Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Advertisements

E-Phone. Microsoft Office Communicator και e-phone Επικοινωνία μέσω Video, ανταλλαγή δεδομένων και Instant Messaging μέσω Contact Management Διαχείριση.
Επικοινωνιες-δικτυα-διαδικτυο-ιστοσελιδεσ
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
«ΜΑΘΗΤΕΙΑ για ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ» Πρόγραμμα Επαγγελματικής Εμπειρίας Απόφοιτων Τεχνικής Εκπαίδευσης με Υποτροφία από το Υπουργείο Παιδείας Σύγχρονες και ποιοτικές.
Slide 1 Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών ENOTHTA 10 η I.S.D.N. (INTEGRATED SERVICES DIGITAL NETWORK) (ΨΗΦΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ) (ΜΕΡΟΣ Α’) 1.ΓΕΝΙΚΑ.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
1 «ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ - ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ISP ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ»
Π ΑΝΕΛΛΗΝΙΟ Σ ΧΟΛΙΚΟ Δ ΙΚΤΥΟ Υλοποίηση του Π.Σ.Δ. Βασικές Υπηρεσίες Οικονομίδης Κωνσταντίνος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛIΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ.
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο Υπηρεσία φιλοξενίας ιστοσελίδων Τι είναι; - Δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (μαθητές, εκπαιδευτικοί,
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ενοποιημένη υπηρεσία ψηφιακού δικτύου
1 ο Συνέδριο ΕΕΠΕ – ΔΤΠΕ, Αθήνα, 16 Οκτωβρίου 2004 ΥΠΕΠΘ Sch.gr Τηλεματικές Υπηρεσίες για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Δρ. Μιχάλης Παρασκευάς Τεχνικός Υπεύθυνος.
Next Generation Networking
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Σελ. 1 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων μέσω web Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης.
1 Horizon List Μια δεύτερη ματιά... Κώστας Βίγλας ΥΚΒ.
Έργο ΕΣΠΑ ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση»
Εργασία στην Πληροφορική Από τους μαθητές: Γιώργο Γκρέγκορυ Νίκο Βρεττό.
1 Horizon List Μια πρώτη γνωριμία Κώστας Βίγλας ΥΚΒ.
Υποστηρικτικές Τεχνολογίες Πληροφορικής στην εκπαίδευση ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, Αθήνα, 9 Μαρ σελίδα 1 « Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο:
Microsoft Exchange Server Τι είναι ο Exchange Ο Exchange Server χρησιμοποιείται για την παροχή υπηρεσίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ( service).
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης 1 Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο Ένα δίκτυο για την εκπαίδευση Εισηγητής : Βουτριαρίδης Χριστόδουλος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
Σελίδα 1 ΕΚΠΑ. «Διαμόρφωση υπηρεσίας καταλόγου Active Directory σε Windows 2003» Τηλέμαχος Ράπτης Εθνικό και Καποδιστριακό.
Σύστημα Γραμματειακής Υποστήριξης Επιμέλεια: Παπαϊωάννου Βίκυ, ΠΕ19 1 ο Γυμνάσιο Πολυγύρου.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ηλεκτρονικό Περιοδικό e-emphasis.
ΕΠ ΚτΠ – Μέτρο 1.2 «Εισαγωγή και Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση» Πράξη «Δράσεις Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Πληροφορικής» Ανάδοχος: Ερευνητικό.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
1 2η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Παρουσίαση των Κέντρων ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Εγκατάσταση PostNuke στο ΠΣΔ Τεχνικές.
1 4η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Λειτουργία των ΚεΠληΝεΤ Εργαστήρια Πληροφορικής Ελεύθερο λογισμικό GNU.
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Εισαγωγικά Σχόλια για την Εργαστηριακή Άσκηση Τεχνολογίας Λογισμικού Κ. Κοντογιάννης.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
Γρήγορη αναφορά για © 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Lync Web App Συμμετοχή σε σύσκεψη Lync με ήχο από τον υπολογιστή.
© 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Προγραμματισμός σύσκεψης Lync Μπορείτε να προγραμματίσετε μια σύσκεψη Lync χρησιμοποιώντας.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
Χρήση στοιχείων ελέγχου κλήσης ήχου Αφήστε το δείκτη επάνω στο κουμπί τηλεφώνου/μικροφώνου για να αποκτήσετε πρόσβαση στα στοιχεία ελέγχου: Για να θέσετε.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Γρήγορη αναφορά για την εφαρμογή © 2013 Microsoft Corporation. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Η αρχική οθόνη του Lync Η αρχική οθόνη του Lync διαθέτει.
1 Εφαρμογή Ενιαίου Κτηματολογίου. 2 Πρόσκληση Πρόσκληση: 49 Φορέας Υλοποίησης Φορέας Υλοποίησης: ΕΚΠΑ Τεχνικό Δελτίο Τεχνικό Δελτίο: Δράσεις Υποστήριξης.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Γρήγορα αποτελέσματα με την Εφαρμογή Lync Windows Store Lync 2013.
Οδηγίες σύνδεσης & χρήσης για το BigMarker Δρ. Α.Παρασκευάς
5o Συνέδριο ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ, Πειραιάς, 4-5 Οκτωβρίου 2008 «Υπηρεσία IP τηλεφωνίας του ΠΣΔ και συνεργατικά εργαλεία» Κισσανδράκης Γεώργιος Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ( )
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΑΠΘ Δικτυακή Πύλη Υπηρεσιών Ηλεκτρονικού Πανεπιστημίου Ηλεκτρονική Διεύθυνση Υποστήριξης.
1 Δράση 7. Σύνδεση σχολείου και κοινότητας Υποδράση 7.2. Ανάπτυξη πλαισίου συνεργασίας σχολείου με κοινότητες μεταναστών, ΜΚΟ και κοινωνικούς λειτουργούς.
Αξιοποίηση παλαιών εργαστηρίων Πληροφορικής με sch-scripts σε διανομή LTS-Ubuntu Κε. ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Σερρών Χ.Τριανταφύλλου-Ι.Ρίτας-Ι.Μποϊδίδης-Α.Κλέτσας 5η.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Εφαρμογεσ τηλεματικησ στη διοικηση
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 10.1 Υπηρεσίες Διαδικτύου
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet Μάθημα 7.11: Πρωτόκολλα εφαρμογής
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη του ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Δράση Α8 Πρακτική εκπαίδευση του προσωπικού ενδοσχολικής τεχνικής υποστήριξης Υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου 26 – Υπηρεσία Επικοινωνίας & Συνεργασίας

Προεπισκόπηση παρουσίασης Υπηρεσία Επικοινωνίας και Συνεργασίας Εισαγωγή Αποδέκτες της υπηρεσίας & πεδίο εφαρμογής Σχήμα αριθμοδότησης Παρεχόμενες υπηρεσίες Ιστοσελίδα υποστήριξης της υπηρεσίας Ενεργοποίηση λογαριασμών Μέσα πρόσβασης στην υπηρεσία Τεχνική υποστήριξη 2

Εισαγωγή Σκοπιμότητα υπηρεσίας  Παρέχει επικοινωνία με φωνή, με βίντεο κλήση και με άμεσο μήνυμα στα μέλη του ΠΣΔ  Διαχειρίζεται και διαμοιράζει με ευφυή τρόπο τις κλήσεις τηλεφωνικής υποστήριξης (Helpdesk) Αναμενόμενα οφέλη  Διευκολύνεται η επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ των μελών του ΠΣΔ  Επιτρέπεται η χρήση των υπηρεσιών από μαθητές με ασφαλή τρόπο καθώς η πρόσβαση πιστοποιείται και επιτρέπεται μόνο σε κατόχους λογαριασμού του ΠΣΔ  Δημιουργούνται προϋποθέσεις αξιοποίησης των υπηρεσιών ως ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό εργαλείο  Αναβαθμίζονται οι υπηρεσίες τηλεφωνική υποστήριξης του ΠΣΔ (helpdesk)  Εξοικονομούνται πόροι, καθώς η επικοινωνία μεταξύ των χρηστών πραγματοποιείται δωρεάν 3

Αποδέκτες της υπηρεσίας & πεδίο εφαρμογής H Υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε όλα τα μέλη του ΠΣΔ που διαθέτουν λογαριασμό στην υπηρεσία καταλόγου (LDAP):  Eκπαιδευτικοί, μαθητές, λοιπό προσωπικό μονάδων  Προσωπικό φορέων υλοποίησης  Επίσημοι λογαριασμοί μονάδων  Λοιποί λογαριασμοί (π.χ. σχολικές επιτροπές) Προϋποθέσεις πρόσβασης στην υπηρεσία  Έχουν ενεργοποιήσει την υπηρεσία για τον λογαριασμό LDAP του ΠΣΔ  Διαθέτουν συμβατές συσκευές ή εφαρμογές λογισμικού  Διαθέτουν ενεργή σύνδεση με το δίκτυο του ΠΣΔ (ΙΡ διεύθυνση του ΠΣΔ) 4

Αποδέκτες της υπηρεσίας & πεδίο εφαρμογής Για την πρόσβαση στην υπηρεσία απαιτείται η συσκευή (ΙΡ τηλέφωνο, ΑΤΑ, Η/Υ, tablet, smartphone) να διαθέτει IP διεύθυνση του ΠΣΔ  Για πρόσβαση εκτός του ΠΣΔ μπορεί να γίνει χρήση της υπηρεσίας VPN του ΠΣΔ (όταν αυτή είναι διαθέσιμη) Κλήσεις εκτός του τηλεφωνικού δικτύου της υπηρεσίας σε αυτή την φάση δεν υποστηρίζoνται 5

Σχήμα αριθμοδότησης Το σχήμα αριθμοδότησης είναι με 10 ψηφία της μορφής 799ΧΧΧΧΧΧΧ  Στις σχολικές/διοικητικές μονάδες επιτρέπεται η χρήση των δεκαψήφιων τηλεφωνικών αριθμών που ήδη διαθέτουν Στους χρήστες που ενεργοποιούν την υπηρεσία ηλεκτρονικού fax εκχωρείται δεύτερος αριθμός με αλλαγή του πρώτου ψηφίου από 7 σε 9 δηλ. στη μορφή 999ΧΧΧΧΧΧΧ Η επικοινωνία μεταξύ των χρηστών γίνεται με δύο τρόπους:  Με το όνομα χρήστη, όπως αυτό είναι δηλωμένο στον LDAP του ΠΣΔ στη μορφή  Με τον δεκαψήφιο αριθμό που έχει εκχωρηθεί/δηλωθεί από την υπηρεσία σε κάθε λογαριασμό 6

Παρεχόμενες υπηρεσίες (1) Τηλεφωνική Κλήση  Επιτρέπει στους χρήστες την πραγματοποίηση τηλεφωνικών κλήσεων προς άλλους χρήστες της Υπηρεσίας  Η κλήση είναι δωρεάν, ασφαλής και με ποιότητα υπηρεσίας εφάμιλλη του παραδοσιακού δημόσιου τηλεφωνικού δικτύου Συνδιάσκεψη  Επιτρέπει την ταυτόχρονη συνομιλία τριών ή περισσότερων χρηστών σε εικονικό δωμάτιο συνδιάσκεψης Βιντεοδιάσκεψη  Προσφέρει τη δυνατότητα επικοινωνίας με βίντεο και ήχο  Παρέχεται άμεσα μεταξύ δύο χρηστών όταν το επιτρέπει ο τερματικός εξοπλισμός τους, δηλαδή διαθέτει κάμερα και οθόνη, όπως π.χ. ένας H/Y ή ένα βιντεοτηλέφωνο 7

Παρεχόμενες υπηρεσίες (2) Φωνητικό μήνυμα  Προσφέρει στο χρήστη την δυνατότητα ηχογράφησης ενός μηνύματος όταν ο καλούμενος απουσιάζει, είναι απασχολημένος ή δεν απαντά  Το ηχογραφημένο φωνητικό μήνυμα στη συνέχεια αποστέλλεται αυτόματα στο του καλούμενου  Για την πρόσβαση και διαχείριση της υπηρεσίας φωνητικού μηνύματος ο χρήστης μπορεί να καλέσει τον αριθμό *122 Fax σε  Η υπηρεσία fax προσφέρει δυνατότητα λήψης ενός fax και αυτόματης προώθησης του στο του χρήστη  Αμέσως μετά την επιτυχημένη λήψη ενός fax, αποστέλλεται ενημερωτικό στο χρήστη με το fax ως επισυναπτόμενο αρχείο 8

Παρεχόμενες υπηρεσίες (3) Ηλεκτρονική παρουσία  Προβάλλει μια ένδειξη της ηλεκτρονικής κατάστασης ενός χρήστης.  Ορισμένες συνηθισμένες καταστάσεις είναι:  Διαθέσιμος  Απουσιάζω  Μην ενοχλείτε  Χωρίς Σύνδεση  Ο συμβολισμός της κατάστασης / παρουσίας εξαρτάται από την εφαρμογή του χρήστη  Για να λαμβάνετε την ένδειξη της κατάστασης ενός συνεργάτη σας πρέπει να τον δηλώσετε στις επαφές της εφαρμογής σας Αμεσο μήνυμα  Η υπηρεσία άμεσου μηνύματος επιτρέπει την ανταλλαγή σύντομων γραπτών μηνυμάτων σε πραγματικό χρόνο  Ανάλογα με τις δυνατότητες των εφαρμογών που χρησιμοποιούν οι χρήστες, μπορεί να προσφέρονται και άλλες υπηρεσίες, όπως π.χ. μεταφορά αρχείων και λίστας επαφών Λοιπές υπηρεσίες  Ανάλογα με τις δυνατότητες της εφαρμογής που χρησιμοποιεί ο χρήστης, υποστηρίζονται και άλλες υπηρεσίες, όπως π.χ. μεταφορά αρχείων και λίστας επαφών, διαμοιρασμός οθόνης κτλπ 9

Παρεχόμενες υπηρεσίες (4) Call Center  Υποδέχεται τις κλήσεις προς τον αριθμό  Δρομολογεί τις κλήσεις με ευφυή τρόπο στα διάφορα κέντρα τεχνικής υποστήριξης του ΠΣΔ (helpdesk)  Χρησιμοποιεί ηχογραφημένα φωνητικά μηνύματα, σύμφωνα με τις ανάγκες του εκάστοτε κέντρου τεχνικής υποστήριξης 10

Ιστοσελίδα υποστήριξης (1) 11

Ιστοσελίδα υποστήριξης (2) Ενεργοποίηση, διαχείριση, διαγραφή λογαριασμού στην υπηρεσία Οδηγίες ενεργοποίησης λογαριασμών, ρύθμισης συσκευών/εφαρμογών λογισμικού και χρήσης επιμέρους υπηρεσιών Εργαλεία υποστήριξης της υπηρεσίας για τους Φορείς Υλοποίησης Τηλεφωνικός κατάλογος 12

Ενεργοποίηση υπηρεσίας 13 1.Μετάβαση στη σελίδα της υπηρεσίας 2.Σύνδεση με χρήση των στοιχείων του LDAP (εκτός των επίσημων λογαριασμών μονάδας, παρουσιάζεται στη συνέχεια) 3.Επιλογή “Ενεργοποίηση” 4.Επιλογή προαιρετικών υπηρεσιών Fax-to- και Voice Mail 5.Ρύθμιση λογισμικού ή συσκευής πρόσβασης όπως βήμα 2

Ενεργοποίηση υπηρεσίας (Επίσημος λογαριασμός μονάδας) 14 1.Μετάβαση στη σελίδα της υπηρεσίας 2.Σύνδεση με τα στοιχεία του επίσημου λογαριασμού της μονάδας 3.Επιλογή “Ενεργοποίηση” 4.Επιλογή προαιρετικών υπηρεσιών Fax-to- και Voice mail 5.Ρύθμιση λογισμικού ή συσκευής πρόσβασης όπως βήμα 2

Ενεργοποίηση υπηρεσίας (Πολλαπλοί λογαριασμοί για την μονάδα) 15 1.Μετάβαση στη σελίδα της υπηρεσίας 2.Σύνδεση με τα στοιχεία του επίσημου λογαριασμού της μονάδας 3.Επιλογή “Δημιουργία” 4.Επιλογή προαιρετικών υπηρεσιών Fax-to- και Voice mail 5.Ρύθμιση λογισμικού ή συσκευής πρόσβασης με τα στοιχεία του νέου λογαριασμού

Μέσα πρόσβασης (1) 16 Προσαρμογείς τηλεφώνου (ΑΤΑ)  Ενσωματώνουν λειτουργίες VoIP  Συνδέονται σε τοπικό δίκτυο μέσω Ethernet  Επιτρέπουν σε αναλογικές τηλεφωνικές συσκευές να πραγματοποιούν ΙΡ κλήσεις  Μπορούν να υποστηρίξουν πολλαπλούς λογαριασμούς (για κάθε θύρα του ΑΤΑ) Διαδικτυακά τηλέφωνα (SIP Phone)  Τηλεφωνικές συσκευές συμβατές με SIP  Αντικαθιστούν τις παραδοσιακές αναλογικές τηλεφωνικές συσκευές Εφαρμογές λογισμικού (Softphones)  Υποστηρίζουν SIP  Συμβατές με H/Y, tablets, smartphones  Υλοποιήσεις σε διάφορα λειτουργικά συστήματα

Μέσα πρόσβασης (2) 17 Εφαρμογές λογισμικού ανοικτού κώδικα

Μέσα πρόσβασης (3) 18 Ρύθμιση μέσων πρόσβασης  Δίκτυο/Πρωτόκολλο: SIP  Όνομα χρήστη: Το ήδη υπάρχων στον LDAP Αυτό που δημιουργήθηκε μέσω του επίσημου λογαριασμού  Κωδικός πρόσβασης  Proxy Server (ή Registrar): sip.sch.gr

Μέσα πρόσβασης (4) 19 Ρύθμιση εφαρμογής Jitsi (Windows/Linux) Ρύθμιση εφαρμογής Linphone ( Android/iOS)

Τεχνική υποστήριξη Τηλεφωνική κλήση στον αριθμό Αποστολή στο uc-info.sch.gr Σύνταξη τεχνικού δελτίου μέσω της ιστοσελίδας helpdesk.sch.gr, στις κατηγορίες  Υπηρεσίες ΠΣΔ Προηγμένες Υπηρεσίες ΠΣΔ Υπηρεσία Επικοινωνίας & Συνεργασίας  Υπηρεσίες ΠΣΔ Προηγμένες Υπηρεσίες ΠΣΔ Υπηρεσία Επικοινωνίας και Συνεργασίας – Call Center 20 `

Ερωτήσεις 21