VIRTUAL / VIRTUALIZATION Ο όρος εικονική πραγματικότητα παραπέμπει συχνά στην αναπαράσταση και εμποδίζει να κατανοήσουμε την επίδραση της πληροφορικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Advertisements

The riverside school DESING FOR CHANGE Greece 2011 ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ Μια απλή διαδικασία που αποτελείται.
Αιτιολογικές προτάσεις
Δασική Διαχειριστική Ι
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Διαδικασία ανάπτυξης Προσδιορισμός απαιτήσεων Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός Λεπτομερής Σχεδιασμός Κωδικοποίηση Έλεγχος Παράδοση Συστήματος Λειτουργία - Συντήρηση.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης.
Ευρυζωνικότητα ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
1 ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ Μάθημα 1 ο : Μέσα και πολυμέσα Εισηγήτρια:Αναστασία Κατρανίδου.
Τι είναι η εικονική πραγματικότητα;  Η Εικονική Πραγματικότητα είναι η προσομοίωση ενός περιβάλλοντος από έναν υπολογιστή.
EDUE 240: Βάσεις και Βασικές Έννοιες των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Maria Evagorou Fall UNIC, Συνάντηση 2η.
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Ανάπτυξη και Λειτουργία
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
Sense of Initiative and Entrepreneurship Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
3D Space Invader Πετράκης Γιάννης. Περιγραφή παιχνιδιού Αποτελείται από Ένα όχημα που βρίσκεται στο έδαφος, κινείται στις δύο διαστάσεις και πυροβολεί.
Οι μαύρες τρύπες είναι γιγαντιαία άστρα τα οποία κατά το τέλος της ζωής τους καταρρέουν στην ιδία τους τη μάζα με αποτέλεσμα να καμπυλώνουν άπειρα τον.
Ο ρόλος της τρισδιάστατης Ψηφιακής Μοντελοποίησης στη διδασκαλία του Προγραμματισμού: υλοποιώντας ένα μοντέλο του DNA – μια διαθεματική προσέγγιση Β. Ρεπαντής.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
3/4/2015Μαθηματικές έννοιες και Φυσικές Επιστήμες 1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Συνάντηση 5η.
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ. Σταθερή μηδενική ταχύτητα Περιγραφή της κίνησης: Το σώμα είναι ακίνητο, μπορεί να έχει οποιαδήποτε θέση.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Γλώσσα και σκέψη Με τον όρο σκέψη εννοούμε ένα μεγάλο φάσμα νοητικών διεργασιών: Επεξεργασία εννοιών, επίλυση προβλημάτων, ονειροπόληση, προγραμματισμό.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΥΛΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Κεφάλαιο 1ο Ανάλυση προβλήματος.
SusCity: κατασκευάζοντας ψηφιακά παιχνίδια αειφόρων πόλεων Ν. Γιαννούτσου Μ. Δασκολιά Μ. Ξένος Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
Η συλλογιστική για το σχεδιασμό. Για το μάθημαΙ  « Παραδοτέα :  Ασκήσεις  Σχεδιασμός και κατασκευή ενός λογισμικού με το Αβάκιο  Ένα κείμενο
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Κλασσική Μηχανική Ενότητα 7: Η αρχή των δυνατών έργων. Η αρχή του D’ Alembert Βασίλειος Λουκόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Φυσικής.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Εισαγωγή στην Οικονομική Ι Ζήτηση, Προσφορά, Ελαστικότητες.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ
Συνέντευξη με νήπια.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Παρουσίαση: Ευτυχία Γιαννάκη
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Έτσι είναι ένα νευρικό κύτταρο
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Το ζήτημα του χώρου Μεθοδολογικές, ερμηνευτικές διαδρομές… Στρατηγικές, πρακτικές σχεδιασμού με έμφαση: στις κοινωνικο-οικονομικές διεργασίες…
Θεωρούμε σχεδόν ιδανική TDR μορφή για είσοδο και γραμμή μεταφοράς με συγκεντρωτικές ασυνέχειες στο κέντρο της που εμφανίζονται ως παράλληλη χωρητικότητα.
EIKONIKO ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
2Η ΕΡΓΑΣΤΙΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Παρουσίαση κρίσιμου συμβάντος
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Εργασία στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

VIRTUAL / VIRTUALIZATION Ο όρος εικονική πραγματικότητα παραπέμπει συχνά στην αναπαράσταση και εμποδίζει να κατανοήσουμε την επίδραση της πληροφορικής στην δημιουργία νέων αντικειμένων (σχεδιασμού, θεωρητικών, εκπαίδευσης).

VIRTUAL REALITY: ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ? ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ? ΕΙΚΟΝΙΚΗ>>>ΨΗΦΙΑΚΟ ΟΜΟΙΩΜΑ, ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ, ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ>>>ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ, ΥΒΡΙΔΙΚΗ (ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟ), ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΗ

Αν με το εικονική εννοούμε “εν δυνάμει” (όπως το εννοούν οι G.Deleuze, M.Serres, P.Levy, J.Rajchman), μπορούμε να αναφερθούμε με μεγαλύτερη ευστοχία, τόσο στις αλλαγές που υφίσταται το αντικείμενο, όσο και η διαδικασία σχεδιασμού με την χρήση της πληροφορικής. Μπορούμε να οδηγηθούμε με μεγαλύτερη ευστοχία στον προσδιορισμό των «περίπου αντικειμένων».

Η “εν δυνάμει” πραγματικότητα αναφέρεται σε ολότητες εκτός συγκεκριμένου τόπου, που έχουν όμως δυνατότητες παραγωγής συγκεκριμένων γεγονότων σε συγκεκριμένους τόπους και χρόνους, χωρίς οι ίδιες να είναι αγκυρωμένες σε κάποιον από αυτούς. Δεν είναι δυνατόν να γνωστοποιηθεί η ύπαρξη της εν δυνάμει (εικονικής) πραγματικότητας παρά μόνο δια μέσου των διαφόρων πραγματώσεών της.

Το πλήθος των πληροφοριών που υπάρχει στο διαδίκτυο δεν είναι δυνατόν να συγκεκριμενοποιηθεί, να περιγραφεί, δεν έχει ενδεχομένως και κανένα νόημα να γίνει κάτι τέτοιο. Παρόλα αυτά υπάρχει. Το κατανοούμε όταν μπούμε στο διαδίκτυο, σε συγκεκριμένο τόπο και χρόνο…με συγκεκριμένο στόχο (κινούμενοι πρός μια κατεύθυνση, ψάχνοντας συλλέγουμε μια σειρά από κόμβους δημιουργούμε την δικιά μας αλληλουχία, τον δικό μας κόμβο...=... πραγμάτωση…

Η οργάνωση – διαχείριση της εταιρείας συνίσταται στον συντονισμό θέσεων που είναι κατανεμημένες στον χώρο και που παρουσιάζουν διαφορετικά χαρακτηριστικά:  Αλλες είναι στην έδρα της εταιρείας / μόνιμες  Άλλες στην έδρα της εταιρείας μεταβλητές και γι ’ αυτό χρειάζεται ευελιξία του κτιρίου  Άλλες σε παραρτήματα, μόνιμες ή μεταβλητές.  Άλλες μέσα από την τηλεεργασία σε μόνιμες θέσεις  Άλλες μέσα από την τηλεεργασία σε μη μόνιμες θέσεις  Ολες συνδέονται μέσα από δίκτυο μεταφοράς και διαχείρισης δεδομένων Η « εικονική εταιρεία » είναι το σύνολο όλων αυτών των εν δυνάμει θέσεων. Η πραγματωμένη εταιρεία είναι το αιτιολογημένο σύνολο των θέσεων μία συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

ΤΑΜΕΙΟ- ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΤΗΛ ΔΙΚΤΥΟ ΤΑΜΕΙΟ-ΠΡΑΓΜΑΤΩΜΕΝΟ: ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ

Αυτό που πρέπει να συγκρατήσουμε είναι η ιδιαίτερη σχέση που έχει η εν δυνάμει πραγματικότητα με την πραγματωμένη, ή η δυνητική με την ενεργοποιημένη : 1. Και τα δύο υπάρχουν, είναι πραγματικά, 2. Το ένα δεν προηγείται νοηματικά του άλλου.

Εν δυνάμει Δυνατό (Vs πραγματικό) πραγματωμένο Για να σκεφτόμαστε το «εν δυνάμει», πρέπει συνεχώς να το προσδιορίζουμε σε σχέση με το «δυνατό» και το «πραγματωμένο»

Εν δυνάμει Δυνατό (Vs πραγματικό) πραγματωμένο Το δυνατό θα πραγματοποιηθεί χωρίς να αλλάξει τίποτε από τη φύση του. Το παράδειγμα της κατασκευής του κτιρίου με βάση λεπτομερή σχέδια κατασκευής. Μιλάμε για πραγματοποίηση του δυνατού.

Εν δυνάμει Δυνατό (Vs πραγματικό) Πραγματωμένο (εν ενεργεία υπαρκτό) Ο σπόρος θα χρειαστεί να εφεύρει το δέντρο, να το παράγει σε συνεργασία με τις περιστάσεις που θα συναντήσει. Το δέντρο υπάρχει εν δυνάμει στο σπόρο, αλλά όχι η τελική μορφή του, που θα είναι αποτέλεσμα συν-παρουσίας ποικίλων δυνάμεων.

Το κτίριο αλλάζει κατά την κατασκευή του και διαφέρει από την αρχική σύλληψη. Κάποιοι από τους παράγοντες που συμμετέχουν στην κατασκευή θεωρούν την διαδικασία ως πρόβλημα συγκροτείται πεδίο άσκησης δυνάμεων και αλλάζει η πρόταση. Όταν πιστεύουμε ότι το σχέδιο πρέπει οπωσδήποτε να υλοποιηθεί ως έχει, τότε το σχέδιο είναι δυνατό και το κατασκευασμένο κτίριο πραγματικό. Το κτίριο σχεδιάζεται ως εικόνα του μελλοντικού πραγματικού. Όταν παραδεχόμαστε ότι η κατασκευή μπορεί να απέχει από τον σχεδιασμό και μάλιστα να φτάσει σε υλοποιήσεις που δεν έχουμε φανταστεί, τότε το σχέδιο είναι δυνητικό και το κατασκευασμένο κτίριο η πραγμάτωση του

Το να σχεδιάζεις κάτι που είναι δυνατόν να μεταβληθεί από την διάδραση με τον χρήστη και μάλιστα να πάρει απρόβλεπτες μορφές είναι να κινείσαι στον άξονα δυνητικού / πραγματωμένου. Η κάθε πραγμάτωση θα δώσει νέα στοιχεία για να ενταχθούν στον επόμενο σχεδιασμό.

ΔΥΝΑΤΟ / ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ / ΠΡΑΓΜΑΤΩΜΕΝΟ 4 ΤΡΟΠΟΙ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ

Αν θεωρήσουμε μία ενεργοποιημένη πραγματικότητα ως πρόβλημα, φθάνουμε στην δυνητική και από εκεί σε μία άλλη ενεργοποιημένη που μοιάζει αλλά και διαφέρει με την πρώτη. Ετσι το δίπολο δυνητική – ενεργοποιημένη πραγματικότητα δημιουργεί νέες καταστάσεις. δυνητική ενεργοποιημένη πραγματικότητα Μέσα από την ανάγκη για βελτιστοποίηση της επικοινωνίας σε ένα ορισμένο τμήμα (πραγματωμένη θέση), χωρίς να υπάρξει μετακίνηση (πρόβλημα), εφαρμόζεται σε μια συγκεκριμένη επιχείρηση η τελεσυνδιάσκεψη, που έτσι προστίθεται στο φάσμα των «εν δυνάμει» καταστάσεων, που δίνουν την δυνατότητα για νέες πραγματώσεις.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΗΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ -ΑΝΑΛΥΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΩΣ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΔΥΝΑΜΕΩΝ - ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΝ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟ ΔΥΝΑΜΕΩΝ Η ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟ ΜΙΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ Η ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ 1. >>>ΕΤΣΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΜΟΡΦΗ ΕΠΙΝΟΕΙΤΑΙ ΣΕ ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ 2. >>>ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΜΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΑΡΘΡΩΣΗ ΜΕ ΕΤΕΡΟΤΗΤΕΣ 3. >>>ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΥΝΑΜΕΩΝ=ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΑΘΗΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Η ΔΥΝΗΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Το δυνητικό είναι ένα πλέγμα από τάσεις, δυνάμεις, περιορισμούς, σκοπούς, καταναγκασμούς, με άλλα λόγια είναι μία δυναμική κατάσταση, που επιλύεται με το ενεργά υπαρκτό με διαφορετικό κάθε φορά τρόπο. Το ενεργά υπαρκτό είναι ένα συμβάν. Είναι δημιουργία μη προβλέψιμη. Οταν συμβεί, τροποποιεί το δυνητικό. Η σχέση ενός προγράμματος υπολογιστή με τη χρήση του από ένα άτομο είναι σχέση δυνητικού / πραγματωμένου. Στον σχεδιασμό του προγράμματος ενυπάρχουν «προφίλ» χρηστών και οι συγκεκριμένες χρήσεις του προγράμματος (πραγματώσεις) τροφοδοτούν με νέες απόψεις τον σχεδιαστή του προγράμματος. >>>>>>Σκέψεις για τη σχέση κτιρίου με τη χρήση του

Το δυνητικό είναι πραγματικό Σχεδιάζεται το δυνητικό;

“Το να θεωρήσουμε κάτι δεδομένο, που μοιάζει σταθερό, ως πρόβλημα, σημαίνει να ενεργοποιήσουμε την δυνητικότητα, να την φέρουμε στην επιφάνεια, να επινοήσουμε μηχανισμούς, ερωτήματα, που να γεννήσουν ακολουθίες διαδικασιών, μηχανές του γίγνεσθαι, εν τέλει, συμβάντα” ( Levy, σ. 179).

μηχανές του γίγνεσθαι ΖΚΜ, Fresnoy, Metafort,………………ένας χώρος που η κίνηση μέσα σε αυτόν τον αλλάζει,……………βιβλιοθήκη ACADIA…………είναι μηχανές του γίγνεσθαι;βιβλιοθήκη ACADIA

μηχανές του γίγνεσθαι ΖΚΜ, Fresnoy, Metafort,………………ένας χώρος που η κίνηση μέσα σε αυτόν τον αλλάζει(;) συνεχώς (σκέψη),……………βιβλιοθήκη ACADIA………… Το δυνητικό είναι ένα πλέγμα από τάσεις, δυνάμεις, περιορισμούς, σκοπούς,… με άλλα λόγια είναι μία δυναμική κατάσταση

Είδαμε ότι η έννοια της δυνητικοποίησης βοηθά στο να συλλάβουμε το περίπου αντικείμενο / αντικείμενο καταλύτης / αντικείμενο δεσμό, με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι φορέας απρόβλεπτων καταστάσεων / συμβάντων

“Ακριβώς επειδή το ενεργά υπαρκτό αποτελεί το παρόν μας… οφείλουμε επειγόντως να σκεφτούμε την δυνητικοποίηση η οποία το αποσταθεροποιεί” Levy, (σ.187).