ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση
Advertisements

Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Τμήμα Αισθητικής Δερματολογία Μάθημα 20
Μανικιούρ - Πεντικιούρ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΤΥΛ ΚΤΕΝΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ Εξουδετέρωση Δυσχρωμιών Ιδιομορφίες Μετώπου
Το Μακιγιάζ και οι κίνδυνοι που κρύβει
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΘΕΣΗ
Στεγνη περιποιηση του χεριου
Μαθαίνω για τις… Ομαδεσ τροφιμων.
Επιμέλεια Ξενοφώντος Μάριος Καμπούρης Χρυσόστομος
ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑ 2 10/02/2015
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Κοστολόγηση Μάθημα 10.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ.
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
ΥΛΙΚΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ.
Η Γραμμή Μενού. Περιοχή Σχεδίασης Διαθέσιμα Χρώματα. Για να δημιουργήσετε νέο χρώμα κάντε κλικ στην Επεξεργασία χρωμάτων ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική.
2103 κoσ κοσμητολογια eapino ΕΞΑΜΗΝΟ 2015
2103 κoσ κοσμητολογια eapino ΕΞΑΜΗΝΟ 2015
2103 κoσ κοσμητολογια eapino ΕΞΑΜΗΝΟ 2015
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ.
1ο ΕΠΑ.Λ. ΣΟΦΑΔΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Β’ ΤΑΞΗ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ Ι ΜΑΘΗΜΑ 9.
Μπάνιο.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ-ΧΡΩΜΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΡΩΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΑΤ- ΑΠΑΛΑ, ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΗ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 8.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ- ΧΡΩΜΑ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2016
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ F.D.T ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΗΡΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΜΕ ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ,ΕΤΣΙ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 10)
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Η ΜΟΔΑ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΕΡΑΤΟΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 13: Δημιουργία ρόλου Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 14: Μακιγιάζ δεκαετιών 20 ου αιώνα: ‘20, ‘30, ‘40, ‘50, ‘70 Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙς ΚΑΙ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΒΑΘΥΤΕΡΩΝ ΠΗΛΙΝΓΚ ΒΑΘΥ ΦΥΤΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΙ ΕΝΖΥΜΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ ΗΠΙΟ ΦΥΤΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ ΧΗΜΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ.
Βασικά προϊόντα Μακιγιάζ
Υλικά και εργαλεία του μακιγιάζ
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ - ΑΓΩΓΙΜΟΤΗΤΑ
ΑΡΧΕΣ ΜΑΛΑΞΗΣ Παπαγιώργος Γ., MSc, OMT(cand.). ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΑΞΗΣ  Ένα αναπόσπαστο κομμάτι της φυσικοθεραπείας είναι η χρησιμοποίηση των χεριών που ακόμα.
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΘΗΜΑ 4

ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ, Η ΕΠΑΦΗ ΤΩΝ ΧΕΡΙΩΝ ΤΟΥ ΚΟΜΜΩΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ, ΕΝΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΑ ΠΟΙΚΙΛΑ ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΜΜΩΤΗ ΝΑ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ. Ο ΚΟΜΜΩΤΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΙΑ, ΠΙΝΕΛΑ ΚΑΙ ΣΠΑΤΟΥΛΕΣ, ΒΟΥΡΤΣΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ, ΑΛΛΑ ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΜΕΣΑ.

ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΛΩΜΑ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΛΑΤΕΞ. ΤΑ ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΙΑ ΣΕ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΣΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΠΛΩΜΑ, ΕΝΩ ΤΑ ΤΡΙΓΩΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΡΥΤΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ. ΤΑ ΠΟΛΥ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΙΑ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΕΥΚΟΛΙΑ. ΤΑ ΛΕΠΤΑ ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΛΑΣΤΙΚΑ, ΟΜΩΣ ΧΑΛΑΝΕ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ.

ΠΙΝΕΛΑ ΚΑΙ ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΚΙΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΛΩΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΣΚΟΝΗΣ ‘Η ΠΑΣΤΑΣ. ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΧΟΣ, ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ. ΠΙΝΕΛΟ ΠΟΥΔΡΑΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΡΙΧΕΣ ΠΟΝΙ ‘Η ΚΑΤΣΙΚΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ. ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΜΕΤΡΟ, ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΛΩΜΑ ΤΗΣ ΠΟΥΔΡΑΣ. ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΙΝΕΛΟΥ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ Η ΦΟΥΝΤΑ (ΠΟΜ-ΠΟΝ). ΕΝΔΕΙΚΝΥΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΥΔΡΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΜΟΥΦΛΑΖ.

ΠΙΝΕΛΟ ΡΟΥΖ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΡΙΧΕΣ ΠΟΝΙ, ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΠΙΝΕΛΟΥ ΠΟΥΔΡΑΣ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΛΩΜΑ ΥΛΙΚΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΛΩΜΑ ΤΟΥ ΡΟΥΖ. ΠΙΝΕΛΟ ΧΕΙΛΙΩΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ ΤΡΙΧΕΣ ‘Η ΑΠΟ ΤΡΙΧΕΣ ΚΟΥΝΑΒΙΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΛΑΣΤΙΚΑ, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΧΑΛΑ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΝΑ, ΚΑΤΑΛΗΓΟΝΤΑΣ ΣΕ ΜΥΤΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ.

ΠΙΝΕΛΑ ΦΡΥΔΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΝΤΕΣ, ΜΥΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΕΣ ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΑ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΕΣ ΑΚΡΙΒΕΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ‘Η ΤΟΝΙΖΟΥΝ ΧΡΩΜΑΤΙΚΑ ΤΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΤΡΙΧΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΑΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΡΜΑ. ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΙΑ ΓΙΑ ΣΚΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΦΡΩΔΕΣ ΥΛΙΚΟ ‘Η ΑΠΟ ΛΑΤΕΞ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΕΠΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ. ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΟΡΩΔΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ, ΤΟ ΑΠΛΩΜΑ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΜΕ ΕΝΑ ΠΙΝΕΛΟ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΛΩΜΑ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ, ΤΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΛΑΘΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ.

ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΛΑΚΩΜΑ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΛΑΣΤΙΧΟ, ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΦΟΥΓΓΑΡΑΚΙΑ ΑΠΟ ΑΦΡΩΔΕΣ ΥΛΙΚΟ ‘Η ΑΠΟ ΛΑΤΕΞ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΑΚΙΝΔΥΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΤΟΥ ΜΟΛΥΒΙΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ. (LINE SOFTNER)

ΒΟΥΡΤΣΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΤΑ ΒΟΥΡΤΣΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΠΛΩΜΑ ΤΗΣ ΜΑΣΚΑΡΑΣ ΕΝΩ ΤΑ ΒΟΥΡΤΣΑΚΙΑ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΔΙΝΟΥΝ ΣΧΗΜΑ ΣΤΑ ΦΡΥΔΙΑ. ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΜΕΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΒΟΥΡΤΣΑΚΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΕΝΑ ΧΟΝΤΡΟ ΧΤΕΝΑΚΙ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΚΟΛΛΟΥΝ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΤΙΣ ΚΟΛΛΗΜΕΝΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ.

ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΣΠΡΗ ΠΕΤΣΕΤΑ ‘Η ΡΟΜΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑΣ ΚΟΡΔΕΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ, ΚΛΙΠΣ Ή ΣΚΟΥΦΑΚΙ ΜΠΑΤΟΝΕΤΕΣ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΣΤΕΓΝΑ ΚΑΙ ΥΓΡΑ ΜΑΝΤΗΛΑΚΙΑ ΤΣΙΜΠΙΔΑΚΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΜΙΚΡΩΝ, ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΤΡΙΧΩΝ ΣΠΑΤΟΥΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΙΠ- ΓΚΛΟΣ ΞΥΣΤΡΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΟΛΥΒΙΑ

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ‘Η ΤΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΑΤΕΛΕΙΩΝ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΑΤΕΛΕΙΕΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΑΝΑΔΕΣ, ΤΙΣ ΚΗΛΙΔΕΣ, ΕΡΕΘΙΣΜΟΥΣ, ΣΑΚΟΥΛΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΜΙΚΡΕΣ ΡΥΤΙΔΕΣ. ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΕ ΚΡΕΜΩΔΗ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΗ ΣΥΣΤΑΣΗ.

ΑΣΠΡΟ ΜΟΛΥΒΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΣΥΧΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΛΕΠΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ Ή ΡΥΤΙΔΩΝ. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ, ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΣΔΙΔΕΙ ΕΝΑ ΓΚΡΙΖΩΠΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ. ΚΑΛΥΠΤΙΚΑ ΜΟΛΥΒΙΑ ΤΑ ΣΤΙΚ ΚΑΛΥΨΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΑ, ΜΠΕΖ ΜΟΛΥΒΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΟΜΟΙΑ ΣΥΣΤΑΣΗ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΑΤΕΛΕΙΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΟΛΥΝΣΕΙΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΛΕΠΤΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΑΚΟΥΛΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ.

ΤΑ ΑΝΤΙΣΗΠΤΙΚΑ ΜΟΛΥΒΙΑ ΚΑΛΥΨΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΑΠΟΛΥΜΑΝΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΗΠΤΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΗΜΕΙΑ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΛΕΓΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΡΕΘΙΣΜΟΣ. ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΕ ΜΙΚΡΗ ΓΚΑΜΑ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΗΣ ΤΟΥΣ ΣΥΣΤΑΣΗΣ, ΟΤΑΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ‘Η ΣΕ ΔΕΡΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΟ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΜΑΣΚΑ. ΚΟΝΣΙΛΕΡ ΕΧΟΥΝ ΠΑΧΥΡΡΕΥΣΤΗ Ή ΚΡΕΜΩΔΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΑΠΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ, ΜΠΕΖ, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟ. ΑΠΛΩΝΟΝΤΑΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΤΕΛΕΙΕΣ.

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΡΕΜΑ ΗΜΕΡΑΣ ΜΕ ΕΛΑΦΡΙΑ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΥΓΡΟ ΜΕΙΚ ΑΠ ΜΕΙΚ ΑΠ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΚΡΕΜΑΣ ΜΕΙΚ ΑΠ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥΔΡΑΣ ΚΑΜΟΥΦΛΑΖ ΜΕΙΚ ΑΠ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΤΖΕΛ ΜΕΙΚ ΑΠ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΜΟΥΣ ΠΟΥΔΡΕΣ- ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ (ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΚΕΤΕΝΕΣΤΕΡΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ)

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΡΟΥΖ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΧΡΗΣΙΜΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ. ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΤΕΛΕΙΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΙΠΛΟΣΑΓΟΝΟ, Η ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΜΥΤΗ, ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, Π.Χ. ΤΑ ΖΥΓΩΜΑΤΙΚΑ. ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΕΙΤΕ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥΔΡΑΣ ΕΙΤΕ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΚΡΕΜΑΣ. ΣΕ ΑΥΤΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΚΟΥΡΕΣ ΒΑΣΕΙΣ, ΣΚΟΥΡΕΣ ΠΟΥΔΡΕΣ ΣΤΕΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗΣ, ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΕΣ ΠΟΥΔΡΕΣ, ΡΟΥΖ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥΔΡΑΣ Ή ΚΡΕΜΑΣ, ΚΡΑΓΙΟΝ, ΑΣΠΡΑ ΜΟΛΥΒΙΑ, ΣΚΙΕΣ ΜΑΤΙΩΝ.

ΤΟ ΡΟΥΖ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΕΧΡΙ ΑΠΑΛΟ ΡΟΖ. ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΙΟ ΦΡΕΣΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΙΟ ΦΥΣΙΚΟ. ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΥΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΡΜΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ. Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΕΝΟΣ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΟΙΧΤΕΣ, ΙΡΙΔΙΖΟΥΣΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΝΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ, ΕΝΩ ΟΙ ΣΚΟΥΡΕΣ, ΜΑΤ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ. ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΑΣΗ, ΕΝΩ ΤΟ ΡΟΥΖ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΥΠΟ ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑΣ, ΤΙΣ ΣΚΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ.

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΣΚΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΨΙΜΟ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΒΗΓΜΑ ΜΙΑΣ ΓΡΑΜΜΗΣ Ή ΣΑΝ ΡΟΥΖ. ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΟΡΦΕΣ, ΕΝΩ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑΣ, ΤΟ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΥΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ

ΚΑΙ ΕΔΩ ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΚΟΥΡΕΣ ΚΑΙ ΜΑΤ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ, ΕΝΩ ΟΙ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΕΣ ΚΑΙ ΙΡΙΔΙΖΟΥΣΕΣ ΤΟΝΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΟΙ ΣΚΙΕΣ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΚΡΕΜΑΣ Ή ΜΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΚΙΕΣ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥΔΡΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΕΣ. ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΟΛΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΑΠΟ ΒΑΚΤΗΡΙΑ.

ΜΟΛΥΒΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΑΙΛΑΙΝΕΡ ΤΑ ΜΟΛΥΒΙΑ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ. ΟΙ ΧΡΩΣΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΒΑΣΗ ΕΛΑΙΩΝ. ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΛΑΚΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΒΗΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΚΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥ . ΤΑ ΑΙΛΑΙΝΕΡ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΥΓΡΑ, ΛΙΓΟΤΕΡΟ Ή ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΑΧΥΡΡΕΥΣΤΑ. ΑΠΛΩΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, ΣΤΕΓΝΩΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΔΙΑΡΚΕΙ ΠΟΛΥ, ΔΕ ΣΒΗΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΑΤΙ.

ΜΑΣΚΑΡΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΦΗ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ, ΕΝΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΠΥΚΝΕΣ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΕΣ. ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΧΡΩΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΙΗΤΙΚΑ ΕΛΑΙΑ, ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ, ΝΑΥΛΟΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΤΕΣ ΡΗΤΙΝΕΣ. ΟΙ ΑΔΙΑΒΡΟΧΕΣ ΜΑΣΚΑΡΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΕΡΟ, ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΘΕΚΤΙΚΕΣ ΣΤΟ ΝΕΡΟ. Η ΚΑΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΝΟΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΙΚΡΟΒΙΩΝ, ΕΝΩ Η ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΕΡΕΘΙΣΜΟΥΣ.

ΠΟΥΔΡΑ ΚΑΙ ΜΟΛΥΒΙ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ Η ΠΟΥΔΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΣΚΙΕΣ, ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΓΥΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΚΟΚΚΟΥΣ. ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΣΕ ΠΙΟ ΣΥΜΠΙΕΣΜΕΝΗ, ΣΥΜΠΑΓΗ ΜΟΡΦΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΒΟΥΡΤΣΑΚΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟ. ΤΑ ΜΟΛΥΒΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΕΛΑΙΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΜΟΛΥΒΙΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ, ΟΜΩΣ Η ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΗ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΣΒΗΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ Η ΓΡΑΜΜΗ. ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΛΕΠΤΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ‘Η ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΡΑΙΩΣΕΙ.

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ ΜΟΛΥΒΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΝΑ ΛΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΙΣ ΡΥΤΙΔΕΣ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ. ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΓΚΑΜΑ ΧΡΩΜΑΤΩΝ. ΚΡΑΓΙΟΝ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΣΤΙΚ ‘Η ΥΓΡΗ ΜΟΡΦΗ ΣΕ ΒΑΖΑΚΙΑ. ΛΙΠ ΓΚΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕΥΣΤΑ, ΠΟΛΥ ΛΙΠΑΡΑ, ΔΙΑΦΑΝΑ Ή ΜΕ ΧΡΩΣΤΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΓΚΛΙΤΕΡ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΝΑ ΓΥΑΛΙΖΟΥΝ. ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ ΓΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ Ή ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΟΥΝ ΤΑ ΧΕΙΛΗ.