1ο ΕΠΑ.Λ. ΣΟΦΑΔΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Β’ ΤΑΞΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Τα κλασικά πρότυπα. Η δομή του ατόμου.
Advertisements

«Αναλυτική Χημεία – Ενόργανη Ανάλυση»
Ανάλυση λευκού φωτός και χρώματα
Ηλεκτρομαγνητικό Φάσμα
Τα χρώματα δημιουργούνται στον εγκέφαλο. αισθητηριακή εμπειρία •Τα χρώματα δεν είναι καθ’ αυτό φυσικό φαινόμενο. Είναι αισθητηριακή εμπειρία. χημεία του.
Φυσική Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
2ο ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ
ΧΡΩΜΑ Η οπτική εντύπωση που προκαλείται από την άμεση
ΑΣΤΡΙΚΑ ΦΑΣΜΑΤΑ ΧΑΡΗΣ ΒΑΡΒΟΓΛΗΣ.
Ο ΟΘΟΝΕΣ Η οθόνη  (monitor ) του υπολογιστή, περιλαμβάνει ένα καθοδικό σωλήνα, όπως η τηλεόραση, και κατάλληλα κυκλώματα σάρωσης. Μπορεί να είναι έγχρωμη.
BRIEF Πρέπει να σχεδιαστεί ένα φωτιστικό εσωτερικού χώρου ειδικά σχεδιασμένο να καλύπτει τις ανάγκες σε φωτισμό των ατόμων που ασχολούνται με μοντελισμό.
ΥΠΟΘΕΜΑ: «ΕΙΔΗ ΟΘΟΝΩΝ».
ΧΗΜΕΙΑ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΧΗΜΙΚΗ ΔΟΜΗ Δρ. Ι.Γ.Καράλη.
Επεξεργασία Έγχρωμων Εικόνων
Επιμέλεια : Πουλιόπουλος Πούλιος - Χημικός
Δημιουργία Χρώματος Χρωματικό Διάγραμμα Έγχρωμα Φίλτρα
Φάσματα.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου
Φυσική Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
Λάμπες φθορισμού Σύγκριση λαμπτήρων πυρακτώσεως, φθορισμού και led.
6.1 ΦΩΣ: ΟΡΑΣΗ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Η πορεία των (Los)LED LosLED Ντουσάκης Ευάγγελος Παπαποστόλου Στάθης
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΑΜΠΤΗΡΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΚΚΕΝΩΣΕΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΣΥΝΟΨΗ (5) 42 Το ηλεκτρομαγνητικό φάσμα
ΦΩΤΙΣΜΟΣ.
ΔΤΨΣ 150: Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας © 2005 Nicolas Tsapatsoulis Επεξεργασία Έγχρωμων Εικόνων Τμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων.
8.3 ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ 8.4 ΤΟ ΧΡΩΜΑ.
Φωτεινές πηγές - λαμπτήρες
Θεωρία των Χρωμάτων.
Επιμέλεια : Πουλιόπουλος Πούλιος - Χημικός
Η θεωρία των χρωμάτων. η θεωρία των χρωμάτων.
Επιμέλεια: Δρακοπούλου Ευαγγελία Αριθμός Μητρώου:
Εργαστήριο Φυσικής Χημείας | Τμήμα Φαρμακευτικής Δημήτριος Τσιπλακίδης
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ.
Φως και χρώματα (α).
μέθοδοι προσδιορισμού
Ήλιος & ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣΗ
ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΟΥΡΑΣ.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΔΙΟΔΟΣ ΦΩΤΟΕΚΠΟΜΠΗΣ _ + (LED)
ΟΘΟΝΕΣ ΝΙΚΟΣ ΒΑΛΕΡΑΣ Β1/ΒΠ 2013.
7° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Σκιές-Χρώματα.
Η Ιστορία των ηλεκτρικών λαμπτήρων. Κατασκευή και επίδειξη των κυριότερων κατηγοριών.
ΕΝΔΟΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΜΕΡΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΟΥΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΛΛΗΣ.
ΣΤΑΜΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ-ΑΡΓΥΡΗΣ ΕΙΔΗ ΛΑΜΠΤΗΡΩΝ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Ιστορική αναδρομή………………..2-3 Πληροφορίες………………………..5 Προτερήματα……………………….6 Είδη λαμπτήρων…………………...7.
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΘΛΑΣΗΣ ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΔΕΣΜΗΣ ΣΕ ΠΡΙΣΜΑ
Πυροχημική ανίχνευση μετάλλων
Ένα ταξίδι στον κόσμο των λαμπτήρων
Χρώμα εισαγωγή (1 από 3) Το χρώμα βρίσκεται παντού, σε κάθε δραστηριότητα, επηρεάζοντας άμεσα και ουσιαστικά την ανθρώπινη συμπεριφορά. Κάτω από το φως.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Βασικες Εννοιες Φυσικης
ΣΥΝΕΣΤΙΑΚΗ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΑ
Ασύρματα μέσα μετάδοσης
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΜΕ ΠΡΙΣΜΑ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΟΥ ΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΤΟΥ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ
   Γύρω μας βλέπουμε συνεχώς χρώματα .
ΟΠΤΙΚΗ Οπτική ονομάζεται ο κλάδος της Φυσικής που μελετά τη συμπεριφορά και τις ιδιότητες του φωτός, ενώ επιπλέον περιγράφει και τα φαινόμενα που διέπουν.
ΟΠΤΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ.
ΑΝΑΚΛΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΜΗΚΟΣ ΚΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ
Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ.
Εισαγωγικές έννοιες φωτισμού
ΦΩΣ & ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τα παιχνίδια του φωτός (2)
Δείκτες Επιμέλεια : Αλεξόπουλος Παναγιώτης, Χημικός, Συνεργάτης ΕΚΦΕ Ηλιούπολης.
ΠΛΑΝΗΤΕΣ.
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.
Μετάδοση Θερμότητας με Ακτινοβολία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1ο ΕΠΑ.Λ. ΣΟΦΑΔΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Β’ ΤΑΞΗ ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ «ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΛΑΜΠΤΗΡΩΝ»

Φως ονομάζεται η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία που ανιχνεύεται ονομάζεται η ηλεκτρομαγνητική  ακτινοβολία που ανιχνεύεται από το ανθρώπινο μάτι

Απεικόνιση τον διασκεδασμού που προκαλείται σε δέσμη λευκού φωτός από ένα πρίσμα 

Το φάσμα της ακτινοβολίας που εκπέμπει μία φωτεινή πηγή ονομάζεται φάσμα εκπομπής της πηγής αυτής.

Φωτεινές Πηγές Φυσικές (Ήλιος) Τεχνητές (Λαμπτήρες)

διακρίνονται σε δύο βασικά είδη: Φωτεινές Πηγές Οι φωτεινές πηγές φυσικές ή τεχνητές διακρίνονται σε δύο βασικά είδη:  Α: θερμές και Β: ψυχρές.

Α. Θερμές Πηγές (πυράκτωσης) Α. Θερμές Πηγές (πυράκτωσης) Η ακτινοβολία τους οφείλεται στην διέγερση των ατόμων τους και των μορίων τους λόγω της θερμότητας (πυράκτωση). Αυτές οι πηγές παρουσιάζουν συνεχές φάσμα.

Α. Θερμές Πηγές (πυράκτωσης) Λαμπτήρας πυράκτωσης Βολταϊκό τόξο Λυχνία βενζίνης ή αερίου

Β. Ψυχρές Πηγές Η ακτινοβολία τους οφείλεται στην διέγερση των ατόμων ή των ιόντων τους από μη θερμικά αίτια και παρουσιάζουν γραμμικό φάσμα. Στις πηγές αυτές ανήκουν και οι λεγόμενες βιοχημικές φωτεινές πηγές (πυγολαμπίδες).

Β. Ψυχρές Πηγές Λαμπτήρας αίγλης Λαμπτήρας υπεριωδών Β. Ψυχρές Πηγές Λαμπτήρας αίγλης Λαμπτήρας υπεριωδών Λαμπτήρας νέον ή λαμπτήρας διαφημίσεων Λαμπτήρας τόξου, με επιμέρους είδη του οποίου είναι η λυχνία ατμών υδραργύρου, η λυχνία ατμών νατρίου και ο λαμπτήρας φθορισμού Δίοδος εκπομπής φωτός (LED) Λαμπτήρας αναλαμπής.

Δείκτης Χρωματικής Απόδοσης (Ra) Είναι η ικανότητα μιας πηγής φωτός να αποδίδει τα χρώματα του ορατού φάσματος, χωρίς να επιφέρει διαφοροποιήσεις στις αποχρώσεις τους. Αποτελεί μέτρηση της αντιστοιχίας του χρώματος που εκπέμπει ένα αντικείμενο και της εμφάνισής του κάτω από μία πηγή τεχνητού φωτός. Η τιμή 100 αντιστοιχεί σε λευκό φως ίδιων χαρακτηριστικών με το φως ημέρας. Δείκτης μεγαλύτερος του 75 θεωρείται πολύ καλός.

ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΛΑΜΠΤΗΡΩΝ Με την οπτική παρατήρηση ενός μόνο λαμπτήρα κάθε φορά είναι αδύνατο το ανθρώπινο μάτι να αντιληφθεί την διαφορά στην απόχρωση του φωτισμού των επιφανειών. Όταν όμως βρίσκονται κοντά χωρίς να επηρεάζει η μία πηγή τεχνητού φωτός την άλλη, φαίνεται με γυμνό μάτι η διαφορά στην απόχρωση των ίδιων φωτιζόμενων επιφανειών.

Η σύγκριση δύο τεχνητών πηγών

Πορεία Κατασκευής Κατασκευάσαμε ίδιου μεγέθους κουτιά στα οποία τοποθετήσαμε διαφορετικές φωτεινές πηγές. Τα κουτιά έγιναν από ίδιο υλικό με ίδιο υλικό επιφάνειας. Επιλέξαμε σαν υλικό την μελαμίνη λόγω του μικρού κόστους και της εύκολής κατεργασίας καθώς και του λευκού χρώματος της επιφάνειας.

Στη διαγώνιο κάθε κουτιού τοποθετήθηκε χαρτόνι πάνω στο οποίο κολλήθηκαν όμοια κομμάτια χρωματιστού χαρτιού κάνσον. Τα χρώματα που επιλέχθηκαν ήταν τα 3 βασικά (μπλε, κίτρινο και κόκκινο) και 2 συμπληρωματικά (πορτοκαλί και πράσινο).

η κατάλληλη συνδεσμολογία για κάθε τύπο λαμπτήρα Στην συνέχεια έγινε η κατάλληλη συνδεσμολογία για κάθε τύπο λαμπτήρα και τοποθετήθηκε ένας διακόπτης για τον έλεγχο λειτουργίας κάθε κυκλώματος

Οι λαμπτήρες που χρησιμοποιήθηκαν Λαμπτήρας ατμών νατρίου υψηλής πίεσης Λαμπτήρας φθορισμού Λαμπτήρας αλογονιδίων μεταλλικών ατμών Λαμπτήρας φθορισμού τύπου PL