ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό
Advertisements

Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Τελικά είναι σημαντικός και χρήσιμος για τον άνθρωπο ο υπολογιστής
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως Μάθημα Επιλογής στο Λύκειο απόψεις και συμπεριφορές των μαθητών.
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
“Μαθαίνοντας να ζούμε μαζί”
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ η βία δεν είναι μαγκιά.
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Γονείς Εκπαιδευτικοί Μηχανισμοί ομάδας
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓ. ΥΓΕΙΑΣ 43ου ΓΥΜΝ.) 1) Είστε αγόρι; □ ή κορίτσι ;□ 2) Πόσο ετών είστε; □ 3) Έχετε δεχθεί.
Έχεις ένα τουλάχιστον προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο;
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ Α. Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ. Θεολογίας.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Η ομάδα:Βία στα σχολεία…
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Ρατσιστές δεν είναι μόνο οι άλλοι
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
ΤΟΠΟΣ : ΓΕΛ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ :20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015 ΔΕΙΓΜΑ :140 ΜΑΘΗΤΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ :ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΚΩΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΚΟΛΥΒΑ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΜΑ : ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε όλοι διαφορετικοί, είμαστε όλοι ίσοι.» Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Πέτρος Ρούσσος, PhD Επίκ. Καθηγητής, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
Σχολική επίδοση και μειονότητες
4Ο ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ «ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ – ΜΑΘΗΤΩΝ»
ΜΥΛΟΙ.
Πιστεύετε σε κάποια θρησκεία ;
Άξονες Συνέντευξης.
«Το αλφαβητάρι της Ιλιάδας»
Παρουσιάζουν οι : Αποστόλης Τσιριβάκος Βασίλης Χουβαρδάς από το Ε2
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Συνηρημένα ρήματα σε –αω (ενεργητική & μέση φωνή)
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
Ζωγράφου Αθηνά (ΠΕ02)-Κοπατσάρη Γεωργία (ΠΕ03)
Άξονες Σχολιασμού.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Σύνολο μαθητών: 63 Άκυρα: 02 Έγκυρα: 61.
Δημοσκόπηση Τμήμα A1 Αλκοόλ και μαθητές.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ/ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ;
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΟΣ. Ερωτηματολόγιο 278 μαθητές Β και Γ Λυκείου (Απρίλιος – Μάιος 2018)
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πελτέκης Χρήστος Α’4.
Ερευνα για την σχολικη βια
Εδώ δεν είναι ποτέ αργά για μάθηση!
Σύγχρονες Μορφές Ρατσισμού
ΕΦΗΒΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ TMHMA A4
Η παρουσίαση αυτή ίσως προκαλέσει συζήτηση με το κοινό από την οποία θα προκύψουν ενέργειες. Χρησιμοποιήστε το PowerPoint για να καταγράψετε τις ενέργειες.
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2015 ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΟΛΥΒΑ ΚΩΝ/ΝΑ ΚΩΤΣΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ

ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕ ΑΝ Ο ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ;

ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΧΩΡΩΝ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ;

ΘΑ ΑΙΣΘΑΝΟΣΑΣΤΑΝ ΑΣΧΗΜΑ ΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΦΙΛΟ ΚΑΠΟΙΟ ΑΜΕΑ Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟ;

ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΘΟΣΑΣΤΑΝ ΣΤΟ <<ΙΔΙΟ ΘΡΑΝΙΟ>>;

ΘΑ ΠΑΝΤΡΕΥΟΣΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΑΓΟΡΙ Η ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ;

ΕΣΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΣΟΥ; (ΧΡΩΜΑ,ΕΜΦΑΝΙΣΗ,ΤΡΟΠΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ)

ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΟΥ ;

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΝΙΩΘΕΙΣ ΕΝΤΟΝΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ;

ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΤΙΜΩΡΕΙ ΟΠΟΙΟΥΣ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ;

ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΩΣ Η ΥΠΑΡΞΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΣΑΣ ;

ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΧΩΡΩΝ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ;

ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΣΩΣΤΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ;

ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ;

ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ;

ΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ;

ΠΟΣΟ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ;

1.Τσιρώνης 2.Παπαγεωργίου 3.Μάνος Αχιλλέας 4.Πατερελης ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ POWERPOINT ΕΠΙΜΕΛΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ: 1.Τσιρώνης 2.Παπαγεωργίου 3.Μάνος Αχιλλέας 4.Πατερελης 5.Συνδος Νικόλαος