Κινηματογράφος : Προβάλλοντας με δυο διαστάσεις τρισδιάστατα όντα και αλλάζοντας μέγεθος. Κινηματογραφιστές.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ “Σύνθεση πληροφοριών αισθητήρων για την ασφαλή πλοήγηση έντροχου ρομποτικού οχήματος” Αθανάσιος.
Advertisements

Εκπαιδευτικά υλικά.
Τι είναι ο προγραμματισμός
Αριστερό κλίκ για έναρξη….
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Εισαγωγή στο χειρισμό της φωτογραφικής μηχανής
Οι Η/Υ στον κινηματογράφο
Animation Η παρουσίαση βασίζεται στην προσπάθεια να αναδειχθεί η αξία της βιωματικής μάθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος που διαδραματίζουν.
Pivot a time travel.
Pinhole Camera ή Κάμερα Μικροσκοπικής Οπής
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Με τον όρο φωτογραφία αναφερόμαστε γενικά στη διαδικασία δημιουργίας οπτικών εικόνων μέσω της καταγραφής και αποτύπωσης του φωτός, με χρήση.
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ – Τμήμα Αυτοματισμού
Μέθοδος Ατομικής Εργασίας
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Το υλικό του Υπολογιστή
Ερωτήσεις και απαντήσεις σχολικού
Μπορούμε να δούμε τα άτομα…..
Ο ΟΘΟΝΕΣ Η οθόνη  (monitor ) του υπολογιστή, περιλαμβάνει ένα καθοδικό σωλήνα, όπως η τηλεόραση, και κατάλληλα κυκλώματα σάρωσης. Μπορεί να είναι έγχρωμη.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
9. ΦΑΚΟΙ & ΟΠΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ.
ΜΑΤΙ, ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ
Scale.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Διαδραστικοί πίνακες ΔΠ  Ψηφιακοί λευκοί πίνακες που συνδέονται με υπολογιστή, απεικονίζουν την οθόνη του σε πραγματικό χρόνο και δέχονται απευθείας εντολές.
Χρήση εικονικών μοντέλων στην ορθοδοντική(Orthocad-iTero) Σεργίδης Ανδρέας Δημητρίου Σωτήρης.
Εισαγωγή στο σταδιο της παραγωγής-γυρίσματα Προετοιμαστείτε! Όποιος αποτυγχάνει να προετοιμαστεί, προετοιμάζεται για να αποτύχει!. Επιλογή κάμερας- Μη.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
CAD III. Ορισμός φωτορεαλισμού Ο φωτορεαλισμός είναι η τρισδιάστατη αναπαράσταση των κτιρίων ή άλλων σχεδιαστικών αντικειμένων με τη βοήθεια ηλεκτρονικού.
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
Τι ακριβώς είναι οι Η.Υ.; Είναι μηχανές που επεξεργάζονται δεδομένα – για την ακρίβεια επεξεργάζονται σύμβολα – και παράγουν πληροφορίες. Τα δεδομένα είναι.
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Παΐσιος Ταξιάρχης Παναγιώτου Κώστας Παύλου Τίμος Φώτης Νίκος
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Εργονομία Η Εργονομία μελετά τις μεθόδους με τις οποίες σχεδιάζονται οι διάφορες συσκευές , τα εργαλεία και οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιεί ο άνθρωπος καθώς.
DVD Player Δεν έχει περάσει τόσος πολύς καιρός από τότε που οι κασέτες VHS κυριαρχούσαν στην αγορά οικιακών συσκευών αναπαραγωγής βίντεο, αλλά τώρα, έχουν.
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
Βασικές αρχές έκθεσης Στα πλαίσια του μαθήματος Φωτογραφίας στο τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων, στα Δ.ΙΕΚ Σπάρτης Ρήγου Θάλεια.
Ο φωτογραφικός φακός Στα πλαίσια του μαθήματος Φωτογραφίας στο τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων, στα Δ.ΙΕΚ Σπάρτης Ρήγου Θάλεια.
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ AΣΚΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΛΛΑΚΤΕΣ Ονοματεπώνυμο: Βλάχος Δημήτριος Α/Μ: Παρουσίαση Ροομέτρου Τύπου VORTEX.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ " ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ " Εξέταση στο μάθημα της τεχνολογίας Σχολικό έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια : κ. Μαυροματάκη.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Format και συμπίεση γραφικών
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ
3Δ ΓΡΑΦΙΚΑ Δ.Ι.Ε.Κ. ΠΥΛΑΙΑΣ - ΧΟΡΤΙΑΤΗ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
«Πληροφορικη και τεχνεσ»
Γραφιστικός Σχεδιαμός
ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΑΦΗΣ
ΕλληνογαλλικΗ σχολΗ ΠειραιΑ « ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ "
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ Στα πλαίσια του μαθήματος Φωτογραφίας στο τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων, στα Δ.ΙΕΚ Σπάρτης Ρήγου Θάλεια.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
Γραφική με Υπολογιστές Γραφικά τριών διαστάσεων
Format αρχείων και συμπίεση γραφικών
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Διάφορες συσκευές. Συσκευή αυτόματης μέτρησης Τ.Κ.Ε. (ταχύτητα καθίζησης ερυθρών) Η μέτρηση της ΤΚΕ γίνεται με τη βοήθεια ηλεκτρονικού μηχανήματος, με.
 Ο κινηματογράφος ή αλλιώς σινεμά αποτελεί σήμερα την αποκαλούμενη και έβδομη τέχνη.
Καθηγητής: Κ. Πιτσιλαδής Τάξη-Τμήμα: Α΄1 Μάθημα: Βιολογία
Βασικές έννοιες (Μάθημα 2) Τίτλος: Η Συσκευή
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΜΑΤΙ, ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κινηματογράφος : Προβάλλοντας με δυο διαστάσεις τρισδιάστατα όντα και αλλάζοντας μέγεθος. Κινηματογραφιστές

Φακοί Κοίλοι μεγεθύνει το είδωλο που τοποθετείται μπροστά καθώς οι ακτίνες του αποκλίνουν Κυρτοί σμικρύνει το είδωλο που τοποθετείται μπροστά καθώς οι ακτίνες του συγκλίνουν αφού διαπεράσουν το φακό Ο συνδυασμός των κατάλληλων φακών μπορεί να αποδώσει απίστευτα αποτελέσματα και τα υπερμεγέθη του κινηματογράφου είναι συχνά αποτέλεσμα σωστής τοποθέτησης και λειτουργίας των καμερών και φωτισμού

ΚοίλοςΚυρτός

Η δημιουργία πλασμάτων και τοποθεσιών( κατασκευών όπως πύργοι αλλά και φυσικών τοπίων, π.χ. βουνά) γίνεται κυρίως με τρεις τρόπους: Ματ ζωγραφικής( αρχαιότερος) Με γραφικά μέσω υπολογιστή Με πιστά αντίγραφα ή σχεδόν πιστά( Μινιατούρες και Animatronics) ΄Όλα αυτά βέβαια προυποθέτουν την σωστή χρήση φακών και φωτισμού.

Μία ερασιτεχνική μηχανή έχει περίπου 6 με 13 φακούς Μία επαγγελματική κάμερα, από την άλλη αποτελείται τουλάχιστον από 100 φακούς και κοστίζει... Κοστιζεί.

Ματ ζωγραφικής Σχέδια, τα οποία προβάλλονται με ταχύτητα δίνοντας την αίσθηση της κίνησης. Για να το πετύχουν λοιπόν την αλλαγή του μεγέθους οι κινηματογραφιστές δανειστικά από την τέχνη την τεχνική της προοπτικής. Προοπτική είναι η τέχνη της προβολής μιας τρισδιάστατης εικόνας και της δημιουργίας της αίσθησης του βάθους σε μια επίπεδη επιφάνεια. Η προοπτική και η έννοια του μεγέθους επιτυγχάνεται με τη γεωμετρία

Χ αρακτηριστικό παράδειγμα εφαρμογής της προοπτικής είναι οι ταινίες του Walt Disney, στις οποίες αινετά ακριβώς και η ογκομετρική διαφορά των χαρακτήρων τους.

Αντίγραφα σε κλίμακα Μινιατούρες και μεγατούρες (τοποθεσίες και σκηνικά κυρίως) Animatronics

Μινιατούρες και μεγατούρες Χρήση: δημιουργία του περιβάλλοντος Μινιατούρες είναι τα μικρών διαστάσεων πιστά αντίγραφα που χρησιμοποιούνται για τη αρχική λήψη μίας τοποθεσίας Μεγατούρες: Λέγονται έτσι γιατι είναι σαν μεγεθυμένες μινιατούρες, Χρησιμοποιούνται ως σκηνικά και εκτός από την ακρίβεια στο μέγεθος προσφέρουν και λεπτομερειακή ακρίβεια. Πρόβλημα: δεν είναι ποτέ αρκετά μεγάλες. Λύση: Η κατάλληλη τοποθέτηση της κάμερας και του φωτισμού, και η τελική ψηφιακή επεξεργασία.

Μεγατούρα Πλάνο από την ταινία

Animatronics Τι είναι μια συσκευή animatronics? Βασικά, η συσκευή, αυτή, είναι μια αυτοματοποιημένη κούκλα, με χειριστήριο ή προγραμματισμένη. Χρησιμοποιείται για τη δημιουργία πλασμάτων τα οποία έχουν ιδιαίτερο μέφεθός Διαδικασία δημιουργίας 1. φτιάξτε στο χαρτί 2. φτιάξτε μια μοκέτα (ένα μικρό μοντέλο ) 3. φτιάξτε ένα κανονικών διαστάσεων γλυπτό 4. φτιάξτε το καλούπι του γλυπτού και δημιούργησε το σώμα 5. μηχανοποιήστε το σώμα 6. δοκίμασε και διόρθωσε κάθε λάθος του

Έτσι, δημιουργούνται γιγάντια όντα και τοποθεσίες σε κάθε ταινία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Jurassic Park.

Συμπέρασμα Αν θέλεις ποιοτικό αποτέλεσμα τα γυρίσματα των ταινιών πρέπει να γίνουν όσο το δυνατόν πιο φυσικά. Αυτό επιτυγχάνεται με τα animatronics και τα studio, που έχουν φτιαχτεί με τη μορφή τοποθεσιών( μεγατούρες). Παρ’ολ’αυτά το μεγάλο κόστος και η δυσκολία που παρουσιάζουν έκανε τα ψηφιακά μέσα πιο προσιτά. Η μέθοδος του καμβά και των ματ ζωγραφικής είναι πλέον ξεπερασμένος και χρησιμοποιείται μόνο για το αρχικό σχέδιο. Ανεξάρτητα όμως με τον τρόπο τα αποτελέσματα όσο αναφορά την δημιουργία χαρακτήρων και σκηνικών διαφορετικού μεγέθους είναι εκπληκτική.

Βιβλιογραφία es.htmlhttp:// es.html p.gsp.htmlhttp://mathforum.org/workshops/sum98/participants/sanders/TryPers p.gsp.html