ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (Marketing)
Μάρκετινγκ Εισαγωγή Το μάρκετινγκ εμφανίζεται στην εποχή της δεκαετίας του 1940 και ιδιαίτερα στους τομείς: της διαφήμισης και των πωλήσεων Σήμερα κανένα προϊόν ή υπηρεσία δεν μπορεί να αναπτυχθεί και να διατεθεί χωρίς τη συμβολή του marketing Το μάρκετινγκ επιβαρύνει κατά 50% την τιμή και επηρεάζει την συμπεριφορά μας Είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο που παρατηρείται σε όλες τις εκφράσεις και τις διαστάσεις της σύγχρονης ζωής
Έννοια και περιεχόμενο του marketing Μάρκετινγκ Έννοια και περιεχόμενο του marketing Εδώ περιλαμβάνονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες ώστε να φθάσουν τα προϊόντα από τον παραγωγό στον καταναλωτή
Έννοια και περιεχόμενο του marketing Μάρκετινγκ Έννοια και περιεχόμενο του marketing Συνδέει την παραγωγή με την κατανάλωση Κατευθύνει την ροή αγαθών και υπηρεσιών Επηρεάζει την λήψη αποφάσεων Προβλέπει τις μελλοντικές ανάγκες Σχεδιάζει τα νέα προϊόντα Συνεργάζεται για την παραγωγή τους Υποστηρίζει την πορεία τους στην αγορά
Μάρκετινγκ Τι είναι το marketing; στην αναγνώριση των αναγκών του καταναλωτή στην ανάπτυξη των απαραίτητων προϊόντων και υπηρεσιών που τις ικανοποιούν και στη δημιουργία των σχετικών προϋποθέσεων ζήτησης, οι οποίες θα οδηγήσουν σε επικερδείς πωλήσεις.
Μάρκετινγκ Άσκηση 1η Να συμπληρωθούν τα κενά της παραγράφου: Το μάρκετινγκ εμφανίζεται στους τομείς της __________ και των _________ , επιβαρύνει την ____ του προϊόντος και επηρεάζει την συμπεριφορά μας. Αποτελεί _________ φαινόμενο και παρατηρείται σε όλες τις διαστάσεις της __________ ζωής. ΛΥΣΗ
Μάρκετινγκ Άσκηση 1η Να συμπληρωθούν τα κενά της παραγράφου: Το μάρκετινγκ εμφανίζεται στους τομείς της διαφήμισης και των πωλήσεων, επιβαρύνει την τιμή του προϊόντος και επηρεάζει την συμπεριφορά μας. Αποτελεί κοινωνικό φαινόμενο και παρατηρείται σε όλες τις διαστάσεις της σύγχρονης ζωής.
Μάρκετινγκ Άσκηση 2η Ερωτήσεις σωστού - λάθους Α. Το marketing σχεδιάζει τα νέα προϊόντα αλλά δεν επηρεάζει τη λήψη αποφάσεων. Σ Λ Β. Το marketing αναγνωρίζει τις τρέχουσες ανάγκες του καταναλωτή και προβλέπει τις μελλοντικές του ανάγκες. Σ Λ Γ. Το marketing εμφανίστηκε στην εποχή της δεκαετίας του ’70. Σ Λ ΛΥΣΗ
Μάρκετινγκ Άσκηση 2η Ερωτήσεις σωστού - λάθους Α. Το marketing σχεδιάζει τα νέα προϊόντα αλλά δεν επηρεάζει τη λήψη αποφάσεων. Σ Λ Β. Το marketing αναγνωρίζει τις τρέχουσες ανάγκες του καταναλωτή και προβλέπει τις μελλοντικές του ανάγκες. Σ Λ Γ. Το marketing εμφανίστηκε στην εποχή της δεκαετίας του ’70. Σ Λ
Μάρκετινγκ Άσκηση 3η 2. Να αναφέρετε τον ορισμό του marketing.