Προώθηση / Επικοινωνία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Αποφάσεις Προώθησης.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΙΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 12.1 Σχεδιασμός της διάδοσης: στόχοι και διαδικασία.
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Η αποστολή μηνύματος από ένα πομπό σε ένα δέκτη
The Best SMS Message Delivery Service. Τι είναι το SMS Marketing ? Η υπηρεσία SMS Marketing είναι ένα σύγχρονο «εργαλείο» επικοινωνίας, διαφήμισης και.
Στρατηγική Προώθησης.
Δημιουργία ενός προγράμματος μάρκετινγκ
Προώθηση / Επικοινωνία
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Προώθηση / Επικοινωνία
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Μobile commerce. Από το e-commerce στο m-commerce.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Π. Μαυρογένης Υποστήριξη του μάρκετινγκ της επιχείρησης από το Ο.Π.Σ.Τ.Π. ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Δίνει τον ορισμό του Μάρκετινγκ 2. Περιγράφει πως η διαχείριση.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Χορηγία και Εξεύρεση Πόρων Κ. Αλεξανδρής, PhD
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
ΠΡΟΒΟΛΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
Η Προώθηση (Promotion). Προϊόν (Product) Τιμή (Price) Διανομή (Place)Διανομή (Place) Προώθηση (Promotion)Προώθηση (Promotion)
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Ενότητα # 3: Στρατηγικός Σχεδιασμός των Δημοσίων Σχέσεων Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 7η ( ) Αναπτύσσοντας το κατάλληλο μείγμα και σχέδιο μάρκετινγκ Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Στρατηγική Προώθησης.
Τεχνικές μαζικής επικοινωνίας
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Ανάπτυξη στρατηγικής του προϊόντος
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 12
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προώθηση / Επικοινωνία

Προώθηση κι Επικοινωνία «Η ανάπτυξη μέσων για την διανομή πληροφοριών σχετικά με το προϊόν, τα κανάλια διανομής, και την τιμή» (Mullin et al., 2003) Δράσεις σχεδιασμένες να: Α) Βελτιώσουν την Ενημέρωση Β) Προσελκύσουν Ενδιαφέρον Γ) Αναπτύξουν την Επιθυμία για Αγορά Δ) Παρακινήσουν την Αγορά

Προώθηση κι Επικοινωνία Χρήση της Επικοινωνίας στο Μάρκετινγκ Χτίσιμο της Εικόνας Αλλαγή της Εικόνας Αύξηση των Πωλήσεων Επικοινωνία με τους Πελάτες μέσων Μηνυμάτων Πληροφόρηση για ένα Προϊόν Πειθώ Υπενθύμιση

Προώθηση κι Επικοινωνία Η Διαδικασία της Επικοινωνίας Μήνυμα Μέσο Από-Κωδικοποίηση Αποστολέας Κωδικοποίηση Παραλήπτης Θόρυβος Ανταπόκριση Ανατροφοδότηση

Προώθηση κι Επικοινωνία Μη Λεκτική Επικοινωνία Εκφράσεις του Προσώπου Κινήσεις του Σώματος (π.χ., χειραψίες) Χροιά της Φωνής Δύναμη της Φωνής Αμεσότητα / Εγκαρδιότητα στην Επικοινωνία Το Μείγμα της Προώθησης / Επικοινωνίας 1. Διαφήμιση 2. Προσωπικές Πωλήσεις 3. Προώθηση των Πωλήσεων 4. Δημοσιότητα

Προώθηση κι Επικοινωνία Διαφημιστικό Πρόγραμμα Στόχος: Αποτελεσματική Επικοινωνία 1. Προσδιορισμός της Ομάδας Στόχου Έρευνα Αγοράς (επιθυμητά οφέλη, ΜΜΕ, Αντίληψη των Πελατών για το προϊόν) 2. Ορισμός Στόχων Α) Αύξηση των Πωλήσεων με: Ενθάρρυνση πιθανών πελατών να επισκεφτούν τις εγκαταστάσεις μας Προσωπικές Πωλήσεις Δημιουργία Συνθηκών για Ανάπτυξη Συστάσεων Ανάπτυξη Δικτύου Διανομής – Ανάπτυξη Εικόνας Προώθηση Άμεσης Αγοράς μέσω Προσφορών

Προώθηση κι Επικοινωνία Β) Αύξηση των Γνώσεων των Πελατών για το Προϊόν: Ενημέρωση πιθανών πελατών για τα χαρακτηριστικά του προϊόντος Αναγγελία νέων μοντέλων Τονισμός μοναδικών χαρακτηριστικών του προϊόντος Πληροφόρηση για το που μπορούν να αγοραστούν τα προϊόντα Αναγγελία αλλαγών στις τιμές Επίδειξη της χρήσης του Προϊόντος Γ) Αλλαγή Στάσεων Αλλαγή της αντίληψης των πελατών για το προϊόν Αλλαγή της αντίληψης των πελατών γι τους ανταγωνιστές 3) Καθορισμός του προϋπολογισμού για την διαφήμιση Η πιο συνηθισμένη μέθοδος είναι ως ποσοστό των πωλήσεων Εναλλακτική λύση είναι η μέθοδος του καθορισμού των στόχων

Προώθηση κι Επικοινωνία 4) Δημιουργία Μηνύματος Αναγνωσιμότητα Βασικό Μήνυμα Συχνότητα των Λέξεων Μέγεθος των Προτάσεων Επαναλήψεις Υπογραφή (Trademark) Πλαίσιο 5) Διαφημιστικό Μέσο 6) Εφαρμογή του Προγράμματος 7) Εκτίμηση

Προώθηση κι Επικοινωνία Διαφημιστικό Μέσο 1. Επιγραφές / Μηνύματα (Γήπεδα, Χορηγίες, Πινακίδες κτλ.) Βασικά Σημεία Τοποθεσία Χρήση Τεχνολογίας 2. Γραπτό Τύπος (εφημερίδες, περιοδικά, φυλλάδια, προγράμματα αθλητικών συναντήσεων, αφίσες, χρήση φυλλαδίων μέσω ταχυδρομείο κτλ) Βασικά σημεία: Σχεδιασμός (χρώματα, εμφάνιση, ελκυστικότητα κτλ) Μήνυμα Κόστος Δυνατότητα «Στόχευσης» Συντομία Έκφρασης

Προώθηση κι Επικοινωνία 3. Ραδιόφωνο Χαμηλό Κόστος Δυνατότητα «Στόχευσης» 4. Τηλεόραση Μεγαλύτερο Κοινό Κόστος 5. Επιγραφές Εξωτερικού Χώρου Σταθερές /κινητές 6. Χρήση «Διασημοτήτων» Χορηγίες Αθλητές / ονόματα 7. Προσωπικές Πωλήσεις 7. Προώθηση Πωλήσεων Εκδηλώσεις / Αγώνες / Δείγματα Δωρεάν / Ελεύθερες Επισκέψεις Βασικά Σημεία Χρονοδιάγραμμα Αποφυγή Επαναλήψεων Εκτίμηση της Αποτελεσματικότητας 8. Ανεπίσημη Επικοινωνία (WOM) Συστάσεις από Άλλους Πελάτες Ικανοποίηση Πελατών Σύστημα Αντιμετώπισης κι Επίλυσης Προβλημάτων Ποιότητας Εγγυήσεις Μάρκετινγκ Εσωτερικού Χώρου Δημόσιες Σχέσεις

Προώθηση κι Επικοινωνία Μάρκετινγκ Μέσα στις Εγκαταστάσεις Ξεναγήσεις Ενημερώσεις Ανάμιξη της Τοπικής Κοινωνίας Διοργάνωση Τοπικών Εκδηλώσεων Συγκέντρωση χρημάτων για κοινωφελούς σκοπούς Υπηρεσίες για τους Πελάτες Τηλέφωνα χωρίς Χρέωση Πιστωτικές Κάρτες Εγγυήσεις Διαχείριση Παραπόνων Ταχύτητα Εξυπηρέτησης