκινήσετε την ποίηση;   Θα θέλατε να αλλάξετε κάτι στη μέχρι τώρα καριέρα σας και τις δημιουργίες σας;  (Αγάπη Λαμπρινοπούλου)

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ-ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΑΣ…. Σε τι βαθμό η ψυχολογία σας έχει επηρεάσει κάποια ποιήματα σας την άρα που τα γράφατε; Με μια λέξη, πως θα περιγράφατε το συναίσθημα σας την ώρα που γράφετε; (Σοφία Κινάη)

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ-ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΑΣ…. Υπάρχει κάποιος ποιητής τον οποίο να θαυμάζετε; Ποιο είναι το αγαπημένο σας ποίημα; (Χριστιάννα Θάνου)

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ-ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΑΣ…. Υπάρχει κάποιο ποίημα που γράψατε και έχει ιδιαίτερη σημασία για εσάς;  Υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που σας δίνει έμπνευση ; Από που αντλείτε τα θέματα των ποιημάτων σας ; Υπάρχει κάτι που σας δυσκολεύει όταν γράφετε; (Εβρίμ Καγιά)

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ-ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΑΣ…. Η καριέρα σας ως ποιητής σας κάνει να νιώθετε ξεχωριστός ή σας προκαλεί τα ίδια συναισθήματα σκεπτόμενος ένα οποιοδήποτε άλλο επάγγελμα που ίσως διαλέγατε; (Κωνσταντίνα Καρυδάκη)

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ-ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΑΣ…. Σε ποια ηλικία βρισκόσασταν όταν δημοσιεύθηκε το πρώτο σας ποίημα;  Πιστεύετε ότι γεννηθήκατε ποιητής ή γίνατε στην πορεία της ζωής σας;  Από τότε που ξεκινήσατε ως ποιητής, είχατε αφοσιωθεί πλήρως σε αυτό, ή είχατε και παράλληλα ενδιαφέροντα, που θα μπορούσαν να είναι αντίθετα από αυτή σας την επιλογή;   Τι είναι αυτό που σας ωθεί να γράψετε ένα ποίημα;  (Αντωνίνα Τζουάνου)