ΠολυπολιτισμικH Ενoτητα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Advertisements

ΟΜΑΔΑ: ΚΡΙΝΟΣ ΧΡΩΜΑ: ΛΕΥΚΟ
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Συγχώρα με, Αγάπη μου, που Ζούσα Πριν σε Γνωρίσω
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
ΛΕΜΕ «ΟΧΙ» ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Το φθινόπωρο μέσα από τα μάτια των παιδιών
Δρόμος αρετής και δύναμης
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
"13 ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ"
27o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
Το Τουβλο.
Το αγαπημένο μου μάθημα
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ … «ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ»
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗ
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
Η γνώση μας βοηθά να κατανοήσουμε τις δυνάμεις μας, τις δημιουργικές τάσεις και τις δυνατότητες μας. Επίσης τις αδυναμίες ,τα πάθη μας και τις αρνητικές.
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Μια φορά κι έναν καιρό, σε ένα συννεφιασμένο ανοιξιάτικο δειλινό, το φεγγάρι μας ξεκίνησε για τη γνωστή του διαδρομή.
Δημιουργικές εργασίες για τη φιλία Ε΄ τάξη
Η παρέα και το άγνωστο παιδάκι Ένα μικρό παραμυθάκι που έφτιαξαν τα πρωτάκια με αφορμή την 21 η Μαρτίου: ημέρα αφιερωμένη στην εξάλειψη των φυλετικών.
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΟΥ 2006 ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΤΑΝ ΈΝΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ FESTIVAL DOCUMANTER ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΟΥ 2006 ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΤΑΝ ΈΝΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠ’ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ…
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Αγαπημένο μου παιδί....
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Ομάδα Διαμεσολάβησης Συνομηλίκων 1 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
ΘΑΛΕΙΑ ΣΤΑΘΑΤΟΥ Σεπτέμβρης 2015 E2. Κ ΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ Ζωρζ Σαρή.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
Διαγωνισμός Έκφρασης και Δημιουργίας
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Στις μέρες μας, λίγοι είναι οι άνθρωποι που διακατέχονται από πραγματική αγάπη προς τους συνανθρώπους τους. Η ΑΓΑΠΗ όμως, είναι ένα.
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
ΦΙΛΙΑ Η έννοια της φιλίας Οι διαφορές φιλίας-παρέας
Αγαπημένο μου παιδί....
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
Το Τουβλο.
Το Τουβλο.
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
1.Βλέπω στα μάτια σου τη θλίψη. Νοιώθω την τελευταία σου χαρά.
ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤ’3
Μάθημα 8ο Ζητήματα γραφής και επιμέλειας κειμένου-εργασίας
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Η αναχώρηση σε παλαιότερες εποχές Οι δυσκολίες του ταξιδιού
Στόχος: να αναπτύξουν την δημιουργική φαντασία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: φτιάχνοντας ένα δικό μας τραγούδι για την ειρήνη παίξαμε θεατρικό παιχνίδι όπου εμψυχώσαμε.
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Λογος της γυναίκας 9/11/2018 γεωργία κ..
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠολυπολιτισμικH Ενoτητα ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: «Η ΣΥΜΒΙΩΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ» Συμμετοχή του 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ στο Β΄ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ   ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΟΥ ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ, ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΣΙΩΝΑ ΑΝΝΑ, ΦΥΣΙΚΟΣ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΙΤΣΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ , ΜΑΘΗΤΡΙΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΘΕΟΔΟΥΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ , ΜΑΘΗΤΡΙΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΚΟΥΛΑΡΜΑΝΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ . ΜΑΘΗΤΡΙΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΜΠΑΛΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ , ΜΑΘΗΤΡΙΑ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ , ΜΑΘΗΤΡΙΑ Β΄ΤΑΞΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ : ΑΜΠΟΤ 2 – ΜΕΓ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 49 Τ.Κ. 54643 ΤΗΛΕΦΩΝΟ – ΦΑΞ: 2310846204

ΠολυπολιτισμικH Ενoτητα 2

Στο σχολείο μας δεν υπάρχει χώρος για μυστικά «Εσύ πρέπει να γίνεις η αλλαγή που εύχεσαι να δεις στον κόσμο». Μαχάτμα Γκάντι Στο σχολείο μας δεν υπάρχει χώρος για μυστικά η αγάπη, η φιλία, η ισότητα, γκρεμίζουν τα τείχη της διαφορετικότητας και θεμελιώνουν έναν κόσμο που στηρίζεται στη δικαιοσύνη και στη συναδέλφωση…

Το θέμα της συμβίωσης σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία είναι ιδιαίτερα επίκαιρο για το σχολείο μας μιας και στο 8ο γυμνάσιο φοιτούν μαθητές από άλλες χώρες. Για το λόγο αυτό οι μαθητές του 8ου γυμνασίου ευαισθητοποιήθηκαν πάνω στο θέμα της αρμονικής συμβίωσης και προσπάθησαν να τους προσεγγίσουν δίνωντας τους την ευκαιρία να ανοίξουν την καρδιά τους, να εκμυστηρευτούν τους φόβους τους, να μιλήσουν για τις πατρίδες τους και να νιώσουν την ικανοποίηση πως η καινούρια πατρίδα τους τους αγκαλιάζει με αγάπη.  Για την εκπόνηση αυτού του έργου πάρθηκαν συνεντεύξεις από μαθητές άλλων χωρών, γράφτηκαν άρθρα για το θέμα της μετανάστευσης καθώς και της σχεσης ντόπιων – ξένων. Παράλληλα έγινε προσπάθεια να αναδειχθεί η πολιτισμική ιδιαιτερότητα των μαθητών από άλλες χώρες. Στο τέλος αυτής της προσπάθειάς τους οι μαθητές συνειδητοποίησαν πως πρέπει πίσω από τα προσωπεία να ψάχνουν να βρουν τα πρόσωπα να κοιτάζουν τους ανθρώπους στα μάτια και να αγωνίζονται για να επικρατήσει η αγάπη η φιλία η ανθρωπιά η συμπαράσταση η συναδέρφωση στις σχέσεις των ανθρώπων.

EIμαστε oλοι παιδia Πονάμε και αγαπάμε ζητάμε ζεστασιά και φροντίδα, μια αγκαλιά και ένα χαμόγελο,μια επιβράβευση για να σταθούμε στα πόδια μας να πιστέψουμε στον ευατό μας να αγωνιστούμε να σβήσουμε από την μνήμη μας όλες τις άσχημες στιγμές της ζωής να μπορούμε και εμέις να oνειρευτούμε ένα σπίτι, δουλειά για τους γονείς μας σιγουριά για το μέλλον. Δεν είμαστε διαφορετικοί.Δεν είμαστε κατώτεροι. Μπορούμε να ζήσουμε όλοι μαζί με αγάπη να δώσουμε και να πάρουμε σεβασμό ο ένας για τον άλλο χωρις προκαταλήψεις, χωρίς ενοχές χωρίς απαξίωση με την φιλία για πυξίδα στο ταξίδι της ζωής

Το κείμενο αυτό γράφτηκε από τους μαθητές της ομάδας μετά από την προσπάθεια προσέγγισης των συμμαθητών τους από άλλες χώρες και απηχεί τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες τους ενώ παράλληλα εκφράζει την ελπίδα για έναν κόσμο που θα καλλιεργεί τον σεβασμό για τον άνθρωπο.   Η ομάδα μέσα από τις πληροφορίες που οι συμμαθητές τους έφεραν για τις χώρες τους ταξίδεψαν νοερά στην Ρωσία , την Γεωργία , τον Παναμά , την Αίγυπτο , την Πολωνία , την Γερμανία , την Αλβανία , την Αρμενία και συνειδητοποίησαν πως όλη η γη μπορεί να γίνει μια αγκαλιά , όλη η γη μπορεί να γίνει μια στοργική πατρίδα φτάνει οι άνθρωποι να γκρεμίσουν τα τείχη των προκαταλήψεων.

Το Σχολείο μας ανοίγει μια ζεστή. αγκαλιά και τυλίγει στοργικά μαθητές Το Σχολείο μας ανοίγει μια ζεστή αγκαλιά και τυλίγει στοργικά μαθητές από πολλές χώρες του κόσμου… Ελλάδα Αλβανία Πολωνία Γεωργία Ρωσία Παναμάς Αίγυπτος Γερμανία Αρμενία

Περασε ο καιρος... Πέρασε καιρος από τότε που σε είδα να διασχίζεις, για πρώτη φορά την αυλή του σχολείου με θλιμμένο , αμήχανο βλέμμα, με δειλό , διστακτικό βήμα... Στάθηκες απόμερα...Κοιτούσες με παράπονο τα παιδιά που παίζανε που μιλάγανε, που γελούσανε. Θα ΄ρχόταν, άραγε , ποτέ η μέρα , που θα γινόσουν κι εσύ ένα μ’αυτή τη μεγάλη παρέα; Όπως, πίσω στο σχολείο που αναγκάστηκες να αφήσεις τους φίλους , που χωρίς να πολυκαταλαβαίνεις την αιτία σε υποχρέωσαν να εγκαταλείψεις. Πέρασε καιρός από τότε που τα μεσημέρια με το χτύπημα του κουδουνιού , έβλεπα το λυπημένο βλέμμα σου. Να κοιτάζεις μ’αυτά τα μεγάλα μαύρα μάτια σου...Να’σαι ανέκφραστη σαν μια κούκλα καθισμένη στα σκαλοπάτια της αυλής , θέλοντας να κρύψεις τα δάκρυα της ψυχής σου.

Περασε ο καιρος... Μίλα μου...Κατάλαβα πως έζησες τόσα πολλά που σε πνίγουν .Μίλα μου...πες μου γιατί κλαις.Μίλα μου...μην απομακρύνεσαι...ειμαι κοντά σου.Έλα όλοι μαζί θα διώξουμε το σκοτάδι της μοναξιάς. Η αγάπη και η φιλία θα φέρουν φως . Έλα , μαζί θα λιώσουμε τον πάγο και θα φέρουμε τη ζεστασιά στις καρδιές μας.Έλα πλησίασε.Εμείς τα παιδιά έχουμε το δικό μας κώδικα επικοινωνίας. Έχουμε μια κοινή παγκόσμια γλώσσα. Μπες στη συντροφιά μας , παίξε μαζί μας, άφησε την καρδιά σου ελέυθερη. Δεν είσαι μόνη .... Σ’αγαπάω. Θα μ’έχεις πάντα κοντά σου. Δεν θ’αφήσω ποτέ να φύγει το τρένο της φιλίας , της αγάπης , της ζωής. Πέρασε καιρός από τότε...Οι χαρούμενες φωνές τα παιδικά παιχνίδια , έδιωξαν τα σύννεφα... Σταμάτησε η βροχή.... Βγήκε ο ήλιος. Είμαστε όλοι μια αγκαλιά, όλοι μια συντροφιά , καταργήσαμε τα σύνορα , είμαστε όλοι μια πατρίδα....

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Σπουργίτια του κόσμου με μάτια βρόχινα κενά στη σιωπή ενός ανελέητου κόσμου, Παιδιά αδικημένα μιας σκληρής κοινωνίας πουλιά κυνηγημένα απ’το χείμαρρο της αγάπης.  Όταν ονειρεύεστε, δε σας ακούει κανείς η ομίχλη του φόβου κατεβαίνει να σας τυλίξει Ακινητούν τα βλέμματα, δε συναντιούνται η μοίρα σας έβαλε σ’αλλους ουρανούς.  Τρυφερά κλωνάρια , σας τσακίζει ο άνεμος των ισχυρών , των άπληστων Η πείνα σας θερίζει , οι βόμβες σας τρομοκρατούν , λες κι ο Θεός δε νοιάζεται για σας, Δε σας ακούει!  Μάταιο, βουβό παράπονο ανείπωτης πικρίας, ονειρεύεστε μα δε σας ακούν, Ζητάτε μα δε σας δίνουν. Είναι τόσο σκληρός ο κόσμος των ανθρώπων για σας ή ο Θεός σας θέλει πια κοντά του;  Ζητάτε μα δε σας δίνουν είναι κλειστές οι θύρες της χαράς Κι ο κόσμος δεν γρικά , δε νοιώθει , δεν ακούει!   Θεοδούλη Ευαγγελία

Το ποίημα αυτό αφιερώνεται στα παιδιά του κόσμου που υποφέρουν Το ποίημα αυτό αφιερώνεται στα παιδιά του κόσμου που υποφέρουν. Πίσω από τις σκληρές εικόνες που με τα λόγια ζωγραφίζονται κρύβεται η επιθυμία των μαθητών της ομάδας τα παιδιά αυτά να ζήσουν σε έναν καλύτερο κόσμο τα βρόχινα μάτια τους να γεμίσουν φως με την ευχή ο κόσμος να τους ακούσει !....   Πιστεύουμε πως η ευχή αυτή μπορεί να γίνει πράξη φτάνει μόνο να υπάρχει η βούληση και η ανάλογη παιδεία. Γι’ αυτό θεωρούμε πως το σχολείο πρέπει να είναι το φυτώριο ανθρώπων που διακατέχονται από ανθρωπισμό,άλλωστε προς αυτη την κατεύθυνση στοχεύσαμε με την εργασία μας και ελπίζουμε πως πετύχαμε να αφυπνίσουμε τους μαθητές του 8ου γυμνασίου πάνω στο θέμα της αρμονικής συμβίωσης σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία. Ευχαριστούμε.