Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ Λύκειο Πυργετού Τμήμα Α 2.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Γιώργος Δημητριάδης BIOLEA, Ένωση Αγροτουρισμού Κρήτης, ΥΝΙ ΠΙΡΟΥΝΙ, Σύνδεσμος Παραγωγών Βιολογικών.
Advertisements

Έργα που χρηματοδοτούνται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης, 31 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2003.
Πρόσκληση Προγράμματος PHARE BG2004/ “Προώθηση πολιτιστικών, τουριστικών και ανθρώπινων πόρων στη διασυνοριακή περιοχή” Δημοκρατία της Βουλγαρίας.
1 Ο Πολιτισμός, ο Τουρισμός και η Ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας Πως τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα μπορούν να μας βγάλουν από την κρίση και θα μας.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
Ελληνικό Πρωινό Greek Breakfast. Περιεχόμενα  Όραμα  Αποστολή  Φιλοσοφία Προγράμματος Ελληνικού Πρωινού  Εντάξεις Ξενοδοχείων  Διαδικασία Στήριξης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ
ΤΟ ΕΡΓΟ ‘’TERRES D’ EAU’’ – ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΡΥΖΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΑΚΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΕΒΕΘ Το έργο συγχρηματοδοτείται.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ1 Περιφερειακό Marketing Μοντέλο Περιφέρειας Κρήτης. Εξαγωγική ομπρέλα προϊόντων ελαιόλαδου.
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Νέες τάσεις της διεθνούς αγοράς Ελληνικά αγροτικά προϊόντα Προϋποθέσεις ανάδειξης σε ισχυρό εξαγωγικό «όπλο» ΥΠΕΞ – Δράσεις Οικονομικής Διπλωματίας: Υποστήριξη.
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Πολιτιστική Διαδρομή  Σύνολο επισκέψιμων τόπων σε μια περιοχή με στοιχεία από τον Πολιτισμό, τους Φυσικούς Πόρους, την Τοπική Παραγωγή και τις Δραστηριότητες,
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
1 Καινοτομικό Πρόγραμμα RI-SE ΕΚΕΠΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
Μεσαιωνικά Φεστιβάλ Η συμβολή τους στον Πολιτιστικό Τουρισμό.
Έργο Αξιοποίησης Τουριστικών Λιμένων Οι τουριστικοί λιμένες μετατρέπονται σε πυλώνες τοπικής ανάπτυξης Εντάσσεται στο πλαίσιο του Έργου «Νηρηίδες» για.
ΤΟ MARKETING ΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
«ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ»
Ανάλυση Στατιστικών Στοιχείων ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 13/4/2010.
1 «Η χρήση νέων τεχνολογικών εργαλείων για την ενσωμάτωση της διασποράς στην ανάπτυξη του τόπου καταγωγής» Καρδίτσα, 8-10 Φεβρουαρίου ο Αναπτυξιακό.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
Φορέας που καλείται να υποστηρίξει συνολικά την ανάπτυξη της Κρήτης.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Ο οινοτουρισμός και οι προοπτικές ανάπτυξης της Θεσσαλίας
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Κ. ΜΕΛΙΣΣΑΣ Θαλάσσια Αιολικά Πάρκα.
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου Πανεπιστήμιο Αθηνών, 22 Μαΐου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής ΕΘΝΙΚΟ.
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Νέες Προοπτικές – Εργαλεία & Τάσεις του Τουρισμού στην Εύβοια» Επιμελητήριο Εύβοιας - Χαλκίδα, 7 Ιουνίου 2015 Οι «Δρόμοι της Ελιάς», Εργαλείο.
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 ΕΙΔΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΡΟ Πηγή: Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας, Π. και Γκριμπά, Ελ. (2011), “Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού”,
ΠΕΔ Θεσσαλίας Οικονομική και τουριστική ανάπτυξη στα νησιά των Β. Σποράδων και η συμβολή της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με τη Β. Ελλάδα Σκιάθος - 26 Σεπτεμβρίου.
Ημερίδα Λήξης του έργου 27 Νοεμβρίου Παρουσίαση των αποτελεσμάτων και των προϊόντων του έργου Music Box Ιωάννης Μαυρίκης Υπεύθυνος Έργου Music Box.
Η βιώσιμη ανάπτυξη προορισμών εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Η περίπτωση της Αγιάς Μπέττυ Χατζηνικολάου Συνεργάτης της ΚΕΔΕ σε θέματα τουρισμού.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Εργαστήριο Τοπικής και Νησιωτικής Ανάπτυξης Πανεπιστήμιο Αιγαίου Ολοκληρωμένος Τουριστικός Σχεδιασμός στη Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου Δρ. Γιάννης ΣΠΙΛΑΝΗΣ,
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ. Ορισμός τουρισμού ● Πολλές είναι οι προσπάθειες που έχουν γίνει για να δoθεί ένας επακριβής ορισμός του Τουρισμού. Από τα κύρια χαρακτηριστικά.
Η συμβολή του έργου MUSICBOX στην ανάπτυξη του Δήμου Κεντρικών Τζουμέρκων Αφροδίτη Μπασιούκα Μηχανικός Χωροταξίας και Ανάπτυξης Α.Π.Θ, MSc Περιβάλλον και.
Η Δικτύωση αποτελεί ένα σύστημα αρχών και ενεργειών που βασίζεται σε νέες μορφές συλλογικής δράσης και παρέμβασης. Διαμορφώνει μια ευρύτερη δυναμική για.
Αστικός Τουρισμός Ο αστικός τουρισμός είναι μία από τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού οι οποίες φαίνονται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση στη σημερινή εποχή.
Μάριος Χαϊνταρλής Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΣΙΤΗ ΙΩΑΝΝΑ Α.Μ: 401.
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ.
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΝΕΡΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ
ΜΑΖΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 19ος αιώνας:
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 8
Τυπολογία τουριστικών προορισμών
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΔΠΜΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ-ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Χαροκοπείου.
Ο ρόλος του νερού στη γεωργία
Ανάλυση Στατιστικών Στοιχείων
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - ΠΟΡΕΙΑ.
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
EΙΣΑΓΩΓΗ Η Ελλάδα διακρίνεται από μεγάλη ποικιλία κλιματικών τύπων. Το γεωμορφολογικό ανάγλυφο είναι πολυσχιδές και το γεωλογικό υπόθεμα πολύμορφο. Η ποικιλία.
Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό Μάθημα: Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης ΑΘΗΝΑ.
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ Λύκειο Πυργετού Τμήμα Α 2

2 Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ Τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα της Θεσσαλίας είναι:  Η Γεωγραφική της θέση.  Τα ποιοτικά της προϊόντα.  Η Αξιόλογη βιοποικιλότητα των οικοσυστημάτων της.

Α΄ ΕΝΟΤΗΤΑ Τα χαρακτηριστικά της Θεσσαλίας

4 ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ Χλωρίδα Η χλωρίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας παρουσιάζει σηµαντική ποικιλία. Έχουν καταγραφεί περίπου είδη από τα οποία θεωρείται ότι τα 155 είναι ιδιαίτερα σηµαντικά ενώ τα 45 είναι προστατευόμενα.

5 ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΠΑΝΙΔΑ Η Όσσα, τα Τέµπη, ο Κάτω Όλυµπος, το Δέλτα του Πηνειού ανήκουν στις 113 Σηµαντικές Περιοχές για τα Πουλιά της Ελλάδας. Υπάρχουν τουλάχιστον 120 είδη πουλιών.

6 ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ Ποταμοί- ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ Ποταμοί- Υγρότοποι Η Περιφέρεια διασχίζεται από τον Πηνειό έναν από τους μεγαλύτερους ποταμούς της χώρας.

7 ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ Σπήλαια Σε όλη την περιφέρεια διάσπαρτα πολλά σπήλαια. Σε όλη την περιφέρεια βρίσκονται διάσπαρτα πολλά σπήλαια.

8 ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ πηγές ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ Ιαματικές πηγές Οι πηγές αυτές είναι κατάλληλες για ρευματικές, αρθριτικές, δερματικές, γυναικολογικές παθήσεις καθώς και παθήσεις του αναπνευστικού συστήματος. Οι πηγές αυτές είναι κατάλληλες για ρευματικές, αρθριτικές, δερματικές, γυναικολογικές παθήσεις καθώς και παθήσεις του αναπνευστικού συστήματος.

9 ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ προστασίας με ιδιαίτερη οικολογική και αισθητική αξία ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ Περιοχές προστασίας με ιδιαίτερη οικολογική και αισθητική αξία η κοιλάδα των Τεμπών, τα δάση της Όσσας, τα πευκοδάση της Σκιάθου, το νησί Πιπέρι των βόρειων Σποράδων και την περιοχή των Μετεώρων- Αντιχάσια την Περιοχή Κόζιακα- Ασπροποτάμου το εθνικό πάρκο Τζουμέρκων.

Β΄ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

11 Τουρισμός Το τουριστικό προϊόν αποτελείται κυρίως από: φυσικούς και πολιτισµικούς πόρους Εγκαταστάσεις υποδοµής και διαµονής - εστίασης εγκαταστάσεις υποδοµής µετακινήσεων προς και µέσα στον προορισµό.

Γ΄ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ

13 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ 1. Προβολή στο εξωτερικό. 2. Προβολή στο εσωτερικό. 3. Προβολή στα ΜΜΕ. 4. Λοιπές δράσεις.

14 Στόχοι Αύξηση του μεριδίου της αγοράς.Αύξηση του μεριδίου της αγοράς. Συνεδριακός τουρισμός- ταξίδια κινήτρωνΣυνεδριακός τουρισμός- ταξίδια κινήτρων Χειμερινός τουρισμόςΧειμερινός τουρισμός Εκπαιδευτικός τουρισμός.Εκπαιδευτικός τουρισμός. Οικοτουρισμός.Οικοτουρισμός. Ο πολιτιστικός τουρισμός.Ο πολιτιστικός τουρισμός. Θρησκευτικός τουρισμός.Θρησκευτικός τουρισμός. Γαστρονομικός τουρισμός και οινοτουρισμόςΓαστρονομικός τουρισμός και οινοτουρισμός Ιαματικός τουρισμός.Ιαματικός τουρισμός. Καταδυτικός Τουρισμός.Καταδυτικός Τουρισμός.

15  Συμμετοχή στις εκθέσεις.  Καταχωρήσεις σε περιοδικά και εφημερίδες τουριστικού ενδιαφέροντος.  Προβολή της Θεσσαλίας στα κρατικά & περιφερειακά κανάλια  Συμπαραγωγή τηλεοπτικών εκπομπών, παραγωγή αφιερωμάτων, ντοκιμαντέρ για την περιοχή σε συνεργασία με ξένους και ελληνικούς τηλεοπτικούς σταθμούς.  Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε μεγάλες πύλες του διαδικτύου. Τρόποι προβολής του τουρισμού

16 Αναπαραγωγή εντύπων και D.V.D θεματικού τουρισμού. Ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Σχεδιασμός και παραγωγή εντύπου για την γαστρονομία της Θεσσαλίας. Παραγωγή βιβλίων, καταλόγων καταλυμάτων, εντύπων προβολής εναλλακτικών μορφών τουρισμού, ημερολογίων, κλπ. Προβολή του τουρισμού στο εξωτερικό

17 Θεσμοθετημένες εκδηλώσεις όπως : Εκδήλωση «ΜΕ ΘΕΑ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ» Εκδήλωση «ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΟΛΥΜΠΟΥ» Εκδήλωση «ΤΣΙΤΣΑΝΕΙΑ 2012» «Γιορτή ακτινιδίου» «Γιορτή κρασιού» «Γιορτή πίτας» Στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «Salon des Vacanses» Εκδηλώσεις

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Αξιοποίηση και περεταίρω ανάπτυξη υποδομών όπως λιμάνια, μαρίνες, ξενοδοχεία Διερεύνηση της αξιοποίησης του Στρατιωτικού Αεροδρομίου Λάρισας για πτήσεις charter Εμπλουτισμός των εσωτερικών πτήσεων στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου και επαφές με εταιρίες για πτήσεις από και προς Ευρώπη. Έρευνα από τους αρμόδιες φορείς και αξιολόγηση της δυνατότητας επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου σε επιλεγμένες περιοχές και ανά είδος τουριστικού προϊόντος Έρευνα για την εικόνα του τουριστικού προϊόντος που έχουν οι τουρίστες ανά είδος και ανά περιοχή Έρευνα για τους παράγοντες που θα μπορούσαν να παρακινήσουν τους τουρίστες να επισκεφτούν τον τόπο μας ξανά ή και να τον συστήσουν και σε άλλους. (φυσικό περιβάλλον, εναλλακτικός τουρισμός, τοπική κουζίνα κ.α).

Γιατί η Ελλάδα μένει έξω από τις πέντε βασικές τουριστικές αγορές; Η έρευνα μας έδειξε ότι ενώ οι ξενοδόχοι, τα ταξιδιωτικά γραφεία και τα τοπικά Επιμελητήρια καταβάλλουν αξιέπαινες προσπάθειες για την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, τα κυριότερα προβλήματα εντοπίζονται σε επίπεδο κυβερνητικών φορέων και διπλωματικών σχέσεων με τις χώρες προέλευσης μαζικού τουρισμού. Μειωμένη προβολή του ελληνικού «προϊόντος» στις ξένες τουριστικές αγορές, Δυσκαμψία στη διαδικασία έκδοσης βίζας Ελλιπής πληροφόρηση για τα τουριστικά πακέτα, προβληματικό ωράριο των μουσείων και των αρχαιολογικών χώρων.

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Τα Ελληνικά προϊόντα αποτελούν > της χώρας μας στο εξωτερικό ενισχύοντας έτσι την δυναμική του τουρισμού. περεταίρω ενίσχυση της τουριστικής κίνησης στην Θεσσαλίας από την αγορά της Ρωσίας και από άλλες χώρες της ανατολικής Ευρώπης. Η ανάπτυξη του θρησκευτικού τουρισμού είναι ένας τομέας ιδιαίτερα ελπιστικός στου Ρώσους λόγω της κοινής θρησκευτικής αντίληψης.