Η ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Η ΚυριακΗ τηΣ ΟρθοδοξιαΣ»
Advertisements

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ.Π. ΚΑΒΑΦΗΣ
Τι είναι μηνιγγίτιδα: Μηνιγγίτιδα αποκαλείται η φλεγμονή των προστατευτικών μεμβρανών που περιβάλλουν το κεντρικό νευρικό σύστημα και συνολικά είναι γνωστές.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ.
Η Γρίπη Θωμάς Αρμένης-Κωνσταντίνος Μυτιληνέλης Γ1’ Εργασία Βιολογίας.
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
ΛΙΜΝΗ ΠΑΜΒΩΤΙΔΑ.
«Το κολλάζ της επικοινωνίας»
Ιστορία της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Ε’1 ΣΤΑΥΡΟΣ-ΓΙΩΡΓΟΣ.
Ο άνθρωπος ως εικόνα θεού
6η εργασία α:Ποταμοί που εκβάλλουν στην Μεσόγειο
Αιολική Ενέργεια Έλενα Ταχίρι.
ΒΙΚΥ ΤΟΥΓΙΟΥΝΤΖΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΤΑΡΟΥΣΑ ΛΕΩΝΙΔΑ ΤΑΣΟΣ ΣΤΟΙΚΟΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ.
ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ Τι είναι Πώς εμφανίζεται Μονάδα μέτρησης – όρια έκθεσης
ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΚΟΛΗ.
ΜΑΡΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΣΤ΄1.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Με το σεις και με το σας Ενότητα 2. Άσκηση 1 Υπάρχει μια σειρά από λέξεις και τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχήσουν τις λέξεις με τον αριθμό των συλλαβών.
Νίκη Κάτσαρη Καθηγήτρια Οικιακής Οικονομίας & Οικολογίας
ΑΛΕΞΙΑ ΚΑΡΑΤΣΙΩΛΗ ΣΤ2 1 Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΣ/ΚΗΣ.
Ο Άλμπρεχτ Ντίρερ (Albrecht Dürer)
Η πορεία των (Los)LED LosLED Ντουσάκης Ευάγγελος Παπαποστόλου Στάθης
Η ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ!!!
Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
Εισαγωγή στην Γλωσσολογία
Σάββας Χαλκίδης Αλεξία Λογοθέτη Γιάννης Ζολώτας Κων/νος Δημόπουλος
Προτυπο πειραματικο γυμνασιο ευαγγελικησ σχολησ σμυρνης
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
5 ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ
Ξιφασκία σε αμαξίδιο.
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΚΟΜΦΟΥΚΙΑΝΙΣΜΟΣ
ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΤΑΞΗ: Γ2 ΟΝΟΜΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΟΤΗΣ.
Προφορικός ή γραπτός λόγος;
Θ.Ε 3: Ποιός είναι ο άνθρωπος Σοφία Βασιλειάδου Β΄
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
Γαλαξίες.
Εργασία Οικιακής Οικονομίας Σχολικό έτος Από τις μαθήτριες: Μανουηλίδου Όλγα και Παπά Ελισάβετ Θέμα: Το κάπνισμα.
Ελληνικός τουρισμός Θετικές και Αρνητικές Συνέπειες.
Ένα υπέροχο παραολυμπιακό
Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου
Αντισφαίριση με αμαξίδιο
Φεβρουάριος Βύσκα Λίντια Γεωργιάδη Δήμητρα Κουμελά Αγγελική.
ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ Τμήμα:Β2 Δημήτρης Χατζηπαυλίδης Κωνσταντίνος Μπίτσης.
Οι θάλασσες της Ελλάδας
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
Παπαδάκης Φώτης Φάμελλος Πέτρος Β2
Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία: Β΄ Βατικανή Σύνοδος
ΛΑΛΙΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Β2 ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ.
Κωνσταντίνος Οικονομίδης
Ελισάβετ Καδδά Κατερίνα Θέου.  Καταγόταν από την Αττική  Ήταν στρατηγός και πολιτικός  Ήταν ο σημαντικότερος αντίπαλος του Θεμιστοκλή  Ήταν από τα.
Νίκος Κοτοπούλης Σωτήρης Λέγκας
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΑΞΗ: Α1-Β
Παραολυμπιακή Τοξοβολία
Παραολυμπιακοί αγώνες
Μια θεωρητική ματιά στο « Gravity » Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Τσάγκαρη Παναγιώτα Υπεύθυνη Μαθήτρια: Παπαβασιλείου Ελένη – Χρυσάνθη Τμήμα: Β’3 Σχολικό Έτος:
Γιάννης Ρίτσος.
Η Ακολουθία της Οξφόρδης
Ολίβια Σοβίνσκα Μαρία-Ελένη Χωριανοπούλου Οδυσσέας Ψαρράς Μάρτιος.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
Έλλη Ψαριανού Μαρία Ειρήνη Σωφρονίου Νίκος Τσιμπλιάρης Καγιάρας
Ρατσισμός.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Η ελληνική γραφή Braille
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Καλιακούδα Αικατερίνη Εισηγήτριες: Ευθυμιάδου Αθανασία Δουρμούση Ελένη Δήμου Καλλιόπη

Περιεχόμενα Η Γλώσσα Ως Τρόπος Επικοινωνίας.  Η Γλώσσα Ως Κοινωνική Εξουσία.  Η Γλώσσα Που Μιλάμε Επιδρά Στον Τρόπο Που Σκεφτόμαστε;  Η Γλώσσα Του Σώματος.  H Σημασία Της Γλώσσας Του Σώματος. Η Νοηματική Γλώσσα. Το Σύστημα Του Μπράιγ. Παντομίμα. Πηγές.  

Η Γλώσσα Ως Τρόπος Επικοινωνίας. Η Γλώσσα Ως Τρόπος Επικοινωνίας.   Επικοινωνία είναι η διαδικασία αποστολής ενός μυνήματος από έναν πομπό σε ένα δέκτη, χρησιμοποιώντας έναν κώδικα επικοινωνίας. Υπάρχουν τέσσερις κύριες μορφές επικοινωνίας: α)η λεκτική, β)η νοηματική, γ)η γραπτή, δ)η ηλεκτρονική.Η επικοινωνία μεταξύ μας μπορεί να γίνει με νοήματα, με λέξεις και με γράμματα, δηλαδή μπορεί να είναι νοηματική, προφορική η γραπτή αντίστοιχα.

Η Γλώσσα Ως Κοινωνική Εξουσία Γλώσσα και κοινωνία :Κοινωνιογλωσσολογία. Η Κοινωνιογλωσσολογία είναι «κλάδος της γλωσσολογίας που μελετά όλες τις πλευρές της σχέσης μεταξύ της γλώσσας και της κοινωνίας». Βασική θέση της Κοινωνιογλωσσολογίας είναι ότι η γλώσσα δε μεταδίδει απλώς πληροφορίες σχετικά με το νόημα συγκεκριμένων προτάσεων αλλά και πληροφορίες για την κοινωνική ταυτότητα του ομιλητή (ηλικία, φύλο, μόρφωση, κοινωνική θέση), τις συνθήκες μέσα στις οποίες λαμβάνει χώρα η επικοινωνία (επίσημος ή ανεπίσημος λόγος). Η εξουσία ασκείται όχι μόνο με τις ιδέες αλλά και με τη γλώσσα και τις λέξεις.

Γλώσσα και κοινωνία: Κριτική Ανάλυση Λόγου Σύμφωνα με την Κριτική Ανάλυση η γλώσσα δεν είναι από μόνη της δυνατή. Αποκτά εξουσία όταν γίνεται εργαλείο στα χέρια ισχυρών ανθρώπων. Η Κριτική Ανάλυση Λόγου συνδυάζει την κειμενική µε την κοινωνική ανάλυση, χρησιμοποιώντας εργαλεία της ‘Συστημικής Λειτουργικής Γλωσσολογίας’ του Halliday, η οποία υποστηρίζει ότι η γλώσσα είναι δίκτυο επιλογών, από το οποίο οι παραγωγοί κειμένων κάνουν επιλογές που δεν είναι τυχαίες αλλά ιδεολογικά καθορισμένες.

Η Γλώσσα Που Μιλάμε Επιδρά Στον Τρόπο Που Σκεφτόμαστε; Η γλώσσα είναι για τον άνθρωπο το κυριότερο μέσο επικοινωνίας και αποτελεί κυρίαρχο και χαρακτηριστικό κομμάτι κάθε κοινωνίας. Αν και χρειάζονται πολλές ακόμα μελέτες προκειμένου να αποκομίσουμε πιο ασφαλή συμπεράσματα, είναι εμφανές ότι η γλώσσα είναι ένας μόνο από τους παράγοντες που διαμορφώνουν τη σκέψη αλλά και την αντίληψη.

Η Γλώσσα Του Σώματος. Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν, από τα μάτια. Λέγεται ότι η κόρη του ματιού διαστέλλεται όταν εγκρίνουμε και συστέλλεται όταν αποδοκιμάζουμε κάτι. Να θυμάστε, επίσης, ότι η κόρη του ματιού αλλάζει ανάλογα με το φως. Η γλώσσα του σώματος είναι τόσο ανακριβής γιατί εξαρτάται από πολλές μεταβλητές.

Η Σημασία Της Γλώσσας Του Σώματος. Συνηθισμένες σωματικές κινήσεις: -Όταν τρίβεις το μάτι είτε αγγίζεις τη μύτη φανερώνει ότι λες ψέματα. -Διαφωνείς όταν «μαδάς» το ρούχο σου. -Χαμηλώνεις το βλέμμα: νικήθηκες... -Τέλος, και κάτι που ίσως δε χρειαζότανε ιδιαίτερη ερμηνεία, είναι ότι όταν κινείσαι διαρκώς δείχνεις τη νευρικότητά σου...

Η Νοηματική Γλώσσα. Η ελληνική νοηματική γλώσσα είναι η φυσική γλώσσα της ελληνικής κοινότητας Κωφών. Η Ελληνική νοηματική γλώσσα δεν είναι διεθνής όπως λανθασμένα πιστεύεται. Η κάθε χώρα αναπτύσσει τη δική της νοηματική γλώσσα με διαφορετικά κατά βάση νοήματα και διαφορετικό αλφάβητο. Υπάρχουν κοινά χαρακτηριστικά αλλά πολλές διαφορές σε μορφολογικό επίπεδο. Παρόλα αυτά οι κωφοί διαφορετικών κρατών μπορούν να συνεννοούνται άνετα μέσω της Διεθνούς Νοηματικής Γλώσσας, η οποία είναι στην ουσία ένας κώδικας που εξυπηρετεί σε απλές καθημερινές ανάγκες επικοινωνίας.

Το Σύστημα Του Μπράιγ. Κώδικας Μπράιγ ονομάζεται το σύστημα γραφής και ανάγνωσης των τυφλών. Το όνομά του οφείλεται στον εφευρέτη του Λουδοβίκο Μπράιγ. Το εξάστιγμο Braille:Το σύστημα τελειοποιήθηκε από τον τυφλό Λουδοβίκο Braille, ο οποίος θα χρησιμοποιήσει ορθογώνιο πλέγμα 6 ανάγλυφων κουκίδων.

Παντομίμα. Η παντομίμα είναι καθαρά ελληνική τέχνη. Ξεκίνησε από τη Διονυσιακή λατρεία, εκεί όπου το σώμα ήταν το μόνο μέσο έκφρασης των ηθοποιών. Μεγάλη άνθιση είχε η παντομίμα κατά τα μέσα του δέκατου έκτου αιώνα με την Comedia del Arte. Μεγάλος μίμος της εποχής μας υπήρξε ο Μαρσέλ Μαρσώ.

ΠΗΓΕΣ: http://cretaadulteduc.gr/blog/?p=436 http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CF%8E%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%82_%CE%9C%CF%80%CF%81%CE%AC%CE%B9%CE%B3 http://www.fte.org.gr/html/brail.htm file:///C:/Users/Administrator/Desktop/e%20-%20%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%B1%20%20%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%AF%CE%BC%CE%B1.htm

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!