Activities about sea.. Δραστηριότητες για τη θάλασσα..

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Ε-Twinning Καρτσιώτου Θωμαϊς Δασκάλα της Δ2 τάξης
Advertisements

Τα δευτεράκια του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ιλίου
ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΛΑΡΝΑΚΑΣ ΗΜΕΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 26 Φεβρουαρίου 2009.
1. PROJECT ► The “Project” is one of the school subjects that students of the 1 st and 2 nd grade of High School are taught. ► Το προτζεκτ είναι ένα απ’
15 τρόποι που μπορούμε να εκπαιδεύσουμε τη μνήμη των παιδιών:
Αναλογικό • όταν ένα σύστημα είναι…………………… οι τιμές που παίρνει είναι συνεχόμενες.
(ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΝΤΩΝΥΜΙΕΣ)
Kαι το ταξίδι ξεκινά από το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος/All began from the El. Venizelos airport.
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
SIMPLE PAST Αόριστος Απλός
8th Primary School of Zografou athens, greece
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΡΤΟΠΟΙΟ
Τ he results of the questionnaire about traditional games Τα α π οτελέσματα του ερωτηματολογίου για τα π αραδοσιακά π αιχνίδια.
Ο ηλεκτρονικός εκφοβισμός αποτελεί την πιο σύγχρονη μορφή εκφοβισμού, η οποία παίρνει εύκολα και γρήγορα διαστάσεις και εκτός σχολείου.
Ευέλικτη ζώνη Θέμα: Ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση στην Ελλάδα
Our civic actions October 2014 Οι εθελοντικές μας δράσεις Οκτώβριος 2014.
Άλογο άλογο άλογο. καράβι καράβι καράβι λεμόνι λεμόνι λεμόνι.
MANY MUCH A LOT OF By Leonidas. MANY Το χρησιμοποιούμε σε ουσιαστικά πληθυντικού που μπορούμε να μετρήσουμε με έναν αριθμό (2, 3, 4,…). e.g. Many cats,
Οι σχολικές μας δραστηριότητες του Οκτωβρίου 2014 Our School Activities- October 2014.
Children learn about water circle. Τα παιδιά μαθαίνουν για τον κύκλο του νερού.
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα e-Twinning Τίτλος : eCLIL4You Environment and Language Integrated paths for Young Learners Υλοποίηση Προγράμματος από τους εκπαιδευτικούς:
4/19/20151 Είναι δυνατό για τους ανθρώπους να μοιραστούν τις παραλίες και τους ωκεανούς με τις χελώνες της θάλασσας. Η μοίρα τους εξαρτάται από όλους.
Θερμό καλωσόρισμα στο σχολείο. Warm welcome at school.
Present Continuous Ο Present Continuous χρησιμοποιείται για πράξεις που γίνονται τώρα. Π.χ. The girls are swimming now. Κάτι που γίνεται προσωρινά. Π.χ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
“Spring through the eyes of the pupils” The 2nd grade students of the 1st elementary school of Sparta are painting and writing about spring (with the computer).
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Day 45: Computer repair JSIS E 111: Intensive Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
T4E Grade 5 (E2) 1st Primary School of Amyntaio Maria Vlachopoulou.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Teaching Science in Science Museums and Science Centers Towards.
Having teachers from abroad at our school During the two year Comenius project, we had some teachers from England and Germany teach in our school. Rachel.
A week dedicated to our Comenius Project As we had our final Comenius meeting in May we decided to dedicate the whole week to Comenius and the European.
Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας Σχολικό Έτος: Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Μαυρομματάκη Σταυρούλα.
Δημοτικό Σχολείο Οινουσσών
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
I watch Do I watch? I don’t watch You watch Do you watch?
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΚΛΑΣΜΑΤΑ.
Extinct animals in greece
Μικροί θαλασσοπόροι σε νέες ανακαλύψεις
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Unit 1 Vocabulary.
Αντίληψη αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου και άρα τα χαρακτηριστικά.
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Ενημέρωση για eTwinning
Exercise 8 Parsing Word Case Num Gen Lex Fm Lex M 1. ἡμέρᾳ Dat Sing
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Ελληνικά στο Clemton Park PS
ΑΝΤΙΛΟΓΙΑ,Φορωντασ ΤΟ καπελο τηΣ ειρηνηΣ
Find: Force on culvert in [lb/ft]
Ανατομια καρδιασ προβατου
Το σχολείο των ονείρων μας 1 ο Νηπιαγωγείο Ωραιοκάστρου.
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Personal Pronouns.
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Το Β1 του 1ου Γυμνασίου Ανατολής παρουσιάζει
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Ψυχοπαιδαγωγική του Αναδυόμενου Γραπτού Λόγου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Activities about sea.. Δραστηριότητες για τη θάλασσα..

Children are watching pictures of fishes on computer. Τα παιδιά βλέπουν φωτογραφίες ψαριών στον υπολογιστή.

They also are watching and learning about kareta-kareta, marine turtle. Βλέπουν και μαθαίνουν για την καρέτα-καρέτα, τη θαλάσσια χελώνα.

Φέραμε αληθινά ψάρια στο σχολείο και τα μελετήσαμε. We studied real fishes.

-

We visited the art gallery and we painted pebbles. Επισκεφτήκαμε την πινακοθήκη και ζωγραφίσαμε βότσαλα.

Ζωγραφίσαμε το βυθό στην τάξη. We painted the bottom of sea in class.

We also painted with paintbrushes. Ζωγραφίσαμε με πινέλα.

Φτιάξαμε καράβια. We made ships.

We learned a song about ships and we painted it. Μάθαμε ένα τραγούδι για τα καράβια και το ζωγραφίσαμε.

Φτιάξαμε ζώα της θάλασσας με πλαστελίνη. We made sea’s animals with clay.

We learned fishes’ names and played with them. Μάθαμε ονόματα ψαριών και παίξαμε μ’ αυτά.

Είδαμε από κοντά κοράλλι και κοχύλι. We saw coral and shell.

They watched pictures from their activities. Είδαν φωτογραφίες από τις δραστηριότητές τους.