Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Advertisements

Διαμαντούλα Νάκα Σχολ. Βιβλιοθήκη 2 ου Γυμνασίου Κοζάνης.
Δημιουργικές δραστηριότητες
Δ’ Τάξη Ενότητα 13: Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίδιοι
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Ερευνητική Εργασία Πως εργαζόμαστε κατά τις ομαδικές εργασίες;
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Πώς να γράψετε μια έκθεση
Τι είναι φτώχια; Καταιγισμός ιδεών.
Τα δικαιώματα των παιδιών
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες - Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες Βασίλης Γαργανουράκης
Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007 Βεύη Φλώρινας Βεύη Φλώρινας 2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Κάποιες πληροφορίες Η αποτελεσματική αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών των παιδιών δεν συνδέεται με την αύξηση των ψυχολογικών υπηρεσιών, αλλά με.
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο! Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!
27o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
Ενότητα 15: Αλληλογραφώ Διάφοροι τρόποι αλληλογραφίας
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
Η λακκούβα.
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Το κειμενικό είδος της επιστολής Σκεύη Στυλιανού – Χατζηαναστάση
Τα ψάθινα καπέλα.
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Επιχειρηματικός Λόγος
Εξάντας Ελλήνων Υγεία Να γίνουμε φίλοι του εαυτού μας. Αντώνιος Περιπατητής.
14Ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου. Ε΄ Τάξη
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Γραφείο Διασύνδεσης Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΘΥΜΗΣΟΥ ΣΩΜΑ ΑΠΌ ΤΟΝ Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗ!!!.
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Αγαπημένο μου παιδί....
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ Επιμόρφωση σε μεθόδους δημιουργικής μάθησης. Αναστασία Παναγιωτίδου Σχολική σύμβουλος Αγγλικής. M.Ed., Διδάκτορας ΔΠΘ.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ. Ως κοινωνικό ον ο άνθρωπος σε όλη την πορεία της ζωής του συνάπτει σχέσεις. Στάση πρώτη, οι καθρέφτες του, οι γονείς. Έπειτα, το ευρύτερο.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
Παραγωγή γραπτού λόγου στο Λύκειο
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Αγαπημένο μου παιδί....
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
Άσκηση 6 σελ.96 από το εργασία στην τάξη.
Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
ΠΙΘΑΝΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΣΤΑΔΙΩΝ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ POLYA Ortiz, E. (2016). The Problem-Solving Process in a Mathematics.
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου Στ’ Τάξη Ενότητα 6 Ανάπτυξη γραπτού λόγου: Επιστολή προς το δήμαρχο υπέρ των προσφύγων. Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου

Εντοπισμός προβλημάτων που υπάρχουν στους προσφυγικούς καταυλισμούς Έλλειψη τροφής, νερού Δυσμενείς καιρικές συνθήκες (ζέστη – κρύο – αέρας κτλ) Έλλειψη ρουχισμού Ανθυγιεινό περιβάλλον (αρρώστιες, επιδημίες, χαμηλά επίπεδα υγιεινής) Καθαριότητα (σκουπίδια, έλλειψη νερού, χώροι υγιεινής) Συναισθηματικά και ψυχικά προβλήματα λόγω: της ανασφάλειας, της λύπης, του φόβου, της νοσταλγίας, του πόνου, των βασανιστικών σκέψεων, της έλλειψης ψυχαγωγίας κτλ. Δύσκολη η φροντίδα των παιδιών και των ηλικιωμένων Εκπαίδευση

Εισηγήσεις για το πώς να λυθούν τα πιο πάνω προβλήματα (εργασία στις ομάδες)

Αξιοποίηση των εισηγήσεων Σκοπός σας είναι να πείσετε το δήμαρχο να παραμείνει στο χώρο ο προσφυγικός καταυλισμός και να βοηθήσει τους πρόσφυγες να βελτιώσουν τις συνθήκες ζωής τους. Άρα, πρέπει να μετατρέψετε τις πιο πάνω εισηγήσεις σε πειστικά επιχειρήματα δικαιολογώντας τη γνώμη σας. Τα επιχειρήματα πρέπει να στηρίζονται στη λογική και στο συναίσθημα.

Καταγραφή επιχειρημάτων με τη χρήση αιτιολογικών προτάσεων.

Ιεράρχηση επιχειρημάτων (ξεκινούμε από τα λιγότερο σημαντικά και καταλήγουμε στα πιο ισχυρά)

Θυμούμαστε τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα μιας επιστολής

Τι να προσέξω!!! Κριτήρια 1. Γράφω στο κατάλληλο μέρος της επιστολής τον τόπο και την ημερομηνία. 2. Προσέχω την προσφώνηση. 3. Κάνω παραγράφους. 4. Γράφω προσεκτικά, με απλό και κατανοητό τρόπο όσα θέλω να πω. 5. Χρησιμοποιώ αιτιολογικές προτάσεις. 6. Χρησιμοποιώ λογικά επιχειρήματα. 7. Προσπαθώ να συγκινήσω τον αναγνώστη. 8. Προσπαθώ να μην επαναλαμβάνω τα ίδια πράγματα. 9. Κλείνω την επιστολή με ένα χαιρετισμό και υπογράφω.

Γράφω την επιστολή Γράψτε πρόχειρα την επιστολή σας. Όταν τελειώσετε ξαναδιαβάστε την και δώστε την στο διπλανό σας για να την αξιολογήσει με βάση τα κριτήρια που συμφωνήθηκαν από την αρχή. Ξαναγράψτε την επιστολή σας. Προσέξτε! Πρέπει να είναι καθαρογραμμένη, με ευανάγνωστα γράμματα και όσο το δυνατό λιγότερα ορθογραφικά λάθη.

Μετασυγγραφικό Στάδιο Αξιολογώ το γραπτό του διπλανού μου: Ερώτηση Ναι Όχι 1. Έγραψε στο κατάλληλο μέρος της επιστολής τον τόπο και την ημερομηνία; 2. Πρόσεξε την προσφώνηση; 3. Έγραψε προσεκτικά, με απλό και κατανοητό τρόπο όσα ήθελε να πει; 4. Χρησιμοποίησε αιτιολογικές προτάσεις; 5. Χρησιμοποίησε λογικά επιχειρήματα; 6. Πέτυχε να σε συγκινήσει; 7. Μήπως έγραψε πολλές φορές τα ίδια πράγματα; Αν ναι, δώσε στο διπλανό σου εναλλακτικές λύσεις. 8. Έκλεισε την επιστολή με ένα χαιρετισμό και έβαλε την υπογραφή του; 9. Έκανε παραγράφους; Αν όχι, βάλε με ένα κόκκινο σημάδι τα σημεία που κατά τη γνώμη σου έπρεπε να αρχίζει μια παράγραφος.

Αποστολή επιστολής Αν όντως αντιμετωπίζετε ανάλογη κατάσταση στην περιοχή σας ταχυδρομήστε το γράμμα σας στο δήμαρχο. Αν όχι, ανακαλύψτε σε ποια χώρα υπάρχει έντονο το πρόβλημα προσφυγικών καταυλισμών και στείλτε την επιστολή σας σε κάποια αρμόδια αρχή με την ελπίδα να βελτιωθούν οι συνθήκες διαβίωσης των προσφύγων.