Οι λογικές πράξεις και οι λογικές πύλες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνδυαστικα κυκλωματα με MSI και LSI
Advertisements

ΛΟΓΙΚΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ.
13.1 Λογικές πύλες AND, OR, NOT, NAND, NOR
Συνδιαστικά Λογικά Κυκλώματα
Ημιαγωγοί – Τρανζίστορ – Πύλες - Εξαρτήματα
ΗΜΥ 100 Εισαγωγή στην Τεχνολογία
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ.
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Άλγεβρα Boole και Λογικές Πύλες
1. Εκφράσεις (βλ. βιβλίο, σελ )
ΤΕΛΕΣΤΕΣ II ΜΑΘΗΜΑ 5.
4. Συνδυαστική Λογική 4.1 Εισαγωγή
ΕΝΟΤΗΤΑ 6Η ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΥΠΙΚΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ Β΄
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 2. 2 Στόχοι μαθήματος Αριθμητικοί– Λογικοί Τελεστές Η εντολή IF.
Προηγμένες Υπηρεσίες Τηλεκπαίδευσης στο Τ.Ε.Ι. Σερρών
ΗΥ120 ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ Συναρτησεις Boole.
Σχετικά με κλασματικές παραστάσεις
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Μεταβλητές – εντολές εκχώρησης- δομή ακολουθίας
Προγραμματιζόμενοι Λογικοί Ελεγκτές (PLC’s) – Ladder diagram
Λογικές πύλες Λογικές συναρτήσεις
ΚΙΝΔΥΝΟΙ (HAZARDS) ΣΤΑ ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ Hazard είναι κάθε στιγμιαίο λάθος (glitch) που εμφανίζεται στην έξοδο ενός συνδυαστικού κυκλώματος Οφείλεται.
ΗΜΥ 100: Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διάλεξη 16 Εισαγωγή στα Ψηφιακά Συστήματα: Μέρος B TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
Εξομοιωτής Ψηφιακών Κυκλωμάτων
{ Ψηφιακή Σχεδίαση εργαστήριο Γιάννης Νικολουδάκης.
Η Κεντρική Μονάδα Συστήματος Εισαγωγή στην Πληροφορκή 1 Η κεντρική μονάδα του συστήματος (base unit ή system unit) αποτελεί τον πυρήνα ενός υπολογιστή.
{ Ψηφιακή Σχεδίαση εργαστήριο Γιάννης Νικολουδάκης.
{ Ψηφιακή Σχεδίαση εργαστήριο Γιάννης Νικολουδάκης.
{ Ψηφιακή Σχεδίαση εργαστήριο Γιάννης Νικολουδάκης.
1 Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών Υπολογιστές και Δεδομένα Κεφάλαιο 4ο Πράξεις με μπιτ.
{ Ψηφιακή Σχεδίαση εργαστήριο Γιάννης Νικολουδάκης.
ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΛΓΕΒΡΑΣ BOOLE (αξιώματα Huntington) 1. Κλειστότητα α. ως προς την πράξη + (OR) β. ως προς την πράξη  (AND) 2. Ουδέτερα.
Τέταρτο μάθημα Ψηφιακά Ηλεκτρονικά.
Έβδομο μάθημα Ψηφιακά Ηλεκτρονικά.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Τρίτο μάθημα Ψηφιακά Ηλεκτρονικά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Όγδοο μάθημα Ψηφιακά Ηλεκτρονικά.
Δυαδική λογική ΚΑΙ (AND) H (ΟR) ΟΧΙ (NOT)
Έκτο μάθημα Ψηφιακά Ηλεκτρονικά.
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 2: Βασικές έννοιες Πληροφορικής
ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη 5: Απλοποίηση (βελτιστοποίηση) λογικών συναρτήσεων με την μέθοδο του χάρτη Karnaugh (2ο μέρος) Δρ Κώστας Χαϊκάλης ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ.
Ψηφιακή Σχεδίαση Εργαστήριο Τετάρτη 9/12/2015.
ΔΟΜΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ(if-else, switch) και Λογικοί τελεστές / παραστάσεις
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
Προτασιακή λογική.
Οι διάφορες εκδοχές της
Διάλεξη 9: Συνδυαστική λογική - Ασκήσεις Δρ Κώστας Χαϊκάλης
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 11: Αλγεβρικές πράξεις στους Η/Υ
Ψηφιακή Σχεδίαση Εργαστήριο Τετάρτη 14/10/2015.
Ψηφιακή Σχεδίαση εργαστήριο
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
Τελεστές και ή όχι Για την εκτέλεση αριθμητικών πράξεων
Περιοχές απόφασης
ΦΑΣΕΙΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ – ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
3.2 Μεταβλητές και τύποι δεδομένων
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Εντολές και δομές αλγορίθμου
Χειμερινό εξάμηνο 2017 Πέμπτη διάλεξη
Χειμερινό εξάμηνο 2017 Τέταρτη διάλεξη
Λογικές πύλες και υλοποίηση άλγεβρας Boole ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ(ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ):ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΑΒΟΣ- ΜΑΡΙΑ ΕΙΡΗΝΗ KAΛΙΑΤΣΗ-ΦΡΑΤΖΕΣΚΟΣ ΒΟΛΤΕΡΙΝΟΣ… ΕΠΠΑΙΚ ΑΡΓΟΥΣ.
Ψηφιακή Σχεδίαση εργαστήριο
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΗΜΥ-210: Λογικός Σχεδιασμός Εαρινό Εξάμηνο 2005
Εργαστήριο Ψηφιακών Ηλεκτρονικών
Λήψη Αποφάσεων και Συναρτήσεις Ελέγχου
UNIT 1 Τα Πρώτα Προγράμματα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι λογικές πράξεις και οι λογικές πύλες Κωνσταντοπούλου Αλεξάνδρα

Κυριότερες λογικές πύλες: “AND” ή Λογικό “ΚΑΙ” “OR” ή Λογικό “EITE” “NOT” ή Λογική “ΑΡΝΗΣΗ” “XOR” ή “ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΕΙΤΕ”

Η λογική πύλη AND Συνδέει δύο ή περισσότερες λογικές μεταβλητές εισόδου με μία μεταβλητή εξόδου Αληθής έξοδος αν όλες οι είσοδοι είναι αληθείς Παριστάνεται με την τελεία “.”

Η λογική πύλη OR Συνδέει δύο ή περισσότερες λογικές μεταβλητές εισόδου με μία μεταβλητή εξόδου Αληθής έξοδος αν μία ή περισσότερες είσοδοι είναι αληθείς Παριστάνεται με το σύμβολο της πρόσθεσης “+”

Η λογική πύλη NOT Συνδέει μία λογική μεταβλητή εισόδου με μία μεταβλητή εξόδου Αληθής έξοδος εάν και μόνο εάν η λογική μεταβλητή εισόδου είναι ψευδής Παριστάνεται με μία γραμμή πάνω από το σύμβολο μεταβλητής εισόδου

Η λογική πύλη XOR Συνδέει δύο λογικές μεταβλητές εισόδου με μία μεταβλητή εξόδου Αληθής έξοδος εάν και μόνο εάν οι είσοδοι είναι διαφορετικές Παριστάνεται με ένα σταυρό σε κύκλο

Ερώτηση Μπορούν όλες οι λογικές πύλες μαζί να συνδυαστούν σε ένα κύκλωμά?