ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Διαλογικό διδακτικό πρόγραμμα ανώτερων μαθηματικών”

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Advertisements

Δημιουργία της πρώτης σας βάσης δεδομένων Access 2013 j και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την.
Λογισμικο συστηματοσ Κεφάλαιο 4ο
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ PHP. Τι θα μάθουμε;  Να καταλάβουμε τι είναι η PHP και πώς δουλεύουν τα PHP scripts  Τι χρειάζεται για να ξεκινήσουμε με την PHP  Να.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
WORDPRESS. Self-Hosting Wordpress • Απαιτείται δικό μας domain, και δικιά μας Web Hosting Υπηρεσία (κατόπιν πληρωμής) • Το λογισμικό του Wordpress κατεβαίνει.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
Joomla.
Παρουσίαση του Hot Potatoes •Το Hot Potatoes μας επιτρέπει να δημιουργούμε ασκήσεις που μπορούν να δουλευθούν από οποιοδήποτε υπολογιστή που είναι συνδεδεμένος.
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Κεφάλαιο 1ο: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Αντωνίου Δεσποιάνα Κωνστάμπεης Τιμόθεος Κυριάκου Παναγιώτης Χριστοφόρου Βάκης.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.  Το ωρολόγιο πρόγραμμα είναι ενσωματωμένο στη Βάση Δεδομένων Εξοπλισμού Σχολειών.  Έχει σκοπό να διατηρεί το ωρολόγιο.
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Γνωριμία με το Λογισμικό του Η/Υ
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Google docs Google docs forms
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Συντάκτης :Δομουχτσής Στέργιος Κατασκευή Ιστοσελίδας Αυτόματο σύστημα Σχολικού Δικτύου Iware.
Γρήγορη αναφορά για © 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Lync Web App Συμμετοχή σε σύσκεψη Lync με ήχο από τον υπολογιστή.
Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Σερρών Κατασκευή Ιστοσελίδας  Απόλυτα πεπεισμένοι πως η κοινωνία της γνώσης προσκαλεί αλλά και προκαλεί τα Στελέχη της Εκπαίδευσης.
Γρήγορη αναφορά για την εφαρμογή © 2013 Microsoft Corporation. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Η αρχική οθόνη του Lync Η αρχική οθόνη του Lync διαθέτει.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Γρήγορα αποτελέσματα με την Εφαρμογή Lync Windows Store Lync 2013.
Εισαγωγή στο Blackboard
Εγκατάσταση του joomla σε τοπικό υπολογιστή Νταλούκας Βασίλης Υπεύθυνος ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. 1 ου Γραφείου Δ.Ε. Ν.Ηλείας.
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ WINDOWS 8 ΟΜΑΔΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΚΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΤΣΟΜΠΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΑΤΑΚΙΑΣ ΝΑΚΟΣ ΝΤΟΜΠΕΒ.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
6/3/2015 OCLC Connexion Εργασία στο μάθημα ψηφιακές βιβλιοθήκες Μαρινοπούλου Μαρία.
Ψηφιακά κυκλώματα. Σκοπός της Εργασίας Σε μια εποχή πλήρους ψηφιοποίησης της πληροφορίας είναι λογικό να αναμένουμε πως η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας.
Εξομοιωτής Ψηφιακών Κυκλωμάτων
Adobe Dreamweaver Καριπίδης Πέτρος Α.Μ. 767 Τσολάκης Κωνσταντίνος Α.Μ. 840.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Παρουσίαση εργαλείου Microsoft Silverlight Βερβέρης Παναγιώτης Α.Μ.888 Παπαθανασίου Αθανάσιος Α.Μ.958 1Παρουσίαση τεχνολογίας Silverlight.
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Γνωριμία με τις Ιδεοκατασκευές
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Εγγραφή στην πλατφόρμα του eclass. Πιστοποίηση μέσω UPnet Η είσοδός σας στην πλατφόρμα του eclass προϋποθέτει την ύπαρξη λογαριασμού της μορφής
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 1 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: WINDOWS XP ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μενού,Εντολές και Παράθυρα Διαλόγου Καθηγητής: Γρηγόριος Νικ. Καρατάσιος.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Μετονομασία Φακέλων και Αρχείων
Κελεπούρη Μαρία Σπανός Βασίλειος Χρυσικού Χρυσάνθη ΒΟΛΟΣ, 31/05/2016
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
FIELD MAP ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΧΩΡΑΦΙΟΥ ANDROID
Google docs Google docs forms
Web Services στη C# Εργαστήριο 3
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
Πληροφοριακό σύστημα Πληροφοριακό Σύστημα μιας επιχείρησης/οργανισμού είναι ένα σύστημα που αποτελείται από ανθρώπους, διαδικασίες και εξοπλισμό (Υλικό,
Στοιχεία Δομημένου Προγραμματισμού
109ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Workshops Εισηγητής: Παλιούρας Αριστείδης
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Καλώς ορίσατε στο νέο PowerPoint
Καλώς ορίσατε στο νέο PowerPoint
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Καλώς ορίσατε στο νέο PowerPoint
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Διαλογικό διδακτικό πρόγραμμα ανώτερων μαθηματικών” ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Διαλογικό διδακτικό πρόγραμμα ανώτερων μαθηματικών” Ανδρέου Ανδρέας Α.Μ.315 Παναγή Μαργαρίτα Α.Μ.1775 Παναγιώτης Πέτσου Α.Μ. 1521 ΕΠΟΠΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Δρ.Σάλτα Βασίλειος ΣΕΡΡΕΣ 2014

Σκοπός Εργασίας Σκοπός του προγράμματος είναι ο μαθητής χρησιμοποιώντας τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή του να μάθει για τα ολοκληρώματα και στο τέλος αφού διαβάσει το βιβλίο να δοκιμάσει τις γνώσεις του λύνοντας το ερωτηματολόγιο που είναι ερωτήσεις πολλαπλής μορφής και καλύπτει όλα τα κεφάλαια του προγράμματος. Διαβάζοντας το διαδραστικό αυτό πρόγραμμα ο μαθητής θα ενημερωθεί πλήρως για τη Θεωρία συνόλων, Διπλό ολοκλήρωμα, το Τριπλό ολοκλήρωμα, το Επικαμπύλιο ολοκλήρωμα αλλά επίσης και για το Επιφανειακό ολοκλήρωμα.

Microsoft Visual Studio - γλώσσα προγραμματισμού Το Microsoft Visual Studio είναι ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης (IDE) από τη Microsoft . Χρησιμοποιείται για την ανάπτυξη προγραμμάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών για τα Microsoft Windows , καθώς και ιστοσελίδες , διαδικτυακές εφαρμογές και υπηρεσίες web . Το Visual Studio χρησιμοποιεί πλατφόρμες ανάπτυξης λογισμικού της Microsoft, όπως τα Windows API , Windows Forms , Windows Presentation Foundation , Windows Store και το Microsoft Silverlight . Μπορεί να παράγει τόσο εγγενή κώδικα και διαχειριζόμενο κώδικα . Το Visual Studio περιλαμβάνει ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κώδικα υποστήριξη IntelliSense (the code completion component), καθώς και τον κωδικό refactoring . Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα εντοπισμού σφαλμάτων λειτουργεί τόσο ως ένα πρόγραμμα εντοπισμού σφαλμάτων πηγή επιπέδου και ένα πρόγραμμα εντοπισμού σφαλμάτων μηχανή-επίπεδο. Άλλα ενσωματωμένα εργαλεία περιλαμβάνουν σχεδιαστής μορφές για τη δημιουργία GUI εφαρμογές, web designer , σχεδιαστής κλάσης, και το σχήμα της βάσης δεδομένων σχεδιαστή. Δέχεται plug-ins που ενισχύουν τη λειτουργικότητα σχεδόν σε κάθε επίπεδο, συμπεριλαμβανομένων προσθέτοντας υποστήριξη για την πηγή ελέγχου συστημάτων (όπως Subversion) και την προσθήκη νέων toolsets όπως εκδότες και visual designers για συγκεκριμένους τομείς γλώσσες ή toolsets για άλλες πτυχές του κύκλου ανάπτυξης λογισμικού (όπως το Team Foundation Server πελάτη: Team Explorer). Το Visual Studio υποστηρίζει διαφορετικές γλώσσες προγραμματισμού και επιτρέπει τον επεξεργαστή κώδικα και εντοπισμού σφαλμάτων για την υποστήριξη (σε διάφορους βαθμούς) σχεδόν οποιαδήποτε γλώσσα προγραμματισμού, εφόσον υπάρχει μια γλώσσα ειδική υπηρεσία. Built-in γλώσσες περιλαμβάνουν C ,C ++ και C ++ / CLI (μέσω της Visual C ++ ), VB.NET (μέσω της Visual Basic .NET ), C # (μέσω Visual C # ), και F # .Υποστήριξη για άλλες γλώσσες, όπως η Μ , Python , και Ruby , μεταξύ άλλων, είναι διαθέσιμο μέσω των υπηρεσιών γλώσσα που έχει εγκατασταθεί ξεχωριστά. Υποστηρίζει, επίσης, XML / XSLT , HTML / XHTML , JavaScript και CSS .

Είσοδος Ανοίγοντας το πρόγραμμα πρέπει να βάλουμε τον κωδικό χρήστη και το συνθηματικό (κωδικός χρήστη: admin / user και το συνθηματικό: Password1 / Password). Αφού γίνει ο απαραίτητος έλεγχος για όνομα χρήστη και κωδικός μπαίνουμε κανονικά στο πρόγραμμα.

Κεντρικό Μενού Με την είσοδο μας εμφανίζεται το κεντρικό μενού. Με την είσοδο μας εμφανίζεται το κεντρικό μενού. Από το κεντρικό μενού μπορούμε να επιλέξουμε που θέλουμε να πάμε (Θεωρία, Τυπολόγιο, Quiz, Ασκήσεις, Προηγούμενο, Επόμενο, Έξοδος).

Θεωρία Στη Θεωρία μπορούμε να διαβάσουμε ένα από τα πέντε κεφάλαια του βιβλίου. Οποιαδήποτε στιγμή και σε οποιοδήποτε κεφάλαιο και αν είμαστε πατώντας το κουμπί Θεωρία από το κεντρικό μενού μας μεταφέρει στην κεντρική σελίδα που είναι όλα τα κεφάλαια της θεωρίας.

Ασκήσεις Στις ασκήσεις για να επιλέξουμε κεφάλαιο που θέλουμε και από εκεί μπορούμε είτε να διαβάσουμε τις λυμένες ασκήσεις που υπάρχουν είτε να επιλέξουμε ασκήσεις από τις άλυτες και να τις λύσουμε μόνοι μας. Αν θέλουμε να μεταβούμε στις ασκήσεις απλά το κάνουμε πατώντας πάνω στις ασκήσεις. Αν πατήσουμε στο μενού Ασκήσεις ανοίγει ένα υπομενού με τις ασκήσεις όλων των κεφαλαίων όποτε μπορούμε να επιλέξουμε το κεφάλαιο που θέλουμε να λύσουμε τις άσκησεις.

Quiz Το κουίζ αποτελείται από 20 ερωτήσεις οι οποίες κάθε φορά που ξεκινάει το κουίζ εμφανίζονται με τυχαία σειρά ώστε να έχουμε καλύτερη εξάσκηση και να μην θυμόμαστε τις απαντήσεις από την προηγούμενη. Ο χρόνος των 10 λεπτών μετρά αντίστροφα όταν πατήσουμε την έναρξη. Με την λήξη των 10 λεπτών σε περίπτωση που δεν έχουμε τελειώσει το κουίζ μας, μας δείχνει το σκορ και μας βγάζει μήνυμα ότι ο χρόνος έληξε. Σε διαφορετική περίπτωση αν τελειώσουμε το κουίζ πριν το τέλος του χρόνου μας δείχνει το σκορ . Υπάρχει και μια λίστα με τα προηγούμενα αποτελέσματα μας όπου μπορούμε να δούμε τι βαθμό πετύχαμε τις προηγούμενες φορές. Στο quiz υπάρχει και η progress bar όπου κάθε φορά που πατάμε επόμενο αυξάνεται και έτσι με αυτό τον τρόπο μας δείχνει ότι το quiz φτάνει στο τέλος του.

Έξοδος Όταν είμαστε στην κεντρική σελίδα του προγράμματος και πατήσουμε το κουμπί έξοδος για να κλείσουμε το πρόγραμμα μας εμφανίζει την καρτέλα επιβεβαίωσης εξόδου. Όταν θέλουμε να βγούμε από το πρόγραμμα πατάμε το Yes ή αν πατήσαμε κατά λάθος το έξοδος μπορούμε να πατήσουμε το No και να συνεχίσουμε κανονικά την περιήγηση μας στο πρόγραμμα.

Συμπέρασμα Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι ένας εύκολος και ευχάριστος τρόπος διδασκαλίας. Μέσα από το πρόγραμμα έχεις την δυνατότητα να μάθεις μαθηματικά μέσω του quiz. Το μάθημα δεν θα είναι τόσο ανιαρό με αυτό τον τρόπο.