Δημιουργία προγράμματος ερωτηματολογίου Πολλαπλής Επιλογής Α. Σχεδίαση Φόρμας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Δημιουργία της πρώτης σας βάσης δεδομένων Access 2013 j και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την.
Κεφάλαιο Τμηματικός προγραμματισμός
7.3.8 Μεταφραστές Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΥΠΟΡΟΥΤΙΝΕΣ
Δομές Διακλάδωσης Μην ελπίζεις ότι θα ξεφύγεις αν κάνεις κάποιο κακό. Γιατί κι αν ξεφύγεις απ’ τη προσοχή των άλλων, θα υποπέσεις στην αντίληψη της συνείδησής.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Κεφάλαιο 6 Υλοποίηση Γλωσσών Προγραμματισμού
Το Δίκτυο Ηλεκτρονικής Μάθησης για την Τάξη
Δομές Διακλάδωσης.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Διάλεξη 3: Δείκτες Εαρινό εξάμηνο 2009 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ Ι. Σαρρής, τηλ.
Γενική μορφή προγράμματος Pascal
ΕΝΟΤΗΤΑ Γ΄ Ελέγχω – Προγραμματίζω τον Υπολογιστή
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Σχεδίαση αλγορίθμων (2ο μέρος)
Δημιουργώντας νέες λέξεις - Διαδικασίες
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ: VISUAL BASIC .NET
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
XERTE TUTORIAL - ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΜΕΛ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Xerte Interaction – Διάδραση Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Σημειώσεις Εργαστηρίου.
Οδηγίες για την συμπλήρωση των test. Κάντε κλικ στο εικονίδιο Με το όνομα Begin Assessment Χρόνος εξέτασης.
Hot Potatoes. Είναι java scripts που δημιουργούνται με έναν ιδιαίτερα φιλικό τρόπο. Το Hot Potatoes (καυτές πατάτες) είναι πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού.
Η Δομή Επανάληψης οι 3 Δομές Επανάληψης ή αλλιώς οι τρεις σωματοφύλακες… Η παρουσίαση της εντολής Μέχρις_ότου είναι από την εισήγηση των κ. Σ. Δουκάκη.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 1 Κεφάλαιο 4 Σημασιολογία μιας Απλής Προστακτικής Γλώσσας Προπτυχιακό.
Κεφάλαιο 10 – Υποπρογράμματα
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Microsoft Excel 4.3 Διαχείριση Φύλλων Εργασίας Κίκα Χρυσοστόμου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
Εντολές Επιλογής και Αποφάσεων
Επιστημονικός Υπολογισμός Ι Πρώτο Εργαστήριο Εισαγωγή στο matlab 15 Οκτωβρίου 2010 Γιώργος Δρακόπουλος ΤΜΗΥΠ.
Οι εντολές επανάληψης Σε πολλά προβλήματα απαιτείται η επανάληψη ενός συνόλου ενεργειών προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα. Θα αναφέρουμε δύο χαρακτηριστικά.
2η άσκηση Να γραφεί πρόγραμμα που θα ζητάει τους a,b συντελεστές και τους δύο πρώτους όρους x 1, x 2 της αναγωγικής ακολουθίας x n = ax n-1 +bx n-2 και.
Αναδρομικές Συναρτήσεις Σύνταξη: RECURSIVE type FUNCTION name1 (variables) RESULT (name2) IMPLICIT NONE Τμήμα δηλώσεων Εκτελέσιμες εντολές END FUNCTION.
Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
Βρόχος Do … Loop Σκοπός Μαθήματος Χρήση Do… Loop για την εκτέλεση μιας ομάδας εντολών μέχρι να εκπληρωθεί μια συγκεκριμένη συνθήκη. Αθήνα, 2015.
Βρόχος Do … Loop Σκοπός Μαθήματος Χρήση Do… Loop για την εκτέλεση μιας ομάδας εντολών μέχρι να εκπληρωθεί μια συγκεκριμένη συνθήκη.
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
Η Γλώσσα Pascal Εντολή If
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Εφαρμογές Υπολογιστών
Κελεπούρη Μαρία Σπανός Βασίλειος Χρυσικού Χρυσάνθη ΒΟΛΟΣ, 31/05/2016
Ενισχυτική διδασκαλία
Εφαρμογές Υπολογιστών
Γενικές Διαδικασίες.
Ερωτήσεις σωστού-λάθους
Εργασία στο μάθημα «Προγραμματισμός ΙΙ»
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά
Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού
Hot Potatoes.
Η Γλώσσα Pascal Υποπρογράμματα
Select Case Σκοπός: Εκμάθηση της εντολής (δομής) Select Case ώστε να μπορείτε να διαλέγετε μια επιλογή ανάμεσα σε πολλές διαθέσιμες στον κώδικα του προγράμματος.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ Η/Υ
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
ΘΕΜΑ : ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ LOGICATOR ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 περίοδος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΕ03
Άνοιγμα/κλείσιμο Υπολογιστή
οι 3 Δομές Επανάληψης ή αλλιώς οι τρεις σωματοφύλακες…
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Φόρμες Φόρμες χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσουμε ένα φιλικό περιβάλλον για την διαχείριση των δεδομένων της βάσης. Επίσης δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Μαθηματικά Γ΄ Γυμνασίου
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Από τη Δομή Ακολουθίας στις Δομές Επανάληψης
Μαθηματικά κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου Κυρτότητα- Σημεία καμπής -Ασύμπτωτες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημιουργία προγράμματος ερωτηματολογίου Πολλαπλής Επιλογής Α. Σχεδίαση Φόρμας

Ρυθμίσεις Ιδιοτήτων της Φόρμας Ρυθμίσεις Ιδιοτήτων της Φόρμας Ενεργοποιούμε τη φόρμα κάνοντας κλικ πάνω της Στο μενού Properties επιλέγουμε την ιδιότητα Caption που αναφέρεται στον τίτλο της φόρμας Question Game Πληκτρολογούμε τον τίτλο της φόρμας Question Game

Ρυθμίσεις Ιδιοτήτων του κουμπιού Ρυθμίσεις Ιδιοτήτων του κουμπιού Ενεργοποιούμε το κουμπί κάνοντας κλικ πάνω του Στο μενού Properties επιλέγουμε την ιδιότητα Caption που αναφέρεται στη λεζάντα του Επόμενη Πληκτρολογούμε τη λέξη Επόμενη που εμφανίζεται

Β. Κώδικας πίσω από τα αντικείμενα

Γενικές Μεταβλητές του προγράμματος Γενικές Μεταβλητές του προγράμματος Απαιτείται μία μεταβλητή που θα καταγράφει την τρέχουσα ερώτηση και άλλη μία για το πλήθος των σωστών απαντήσεων Dim Q As Integer Dim RA As Integer Γράφονται στην αρχή του προγράμματος. Έτσι μπορεί να τις αναγνωρίσει κάθε διαδικασία του προγράμματος !

Όταν ξεκινά το πρόγραμμα Όταν ξεκινά το πρόγραμμα Κάνουμε διπλό κλικ στη φόρμα Private Sub Form_Load() RA = 0 Q = 1 Call Show_Question End Sub Αρχικοποιούμε τις μεταβλητές μας. Καλούμε μία Υπορουτίνα (πρέπει να τη συντάξουμε) που εμφανίζει την τρέχουσα ερώτηση στη φόρμα μας. !

Υπορουτίνα Show_Question Υπορουτίνα Show_Question Private Sub Show_Question() If Q = 1 Then Question.Caption = "Ερώτηση1" Option1.Caption = "Απάντ_1" Option2.Caption = "Απάντ_2" Option3.Caption = "Απάντ_3" ElseIf Q = 2 Then Question.Caption = "Ερώτηση2" Συνεχίζεται…

Υπορουτίνα Show_Question Υπορουτίνα Show_Question ElseIf Q = 2 Then Question.Caption = "Ερώτηση2" Option1.Caption = "Απάντ_1" Option2.Caption = "Απάντ_2" Option3.Caption = "Απάντ_3" ElseIf Q = 3 Then Question.Caption = "Ερώτηση3" Συνεχίζεται…

Η τελευταία εντολή ενεργοποιεί την πρώτη επιλογή Υπορουτίνα Show_Question Υπορουτίνα Show_Question ElseIf Q = 3 Then Question.Caption = "Ερώτηση3" Option1.Caption = "Απάντ_1" Option2.Caption = "Απάντ_2" Option3.Caption = "Απάντ_3" End If Option1.Value = True End Sub !

Κλικ στο κουμπί cmdNext Κλικ στο κουμπί cmdNext Private Sub cmdNext_Click() RA = RA + Check_Answer() If Q < 3 Then Q = Q + 1 Call Show_Question Else... Συνεχίζεται… Με διπλό κλικ στο κουμπί Επόμενο Αποτελέσματα της τρέχουσας ερώτησης Εμφάνιση της επόμενης

Κλικ στο κουμπί cmdNext Κλικ στο κουμπί cmdNext Else Question.Caption = "Οι σωστές απαντήσεις είναι:" + CStr(RA) Option1.Visible = False Option2.Visible = False Option3.Visible = False cmdNext.Visible = False End If End Sub Αποκρύπτονται τα αντικείμενα που δεν χρειάζονται πια… !

Ορίζουμε την επιλογή που περιέχει τη σωστή απάντηση της ερώτησης... ! Private Function Check_Answer() _ As Integer Check_Answer = 0 If Q=1 And Option1.Value Then Check_Answer=1 End If If Q=2 And Option2.Value Then Check_Answer=1 End If... End Function Έλεγχος απάντησης Έλεγχος απάντησης

Γ. Διόρθωση Λαθών Αν εκτελώντας το πρόγραμμα εμφανιστεί κάποιο λάθος, διορθώστε το αμέσως... Στα μεγάλα προγράμματα πρέπει να δηλώνεται ο τύπος κάθε μεταβλητής πριν αρχίσει η εκτέλεση του προγράμματος... Γράψτε τα σωστά ονόματα σε αντικείμενα, μεταβλητές και διαδικασίες...

Καλό Προγραμματισμό!!!