Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne and Maidstone(same level/different days) Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Εισαγωγικό μάθημα  Στόχοι:
Ενότητα 1 Ο φίλος μας το περιβάλλον
Όταν έχω περίοδο οι εικόνες είναι από το
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Στο διάλειμμα.
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Η Υποτακτική στα Αρχαία Ελληνικά
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Ελληνικά στο ΤΕΠΑΚ1 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΚΕΝΤΡΟ ΓΛΩΣΣΩΝ • ΣΗΜΕΡΑ • ΑΥΡΙΟ • ΧΤΕΣ.
Μεταβατικά και αμετάβατα ρήματα Υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
Γνωριμία με το ρήμα, το υποκείμενο, το αντικείμενο και το αντικείμενο
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Τελικές – Αιτιολογικές προτάσεις
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
Η ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ Aurelii Augustini de animae quantitate Incipiunt Sancti Augustini soliloquiorum libri duo Carmen angelicum Gloria in excel[si]s D[e]o. Et in.
FUTURE SIMPLE Μέλλοντας Απλός
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ
Ξημερώνει μια νέα μέρα. Ώρα για σχολείο…
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ΣΤΑ 10 ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Ενότητα 6
PAST CONTINUOUS Αόριστος Διαρκείας
δε μας αρέσει η προστακτική
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Ξυπνάς το πρωί. Μια μέρα ξεκινάει….
εγώ, εσύ, αυτός-η-ο, στον Ενικό αριθμό,
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
Υποθετικοί λόγοι.
Οριστική Ενεστώτα και Μέλλοντα
Αναγνώριση του άρθρου, του ουσιαστικού και του ρήματος
Αφηγηματικό κείμενο Ο χώρος όπου συμβαίνουν τα γεγονότα
Τα ψάθινα καπέλα.
Δευτερεύουσες Ονοματικές Προτάσεις
ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Ο ΓεωργΟς και τα ΠαιδιΑ του
Ο Γεωργός και τα Παιδιά του
α) ονόματα ουσιαστικά, β) ονόματα επίθετα γ) αντωνυμίες 
Αρχαία Ελληνικά Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
Κωνσταντίνος Μακρής Γιώργος Βαρζής E1 Τάξη Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης Κοζάνης Σχολικό έτος
Τι έπρεπε να κάνω και δεν το έκανα ?  Δεν έπαιξα στον υπολογιστή !  Δεν έπαιξα με το κινητό του μπαμπά.  Δεν τσακώθηκα με τα αδέλφια μου.
Τα φωνήεντα είναι επτά και φωνάζουν δυνατά : α,ε,ι,η,ο,υ,ω
Εκφοβισμός στο διαδίκτυο
Το βιβλίο που διάβασα 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015 Κατερίνα Γαλλιού Ε2.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΑΝΤΖΕΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΣΟΦΙΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ.
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
Πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων
Παίρνω μία σοκολάτα. Την χωρίζω σε δύο ίσα κομμάτια. Παίρνω το αριστερό κομμάτι. Έχω πάρει το 1/2 της σοκολάτας. Χωρίζω το κάθε κομμάτι σε τρία ίσα μέρη.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Χρόνοι Κοντίδου Θέμις – Ε΄2.
Νils Ηolgersson Κωνσταντίνος Μακρής Γιώργος Βαρζής E1 Τάξη
Future events (revision) Health and body
Πάτα το κουμπί για τη συνέχεια
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Β’ δημοτικό σχολειό ιδαλιου
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Κάλεσα τον υδραυλικό με σκοπό να μας φτιάξει τη βρύση.
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Η Αγγελική Διπλός τόνος Αρβανιτάκη Μαρία. Παίζουμε σχολείο ; Εγώ θα είμαι ο δάσκαλός σου. Κι εγώ ο μαθητής σου. Εμείς θα είμαστε οι δάσκαλοί σας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή και την παρέα της:

Η Αχτίδα με την εφημερίδα Ο Τοτός ο δυνατός Ο Ρούλης ο χοντρούλης Η Ριρή με το κίτρινο τυρί Η Τούλα η μικρούλα Ο Τέλης ο τεμπέλης Ο Χαρούλης ο βιαστικούλης Ο Ξηρός ο μελετηρός Ο Νάζι ο καμικάζι Ο Αντρέας ο Ψηλέας Ο Ρίβι με το μολύβι Η Λιλή η ντροπαλή

Oι τύποι του ρήματος που φανερώνουν πότε γίνεται μια ενέργεια λέγονται χρόνοι του ρήματος. Οι χρόνοι είναι οκτώ (8): Ενεστώτας Παρατατικός Αόριστος Μέλλοντας Στιγμιαίος Μέλλοντας Διαρκείας Παρακείμενος Υπερσυντέλικος Συντελεσμένος Μέλλοντας

Τρέχω στην αυλή του σχολείου. Ενεστώτας Τρέχω στην αυλή του σχολείου. Κάτι κάνω τώρα!!!

Χθες έτρεχα στην αυλή του σχολείου. Κάτι έκανα χθες συνέχεια!!! Παρατατικός Χθες έτρεχα στην αυλή του σχολείου. Κάτι έκανα χθες συνέχεια!!!

Χθες έτρεξα στην αυλή του σχολείου. Κάτι έκανα χθες για λίγο !!! Αόριστος Χθες έτρεξα στην αυλή του σχολείου. Κάτι έκανα χθες για λίγο !!!

Οι Mέλλοντες είναι τρεις . Ο Στιγμιαίος , ο Διαρκείας και ο Συντελεσμένος Δεν το ξεχνάμε! Ο Μέλλοντας παίρνει πάντα το μελλοντικό μόριο «θα».

Mέλλοντας Στιγμιαίος Αύριο θα τρέξω στην αυλή του σχολείου. Κάτι που θα κάνω αύριο για λίγο !!!

Mέλλοντας Διαρκείας Αύριο θα τρέχω στην αυλή του σχολείου. Κάτι που θα κάνω αύριο συνέχεια !!!

Παρακείμενος Έχω διαβάσει τα μαθήματα μου. Να μην το ξεχάσω. Ο Παρακείμενος παίρνει πάντα το βοηθητικό ρήμα έχω Κάτι που έχω κάνω μέχρι τώρα !!!!

Υπερσυντέλικος Όταν ήρθες σπίτι μου εγώ είχα φύγει. Όταν ήρθες σπίτι μου εγώ είχα φύγει. Να μην το ξεχάσω. Ο Υπερσυντέλικος παίρνει πάντα το βοηθητικό ρήμα είχα!!! Κάτι που είχα κάνει πιο παλιά !!!!

Συντελεσμένος Μέλλοντας Στις πέντε το απόγευμα θα έχω φύγει. Κάτι που θα είναι τελειωμένο στο μέλλον, αφού πρώτα γίνει κάτι άλλο! Κάτι που θα είναι τελειωμένο στο μέλλον, αφού πρώτα γίνει κάτι άλλο!

Επιτέλους τέλος θέλεις να πεις!! TEΛΟΣ Επιτέλους τέλος θέλεις να πεις!!