Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα Χωρισμός ομάδων – Καταμερισμός εργασιών. Διεξαγωγή της έρευνας και συγκέντρωση του υλικού Συγκέντρωση αποτελεσμάτων. Αλληλοενημέρωση ομάδων. Σύνθεση εργασίας. Παρουσίαση. Αξιολόγηση
Επιλογή του θέματος Αφορμή: Ένα επίκαιρο γεγονός Μια διδακτική ενότητα Ένας σχολικός περίπατος. Παράμετροι: Ηλικία Ικανότητες Ενδιαφέροντα Τοπικό περιβάλλον Δυνατότητες έρευνας
Χωρισμός σε υποθέματα Συζήτηση και διάλογος Διερεύνηση του θέματος. Προσέγγιση του θέματος από γνωστικά πεδία. Αποφεύγουμε τα πολλά υποθέματα
Χωρισμός ομάδων και καταμερισμός εργασιών Φύλο Δυναμικότητα Επιθυμίες Κλίσεις Απαραίτητα Καθορισμός αρμοδιοτήτων Ημερολόγιο δραστηριοτήτων.
Μεθοδολογία - έρευνα Πηγές Βιβλιογραφία, Τύπο, Ειδικούς, Τοπική αυτοδιοίκηση Επαγγελματίες κλπ. Επισκέψεις Προετοιμασία, φύλλα εργασίας, ερωτηματολόγια, φωτογράφηση, βιντεοσκόπηση, όργανα μετρήσεων κλπ. Τεχνικές Έρευνα-μελέτη πεδίου Συνέντευξη – Ερωτηματολόγιο. Παιχνίδια ρόλων. Πειράματα - Μετρήσεις
Συγκέντρωση – καταγραφή αποτελεσμάτων Κάθε ομάδα: Αποδελτιώνει:πληροφορίες, συνεντεύξεις, ερωτηματολόγια Εκφράζει απόψεις Γράφει κείμενα Συνθέτει:κολλάζ, ζωγραφιές Εξάγει συμπεράσματα (ερωτηματολόγια, συνεντεύξεις) Διατυπώνει συμπεράσματα, προτάσεις
Αλληλοενημέρωση ομάδων Τρόποι: Πεζά κείμενα, τραγούδια Ποιήματα Κολλάζ Ζωγραφιές Κατασκευές Διάλεξη
Σύνθεση της εργασίας Μπορεί να περιλαμβάνει: Έντυπο Φωτογραφίες Σλάιτς Χειροτεχνίες Ζωγραφιές Πίνακες Συλλογές Παιχνίδια Τραγούδια κλπ.
Παρουσίαση - Δράσεις Τρόποι: Εκθέσεις Θεατρικά Εκδόσεις Κατασκευές Που; Μαθητές – εκπ/κούς σχολείου Γονείς Τοπική κοινωνία ΜΜΕ
στόχοι: αξιολόγηση Ικανοποίηση των μαθητών Εξέταση αποτελεσμάτων Βελτίωση προγραμμάτων Εντοπισμός παραλείψεων Ανατροφοδότηση των ομάδων