Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning1/24 6/5/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 9 Μάθηση μέσω Κινητών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
Advertisements

Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
Περιοχή / οικόπεδο πρόγραμμα / απαιτήσεις ιδιοκτήτη πολεοδομικοί κανονισμοί δομικά υλικά και προϊόντα κατασκευαστικό περιβάλλον... παρόμοιες επιλύσεις.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 5: Ανάπτυξη Περιεχομένου 1/9 19/3/2015 Διάλεξη 5 Εργαλεία Συγγραφής Περιεχομένου Ανάπτυξη.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την.
ΠΜΣ ΠΤΔΕΔιάθεση & Διαχείριση Ψηφιακού Υλικού Χ. Καραγιαννίδης1/40 Διάθεση & Διαχείριση Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού Χαράλαμπος Καραγιαννίδης ΠΤΕΑ-ΠΘ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 5: LMS, LCMS, LA1/48 18/3/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 5 LMS, LCMS, LA.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
LOM Educational Ontology Αργυρώ Δαφέρμου Α.Μ Δημήτρης Καμπάς ΜΕΤ 4 Τηλέμαχος Τζανάκης Α.Μ Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC1/18 20/5/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 10 MOOCs Εφαρμογές ΤΠΕ.
ΜΑΘΗΣΗ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠ στην E&EA Διάλεξη 2: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Ι - Ορισμοί1/352/10/2014 Διάλεξη 2 Εκπαιδευτικό Λογισμικό Εφαρμογές ΤΠ.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: “Sources of Innovation” Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CULTURE &I DENTITY.
 Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons.  Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας.
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Διαδικτυακά Παν επιστήμια... στις ΗΠΑ Ευχαριστίες στον καθηγητή κ. Στάμο T. Καραμούζης, Regis Univ.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Απασχόληση φοιτητών Erasmus για πρακτική άσκηση στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Αριάδνη Λ. Χάγερ-Θεοδωρίδου.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/29 27/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
Μετασυλλεκτικοί Χειρισμοί Γεωργικών Προϊόντων
Εφαρμογές Της Διαδικτυακής Πλατφόρμας Google Drive
Στο μάθημα συζητήσαμε για το spatial frequency tuning των κυττάρων της V1, που σημαίνει ότι τέτοια κύτταρα έχουν μέγιστη απόκριση για τον προτεινόμενο.
2. Μάθηση μέσω Σχεδιασμού
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διάλεξη 2 Open eClass Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Το χάρτινο θέατρο εμφανίζεται στη Ευρώπη στα τέλη του 18ου αιώνα
Τζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Γεώργιος Σ. Γκουμάς MD,PhD, FESC
Braille Messenger
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
CYPRUS RHEUMATOLOGY SOCIETY
Η Περιβαλλοντική Αγωγή εισήλθε στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών κρατών από την ανάγκη ανταπόκρισης στις όλο και αυξανόμενες πιέσεις της οικολογικής κρίσης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΑΓΓΛΙΚΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ English 5th Grade -Writing Activities-
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
Children with visual disability in the digital environment
Θεωρία Παιγνίων: οι Καταλήψεις και οι Τζαμπατζήδες
aka Mathematical Models and Applications
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
Παυλίνα Χατζηθεοδούλου-Λοϊζίδου Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Τμήμα Πληροφορικής Α.Π.Θ. Παρουσίαση της Κατεύθυνσης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning1/24 6/5/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 9 Μάθηση μέσω Κινητών Συσκευών Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning2/24 6/5/2015 Σύνοψη μαθήματος 1.Εισαγωγή 2.Περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης – eClass 3.Περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης – Moodle & Blackboard 4.Περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης – Centra & BigBlueButton 5.Συστήματα διαχείρισης μάθησης/περιεχομένου, learning analytics 6.Αντικείμενα, πρότυπα & δραστηριότητες μάθησης 7.Αντικείμενα, πρότυπα & δραστηριότητες μάθησης - ΙΙ 8.Συνεργατικά Περιβάλλοντα Μάθησης 9.Μάθηση μέσω Κινητών Συσκευών

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning3/24 6/5/2015 Ορισμός Κάθε μορφή μάθησης που  πραγματοποιείται χωρίς ο εκπαιδευόμενος να είναι σε ένα συγκεκριμένο, προκαθορισμένο σημείο  αξιοποιεί τις δυνατότητες που προσφέρουν οι ασύρματες τεχνολογίες Όπως  Wi-Fi, Bluetooth, LAN and the global wireless technologies such as GPS, GSM, GPRS, 3G and satellite systems  mobile phones, tablets, personal digital assistants (PDAs), or laptop computers

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning4/24 6/5/2015 Ιστορία Linguaphone, 1901

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning5/24 6/5/2015 Σημασία Η μάθηση "συμβαίνει παντού"  οι μαθητές διαβάζουν στο λεωφορείο πριν από τις εξετάσεις τους  οι γιατροί αποκτούν νέες γνώσεις στις συζητήσεις στους διαδρόμους του νοσοκομείου  οι μαθητές μαθαίνουν ξένες γλώσσες καθώς ταξιδεύουν  γενικά, υπάρχουν αμέτρητες περιπτώσεις για formal/informal μάθηση καθώς οι άνθρωποι κινούνται

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning6/24 6/5/2015 Πλεονεκτήματα Ερέθισμα, κίνητρο (motivational stimulus) Ευκολία χρήσης (ease of storage and portability) Ευκολία και βελτίωση γραπτών εργασιών (improved and easier written work) Καλύτερη γνώση για τους υπολογιστές (increased knowledge of computers) Διαθεσιμότητα (readily available at all times) Εύρος (offered a range of useful functions) Διασκέδαση (fun)

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning7/24 6/5/2015 Πλεονεκτήματα (2/2) Ευελιξία (flexibility and use outside the classroom) Κατοχή (personal ownership) Καλύτερα πληκτρολόγηση, αντί γραφή (prefer typing to handwriting) Ανεξάρτητη εργασία (independent working) Καλύτερη πρόσβαση (greater computer access) Ενδιαφέρον (more interesting than desktop machine)

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning8/24 6/5/2015 Λογισμικό Δεν υπάρχει ακόμη η "killer-app" εκπαιδευτική εφαρμογή Υπάρχουν οι συνηθισμένες εφαρμογές  επεξεργασία κειμένου  λογιστικά φύλλα  internet  e-books

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning9/24 6/5/2015 Επίπεδα αξιοποίησης

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning10/24 6/5/2015 Αρχικές ιδέες Πρόσβαση σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο & υπηρεσίες anyone, anytime, anyplace

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning11/24 6/5/2015 Σύγκριση με τον κινηματογράφο... The films of the 1890s were seen mostly via temporary storefront spaces and traveling exhibitors or as acts in vaudeville programs A film could be under a minute long and would usually present a single scene, authentic or staged, of everyday life, a public event, a sporting event or slapstick There was little to no cinematic technique, usually no camera movement, and flat compositions reminiscent of the stage

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning12/24 6/5/2015 Παράδειγμα – Cooties game Διδάσκει την εξάπλωση των μεταδιδομένων νόσων  ο δάσκαλος μεταδίδει τη νόσο στο palmtop μερικών μαθητών, καθώς και διαφορετικά επίπεδα ανοσίας σε άλλα  οι μαθητές στέλνουν μηνύματα ο ένας στον άλλο, με αποτέλεσμα να μεταδίδεται η ασθένεια σε άλλα palmtops  όταν το palmtop ενός μαθητή "κολλήσει" τη νόσο, ο μαθητής κάθεται κάτω

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning13/24 6/5/2015 Παράδειγμα – Geney Διδάσκει την εξέλιξη των ειδών (γενετική)  το palmtop κάθε μαθητή είναι ένα ενυδρείο με συγκεκριμένα ψάρια που γεννούνται, μεγαλώνουν, αναπαράγονται, πεθαίνουν, κλπ  οι μαθητές μπορούν να ανταλλάξουν ψάρια  σκοπός είναι, μέσα από αυτή την ανταλλαγή, να φτιάξουν ένα είδος ψαριών με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning14/24 6/5/2015 Παράδειγμα – DEPICT Palmtops για την επίσκεψη μαθητών τους βοτανικούς κήπους  για την προετοιμασία της επίσκεψης (όροι, κλπ)  για παρατηρήσεις και μετρήσεις κατά τη διάρκεια της επίσκεψης  για την ανάλυση των αποτελεσμάτων μετά την επίσκεψη Η χρησιμοποίηση των palmtops  βελτίωσε την απόδοση των μαθητών

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning15/24 6/5/2015 Το ευρύτερο πλαίσιο (Wikipedia) The term mobile learning has different meanings for different communities  covering a range of use scenarios including e-learning, educational technology and distance education, that focuses on learning with mobile devices Mobile learning is defined as learning across multiple contexts  through social and content interactions, using personal electronic devices  in other words, with the use of mobile devices, learners can learn anywhere and at any time

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning16/24 6/5/2015 Learner/instructor role, books M-learning focuses on the mobility of the learner  interacting with portable technologies, and learning that reflects a focus on how society and its institutions can accommodate and support an increasingly mobile population There is also a new direction in m-learning that gives the instructor more mobility  and includes creation of on the spot and in the field learning material that predominately uses smartphone with special software such as cloud M-learning also brings strong portability by replacing books and notes  with small devices, filled with tailored learning contents

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning17/24 6/5/2015 Χαρακτηριστικά M-learning is convenient  in that it is accessible from virtually anywhere M-learning is also collaborative  like other forms of e-learning Sharing is almost instantaneous  among everyone using the same content, which leads to the reception of instant feedback and tips

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning18/24 6/5/2015 Αποτελέσματα This highly active process has proven  to increase exam scores from the fiftieth to the seventieth percentile, and cut the dropout rate in technical fields by 22 percent In addition, it is simple to utilize mobile learning  for a more effective and entertaining experience

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning19/24 6/5/2015 The whole world is the class!!!

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning20/24 6/5/2015 Apple Store

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning21/24 6/5/2015 Google Play (Android)

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning22/24 6/5/2015 Επίλογος Paradigm shift  “most of what is known about learning is based on studies from either classrooms or psychology laboratories, and so may be inappropriate as a basis for considering learning outside of these settings”

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning23/24 6/5/2015 Webliography Καραγιαννίδης Χ. & Βάβουλα Γ., Μάθηση μέσω Κινητών Συσκευών, στο Αβούρης Ν., Καραγιαννίδης Χ. & Κόμης Β. (επ.), Εισαγωγή στη Συνεργασία Υποστηριζόμενη από Υπολογιστή, Εκδόσεις Κλειδάριθμος, Mobile Learning Review, 2013  ας το δούμε πιο αναλυτικά...

Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 9: m-Learning24/24 6/5/2015 Καλό απόγευμα!