ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΝΟΜΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Advertisements

Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
1.3.2 Αγορά Μορφές αγοράς Παπαδοπούλου Άννα.
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Προσωπικές Πωλήσεις.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
1 ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Χρυσοβαλάντου Μήλλιου
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Κεφάλαιο 5 Τμηματοποίηση Αγοράς.
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ LOGISTICS : ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
ΟΡΙΣΜΟΣ Λογιστική είναι ο κλάδος της εφαρμοσμένης Οικονομικής επιστήμης που ασχολείται με την ανάλυση, κατάταξη, καταγραφή και συσχέτιση των οικονομικών.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Εισήγηση 4 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Τιμές Μεταφοράς.
Τακτικό Μάρκετινγκ Διανομή
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
MARKETING 2η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
MARKETING 1η διαλεξη – εισαγωγη στην ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ MARKETING
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Αξιολόγηση εναλλακτικών επιλογών.
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Η περίπτωση της Γερμανίας
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η έννοια της επιχείρησης
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ Διδάσκων: Δρ. Απόστολος Γιοβάνης Αναπληρωτής Καθηγητής

ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ & ΚΑΘΟΛΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ Χρησιμότητα του ΜΚΤ Με τη κατάλληλη χρήση των εργαλείων που περιλαμβάνονται στο μίγμα ΜΚΤ, το ΜΚΤ συμβάλλει στη δημιουργία «χρησιμοτήτων» για τους αγοραστές και τους τελικούς χρήστες. Πώς? Η χρησιμότητα αντλείται μέσα από την ικανοποίηση των αναγκών και κάθε αγοραστής προσπαθεί να μεγιστοποιήσει τις διάφορες χρησιμότητες που παρέχουν τα διάφορα προϊόντα ή υπηρεσίες Η χρησιμότητα που αντλείται μέσα από την αγορά, τη χρήση ή την κατανάλωση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας αναλύεται σε τέσσερις μορφές, οι οποίες πρέπει να παρέχονται για να την πλήρη ικανοποίηση μιας ανάγκης

ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ & ΚΑΘΟΛΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ Μορφές Χρησιμοτήτων Σχήματος: Αναφέρεται στα τεχνικά και συμβολικά χαρακτηριστικά του αγαθού. Είναι αποτέλεσμα του συντονισμού των λειτουργιών του μάρκετινγκ και της παραγωγής μιας και το πρώτο αποφασίζει το τί θα παραχθεί και το δεύτερο το πώς θα παραχθεί. Τόπου: Αναφέρεται στα γεωγραφικά σημεία από τα οποία μπορεί κάποιος να προμηθευτεί το αγαθό. Η συγκεκριμένη χρησιμότητα παρέχεται μέσω των στρατηγικών και των πολιτικών διανομής. Χρόνου: Αναφέρεται στο χρονικό διάστημα ή στη χρονική στιγμή κατά την οποία μπορεί το αγαθό να προσφερθεί. Και εδώ οι λειτουργίες του μείγματος διανομής παίζουν καθοριστικό ρόλο. Κτήσεως: αναφέρεται στις ιδιαίτερες συνθήκες που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της εμπορικής συναλλαγής. Συμπεριλαμβάνεται οτιδήποτε διευκολύνει τη συναλλαγή, είτε αυτό είναι η ευχάριστη παρουσία του πωλητή είτε η παροχή κάποιας πίστωσης.

ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ & ΚΑΘΟΛΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ Οι Λειτουργίες του ΜΚΤ Αγοράς: Αναφέρεται στη διαδικασία ανεύρεσης, εκτίμησης και επιλογής προϊόντων, τόσο από τις επιχειρήσεις όσο και από τους καταναλωτές Πώλησης: Αναφέρεται στις δραστηριότητες που συμβάλλουν στην προβολή και στην πώληση των προϊόντων Μεταφοράς: Αναφέρεται στη μετακίνηση των προϊόντων από ένα σημείο στο άλλο, κατά τη διαδικασία σύνδεσης παραγωγής και πώλησης Προτυποποίησης & διαβάθμισης: Αναφέρεται στο διαχωρισμό και την ταξινόμηση των προϊόντων με βάση καθορισμένα πρότυπα Χρηματοδότησης: Αναφέρεται στη χρηματική εκταμίευση η οποία απαιτείται για όλες τις οικονομικές δραστηριότητες Ανάληψης Κινδύνου: Αναφέρεται στη διαδικασία εκτίμησης των πιθανοτήτων οικονομικής απώλειας Αποθήκευσης: Αναφέρεται στις δραστηριότητες διατήρησης αποθεμάτων σε ποσότητα, σύνθεση, κατάσταση, χρόνο και τόπο Πληροφόρησης της αγοράς: Αναφέρεται στη διαδικασία ανεύρεσης, μελέτης, διανομής και χρήσης των πληροφοριών που απαιτούνται για το προγραμματισμό και την πραγματοποίηση των οικονομικών δραστηριοτήτων.

ΠΕΔΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΜΚΤ Με βάση το είδος των αγαθών: Οι γενικές αρχές του ΜΚΤ ισχύουν για όλα τα προϊόντα και τους κλάδους της οικονομίας. Συχνά όμως οι ιδιαιτερότητες ενός προϊόντος (π.χ. αγροτικά προϊόντα) ή και η σπουδαιότητα ενός κλάδου στην οικονομική ζωή μιας χώρας (π.χ. τραπεζικός κλάδος, τουριστικός κλάδος) απαιτούν την ανάπτυξη ιδιαίτερων αρχών και την εν μέρει αυτόνομη ανάπτυξη ειδικού μάρκετινγκ (μάρκετινγκ τροφίμων, μάρκετινγκ υπηρεσιών, τραπεζικό μάρκετινγκ κλπ). Με βάση το σημείο αναφοράς του: Σημείο αναφοράς του ΜΚΤ ήταν η επιχειρηματική μονάδα και ο ευρύτερος χώρος της μικροοικονομίας. Η βαρύτητα και η σημασία όμως των αρχών του ΜΚΤ σε εθνικό επίπεδο οδήγησε σταδιακά στη δημιουργία του μακρο-μάρκετινγκ το οποίο ασχολείται με τη μελέτη συνολικών μεγεθών. «Εστιάζει στα κοινωνικά θέματα και στον τρόπο με τον οποίο αυτά δέχονται επιδράσεις από το ΜΚΤ, αλλά και στον τρόπο με τον οποίο η κοινωνία με τη σειρά της επηρεάζει την εφαρμογή του μικρο-μάρκετινγκ».

ΠΕΔΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΜΚΤ Με βάση τη γεωγραφική του διάσταση: Εθνικό ΜΚΤ – Ο περιορισμός των δραστηριοτήτων του ΜΚΤ σε εθνικό περιβάλλον Διεθνές ΜΚΤ – Εξετάζονται οι δραστηριότητες του ΜΚΤ σε περισσότερες από μια χώρες. Σημαντικά μεγαλύτερη η πολυπλοκότητα του περιβάλλοντος του διεθνούς ΜΚΤ. Οι ιδιαιτερότητες του διεθνούς ΜΚΤ εντοπίζονται στις αποφάσεις επιλογής ξένων αγορών και στις μεθόδους εισόδου σ’ αυτές όσο και στο βαθμό προσαρμογής των πολιτικών του ΜΚΤ σε κάθε μία απ’ αυτές. Με βάση το κίνητρο δραστηριότητας: ΜΚΤ κερδοσκοπικών επιχειρήσεων που έχουν κριτήριο επιβίωσης και επιτυχίας την πραγματοποίηση κερδών και τη διανομή τους στους μετόχους. ΜΚΤ μη κερδοσκοπικών επιχειρήσεων (κοινωφελή ιδρύματα, δημόσιοι οργανισμοί, πολιτικά κόμματα)

ΠΕΔΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΜΚΤ Με βάση το είδος του αγοραστή: Καταναλωτικό ΜΚΤ – ασχολείται με το πελάτες που δεν αγοράζουν για να μεταπωλήσουν ένα προϊόν αλλά για να καλύψουν τις δικές τους ανάγκες. Οι πελάτες αυτοί ονομάζονται τελικοί χρήστες ή καταναλωτές. Βιομηχανικό ΜΚΤ – ασχολείται με πελάτες οι οποίοι αγοράζουν προϊόντα είτε για να τα μεταπωλήσουν (αγορές supermarket), είτε για την παραγωγή άλλων προϊόντων (αγορές ημιαγωγών), είτε για τη διευκόλυνση των εργασιών τους (αγορά γραφικής ύλης από μια επιχείρηση).

Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΚΤ Το ΜΚΤ έχει κατηγορηθεί ότι: Ενθαρρύνει την κατανάλωση σε βάρος της προστασίας του περιβάλλοντος Διεγείρει τις ατομικές επιθυμίες και την απληστία, παραβλέποντας την ‘έμφυτη σε όλους μας ανάγκη για προσφορά στο κοινωνικό σύνολο Κάνει πλύση εγκεφάλου στους επιρρεπείς καταναλωτές και τους οδηγεί στην υπερκατανάλωση αγαθών τα οποία δεν χρειάζονται Διευκολύνει την πώληση αγαθών μικρής χρησιμότητας και αισθητικής Προκαλεί αύξηση του κόστους και των τιμών των προϊόντων λόγω υπέρογκων εξόδων διαφήμισης και προώθησης Ενθαρρύνει την ανάπτυξη του ανταγωνισμού σε βάρος της προώθησης του κοινού καλού.

Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΚΤ Οι απόψεις αυτές οδήγησαν στην εμφάνιση και ανάπτυξη των κινημάτων των καταναλωτών και περιβαλλοντολογικών κινημάτων με στόχο την αποφυγή εκμετάλλευσης των ανθρώπων και την προστασία του περιβάλλοντος. Μεγάλο μέρος της παραπάνω κριτικής οφείλεται τόσο στη παρανόηση των αρχών του ΜΚΤ, όσο και στη λανθασμένη χρήση τους. Μερικά οφέλη που προσφέρει το ΜΚΤ στη κοινωνία είναι: Μεγαλύτερη ποικιλία αγαθών, τα περισσότερα σε προσιτές τιμές Αποτελεσματική παραγωγή αγαθών λόγω επίτευξης οικονομιών μεγέθους και της λειτουργίας του ανταγωνισμού στην αγορά Αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ παραγωγού και καταναλωτή