Μίτωση Μοντέλο Driver. Φάση προσανατολισμού Η συνέχιση της ζωής στηρίζεται στο γεγονός ότι τα κύτταρα διαιρούνται. Για το λόγο αυτό η μελέτη της διαίρεσης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
LOGO Διαδικασία δόμησης σεναρίου με τη χρήση των ΤΠΕ, που προάγει την ενεργητική μάθηση Επιμορφωτής: Τσουλής Μιλτιάδης URL:
Advertisements

ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
WEB PAGE VIA WEEBLY. Α’ ΦΑΣΗ •Ενημέρωση Β’ ΦΑΣΗ •Συντονισμός Γ’ ΦΑΣΗ •Συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών Δ’ ΦΑΣΗ •Υλοποίηση.
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
Γνωστικές θεωρίες μάθησης
Πώς να γράψετε μια έκθεση
Τα δικαιώματα των παιδιών
Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )
ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΝΤΑΞΗΣ Η/Υ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ Β.Μητροπούλου Επικ. Καθηγήτρια Α.Π.Θ.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Πολλαπλασιασμός κλασμάτων
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
Διδακτικές προσεγγίσεις στις Φ.Ε.
Το ποτάμι Να δημιουργήσετε μια φωτοαφήγηση επιλέγοντας όποιες από τις εικόνες προτιμάτε. Στη συνέχεια να τοποθετήσετε πάνω τους ως λεζάντες αποσπάσματα.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Νόμος της αδράνειας
Στόχοι επίτευξης στη φυσική αγωγή και τη φυσική δραστηριότητα
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
Ζαχαροπούλου Μαρίζα Λεκκός Βασίλης Στόγιος Κων/νος Μα τι είναι επιτέλους αυτό το DNA;
ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΑΚΕΤΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ DNA ΣΕ ΜΙΤΩΤΙΚΟ ΧΡΩΜΟΣΩΜΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
 Φρούτο Φρούτο  Λαχανικό Λαχανικό  Σωστό Σωστό.
«Πλακόστρωση» Μαρίνα Πάλλα.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
KOHLBERG ( )  Στηρίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στη θεωρία της γνωστικής ανάπτυξης Piaget για να εξηγήσει την ηθική ανάπτυξη  Η ηθική λογική (reasoning)
Κανόνες Καλής Συμπεριφοράς στο διαδίκτυο. γρά φ Xρησιμοποιήστε την ίδια ευγένεια που θα δείχνατε αν είχατε µια προσωπική επικοινωνία. Ακολουθείστε τους.
Ποια είναι η πρωτεύουσα του Μπουργκίνα Φάσο Α. Αντίς Αμπέμπα Β. Κάιρο Γ. Αθήνα Δ. Ουγκαντούγκου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Αλβανός Θεοχάρης Μεραμβελιωτάκης Εμμανουήλ Νάκος Δημήτριος Σ ΧΟΛΗ Θ ΕΤΙΚΩΝ Ε ΠΙΣΤΗΜΩΝ – Τ ΜΗΜΑ Β ΙΟΛΟΓΙΑΣ.
Βλάσση Μαρία, Κωσταρίδης Παναγιώτης, Παυλάτου Α. Ευαγγελία.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
Παράδειγμα μοντελοποίησης στην Άλγεβρα Α’ Λυκείου.
΄ Δ Δημοτικού «Eπεράσαμ’ Όμορφα» ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ-ΠΡΩΤΟΓΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΘΗΝΑ,ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ.
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Eποικοδομητική προσέγγιση της διδασκαλίας
Συνεδρία 8 Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ
Δραστηριότητες κατά την 1η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’)
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
ΠΟΣΟ ΚΑΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ;
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Πόσο καλά ξέρεις μαθηματικά?
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
Διαδίκτυο Παναγιώτα Κίμωνος.
Οι μονοψήφιοι αριθμοί μονοί ζυγοί Κλικ για επόμενο.
γράψτε το Θέμα Εργασίας
ΕΦΕΙΑ – 4ο Μάθημα Ανάδειξη των ι.μ. Μεθοδολογία Workshop.
Κυτταρική Διαίρεση Μίτωση.
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Επιχειρηματολογούμε… Από τους μαθητές της Γ’2
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μίτωση Μοντέλο Driver

Φάση προσανατολισμού Η συνέχιση της ζωής στηρίζεται στο γεγονός ότι τα κύτταρα διαιρούνται. Για το λόγο αυτό η μελέτη της διαίρεσης των κυττάρων είναι εξαιρετικά σημαντική.

Φάση ανάδειξης ιδεών Με ποιο τρόπο νομίζεται ότι διαιρείται ένα κύτταρο; Τι πρέπει κατά την άποψη σας να διπλασιαστεί με μεγάλη ακρίβεια; Ποιες άλλες διεργασίες πρέπει να γίνουν; Οι μαθητές εργάζονται σε ομάδες των 3-4 ατόμων μικτών ικανοτήτων. Από τα παιδιά ζητείται να συζητήσουν μεταξύ τους και να γράψουν την άποψη τους.

Φάση αναδόμησης των ιδεών Χρησιμοποιείτε γνωστική σύγκρουση. Από τους μαθητές ζητείται να παρατηρήσουν το βίντεο 1. Με ποιο τρόπο διαιρείται το κύτταρο; Μπορείτε να περιγράψετε τα στάδια της κυτταρικής διαίρεσης και να τα ζωγραφίσετε; Συζητήστε μεταξύ σας. Προσπαθήστε να συμφωνήσετε σε μια άποψη. Γράψτε την άποψη σας.

Φάση αναδόμησης των ιδεών Παρατηρήστε το βίντεο 2. Το σχήμα σας είναι σωστό; Που είχατε κάνει λάθος; Ζωγραφίστε ξανά τα στάδια της μίτωσης.

Φάση εφαρμογής Εφαρμόστε τα παραπάνω στην περίπτωση των καρκινικών κυττάρων. Αναζητήστε υλικό από το διαδίκτυο. Συζητήστε μεταξύ σας. Γράψετε την άποψη σας.

Φάση ανασκόπησης Ο εκπαιδευτικός σχολιάζει και ανακεφαλαιώνει.