Βασικά σημεία του μαθήματος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Modern Greek Lessons
Advertisements

Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
Τα δευτεράκια του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ιλίου
Η καθημερινή ζωή και η εκπαίδευση των αθηναίων
Στόχοι Δημιουργία power point Ροή & εικόνα στο κείμενο
Μωρό -μαθαίνει να μπουσουλάει -μαθαίνει να κάθεται -μαθαίνει να μιλάει -μαθαίνει να τρώει -το φροντίζουν η μαμά και ο μπαμπάς.
12. Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο
Η ζωή των Κυκλαδιτών Πριν από χρόνια, ένας σπουδαίος πολιτισμός αναπτύχθηκε στα νησιά του Κεντρικού Αιγαίου που λέγονται Κυκλάδες.
O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ.
ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ.
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Γύρω στα 1100 π.Χ., οι Δωριείς ήλθαν και κατέλαβαν την περιοχή.
ΣΠΑΡΤΗ: Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ
ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ!!!!!
ΝΟΥΣ ΥΓΙΗΣ ΕΝ ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΕΙ
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
12. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΙΓΥΠΤΟ
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Πώς εκφράζουν τις ιδέες τους σήμερα
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο
4. Η καθημερινή ζωή στην αρχαία Ρώμη
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
1.Ιστορική αναδρομή της Οικιακής Οικονομίας
Η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: EΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ» ΤΑΞΗ Α΄ ΟΜΑΔΑ Β΄
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ!!!
TΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
Project : χορεύοντας στον κόσμο
Η καθημερινή ζωή των Ρωμαίων
Στο νησί του Αιόλου Γλώσσα Γ΄ δημοτικού «Τα απίθανα μολύβια»
Ανδρέας Λεμονιάτης Αντρέας Στύλιος Γιάννης Αναστασίου Νικόλας Πέτρου Γιώργος Τρουλλιώτης Τάξη: Στ 3.
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Άλμπουμ φωτογραφιών 2 ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Επιμέλεια φωτογραφιών.
Η καστροπολιτεια της Μονεμβασίας
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ-Ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΚΑΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ-Η ΑΘΗΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ
Μινωικός πολιτισμός (καθημερινή ζωή, θρησκεία, γραφή)
Διατροφή των Αρχαίων Τάξη: Στ 3 Μαίρη Τσιάκαλου Χαρά Σπύρου
Ελεύθερος χρόνος Ελεύθερος χρόνος καλείται ο χρόνος που διαθέτει ο άνθρωπος για να αναπαυθεί , να προάγει το πνεύμα του ,να καλλιεργήσει τα ταλέντα του.
ΑΦΡΙΚΗ.
Η ΜΟΜΟ!!.
H ηγεμονία της Θήβας Βασικά σημεία του μαθήματος.
Η θέση της γυναίκας ανά τους αιώνες
ΜΠΡΙΝΙΑ ΕΛΕΝΑ ΠΑΝΑΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΞΕΚΟΥΚΗ ΟΡΣΑΛΙΑ ΞΕΚΟΥΚΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΠΕΖΑΝΗ ΑΦΗ Α3 ΤΜΗΜΑ:
Θέμα: «Η κοινωνική θέση της γυναίκας και η θέση της στη θρησκεία»
Πηνελόπη Δέλτα – Πρώτες Ενθυμήσεις
Μαθητές/τριες Δημοτικού: 12 Μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου: 1
Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα-Ιωάννα Βερέττα Νετζμεττήν Πίσκα
Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Χριστiνα σαμαρa Δ2.
O «ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (5ος π.Χ. αιώνας)
πεντηκοστή το ξεκίνημα της εκκλησίας
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ.
Η ζωή στην Αρχαία Σπάρτη
ΣΠΑΡΤΗ: Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ
Η ανακύκλωση στη ζωή μας
Οι γυναίκες ως κόρες στην Αρχαία Ελλάδα
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο Ούρδας Ιωάννης 2013.
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βασικά σημεία του μαθήματος Σπάρτη: Η ζωή στην πόλη Βασικά σημεία του μαθήματος

Η ζωή των κοριτσιών στη Σπάρτη Και τα κορίτσια ασκούνταν όπως και τα αγόρια. Σκοπός της εκγύμνασής τους ήταν να αποκτήσουν γερό σώμα και να γίνουν άξιες μητέρες. Φορούσαν κοντά φορέματα και έπαιρναν μέρος σε όλες τις γιορτές και τις εκδηλώσεις.

Η ζωή στη Σπάρτη για τα αγόρια Οι νόμοι ήταν πολύ αυστηρά φτιαγμένοι από το Λυκούργο. Τα αγόρια ως την ηλικία των 7 χρονών έμεναν στο σπίτι. Από τα 7 τους και μετά σκληραγωγούνταν. Μάθαιναν την πολεμική τέχνη, έμεναν σε σκηνές και έτρωγαν όλοι μαζί το αγαπημένο τους φαγητό (μέλανας ζωμός). Μάθαιναν επίσης γραφή, ανάγνωση, μουσική και χορό. Κατάφεραν να φτιάξουν την πιο ισχυρή φάλαγγα.

Νόμισμα Σπάρτης Το νόμισμα ήταν σιδερένιο και είχε μικρή αξία ακριβώς γιατί οι Σπαρτιάτες δεν έδιναν σημασία στην πολυτέλεια.