Παιχνιδογράμματα Τσάτσου Σοφία ΠΕ70 Και οι μαθητές του Α1

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Σύνδεσμος Μυοπαθών Κύπρου και τα άτομα με αναπηρία.
Advertisements

Δημιουργικές δραστηριότητες
Περιμένοντας τα Χριστούγεννα Ήθη κι έθιμα απ’ όλη την Ελλάδα
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
Εκπαιδευτικό υλικό προγράμματος αντιμετώπισης της παιδικής επιθετικότητας για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Σκοπός Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές.
Ο κόσμος στα όνειρά μας.
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
Δημιουργία παρουσίασης:
Ατομικές και Ομαδικές εργασίες από τα παιδιά της Α3
Διαφορετικότητα-Διαπολιτισμική εκπαίδευση Τάξη Γ2Σχολικό έτος:
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
Ο ΜΑΔΟΠΟΊΗΣΗ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί που παίζει στο χαλί με το παιχνίδι ξυλάκια. Τα ξυλάκια είναι σε χρώματα: κόκκινά, κίτρινα,
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Οι βασικές ρουτίνες σκέψης
Παρουσίαση θέματος από τη νηπιαγωγό
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
Τα Γαλλικά στο Δημοτικό μας
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
U 4 energy ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΥΣΟΧΩΡΙΟΥ ΠΕΜΠΤΗ ΤΑΞΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΑΞΗ.
Το θέατρο στην αρχαία Ελλάδα
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Άρχισε Κάνε κλικ στην εκδήλωση που ταιριάζει με την εικόνα Προσοχή! Το παιχνίδι πρέπει να εμφανίζεται σε slide show. (Αν δεν συμβαίνει αυτό επιλέξτε στο.
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
Γνωριμία με το λογισμικό
Ηλιάνα Κοντογεώργη. Τα Χριστούγεννα όλοι στολίζουν δέντρα…
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
Πως πέρασα το καλοκαίρι
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ Γεια σας! Είμαι η ψιλή! ἀκρόπολις.
ΟΜΙΛΟΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ για την Α΄& Β΄ τάξη
ΝΕΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗΝ ΑΛΦΑΒΗΤΑ.
Ειδικό Δημοτικό Ηρακλείου Αττικής
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Υγιεινή διατροφή: Είμαστε ό,τι τρώμε. Μια εργασία των μαθητών της Β΄ τάξης.
Τα Δημήτρια Μαρία – Στεφανία Χατζηγρηγορίου 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Ε2 Π.Τ.Δ.Ε. – Α.Π.Θ
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
Δουλεύοντας στην ψηφίδα keimeno
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
2o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΚΥΡΟΥ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ Λειβαδίτη Σοφία
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
«Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους»
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Στόχος: να αναπτύξουν την δημιουργική φαντασία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: φτιάχνοντας ένα δικό μας τραγούδι για την ειρήνη παίξαμε θεατρικό παιχνίδι όπου εμψυχώσαμε.
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Χατσίκου Ιωάννα Η παρέα Αντίο θάλασσα Α α Βιβλίο μαθητή Χατσίκου Ιωάννα
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Φώτης Ελευθερία ΤΜΗΜΑ Δ3.
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάθησης
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
Η ανακύκλωση στη ζωή μας
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
Η Αγγελική Διπλός τόνος Αρβανιτάκη Μαρία. Παίζουμε σχολείο ; Εγώ θα είμαι ο δάσκαλός σου. Κι εγώ ο μαθητής σου. Εμείς θα είμαστε οι δάσκαλοί σας.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Αγία Σοφία Μαρία – Στεφανία Χατζηγορηγορίου
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία των γραμμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παιχνιδογράμματα Τσάτσου Σοφία ΠΕ70 Και οι μαθητές του Α1 2ο Δημοτικό Σχολείο Περαίας Θεσσαλονίκη

<<Το σχολείο με την τεχνητή του οργάνωση απομακρύνει από τους φυσικούς τρόπους με τους οποίους το παιδί μέσα στο φυσικό του περιβάλλον ( και με τους φυσικούς του δασκάλους: γονείς…) δέχεται και αφομοιώνει τον γλωσσικό θησαυρό. Η αναστροφή αυτής της πραγματικότητας είναι αναγκαία στη διδασκαλία της γλώσσας.>>( Χρίστος Λ. Τσολάκης, Το Παραμυθόσπιτο της Αλφαβήτας, Μαρία Δημάση, Αιμιλία Κέκια) <<Το παιχνίδι αποτελεί ένα θαυμάσιο μέσο για μάθηση και ανάπτυξη ποικίλων δραστηριοτήτων. Τα παιδιά είναι πιο εύκολο να πειστούν να δουλέψουν σκληρά όταν μια δραστηριότητα είναι ευχάριστη και τους αφήνει την αίσθηση της επιτυχίας. Το παιχνίδι μπορεί και αναπτύσσει με τον καλύτερο τρόπο τις γλωσσικές ικανότητες των παιδιών.>>(Άννα Κουτσούρη, Δημιουργικές δραστηριότητες και διαδικασίες μάθησης)

Το αλφαβητάρι της θάλασ Οι μαθητές έχοντας καρτέλες με γράμματα φτιάχνουν συλλαβές και λέξεις… Βρίσκουμε λέξεις με τις καρτέλες και τις παρουσιάζουμε… Το αλφαβητάρι της θάλασ σας Φτιάχνουμε το σώμα της Αλφαβηταρούσας, βάζοντας στη σειρά τα 24 γράμματα της αλφαβήτας…

Κο Κα Κε Κι Με τις καλτσόκουκλες φτιάχνουμε ολόκληρες λέξεις!!! ‘’Με τα δυο χεράκια πλάθω γραμματάκια…’’ ‘’Γεμίζουμε ‘’ τα γράμματα με ζυμαρικά, όσπρια…

Ας σκεφτώ λέξεις από… γ !!! Τραγουδάμε το αλφάβητο με συνοδεία κρουστών… Το ‘’ξυστό’’ είναι μια μέθοδος για να σχεδιάσουμε γράμματα!!!

Χαλί δραστηριοτήτων… Τα γράμματα πάνε εκδρομή!!! Φ φ Θεατρικό παιχνίδι: << Στο Φ πρέπει να φωνάξω!!!>>

Για το τέλος … λίγο δραματοποίηση!!! Εμείς μένουμε. Είμαστε τα Σ,σ! …Και με το σώμα μας φτιάχνουμε τα γράμματα της αλφαβήτας… Παίζουμε και επιτραπέζια με την αλφαβήτα!!! Για το τέλος … λίγο δραματοποίηση!!! Είμαι το –ς. Φεύγω, γιατί δεν έχω θέση στην αλφαβήτα!! Εμείς μένουμε. Είμαστε τα Σ,σ!