“Robust Incentive Techniques for Peer-to-Peer Networks” Ιωάννης Ζιαγκλιαβός Παναγιώτης Κατσίκος Ευφροσύνη Κουρή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων
Advertisements

Μεταπτυχιακή Διατριβή
The EDONKEY protocol Ιωάννης Ζιαγκλιαβός Α.Μ.123 Παναγιώτης Κατσίκος Α.Μ.124 Ευφροσύνη Κουρή Α.Μ. 138.
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
1 • Το μέγεθος του ‘παραθύρου’ πρέπει να αλλάζει με τον αριθμό των συνόδων. • Τόσο η ρυθμαπόδοση όσο και η καθυστέρηση δεν έχουν εγγυήσεις. • Για συνόδους.
Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
1 Τα Οικονομικά των Βιομηχανιών Δικτύου και του Internet Main references: Economides, N., (1996), ‘The economics of Networks’, International Journal of.
Global Scale WLAN Roaming : Architecture & Evaluation Ευστράτιος Γ. Δημόπουλος.
Slide 1 Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών ENOTHTA 7 η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ (ΜΕΡΟΣ Α’) 1. ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ  Εκτός από τις τερματικές.
Πιθανοκρατικοί Αλγόριθμοι
Επίπεδα Γραφήματα : Προβλήματα και Υπολογιστική Πολυπλοκότητα TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A AA.
Πολυπλοκότητα Παράμετροι της αποδοτικότητας ενός αλγόριθμου:
Peer-to-Peer Systems Ευθυμία Ρόβα Βίκυ Τζιοβάρα Μαρία Χριστοδουλίδου.
Κοινωνίες και συνεργασία
Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο.
Εφαρμογή της Θεωρίας Βέλτιστης Παύσης στον έλεγχο συνέπειας (consistency) σε WWW Caching Servers Δημήτριος Λορέντζος ΠΛΣ Διπλωματική Εργασία Επιβλέπων:
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
Γραμμικός Προγραμματισμός
1 Θεματική Ενότητα Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα.
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ. Η βασική αρχή του οικονομικού σχεδιασμού είναι η δημιουργία οικονομικών και κοινωνικών στόχων για το μέλλον, εκφρασμένων σε ποσοτικοποιημένα.
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
1 Έλεγχος ροής και συμφόρησης (flow and congestion control) flow control Ο όρος έλεγχος ροής (flow control) χρησιμοποιείται συχνά για να περιγράψει τους.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Ενεργή επιλογή αλγορίθμου, Active Algorithm Selection, Feilong Chen and Rong Jin Εύα Σιταρίδη.
Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εργαστήριο Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορίας & Δικτύων ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Χρονοπρογραμματισμός.
Ο αλγόριθμος Bellman-Ford (επανεξετάζεται)
Εισαγωγικά Θέματα WWW Δίκτυα Ομοτίμων p2p.
Γενικές αρχές Για να μπορέσει το επίπεδο δικτύου να παραδώσει ένα πακέτο, πρέπει να συνεργαστούν οι κόμβοι που παρεμβάλονται ανάμεσα στον αποστολέα και.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
CHORD A Scalable Peer-to-peer Lookup Service for Internet Applications Μαρίνα Δρόσου Νικόλαος Μπουντουρόπουλος Οδυσσέας Πετρόχειλος Παναγιώτης Δομουχτσίδης.
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 3η
Λειτουργικά Συστήματα Πολλών Χρηστών
21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2010 Game Theory for networks - OVERVIEW - Μενέλαος Γιαννόπουλος Χρήστος Μαρτίδης.
 Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον:  Τεχνικές Διδασκαλίας.
1 REPUTATION & TRUST MANAGEMENT IN P2P Γεωργούλας Κώστας Σταθοπούλου Ευγενία.
Data Management in p2p A Comparative Study of Pub/Sub Methods in Structured P2P Networks Μαρίνα Δρόσου – ΑΜ 135 Μυρτώ Ντέτσικα – ΑΜ 144 Γρηγόριος Τζώρτζης.
Πρόβλεψη Θέσης Χρήστη σε Κινητά Δίκτυα - Ταξινομητής Βέλτιστης Παύσης Σπύρος Γεωργάκης Διπλωματική Εργασία.
BitTorrent Μαρίνα Δρόσου Μυρτώ Ντέτσικα Γρηγόριος Τζώρτζης.
TRUST MODELS FOR P2P E-COMMERCE ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΑΜ: ΑΘΗΝΑ, 12/10/2006 ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ.
ΤΜΗΥΠ / ΕΕΣΤ1 Μάθημα 8 ο Ανίχνευση Ακμών. ΤΜΗΥΠ / ΕΕΣΤ2 Εισαγωγή (1)  Οι ακμές είναι βασικά χαρακτηριστικά της εικόνας Προς το παρόν δεν υπάρχει ακόμα.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Μηχανική Μάθηση σε Συστήματα Πολλαπλών Πρακτόρων Παπαλιάς Κωνσταντίνος Τμήμα Πληροφορικής.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Συνδετικότητα γραφήματος (graph connectivity). α β Υπάρχει μονοπάτι μεταξύ α και β; Παραδείγματα: υπολογιστές ενός δικτύου ιστοσελίδες ισοδύναμες μεταβλητές.
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ. ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ 1 2 Στην αγορά συμμετέχουν πολλοί αγοραστές και πωλητές Τα προσφερόμενα.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Άσκηση 01 Μια νεοσύστατη εταιρεία τηλεπικοινωνιών πρόκειται να εισαγάγει μια νέα υπηρεσία προστιθέμενης αξίας για τους χρήστες της. Το προϊόν είναι υψηλής.
Προχωρημένα Θέματα Δικτύων
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Προβλήματα Ικανοποίησης Περιορισμών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ
Θεωρία και Πρακτική της Διοίκησης στο Δημόσιο τομέα
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
Διδάσκων: Δρ. Τσίντζα Παναγιώτα
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
Εισαγωγή στο Γραμμικό Προγραμματισμό
Μέγιστη ροή Κατευθυνόμενο γράφημα 12 Συνάρτηση χωρητικότητας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ
Παναγιώτης Σαραντόπουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Προβλήματα Μεταφοράς: Παραδείγματα και Εφαρμογές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

“Robust Incentive Techniques for Peer-to-Peer Networks” Ιωάννης Ζιαγκλιαβός Παναγιώτης Κατσίκος Ευφροσύνη Κουρή

Πρόβλημα Η έλλειψη συνεργασίας είναι από τις πιο σημαντικές προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν τα Peer-to-Peer δίκτυα. Η έλλειψη συνεργασίας είναι από τις πιο σημαντικές προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν τα Peer-to-Peer δίκτυα. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των p2p δικτύων εντείνουν το πρόβλημα: Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των p2p δικτύων εντείνουν το πρόβλημα: Μεγάλο πλήθος χρηστώνΜεγάλο πλήθος χρηστών Ασυμμετρία ενδιαφέροντοςΑσυμμετρία ενδιαφέροντος ΣυνεργίαΣυνεργία Εισαγωγή στο δίκτυο με μηδενικό κόστοςΕισαγωγή στο δίκτυο με μηδενικό κόστος Μικρό χρόνο παραμονής στο δίκτυο (high turnover)Μικρό χρόνο παραμονής στο δίκτυο (high turnover) «Προδότες»«Προδότες»

Λύση Μοντελοποιούνται τα p2p δίκτυα χρησιμοποιώντας το Generalized Prisoner’s Dilemma (GPD) και προτείνεται μια ομάδα τεχνικών απόδοσης κινήτρων για συνεργασία (Reciprocative decision function). Μοντελοποιούνται τα p2p δίκτυα χρησιμοποιώντας το Generalized Prisoner’s Dilemma (GPD) και προτείνεται μια ομάδα τεχνικών απόδοσης κινήτρων για συνεργασία (Reciprocative decision function). Οι τεχνικές αυτές, δείχνεται μέσω προσομοίωσης, ότι οδηγούν ένα σύστημα σε σχεδόν βέλτιστα επίπεδα συνεργασίας και είναι: Οι τεχνικές αυτές, δείχνεται μέσω προσομοίωσης, ότι οδηγούν ένα σύστημα σε σχεδόν βέλτιστα επίπεδα συνεργασίας και είναι: Επιλογή serverΕπιλογή server Ατομική κρίση της φήμης κάποιου peerΑτομική κρίση της φήμης κάποιου peer Πολιτικές αντιμετώπισης μηδενικού κόστους εισόδου και εξόδου από το δίκτυοΠολιτικές αντιμετώπισης μηδενικού κόστους εισόδου και εξόδου από το δίκτυο

Τεχνικές (1) Διατηρώντας private history, ο κάθε peer μπορεί να «εμπιστευτεί» πιο εύκολα κάποιον άλλο peer που έχει συνεργαστεί παλιότερα. Διατηρώντας private history, ο κάθε peer μπορεί να «εμπιστευτεί» πιο εύκολα κάποιον άλλο peer που έχει συνεργαστεί παλιότερα. Επιλέγοντας και το server που είχε τα καλύτερα αποτελέσματα στο παρελθόν, η Reciprocative decision function αντιμετωπίζει καλύτερα τους μεγάλους πληθυσμούς των p2p δικτύων και μέτρια επίπεδα turnover. Επιλέγοντας και το server που είχε τα καλύτερα αποτελέσματα στο παρελθόν, η Reciprocative decision function αντιμετωπίζει καλύτερα τους μεγάλους πληθυσμούς των p2p δικτύων και μέτρια επίπεδα turnover. Το shared history βελτιώνει το private γιατί ένας peer μπορεί να γνωρίζει αν αυτός που του ζητάει δεδομένα, έχει συμβάλλει στη βελτίωση της συνεργασίας ακόμα και αν δεν έχει συνεργαστεί με τον ίδιο παλιότερα. Το shared history βελτιώνει το private γιατί ένας peer μπορεί να γνωρίζει αν αυτός που του ζητάει δεδομένα, έχει συμβάλλει στη βελτίωση της συνεργασίας ακόμα και αν δεν έχει συνεργαστεί με τον ίδιο παλιότερα.

Τεχνικές (2) Για την αντιμετώπιση της συνεργίας προτείνεται ο maxflow αλγόριθμος (O(V 3 )) και μια πιο scalable έκδοσή του που ανταλλάσει ένα ποσοστό αποτελεσματικότητας με μείωση της πολυπλοκότητας. Για την αντιμετώπιση της συνεργίας προτείνεται ο maxflow αλγόριθμος (O(V 3 )) και μια πιο scalable έκδοσή του που ανταλλάσει ένα ποσοστό αποτελεσματικότητας με μείωση της πολυπλοκότητας. Η βασική ιδέα είναι ότι ένας peer Α δέχεται τη «καλή» φήμη ενός peer Β αν ο Β είχε προσφέρει κάποια υπηρεσία στον Α. Η βασική ιδέα είναι ότι ένας peer Α δέχεται τη «καλή» φήμη ενός peer Β αν ο Β είχε προσφέρει κάποια υπηρεσία στον Α. Η Reciprocative decision function χειρίζεται τους peers χωρίς history με παρόμοιο τρόπο με τους peers με σχετικά «κακή» φήμη μειώνοντας έτσι το whitewashing. Η Reciprocative decision function χειρίζεται τους peers χωρίς history με παρόμοιο τρόπο με τους peers με σχετικά «κακή» φήμη μειώνοντας έτσι το whitewashing. Το short-term history μειώνει τον κίνδυνο εκμετάλλευσης της πολύ καλής φήμης από κάποιον peer γιατί δε θα του διατίθεται ο χρόνος να την κατασκευάσει. Το short-term history μειώνει τον κίνδυνο εκμετάλλευσης της πολύ καλής φήμης από κάποιον peer γιατί δε θα του διατίθεται ο χρόνος να την κατασκευάσει.

Υποθέσεις Οι χρήστες ακολουθούν στρατηγική με στόχο να μεγιστοποιήσουν το ατομικό τους κέρδος. Οι χρήστες ακολουθούν στρατηγική με στόχο να μεγιστοποιήσουν το ατομικό τους κέρδος. Οι χρήστες αλλάζουν τυχαία τη συμπεριφορά τους με μια μικρή πιθανότητα. Οι χρήστες αλλάζουν τυχαία τη συμπεριφορά τους με μια μικρή πιθανότητα. Το σύστημα είναι ομοιογενές. Όλοι οι χρήστες θέτουν και εξυπηρετούν αιτήσεις με τον ίδιο ρυθμό και με το ίδιο κέρδος και κόστος αντίστοιχα. Το σύστημα είναι ομοιογενές. Όλοι οι χρήστες θέτουν και εξυπηρετούν αιτήσεις με τον ίδιο ρυθμό και με το ίδιο κέρδος και κόστος αντίστοιχα. Οι χρήστες μπορούν να αλλοιώσουν το shared history, να αλλάξουν ταυτότητα με μηδενικό κόστος και να εξαπατήσουν άλλους χρήστες. Οι χρήστες μπορούν να αλλοιώσουν το shared history, να αλλάξουν ταυτότητα με μηδενικό κόστος και να εξαπατήσουν άλλους χρήστες.

Μοντέλο Χρησιμοποιείται ένα μοντέλο συμπεριφοράς των χρηστών με τις ακόλουθες ιδιότητες: Χρησιμοποιείται ένα μοντέλο συμπεριφοράς των χρηστών με τις ακόλουθες ιδιότητες: Social dilemmaSocial dilemma Asymmetric TransactionsAsymmetric Transactions Untraceable DefectionsUntraceable Defections Dynamic PopulationDynamic Population Μοντελοποιούνται τα κέρδη και τα κόστη των συνδιαλλαγών των χρηστών (παιχνίδι) και οι μεταβολές του πληθυσμού. Μοντελοποιούνται τα κέρδη και τα κόστη των συνδιαλλαγών των χρηστών (παιχνίδι) και οι μεταβολές του πληθυσμού.

Generalized Prisoner’s Dilemma Δύο παίκτες συμμετέχουν σε κάθε παιχνίδι οι οποίοι μπορούν να συνεργαστούν ή όχι με το αντίστοιχο τίμημα (payoff matrix). Δύο παίκτες συμμετέχουν σε κάθε παιχνίδι οι οποίοι μπορούν να συνεργαστούν ή όχι με το αντίστοιχο τίμημα (payoff matrix). Οι παίκτες μοιράζονται τους ρόλους του client και του server (μπορούν να αλλάζουν ρόλο μεταξύ παιχνιδιών) Οι παίκτες μοιράζονται τους ρόλους του client και του server (μπορούν να αλλάζουν ρόλο μεταξύ παιχνιδιών) Η συμπεριφορά του server καθορίζει το αποτέλεσμα της συναλλαγής. Οι clients πάντα συνεργάζονται γιατί δεν έχουν κέρδος στην αντίθετη περίπτωση. Η συμπεριφορά του server καθορίζει το αποτέλεσμα της συναλλαγής. Οι clients πάντα συνεργάζονται γιατί δεν έχουν κέρδος στην αντίθετη περίπτωση.

Εξέλιξη πληθυσμού (1) Ο χρόνος χωρίζεται σε γύρους. Σε κάθε γύρο κάθε παίκτης παίζει ένα παιχνίδι ως client και ένα ως server. Στο τέλος κάθε γύρου ο παίκτης μπορεί να: Μεταλλαχθεί (τυχαία επιλογή άλλης στρατηγικής) Μάθει (επιλογή στρατηγικής με καλύτερο αναμενόμενο αποτέλεσμα) Αποχωρίσει (αντικαθίσταται με νέο παίχτη που ακολουθεί την ίδια στρατηγική) Παραμείνει ως έχει

Εξέλιξη πληθυσμού (2) Οι παίκτες συλλέγουν πληροφορία για την απόδοση των διάφορων στρατηγικών με στόχο να «μάθουν». Οι παίκτες συλλέγουν πληροφορία για την απόδοση των διάφορων στρατηγικών με στόχο να «μάθουν». Η πληροφορία αυτή παράγεται από τις ατομικές παρατηρήσεις του παίκτη αλλά και των υπόλοιπων με τους οποίους συνεργάζεται. Η πληροφορία αυτή παράγεται από τις ατομικές παρατηρήσεις του παίκτη αλλά και των υπόλοιπων με τους οποίους συνεργάζεται. Στο τέλος ενός γύρου, ο παίκτης επιλέγει μια καλύτερη στρατηγική με πιθανότητα ανάλογη της διαφοράς του σκορ μεταξύ της ισχύουσας στρατηγικής και της καλύτερης. Στο τέλος ενός γύρου, ο παίκτης επιλέγει μια καλύτερη στρατηγική με πιθανότητα ανάλογη της διαφοράς του σκορ μεταξύ της ισχύουσας στρατηγικής και της καλύτερης.

Reciprocative Decision Function Η στρατηγική βασισμένη στην χρησιμοποιεί private και shared ιστορικό, αντιμετωπίζει μη ανιχνεύσιμες defections και αποδίδει καλά απέναντι σε διάφορα είδη τους. Η στρατηγική βασισμένη στην RDF χρησιμοποιεί private και shared ιστορικό, αντιμετωπίζει μη ανιχνεύσιμες defections και αποδίδει καλά απέναντι σε διάφορα είδη τους. Ένας Reciprocative παίκτης συνεργάζεται με πιθανότητα ανάλογη της normalized generosity του. Ένας Reciprocative παίκτης συνεργάζεται με πιθανότητα ανάλογη της normalized generosity του. Η είναι ο λόγος των υπηρεσιών που προσφέρει ένας παίκτης προς αυτές που δέχεται. Η generosity είναι ο λόγος των υπηρεσιών που προσφέρει ένας παίκτης προς αυτές που δέχεται. H ενός παίκτη x μετράει την generosity του x σε σχέση με αυτή του παίκτη y ( g x (y)= g(x) / g(y) ). H normalized generosity ενός παίκτη x μετράει την generosity του x σε σχέση με αυτή του παίκτη y ( g x (y)= g(x) / g(y) ).

Large Populations High Turnover (1) Το private history δεν αντιμετωπίζει αποδοτικά το μεγάλο πλήθος χρηστών, το υψηλό turnover και την ασυμμετρία ενδιαφέροντος. Το private history δεν αντιμετωπίζει αποδοτικά το μεγάλο πλήθος χρηστών, το υψηλό turnover και την ασυμμετρία ενδιαφέροντος. Η βοηθά στην εύρεση άλλων χρηστών με τους οποίους έχουμε συνδιαλλαγεί στο παρελθόν. Η σωστή επιλογή server βοηθά στην εύρεση άλλων χρηστών με τους οποίους έχουμε συνδιαλλαγεί στο παρελθόν. Κάθε παίκτης διατηρεί λίστες από και και επιλέγει ως server έναν από αυτούς τυχαία με ίση πιθανότητα και εκτελεί μια υπηρεσία με πιθανότητα p (αποφυγή μικρών κλειστών ομάδων). Κάθε παίκτης διατηρεί λίστες από donors και recipients και επιλέγει ως server έναν από αυτούς τυχαία με ίση πιθανότητα και εκτελεί μια υπηρεσία με πιθανότητα p (αποφυγή μικρών κλειστών ομάδων). Η με private history και επιλογή server αντιδρά καλά σε μεγάλους πληθυσμούς αλλά όχι σε υψηλά turnover γιατί είναι αποτελεσματική όταν οι παίκτες μένουν «ζωντανοί» τόσο ώστε να επιλεχτούν ως servers στο μέλλον. Η RDF με private history και επιλογή server αντιδρά καλά σε μεγάλους πληθυσμούς αλλά όχι σε υψηλά turnover γιατί είναι αποτελεσματική όταν οι παίκτες μένουν «ζωντανοί» τόσο ώστε να επιλεχτούν ως servers στο μέλλον.

Large Populations High Turnover (2) Στο μια συνδιαλλαγή δύο παικτών παρατηρείται από όλους τους υπόλοιπους. Στο shared history μια συνδιαλλαγή δύο παικτών παρατηρείται από όλους τους υπόλοιπους. Το shared history αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τους μεγάλους πληθυσμούς, την ασυμμετρία ενδιαφέροντος και υψηλότερους ρυθμούς turnover Το shared history αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τους μεγάλους πληθυσμούς, την ασυμμετρία ενδιαφέροντος και υψηλότερους ρυθμούς turnover Έχει δύο μειονεκτήματα: Έχει δύο μειονεκτήματα: Αποθήκευση (DHT - αποκεντρικοποιημένη λύση)Αποθήκευση (DHT - αποκεντρικοποιημένη λύση) Ευάλωτο στη συνεργίαΕυάλωτο στη συνεργία

Large Populations High Turnover

Collusion (1) Η υπονομεύει κάθε στρατηγική που στηρίζεται στη φήμη των παικτών Η συνεργία υπονομεύει κάθε στρατηγική που στηρίζεται στη φήμη των παικτών Δύο είδη: Δύο είδη: – σαμποτάζ παικτών που εισάγουν ψεύτικα στοιχεία στο shared historyΘετική – σαμποτάζ παικτών που εισάγουν ψεύτικα στοιχεία στο shared history – παίκτες ισχυρίζονται ότι άλλοι συνεργάσιμοι παίκτες δεν τους προσέφεραν τις υπηρεσίες τουςΑρνητική – παίκτες ισχυρίζονται ότι άλλοι συνεργάσιμοι παίκτες δεν τους προσέφεραν τις υπηρεσίες τους Η επίδραση της συνεργίας μεγιστοποιείται σε συστήματα με zero- cost ταυτότητες. Οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν ψεύτικες ταυτότητες για να εισάγουν λανθασμένα στοιχεία. Η επίδραση της συνεργίας μεγιστοποιείται σε συστήματα με zero- cost ταυτότητες. Οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν ψεύτικες ταυτότητες για να εισάγουν λανθασμένα στοιχεία. Λύση: οι παίκτες κρίνουν τη κοινή φήμη Λύση: οι παίκτες κρίνουν υποκειμενικά τη κοινή φήμη

Collusion (2) Η Reciprocative decision function με υποκειμενική κρίση της φήμης αποδίδει παρά τη παρουσία των colluders. Η Reciprocative decision function με υποκειμενική κρίση της φήμης αποδίδει παρά τη παρουσία των colluders. To maxflow από έναν colluder σε ένα συνεργάσιμο παίκτη είναι 0 γιατί δεν υπάρχουν μονοπάτια με μεγάλα βάρη στο γράφο από colluders σε non-colluders. To maxflow από έναν colluder σε ένα συνεργάσιμο παίκτη είναι 0 γιατί δεν υπάρχουν μονοπάτια με μεγάλα βάρη στο γράφο από colluders σε non-colluders.

Αλγόριθμος Maxflow (1) Υπολογίζει τη μέγιστη ποσότητα πληροφορίας που μπορεί να διακινηθεί από τη πηγή στο προορισμό χωρίς να παραβιάζει περιορισμούς χωρητικότητας. Υπολογίζει τη μέγιστη ποσότητα πληροφορίας που μπορεί να διακινηθεί από τη πηγή στο προορισμό χωρίς να παραβιάζει περιορισμούς χωρητικότητας. Κατασκευή γράφου με κορυφές τους παίκτες και ακμές τις υπηρεσίες που διακινούν. Κατασκευή γράφου με κορυφές τους παίκτες και ακμές τις υπηρεσίες που διακινούν. Η υποκειμενική φήμη του κόμβου j όπως κρίνεται από τον κόμβο i ισούται με: Η υποκειμενική φήμη του κόμβου j όπως κρίνεται από τον κόμβο i ισούται με: min (maxflow(j to i) / maxflow(i to j), 1) Η πολυπλοκότητα είναι. Χρησιμοποιείται μια πιο πρόχειρη έκδοση με πολυπλοκότητα που δεν εξαρτάται από το πλήθος των κόμβων αλλά χάνει σε αποτελεσματικότητα. Η πολυπλοκότητα είναι Ο(V 3 ). Χρησιμοποιείται μια πιο πρόχειρη έκδοση με πολυπλοκότητα που δεν εξαρτάται από το πλήθος των κόμβων αλλά χάνει σε αποτελεσματικότητα.

Αλγόριθμος Maxflow (2) Οι C κόμβοι ισχυρίζονται μεγάλες τιμές φήμης για τους εαυτούς τους. Οι C κόμβοι ισχυρίζονται μεγάλες τιμές φήμης για τους εαυτούς τους. Ο Α δε θα επηρεαστεί κατά την υποκειμενική κρίση της φήμης του Β. Ο Α δε θα επηρεαστεί κατά την υποκειμενική κρίση της φήμης του Β. Το maxflow είναι 0 γιατί δεν έλαβε καμιά υπηρεσία από κανέναν C κόμβο. Το maxflow είναι 0 γιατί δεν έλαβε καμιά υπηρεσία από κανέναν C κόμβο.

Zero-Cost Ταυτότητες (1) Το ιστορικό προϋποθέτει «σταθερές» ταυτότητες χρηστών αλλά συνήθως στα p2p είναι για να προσελκύσουν νέους χρήστες. Το ιστορικό προϋποθέτει «σταθερές» ταυτότητες χρηστών αλλά συνήθως στα p2p είναι zero-cost για να προσελκύσουν νέους χρήστες. Ενθαρρύνονται οι whitewashers να γλιτώσουν τις συνέπειες της κακής τους φήμης αλλάζοντας ταυτότητα. Ενθαρρύνονται οι whitewashers να γλιτώσουν τις συνέπειες της κακής τους φήμης αλλάζοντας ταυτότητα. Το σύστημα δε ξεχωρίζει ποιος είναι νέος παίκτης και ποιος είναι whitewasher. Το σύστημα δε ξεχωρίζει ποιος είναι νέος παίκτης και ποιος είναι whitewasher. Γενναιόδωροι μόνο στους νέους παίκτες που είναι και οι ίδιοι γενναιόδωροι. Λύση: Γενναιόδωροι μόνο στους νέους παίκτες που είναι και οι ίδιοι γενναιόδωροι.

Zero-Cost Ταυτότητες (2) Με λογικές χαμηλές τιμές turnover και zero-cost ταυτότητες η RDF προωθεί τη συνεργασία χωρίς την ανάγκη κεντρικού ελέγχου των ταυτοτήτων. Με λογικές χαμηλές τιμές turnover και zero-cost ταυτότητες η RDF προωθεί τη συνεργασία χωρίς την ανάγκη κεντρικού ελέγχου των ταυτοτήτων.

Προδότες (1) Είναι παίκτες που εκμεταλλεύονται τη καλή φήμη που αποκτούν και σταματούν να συνεργάζονται ενώ οι υπόλοιποι τους παρέχουν υπηρεσίες. Είναι παίκτες που εκμεταλλεύονται τη καλή φήμη που αποκτούν και σταματούν να συνεργάζονται ενώ οι υπόλοιποι τους παρέχουν υπηρεσίες. Δύο είδη: Δύο είδη: Αυτοί που εκμεταλλεύονται επίτηδες τη φήμη τουςΑυτοί που εκμεταλλεύονται επίτηδες τη φήμη τους Συνεργάσιμοι παίκτες των οποίων οι ταυτότητες έχουν κλαπεί και χρησιμοποιούνται από άλλουςΣυνεργάσιμοι παίκτες των οποίων οι ταυτότητες έχουν κλαπεί και χρησιμοποιούνται από άλλους Στρατηγικές που αντιμετωπίζουν το ίδιο παλιές και νεότερες συναλλαγές και διατηρούν long-term ιστορικό είναι τρωτές στις επιθέσεις των προδοτών. Στρατηγικές που αντιμετωπίζουν το ίδιο παλιές και νεότερες συναλλαγές και διατηρούν long-term ιστορικό είναι τρωτές στις επιθέσεις των προδοτών.

Προδότες (2) Με χρήση, οι προδότες ανιχνεύονται γρήγορα και το συνολικό ποσοστό συνεργάσιμων παικτών μένει υψηλό Με χρήση short- term ιστορικού, οι προδότες ανιχνεύονται γρήγορα και το συνολικό ποσοστό συνεργάσιμων παικτών μένει υψηλό