ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ Γεια σας! Είμαι η ψιλή! ἀκρόπολις.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ – ΑΠΡΟΣΩΠΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Advertisements

Κλίση ουσιαστικών Β΄ κλίσης.
Παρουσίαση Περιστατικού
A.U.Saleem ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ…. A.U.Saleem ΌΤΑΝ ΝΟΙΩΘΕΙΣ…
Το σπίτι μου.
Κλίση ουσιαστικών Α΄ κλίσης.
Κλίση ουσιαστικών Γ΄ κλίσης.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Γλώσσα Α Δημοτικού ΚΑΡΑΒΙΑ Αγγίσταλη Ματίνα.
Ενότητα 6 Α΄ κλίση ουσιαστικών.
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Δημιουργώντας νέες λέξεις - Διαδικασίες
Ελληνική παλαιογραφία
Η μεγαλογράμματη ελληνική γραφή
Ευθείες και πλάγιες ερωτήσεις
Λυσίας, Ὑπὲρ τοῦ Ἐρατοσθένους φόνου ἀπολογία
ΕΝΟΤΗΤΑ 8 Α΄ ΚΛΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΟΣ ΥΠΕΡΣΥΝΤΕΛΙΚΟΣ
Οριστική Ενεστώτα και Μέλλοντα
Ενεργητική και Παθητική φωνή
Η Β’ ΚΛΙΣΗ ΤΩΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ
Ας θυμηθώ τις βασικές έννοιες που έμαθα!
Η εικονογραφικη μεθοδοΣ
Ενότητα 5 Πάμε για ψώνια; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Τα σύμφωνα.
Το ελληνικό αλφάβητο Πολύ σημαντική η γνώση γιατί:
Τα φωνήεντα είναι επτά και φωνάζουν δυνατά : α,ε,ι,η,ο,υ,ω
Γραμματική στην οθόνη Σημειώσεις γραμματικής χωρίς ασκήσεις.
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Η προσωπική αντωνυμία ἐγώ – σύ.
Ελληνική επιγραφική Εισαγωγικές παρατηρήσεις σχετικά με βασικά θέματα ιστορίας των ελληνικών επιγραφών στην Αττική.
Σχολικό site Το site του σχολείου μας είναι ανοικτό σε όλους, μαθητές και εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θέλουν να δημοσιεύσουν κάτι είτε ατομικά είτε σαν συλλογική.
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Παιχνιδογράμματα Τσάτσου Σοφία ΠΕ70 Και οι μαθητές του Α1
1: μεγαλογράμματη γραφή
Μαθαίνω τον Παρατατικό και τον Αόριστο
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Φωνητικά, φωνολογικά και μορφολογικά ζητήματα της νεοελληνικής
Πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων
Παίρνω μία σοκολάτα. Την χωρίζω σε δύο ίσα κομμάτια. Παίρνω το αριστερό κομμάτι. Έχω πάρει το 1/2 της σοκολάτας. Χωρίζω το κάθε κομμάτι σε τρία ίσα μέρη.
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
1. Διαίρεση των φθόγγων Διαίρεση των φθόγγων 2. Είδη συμφώνων Είδη συμφώνων 3. Κανόνες τονισμού Κανόνες τονισμού 4. Τα πνεύματα Τα πνεύματα 5. Ασκήσεις.
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α′ Γυμνασίου, ενότητα 2, σελίδα 18
Ο ρυθμός κάνει να ξεχωρίζει το ποίημα από το πεζό κείμενο.
τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.
Επιστήμη των Υπολογιστών
Άρθρα Παιδιά, ελάτε μαζί μου να σας ξεναγήσω στον μικρό - μεγάλο κόσμο των άρθρων!
Αρσενικά: -ος Θηλυκά: -ος Ουδέτερα: -ον
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
Απο τον ευθυ στον πλαγιο λογο
Τι χαρά! Σήμερα θα μάθουμε τα ΠΑΡΑΘΕΤΙΚΑ των επιθέτων! Ζήτω!!!
Συλλαβισμός.
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Γνωριμία με το πληκτρολόγιο
Με το σεις και με το σας (3)
1.1 Ψηφιακό – Αναλογικό σύστημα 1.2 Ο υπολογιστής ως ψηφιακή μηχανή Τζικούδη – Παπαγεωργίου Χρυσάνθη ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ – Τμήμα Ε2 Θεσσαλονίκη Νοέμβριος.
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
για να σχηματίσω τη λέξη
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Η ασφάλεια του διαδικτύου
Η Αγγελική Διπλός τόνος Αρβανιτάκη Μαρία. Παίζουμε σχολείο ; Εγώ θα είμαι ο δάσκαλός σου. Κι εγώ ο μαθητής σου. Εμείς θα είμαστε οι δάσκαλοί σας.
Η ΓΡΑΦΗ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία των γραμμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ Γεια σας! Είμαι η ψιλή! ἀκρόπολις

ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ Γεια σας! Είμαι η δασεία! ἣσυχος

Για να με σχεδιάσεις, να θυμάσαι πώς γράφεις το δ. ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ Για να με σχεδιάσεις, να θυμάσαι πώς γράφεις το δ. ἣσυχος

Πού βάζουμε τα πνεύματα; ἀρετή αὐτός ἑορτή εὑρίσκω Μπαίνουμε πάνω από τα φωνήεντα και τις διφθόγγους.

Δύο γράμματα παίρνουν πάντα δασεία! ὑ ῥ

Μερικές λέξεις παίρνουν πάντα δασεία! Τα άρθρα: ὁ, ἡ, οἱ, αἱ Οι αντωνυμίες: ἡμεῖς, ὑμεῖς, ὃδε (=αυτός), ἥδε (=αυτή)

Ας μάθουμε και κάτι! Η δασεία ισοδυναμεί με το γράμμα h. h+ ορμή= ὁρμή

Οι τόνοι Στα αρχαία ελληνικά έχουμε 3 τόνους! Την οξεία, τη βαρεία και την περισπωμένη! Εμείς θα γράφουμε την οξεία και την περισπωμένη!

Οι τόνοι Οξεία= ’ Περισπωμένη= ~

Πού μπαίνει η περισπωμένη; Πάνω από τα φωνήεντα ή τις διφθόγγους. φωναῖς Κῦρος

Σε ποιες κατηγορίες χωρίζονται τα φωνηέντα; Μακρόχρονα: η, ω Βραχύχρονα: ο, ε Δίχρονα (πότε μακρόχρονα πότε βραχύχρονα): α, ι, υ

ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΝΙΣΜΟΥ ἐπικίνδυνος Καμιά λέξη δεν τονίζεται πιο πάνω από την προπαραλήγουσα. ἐπικίνδυνος λήγουσα παραλήγουσα προπαραλήγουσα

ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΝΙΣΜΟΥ ἀμέσως Όταν στη λήγουσα έχουμε μακρόχρονη συλλαβή, η προπαραλήγουσα ΔΕΝ τονίζεται. ἀμέσως μακρόχρονο

ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΝΙΣΜΟΥ παρήγορος Η προπαραλήγουσα, όταν τονίζεται, παίρνει πάντα οξεία. παρήγορος προπαραλήγουσα

ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΝΙΣΜΟΥ τόπος Οι βραχύχρονες συλλαβές, όταν τονίζονται, παίρνουν οξεία. τόπος βραχύχρονη

ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΝΙΣΜΟΥ Η μακρόχρονη συλλαβή πριν από άλλη μακρόχρονη συλλαβή παίρνει οξεία! θήκη μακρόχρονη μακρόχρονη

ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΝΙΣΜΟΥ χῶρος Η μακρόχρονη συλλαβή πριν από βραχύχρονη συλλαβή παίρνει περισπωμένη! χῶρος βραχύχρονη μακρόχρονη

ΣΗΜΕΙΩΣΗ Τα αι, οι, ει, ου, αυ, ευ, ηυ είναι μακρόχρονες συλλαβές, όταν βρίσκονται στην αρχή ή τη μέση της λέξης!