Δραστηριότητες έρευνας και δημιουργίας στο μουσείο Β) Στο Μουσείο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Το παιδικό παιχνίδι από την αρχαιότητα ως σήμερα»
Advertisements

Μια ομάδα από άντρες κάθονται στη σάουνα και συζητούν για δουλειές και μετοχές, όταν ξαφνικά χτυπάει ένα κινητό...
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ: ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Προγράμματος για το Επαρχιακό Αρχαιολογικό Μουσείο.
στην αγια ναπα τη θαλασσοφιλητη...
Θέμα: Η Κεραμική της Αρχαϊκής εποχής
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ…
ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΥΛΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΘΗΛΥΚΟ ή ΑΡΣΕΝΙΚΟ? Μέχρι τώρα δεν είμουν ικανός να ξεχωρίσω ανάμεσα σε δύο πουλιά ποιο είναι το αρσενικό.
Η πνευματικότητα του καλλιτέχνη
Μια παρέα από άντρες κάθονται στη σάουνα και συζητούν για δουλειές και μετοχές, όταν ξαφνικά χτυπάει ένα κινητό...
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ.
Τ Ο ΠΟΡΤΟΚΑΛΊ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα κοριτσάκι με πορτοκαλί φόρεμα, πορτοκαλιά παπούτσια και πορτοκαλί λουλούδι στα μαλλιά. Υπάρχουν.
Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Το πρόγραμμα διαρκεί περίπου 90 λεπτά και περιλαμβάνει: Ι. ΥΠΟΔΟΧΗ II. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ.
Να σας συστηθώ: Το όνομά μου είναι: Σημαίνει … Το πήρα από …
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
(Παλιά εποχή της πέτρας)
(Παλιά εποχή της πέτρας)
1 Δημήτρης Κ. Μαυροσκούφης Διδακτική αξιοποίηση μουσείων, μνημείων, κτιρίων, ιστορικών τόπων και καταλοίπων του υλικού πολιτισμού Διδακτική αξιοποίηση.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
Μαρία Μιχαήλ Β’3 25/04/2012 Χάνσελ και Γκρέτελ (…μια σύγχρονη εκδοχή)
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
Στόχος των εκπαιδευτικών προγραμμάτων
- 3 άντρες κάθονται σε ένα μπαρ και συζητούν : -Λέει ο πρώτος : πήρα στη γυναίκα μου κάτι, που πάει από το 0 στα 100 σε 6 δευτερόλεπτα !!!
Τρεις άντρες κάθονται σε ένα μπαρ και συζητούν. Λέει ο πρώτος:
- 3 άντρες κάθονται σε ένα μπαρ και συζητούν :
Γεια σας, είμαι ο Road Runner, το ταχύτερο πουλί στην έρημο. Με δημιούργησε ο Chuck Jones το 1948.Μπορεί να έχω παράξενη ομορφιά, αλλά γίνομαι αγαπητός.
Διδακτική Πρόταση 5: Πηγές, ερωτήματα και τεκμήρια
Κατά την επίσκεψη Καλωσόρισμα των παιδιών. Χωρισμός σε τέσσερις ομάδες ( Ανεμώνες, Ρόδια, Τριαντάφυλλα, Περιστέρια) Τακτοποίηση προσωπικών αντικειμένων.
Κειμενικές εργασίες με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα
Παρουσίαση για ΠΑΛΑΙΟΛΙΘΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
Γ΄ΦΑΣΗ: ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
ΔΟΜΗ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Μαρία Αμπατζή Ε2 Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Αμφορέας Αγοράς. Τάφος ΧΙΙ
ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: 1.ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ 2.ΒΛΑΧΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ……
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΕΧΕΙ 9 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ !! ΟΤΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΩΣΤΑ, Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ ΡΙΧΑΡΔΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ....!!! ΟΜΩΣ ΕΑΝ.
Σχεδιάζοντας ένα εκπαιδευτικό διαδραστικό παιχνίδι για εφήβoυς Μαρία Ρούσσου Δημήτρης Νάστος Σοφία Αηδόνη Ευγενία Οικονομίδου.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Μ. ΠΕΤΡΩΤΟΥ ΑΙΚ. ΧΑΛΑΣΤΑΝΗ Μ. ΙΣΑΑΚΙΔΗΣ Μ.
Επιλογή επαγγέλματος στο σύγχρονο περιβάλλον Χρήση του « γενεογράμματος » για κατανόηση της πολυπολιτισμικής κοινωνίας και διερεύνηση των περιβαλλοντικών.
Η σύνδεση των παραγράφων (6ο μάθημα)
Το Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Πάτρας
Στο σπίτι του Πατέρα μου
Το άγαλμα που κρύωνε του Χρ. Μπουλώτη
«Διασχίζοντας το δρόμο που χάραξε ο Άραχθος»
ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ ΙΙ- ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ
Η ζωή των δουλοπάροικων
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Φτιάχνω διψήφιους αριθμούς με πρόσθεση ίδιων ή διαφορετικών αριθμών.
ΣΧΟΛΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ-ΠΑΡΟΝ-ΜΕΛΛΟΝ
Η Προϊστορική εποχή στη Θράκη 2015
Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος
Στης Ζωής τη Θάλασσα Ταξιδεύοντας
Κυκλαδικός πολιτισμός
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΑΛΑΝΟΣ Β1 Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
Η καθημερινή μέρα μιας γυναίκας και ενός άντρα
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Οι Τρεις Ιεράρχες Οι Τρεις Ιεράρχες ήταν από τους πιο φωτισμένους ανθρώπους της εποχής τους: είναι οι προστάτες μαθητών και δασκάλων˙ στα σχολεία γιορτάζεται.
Αγα-Πάμε Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων;
Οι Τρεις Ιεράρχες Οι Τρεις Ιεράρχες ήταν από τους πιο φωτισμένους ανθρώπους της εποχής τους: είναι οι προστάτες μαθητών και δασκάλων στα σχολεία γιορτάζεται.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δραστηριότητες έρευνας και δημιουργίας στο μουσείο Β) Στο Μουσείο

 Εντοπίζουμε τα εκθέματα.  Παρατηρούμε και ανακοινώνουμε τις υποθέσεις μας.  Συνδέουμε παρελθόν και παρόν, βρίσκοντας ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στα διάφορα εκθέματα με σύγχρονα αντικείμενα.  Μελετούμε, συζητούμε και χρησιμοποιούμε φαντασία και γνώσεις για να δημιουργήσουμε αναπαραστάσεις του παρελθόντος. Ομάδες έρευνας

Κάρτες εργασίας Στα χρόνια των Ενετών Την εποχή αυτή, οι Κύπριοι δουλοπάροικοι έχτισαν…………………………….. Γεια σας! Εγώ όπως θα θυμάστε είμαι η Ιωάννα. Στα χρόνια των Φράγκων πουλούσα ……….. Γεια σας! Εγώ όπως θα θυμάστε είμαι ο Πέτρος ο αγγειοπλάστης. Φτιάχνω αγγεία εφυαλωμένης κεραμικής, όπως με έμαθε ο παππούς μου από την Κωνσταντινούπολη…. Σας ετοίμασα ένα παιχνίδι……………… Μετά το θάνατο του άντρα της, Ιακώβου του Β΄ και του γιου τους, Ιακώβου του Γ΄, η Αικατερίνη Κορνάρο, αφού κυβέρνησε για……………………………………………