Die Berliner Mauer Urban Grčar, 4.e. Πότε ? Την δεκαετία του 60.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Das Oktoberfest ist das größte Volksfest in München, einer Stadt in Deutschland.
Advertisements

COMENIUS!!!!. Wo lebst du?-Απο ποιά χώρα είσαι Wo lebst du?-Απο ποιά χώρα είσαι?
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ
πρόγραμμα etwinning στο μάθημα των γερμανικών
Ποια ειναι η ιστορια του τειχουσ του βερολινου;
Γερμανία Bundesrepublik Deutschland
ΜΡΕΧΤ. Γεννήθηκε το 1898 στο Άουγκσμπουργκ της Βαυαρίας και πέθανε το 1956 στο Ανατολικό Βερολίνο. Η μητέρα του ήταν Προτεστάντισα και ο πατέρας του.
Επιμορφωτικό σεμινάριο Παραγωγή προφορικού λόγου
Μικρασιατική εκστρατεία
Bundesrepublik Deutschland ομοσπονδιακή δημοκρατία της Γερμανίας
Το τείχος του Βερολίνου
Ο Β΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ.
auf stehen mit kommen be kommen = σηκώνομαι = έρχομαι μαζί = λαμβάνω
Seite 16  Was machen die Hamster gern?  Sie spielen gern.  Was für eine Katze ist Mieze?  Sie ist eine Siam-Katze.  Was sagt der Papagei?  Er sagt.
Ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος
+ Cyprus Project + Cyprus Project + Cyprus Project + Das Comenius Projekt der EU “ The Olympics” zwischen dem Archbishop Makarios III Lyceum, Nicosia und.
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ
Gotthold Ephraim Lessing Παραδεισοπούλου Βερονίκη Χανοπούλου Μαργαρίτα Τζήμου Βάσω Σαββίδου Φωτεινή Παπαδοπούλου Αντωνία.
WEIL Andreas bestellt ein Jägerschnitzel Er mag Schnitzel.
Mein Haus Im Erdgeschoss kommt man zuerst in die Diele. Gleich vorne ist das Arbeitszimmer. Rechts sind das Esszimmer und die Küche. Hinten rechts ist.
΄Β Παγκόσμιος Πόλεμος Η έκβαση του πολέμου στην Ευρώπη Νοέμβριος Μάιος 1945.
28η Οκτωβρίου 1940 Αφιέρωµα.
PROJEKTARBEIT IN DEUTSCH INTERVIEWS MIT LEHRERN ☺
H ΧΑΛΚΙΔΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ CHALKIDA UNTER DER TÜRKISCHEN HERRSCHAFT To κάστρο μας – Unsere Burg.
ΓΑΛΛΙΑ. ΓΕΡΜΑΝΙΑ Η Γερμανία, επίσημα Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Γερμανίας (γερμ. Bundesrepublik Deutschland), είναι μία από τις μεγαλύτερες σε πληθυσμό.
Dafni Wiedenmayer Hauptstudium Unterrichtsplanung «αξιολόγηση στόχων»
1 ΕΠΙΜΕΤΡΟ: Ο ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΣΗ ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ Α’ ΜΕΡΟΣ: Ο ΛΟΓΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ (στ. 1-9) Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος καὶ ὁ Λόγος ἦν πρὸς τὸν Θεόν.
1.Nein, ich habe keine Lust. 2.Findest du Deutsch nicht gut? 3.In den anderen Fächern bin ich nicht so gut. 4.Nicht weit von hier. 5.Morgen ist kein Unterricht.
VERKEHRSZEICHEN VERKEHRSREGELN UND MODALVERBEN. WAS MUSS MAN HIER MACHEN?
PHRASEOLOGIE GRUNDBEGRIFFE MARIOS CHRISSOU PHILOSOPHISCHE FAKULTÄT FACHBEREICH FÜR DEUTSCHE SPRACHE UND LITERATUR.
Empirische Sprachforschung Lehreinheit 3: Technische Texte - Einführung Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen Deutsche Sprache und Literatur.
Empirische Sprachforschung Lehreinheit 5: Inselstreit – China erhöht den Druck im Streit mit Japan Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen.
Empirische Sprachforschung Komposition und Derivation Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen Deutsche Sprache und Literatur.
Morphologie Übersicht 2: Wortbildungstrategien Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen Deutsche Sprache und Literatur.
Morphologie Lehreinheit 1: Γενική Εισαγωγή, Μόρφημα, Είδη Μορφημάτων Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen Deutsche Sprache und Literatur.
Ιστορία 1945: Τέλος Β’ Παγκοσμίου πολέμου Νικητές: ΗΠΑ Μεγάλη Βρετανία Γαλλία Σοβιετική Ένωση Ηττημένοι: Γερμανία Ιταλία Ιαπωνία Οι νικητές χωρίζουν τη.
Friedrich Wilhelm Nietzsche. Wichtige Informationen über Nietsche Nietzsche ( ) war ein klassischer Philologe. Sein Werk enthält scharfe Kritiken.
Φαίδρα Μάστορα Β’3 Εργασία στην Γεωγραφία Πρότυπο Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων Σχολικό έτος
Νέο Εξεταστικό Σύστημα Πανελλήνιες 2016Πανελλήνιες 2016.
Προσέγγιση της Ιστορίας μέσα από το ημερολόγιο της Anne Frank
„So viele Sprachen Einer kann, so viele Mal ist er ein Mensch“
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Η Κρητική Σχολή Η Επτανησιακή Σχολή
Β ΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ & ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΟΥ 1940.
Lernen durch Differenzierung im Fremdsprachenunterricht
Lehrbuchbegleitende Einführung in Platons Sprache und Philosophie
Γερμανία.
Γερμανία Μάθημα :Γεωγραφία Υπεύθυνη καθηγήτρια:κ. Μαλάμου
Τα νομισματα στη Γερμανια
ΟΥΓΓΑΡΙΑ Μαρίνα Κύρκα.
Τι υπάρχει πριν από τα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ
Θεωρίες Ερμηνείας των Μύθων
Ελληνικό Μαθητικό Κοινοβούλιο __/__/2016,
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΣΗΜΙΝΑ ΜΥΛΩΝΑ
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
Q - Q  .
Digitale Unterrichtsszenarien auf der Basis des Fremdsprachencurriculums Dafni Wiedenmayer.
Lernen durch Differenzierung im Fremdsprachenunterricht
DGD 52: Unterrichtsplanung und –Gestaltung. Deutsch als Fremdsprache
Luftsicherheitsassistent/in Wer ist er ? Was macht er ? Wie wird man? Wie macht er es ?
Η ευρωπαϊκή πολιτική για την μετανάστευση
Γιατί να μάθω γερμανικά;
Φαινόμενα Γεωμετρικής Οπτικής: Ανάκλαση & Διάθλαση φωτός Κάτοπτρα, πρίσματα, Φακοί Σφάλματα φακών Οπτικά Όργανα.
Der Dionysoskult und die „Zungenredner“
Οι κυριότεροι ιστοριογράφοι φορμαλιστικής κατεύθυνσης
Friedrich Nietzsche «Η Γέννηση της Τραγωδίας»
Dafni Wiedenmayer Hauptstudium Unterrichtsplanung «αξιολόγηση στόχων»
Phraseologismen in Lexikon und Text
Phraseologie einleitung MARIOS CHRISSOU PHILOSOPHISCHE FAKULTÄT
phraseologie grundbegriffe MARIOS CHRISSOU PHILOSOPHISCHE FAKULTÄT
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Die Berliner Mauer Urban Grčar, 4.e

Πότε ? Την δεκαετία του 60

Αυτό πότε? Στις 9 Νοεμβρίου 1989

Potsdamer Platz σήμερα

Το Τείχος σήμερα

Die Berliner Mauer heute

Was bedeutet... ? die Grenze die Freiheit die Mauer der Zweite Weltkrieg der Mauerfall bewachen demonstrieren bauen fliehen (geflohen) κατασκευαζω Δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος ελευθερία Τα σύνορα Το τείχος δραπετεύω διαδηλώνω Επιτηρώ-φυλάω Η πτώση του Τείχους

γιατί?

Μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο Οι Σύμμαχοι/οι νικητές Sieger - μοίρασαν (σε) - Ζώνες κατοχής

Und Berlin …

1949 … προκύπτει Δημιουργείται Στη Δύση: Bundesrepublik Deutschland (BRD) Στην Ανατολή: die Deutsche Demokratische Republik (DDR)

BRD: κοινοβουλευτική Δημοκρατία DDR: κομμουνιστική Δικτατορία

Αλλά μεταξύ των Συμμάχων... … υπήρχαν εντάσεις/συγκρούσεις

24. Ιουνίου Μαίου 1949 Ο ι Σοβιετικοί κλείνουν κάθε δίοδο προς το δυτικό Βερολίνο.

Η εξέλιξη των δύο κρατών είναι όμως τελείως διαφορετική.

Planwirtschaft Die Regierung setzt den Preis und das Angebot an. Firmen gehören dem Staat oder dem Volk.

Marktwirtschaft Die Wahl des Verbrauchers bestimmt das Angebot und den Preis. Firmen sind privat.

Η ζωή στην Ανατολική Γερμανία Οι άνθρωποι δεν ήταν όλοι ευχαριστημένοι. Οι άνθρωποι απαγορευότανε να...

Η ζωή στην Ανατολική Γερμανία Die Menschen durften nicht... – hatten keine..

Meinungsfreiheit Das Recht die Meinung durch Wort, Bild oder Schrift zu sagen, ohne diskriminiert zu werden.

Reisefreiheit In der DDR, durften die Bürger nicht reisen, wohin sie wollten.

Pressefreiheit Das Recht von Rundfunk, Presse und anderen Medien unzensierte Veröffentlichen von Informationen und Meinungen.

Pressefreiheit Faktisch gab es offiziell keine Zensur, jedoch existierte keine Pressefreiheit in der DDR. Da alle Zeitungen und Zeitschriften eine staatliche Lizenz bedurften, entschied sich der Staat, was veröffentlicht wurde.

Die Menschen wollten …………………………... und

Bürger der Ostzone gingen in die Westzone ins Kino um einzukaufen.

Έτσι πολλοί πολίτες της Ανατολικής Γερμανίας …... άφησαν εγκατέλειψαν την χώρα τους

Wirtschaftswunder Wegen des Wirtschafts- wunders in der BRD verließen pro Jahr Menschen die DDR/Ost-Berlin

Bis August 1961 Über Menschen überquerten täglich die Sektoren- grenzen.

Η φυγή