ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στρατηγική Προώθησης.
Advertisements

Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ-ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
«Η χρήση του Internet ως μέσο επικοινωνίας από μικρές και μεσαίες ελληνικές βιομηχανικές επιχειρήσεις»
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΛΟΓΗ ΡΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Ενοτητα 6. χωρεσ υποδοχησ και προελευσησ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Στρατηγική Προώθησης.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων: Ιορδάνης Κοτζαιβάζογλου Επίκουρος Καθηγητής ΣΕΡΡΕΣ, 2014

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των ενεργειών μάρκετινγκ που πραγματοποιεί η επιχείρηση Πρίσμα Α.Ε. καθώς και των εργαλείων μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε για την μελέτη της επιχείρησης Πρίσμα Α.Ε., ήταν η μελέτη περίπτωσης με τον συνδυασμό δύο μεθόδων. Αρχικά πραγματοποιήθηκε άντληση δεδομένων από δευτερογενείς πηγές και στην συνέχεια από πρωτογενείς, μέσω συνέντευξης ανοιχτού τύπου για βαθύτερη πληροφόρηση.

ΔΟΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (1) ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Στα πρώτα τέσσερα κεφάλαια έχουμε το θεωρητικό μέρος. Κεφ1: Παραθέτονται οι ορισμοί του βιομηχανικού μάρκετινγκ. Κεφ2: Αναλύεται ο στρατηγικός σχεδιασμός. Κεφ3: Αναλύονται οι ορισμοί των στοιχείων του μίγματος μάρκετινγκ. Κεφ4: Δίνεται ο ορισμός του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και οι μέθοδοι εφαρμογής του.

ΔΟΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (2) ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Το τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας αποτελεί το πρακτικό μέρος. Εδώ μελετάμε τον τρόπο με τον οποίο κάνει χρήση του μάρκετινγκ η ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε., τη μέθοδο με την οποία πραγματοποιεί τον στρατηγικό σχεδιασμό, τα στάδια εφαρμογής του μίγματος μάρκετινγκ καθώς και την χρήση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ: ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε Η Πρίσμα Α.Ε. ιδρύθηκε το 1997. Είναι μέλος του ομίλου εταιρειών «ΓΑΡΥΦΑΛΛΟΥ» που δραστηριοποιείται στον χώρο των υαλοπινάκων από το 1980. Κύρια δραστηριότητα του ομίλου είναι η χονδρική πώληση και επεξεργασία κάθε είδους υαλοπινάκων.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Χρήση Στρατηγικής εστίασης και διαφοροποίησης. Διαφοροποίηση με την χρήση του project I-GLASS. Τμηματοποίηση σε ξενοδοχειακές μονάδες και χώρους μαζικής εστίασης. Συνεχή ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος.

ΜΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΡΟΙΟΝ Δεν παράγει την πρώτη ύλη (γυαλί), αλλά το προμηθεύεται με σκοπό την μεταποίησή και τον σχεδιασμό του ώστε να καλύπτει τις απαιτήσεις και τις ανάγκες των καταναλωτών.

ΤΙΜΗ Λαμβάνοντας υπόψη Το μέγεθος του έργου, Τον χρόνο μελέτης που απαιτείται, Τον χρόνο απασχόλησης του συνεργείου και τα τυχόν έξοδά του, Το κόστος των α’ υλών, Το κόστος παραγωγής, Την διαθεσιμότητα κ.α. Εξάγεται με την χρήση προγράμματος Η/Υ η τελική τιμή του προϊόντος.

ΔΙΑΝΟΜΗ Πραγματοποιείται διακίνηση των προϊόντων τόσο μέσω του ιδιόκτητου δικτύου διανομών, όσο και μέσω συνεργασιών με επιχειρήσεις μεταφορών.

ΠΡΟΩΘΗΣΗ Δίνεται έμφαση στις προσωπικές πωλήσεις. Διανέμονται διαφημιστικά έντυπα που αφορούν την εταιρεία και τα προϊόντα της. Συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και διαγωνισμούς.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Εφαρμογή της ηλεκτρονικής διαφήμισης με χρήση Banner. Δημιουργία Blog για πραγματοποίηση συζητήσεων γύρω από τον χώρο του γυαλιού, καθώς και παρουσία σε δικτυακούς τόπους. Αποστολή newsletters για ενημέρωση σχετικά με τα νέα προϊόντα. Ηλεκτρονική παρουσίαση με δημιουργία ιστοσελίδας.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Σαν βιομηχανική επιχείρηση κάνει χρήση σε μεγάλο βαθμό τις αρχές μάρκετινγκ. Λόγω της οικονομικής κρίσης και του μεγάλου ανταγωνισμού πραγματοποιεί και ενέργειες λιανικού εμπορίου. Εφαρμόζει στρατηγικές συγχώνευσης για την διατήρηση της στην αγορά. Δίνει βάση στις προσωπικές πωλήσεις και διαμορφώνει όλες τις δραστηριότητές της γύρω από τις απαιτήσεις των καταναλωτών.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ;;;;;;;;