Ο άνθρωπος, από την πρώτη στιγμή της παρουσίας του πάνω στη γη, προσπάθησε να βελτιώσει τις συνθήκες της ζωής του. Έτσι λοιπόν δημιούργησε τον υλικό πολιτισμό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Advertisements

ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟ (κυψέλες ενέργειας).
Πολλοί λένε ότι τα διάφορα πρότυπα μοντέλα που βλέπουν το φως της δημοσιότητας και πλασάρονται ως η αυτοκίνηση του μέλλοντος είναι όνειρα θερινής νυκτός.
10 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Ελληνογαλλική σχολή ‘’Saint paul’’
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ.
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
ΑΛΙΑΚΜΟΝΑΣ.
Τι είναι το πετρέλαιο; Το πετρέλαιο είναι:
ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ-ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Ιστορία της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Αιολική Ενέργεια Έλενα Ταχίρι.
Επιμέλεια Εργασίας: Χαράλαμπος Ζέππος, Βασίλης Αλλοίμονος.
ΓΕΩΘΕΡΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Τανούσα Δέσποινα Β4.
ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ Τι είναι Πώς εμφανίζεται Μονάδα μέτρησης – όρια έκθεσης
ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΚΟΛΗ.
ΜΑΡΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΣΤ΄1.
Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Με το σεις και με το σας Ενότητα 2. Άσκηση 1 Υπάρχει μια σειρά από λέξεις και τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχήσουν τις λέξεις με τον αριθμό των συλλαβών.
1.4 Οι υδρογονάνθρακες ως καύσιμα
ΑΕΙΦΟΡΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΗ
Η πορεία των (Los)LED LosLED Ντουσάκης Ευάγγελος Παπαποστόλου Στάθης
Στα πλαίσια της συμμετοχής σας στην εφαρμογή
ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΑ Η ατμοσφαιρική ρύπανση προκαλεί σοβαρές καταστροφές στη Γη.
ΓΕΩΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Όνομα : Χρήστος Πυλαρινός Μαρκαντωνάτος Γ 3 Εργασία για την « Διάσκεψη των Ευρωπαϊκών Εκκλησιών » Υπεύθυνος καθηγητής : κ. Γιώργος Καπετανάκης.
5 ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ
Οικολογικός Σχεδιασμός
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
ΛΑΜΠΕΣ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Ξιφασκία σε αμαξίδιο.
Γαλαξίες.
Ελληνικός τουρισμός Θετικές και Αρνητικές Συνέπειες.
Ένα υπέροχο παραολυμπιακό
Γενικά για το Si(πυρίτιο)
Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
Φεβρουάριος Βύσκα Λίντια Γεωργιάδη Δήμητρα Κουμελά Αγγελική.
Οι θάλασσες της Ελλάδας
Η ΑΕΙΦΟΡΙΑ ΟΡΙΖΕΙ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΟΙ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΜΗ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΗΝ.
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΕΖΑΙΝΤΕΣ
ΘΕΜΑ: «ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ"
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΣΠΙΤΙΟΥ ΘΕΡΜΟΜΟΝΩΣΗ ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ
Παπαδάκης Φώτης Φάμελλος Πέτρος Β2
«Οικολογία και μετακίνηση».. Ομάδα εργασίας μαθητών.
Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία: Β΄ Βατικανή Σύνοδος
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
ΛΑΛΙΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Β2 ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ.
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΑΞΗ: Α1-Β
Παραολυμπιακή Τοξοβολία
Γιάννης Ρίτσος.
2 ο Γυμνάσιο Σπάρτης Τμήμα : Γ’3.  Οι οπτικές ίνες αντικαθιστούν σταδιακά τα καλώδια και το ηλεκτρικό ρεύμα το οποίο δίνει την θέση του στις φωτεινές.
Η ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Παρουσίαση Εργασιών Υπεύθυνοι Καθηγητές Κακουλιδου Γεωργακοπουλος Δ.Παπαδημητρίου Μ.Κορκούτι.
 Στο σχολείο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την βιομάζα ως καύσιμο για παραγωγή ηλεκτρισμού και θερμότητας,καύσης. Το μόνο που χρειάζεται είναι να αντικαταστήσουμε.
ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΑ [1]. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ [2] Η Ιστιοπλοΐα είναι μια τέχνη αρμενίσματος στο νερό χρησιμοποιώντας τον άνεμο. Η Ιστιοπλοΐα είναι μια τέχνη αρμενίσματος.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Β’ Βατικανή Σύνοδος Σεμερτζόγλου Γιώργος ΠΠΓΕΣΣ 27/11/2014 Γ3.
Άσκηση 8/1/2013 για όλες τις υποομάδες. Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΙΣ Mια πόλη με λιγότερους δρόμους και περισσότερο πράσινο.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Βιοκλιματικός σχεδιασμός ενός κτιρίου είναι ο σχεδιασμός ο οποίος λαμβάνοντας υπόψη το κλίμα κάθε περιοχής, στοχεύει στην εξασφάλιση των απαραίτητων εσωκλιματικών.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές πληροφορίες Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ιστορική αναδρομή Χάρτης εννοιών Σχετικό βίντεο EXCEL Ερωτήσεις.
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας ΑΠΕ ΚΑΒΑΛΑ 2015
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Α΄ Γυμνασίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο άνθρωπος, από την πρώτη στιγμή της παρουσίας του πάνω στη γη, προσπάθησε να βελτιώσει τις συνθήκες της ζωής του. Έτσι λοιπόν δημιούργησε τον υλικό πολιτισμό. Η παρέμβαση, λοιπόν, του ανθρώπου στο φυσικό περιβάλλον είναι αναπόφευκτη όπως επίσης και οι επιπτώσεις στο περιβάλλον. Με τον οικολογικό σχεδιασμό οι ανθρώπινες δραστηριότητες σχεδιάζονται λαμβάνοντας υπόψη τα οικολογικά πρότυπα, ώστε να μειώνονται οι επιπτώσεις για το περιβάλλον.

Η ένταξη περιβαλλοντικών πτυχών στο σχεδιασμό του προϊόντος: με στόχο τη βελτίωση των περιβαλλοντικών επιδόσεων του σε όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του διατηρώντας ταυτόχρονα τις λειτουργικές του ιδιότητες Εφαρμόζεται στα προϊόντα που συνδέονται με την ενέργεια. Δεν εφαρμόζεται στα μέσα μεταφοράς προσώπων ή και εμπορευμάτων

Ο βιοκλιματικός σχεδιασμός των κτιρίων εκμεταλλεύεται τα στοιχεία της φύσης (κυρίως τον ήλιο και τον αέρα) περιορίζοντας τα περιβαλλοντικά προβλήματα και εξασφαλίζει:

Το Plastiki είναι ένα 60-ποδιών (18 μ) καταμαράν φτιαγμένο από πλαστικά μπουκάλια από αναγεννημένα και ανακυκλωμένο πλαστικό PET και απόβλητα. Το σκάφος είχε κατασκευαστεί με βάση το σχεδιασμό για φιλοσοφίες λίκνο και διαθέτει πολλά συστήματα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, όπως φωτοβολταϊκά, αιολική και πίσω έλικα, ανεμογεννήτριες, γεννήτριες και ποδήλατο. Το πλαίσιο σχεδιάστηκε από τον αρχιτέκτονα αυστραλιανής ναυτικής Andrew Dovell. Το όνομα του σκάφους είναι ένα παιχνίδι του 1947 Kon-Tiki με σχεδία που χρησιμοποιείται για να πλεύσει πέρα από τον Ειρηνικό από τον Νορβηγό εξερευνητής Thor Heyerdahl, και ακολούθησε το ταξίδι του με περίπου την ίδια διαδρομή.

Ως υβριδικό θεωρείται το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερες διαφορετικές τεχνολογίες προκειμένου να επιτύχει την κίνησή του. Οι τεχνολογίες αυτές περιλαμβάνουν συνήθως τον κλασικό κινητήρα εσωτερικής καύσης και μια πιο "ήπια" προς το περιβάλλον τεχνολογία, συνήθως ηλεκτρικό κινητήρα, ή εναλλακτικά πνευματικό κινητήρα, βιοκαύσιμο, φυσικό αέριο κ.α. Ο ηλεκτρικός κινητήρας μπορεί να αναλαμβάνει αποκλειστικά την κίνηση του αυτοκινήτου ή να είναι απλά υποβοηθητικός όταν χρειάζεται περισσότερη ισχύς. Τα υβριδικά αυτοκίνητα θεωρούνται φιλικότερα προς το περιβάλλον, από αυτά που χρησιμοποιούν αποκλειστικά για την κίνησή τους ως καύσιμο, βενζίνη ή πετρέλαιο

Δεν θέλει κόπο ούτε στοιχίζει μια περιουσία. Για την ακρίβεια, δεν στοιχίζει σχεδόν τίποτα. Αντίθετα, αν έχει προηγηθεί μελετημένος σχεδιασμός, η τσέπη μας θα επωφεληθεί από την πρώτη κιόλας μέρα. Γιατί το καλοκαίρι δεν θα χρειαζόμαστε κλιματιστικά, ενώ το χειμώνα το σπίτι μας θα ζεσταίνεται σε ποσοστό 60% έως και 70% από τον ήλιο. Είναι ευκολότερος ο σχεδιασμός ενός βιοκλιματικού σπιτιού σε ημιαστικές περιοχές, γιατί μέσα στις πόλεις η ρυμοτομία (και κατ' επέκταση ο προσανατολισμός δρόμων και οικοπέδων) είναι συγκεκριμένη. Αν π.χ. το οικόπεδο βρίσκεται σε δρόμο προσανατολισμένο δυτικά- ανατολικά, είναι δύσκολο να τοποθετηθεί η μεγάλη πλευρά του κτιρίου στο Νότο ώστε το σπίτι να εκμεταλλεύεται τα πλεονεκτήματα των μεγάλων νότιων ανοιγμάτων (παραθύρων) τους χειμερινούς μήνες. Παρ' όλα αυτά, βιοκλιματικές επεμβάσεις μπορούν να γίνουν οπουδήποτε. Ανοίγματα στο Νοτιά Φυλλοβόλα και τέντες Νυχτερινός αερισμός ηλιακά συστήματα ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ: Περιορισμός του κόστους για την ψύξη και τη θέρμανση της κατοικίας - με μεγαλύτερη μείωση στις περιοχές όπου επικρατούν ακραίες θερμοκρασίες. Μετά το χρόνο απόσβεσης, η δαπάνη θέρμανσης είναι το 50% του κόστους του πετρελαίου. Αποτελεί επίσης φθηνότερη και πιο υγιεινή λύση δροσισμού σε σχέση με τα κλιματιστικά.

AC345/$file/%CE%9F%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE% 9B%CE%9F%CE%93%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A3%20% CE%A3%CE%A7%CE%95%CE%94%CE%99%CE%91%CE%A3% CE%9C%CE%9F%CE%A3.pdfhttp:// AC345/$file/%CE%9F%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE% 9B%CE%9F%CE%93%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A3%20% CE%A3%CE%A7%CE%95%CE%94%CE%99%CE%91%CE%A3% CE%9C%CE%9F%CE%A3.pdfhttp:// AC345/$file/%CE%9F%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE% 9B%CE%9F%CE%93%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A3%20% CE%A3%CE%A7%CE%95%CE%94%CE%99%CE%91%CE%A3% CE%9C%CE%9F%CE%A3.pdfhttp:// AC345/$file/%CE%9F%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE% 9B%CE%9F%CE%93%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A3%20% CE%A3%CE%A7%CE%95%CE%94%CE%99%CE%91%CE%A3% CE%9C%CE%9F%CE%A3.pdf %CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%8C_%CE %B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%AF% CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%BFhttp://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A5%CE%B2%CF%81 %CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%8C_%CE %B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%AF% CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%BFhttp://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A5%CE%B2%CF%81 %CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%8C_%CE %B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%AF% CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%BFhttp://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A5%CE%B2%CF%81 %CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%8C_%CE %B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%AF% CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%BF