«Από το σχολείο… στην αγορά εργασίας.»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι κατευθύνσεις είναι τρεις ( 3 ) Θεωρητική Κατεύθυνση Θετική Κατεύθυνση Τεχνολογική Κατεύθυνση κάθε κατεύθυνση, προετοιμάζει τους μαθητές.
Advertisements

ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ Επαγγελματικά Λύκεια & Σχολές
Σχολικό Εργαστηριακό Κέντρο (ΣΕΚ) & (ΕΠΑ.Λ - ΕΠ.ΑΣ)
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
9ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ Τομέας Ηλεκτρονικής.
1º ΕπαγγελματικΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Α’ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΠΑΛ
ΚΕ.ΣΥ.Π ΠΟΡΟΥ ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΠΕ 09 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Σ.Ε.Π
ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α’ Βαθμίδας Σύρου
1o ΕΠΑ.Λ. ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ Αιτωλίας , Αγ. Παρασκευή
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 2ΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ
Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΙΖΩΜΑΤΩΝ Σχολικό έτος
ΓΡΑΦΕΙΟ Σ.Ε.Π. ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ»
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ & ΜΕΤΑ ΤΗΝ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ 1ο ΕΠΑ.Λ. ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ 1.
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
Ε παγγελματική Ε κπαίδευση.
Ο τομέας της Πληροφορικής
KΥΚΛΟΙ, ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ
ΕΠΑ.Λ & ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΠ.ΑΣ
ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ & ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΕ.ΣΥ.Π. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/2013 Φ.Ε.Κ. 193 τ.Α'
ΚΕΣΥΠ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Παρουσίαση ειδικοτήτων ΕΠΑΛ Ξάνθης»
Κωνσταντίνου Ελισάβετ
Εκπαιδευτικές επιλογές μετά το Γυμνάσιο
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Διπλωματούχων Μ-Η – Περιφερειακό Τμήμα Χανίων
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
Οργάνωση και Λειτουργία της Β/θμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
Ημερίδα παρουσίασης των Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. Μοναστηρίου Απρίλιος 2015.
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
Προετοιμασία μαθητών για Πανελλαδικές Εξετάσεις Αθανάσιος Κονταξής Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 12 Μηχανολόγος Μηχανικός
Προοπτικές αποφοίτων ηλεκτρονικού τομέα
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ. Λ.). Επαγγελματικό Λύκειο  Προσφέρει δύο Κύκλους Σπουδών που ανήκουν στο τυπικό σύστημα εκπαίδευσης. το «Δευτεροβάθμιο Κύκλο.
Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων. Περιγραφή επαγγέλματος Ο ειδικός Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων είναι εκπαιδευμένος να : Παρακολουθεί υπεύθυνα τα παιδιά σε όλες τους.
ΕΠΑΛ Γιατί να πάω στο Επάλ;;;;. Πώς Αποφασίζω σε ποιο λύκειο θα πάω Ανάλογα με το τι θέλω να σπουδάσω Ανάλογα με το τι θέλω να σπουδάσω Ανάλογα με το.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΡΑ.ΣΥ. ΕΠΑΛ Βέροιας Γραφείο Σύνδεσης με την Αγορά Εργασίας και Επαγγελματικού Προσανατολισμού ΕΠΑΛ Βέροιας  
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ  ΝΟΜΟΣ:4327/2015 (ΦΕΚ 50/Α ́, 14/05/2015), τροποποίηση του Ν. 4186/2013«Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
Υπεύθυνος Σ.Ε.Π. ΚΕ.ΣΥ.Π Ελευσίνας Θεολογής Ευάγγελος Υπεύθυνος Σ.Ε.Π. ΚΕ.ΣΥ.Π Κοζάνης Σταμκόπουλος Θεόδωρος ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παρουσίαση του Ημερήσιου Επαγγελματικού.
ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΜΕΤΑΓΥΜΝΑΣΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ- ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
Παρουσίαση του Ημερήσιου Επαγγελματικού Λυκείου
ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Παρουσίαση των Ημερησίων ΕΠΑ.Λ.
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό
ΚΕΣΥΠ ΝΕΑΠΟΛΗΣ Υπεύθυνοι ΣΕΠ: ΤΣΙΟΝΚΗ Μ. - ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ Σ.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Επιμέλεια Χρίστος Κουσουλής
ΕΠΑΛ … τι είναι; Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Τομέας Γεωπονίας, Τροφίμων & Περιβάλλοντος
4ο Επαγγελματικό Λύκειο Καβάλας
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΚΕΣΥΠ ΝΕΑΠΟΛΗΣ Υπεύθυνοι ΣΕΠ: ΤΣΙΟΝΚΗ Μ. - ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ Σ. ΝΕΑΠΟΛΗ: Αγ. Στεφάνου 26 Τηλέφωνο :
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
2ο ΕΠΑΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Από το σχολείο… στην αγορά εργασίας.» «Οι δυνατότητες που μας δίνει το εκπαιδευτικό σύστημα»

Ερευνητική εργασία μαθητών :Καδόγλου Δημήτρης, Λίτσκα Λουκία, Μελάς Βαγγέλης

Περιεχόμενα-Ενότητες Εισαγωγική ενότητα 1.1 Υποενότητα: ΄΄ Τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις; ΄΄ 1.2 Υποενότητα: ΄΄ Συνέντευξη από ένα μεγαλύτερο ΄΄ 1.3 Υποενότητα : ΄΄ Αναλύουμε τα δεδομένα και καταλήγουμε σε συμπεράσματα ΄΄ 1η Ενότητα:Επιλογή επαγγέλματος. 2 Ενότητα:Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. 2.1Υποενότητα: Δομή του Ε.Π.Α.Λ 2.2 Υποενότητα:Έρευνα για τις προτιμήσεις των υποψηφίων στις Πανελλήνιες. 3η Ενότητα:Επαγγέλματα του μέλλοντος. Βιβλιογραφία

Εισαγωγική ενότητα 1.1 Υποενότητα: ΄΄Τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις ΄΄

Αυτή η ενότητα βασίζετε στην συμπλήρωση ενός Εντύπου που δόθηκε στους μαθητές και είχε ως θέμα : Τι επάγγελμα θα επέλεγαν σήμερα, τι στην παιδική ηλικία και ποιες παράμετροι παίζουν ρόλο στην επιλογή. Με την συμπλήρωση αυτού του εντύπου καταλαβαίνουμε ότι οι μαθητές επιλέγουν ένα επάγγελμα που θα έχει ζήτηση στην αγορά εργασίας και διαφέρει κατά πολύ από αυτό που ήθελαν να γίνουν όταν ήταν μικρότεροι.

Εισαγωγική ενότητα 1.2 Υποενότητα ΄΄ Συνέντευξη από ένα μεγαλύτερο ΄΄

Πήραμε συνέντευξη από ένα μεγαλύτερο και υπάρχει μια σειρά ερωτήσεων οι οποίες διατυπώνονται παρακάτω μαζί με τις απαντήσεις αυτών και αναλύσαμε τα αποτελέσματα.

Συνέντευξη Φύλο/Ηλικία/επάγγελμα Άνδρας/47/Αγρότης Ερωτήσεις: Ερώτηση: Ήθελες από μικρός να ακολουθήσεις αυτό το επάγγελμα; Απάντηση: Ο στόχος μου δεν ήταν να ακολουθήσω αυτό το επάγγελμα αλλά δεν είχα τη δυνατότητα επιλογής επαγγέλματος και έτσι ακολούθησα το επάγγελμα του αγρότη.

Ερώτηση: Πώς έφτασες στην σημερινή σου επιλογή; Απάντηση: Από την στιγμή που δεν είχα την δυνατότητα επιλογής επαγγέλματος και επειδή οι γονείς μου κατείχαν στρέμματα γης ασχολήθηκα με το εξής επάγγελμα. Ερώτηση: Νιώθεις ευτυχισμένος με το επάγγελμα που έχεις; Απάντηση: Νιώθω ευτυχισμένος γιατί το επάγγελμα αυτό μου παρέχει ένα εισόδημα για να συντηρώ εμένα και την οικογένεια μου.

Ερώτηση: Σου έχει συμβεί να αλλάξεις στην πορεία την επαγγελματική σου δραστηριότητα; Ποιοι παράγοντες σε οδήγησαν σε αυτό; Αν όχι, νιώθεις έτοιμος να το κάνεις, αν χρειαστεί; Απάντηση: Κατά την επαγγελματική μου πορεία υπήρχαν διάφορες ευκαιρίες για την επαγγελματικά μου δραστηριότητα αλλά δεν το εκμεταλλεύτηκα. Οι παράγοντες που με οδήγησαν σε αυτήν την επαγγελματική δραστηριότητα ήταν διάφοροι φίλοι.

1.3 Υποενότητα :Αναλύουμε τα δεδομένα και καταλήγουμε σε συμπέρασμα.

Με την συμπλήρωση του εντύπου καθώς και με την συνέντευξη που πήραμε καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι τα επαγγέλματα της παιδικής ηλικίας με τα σημερινά δεν ταυτίζονται μεταξύ τους γιατί τώρα ως μεγαλύτερη έχουμε περισσότερες γνώσεις σε σύγκριση με όταν ήμασταν παιδιά. Επίσης από την έρευνα πάνω στην αγορά εργασίας καταλαβαίνουμε ποιο επάγγελμα έχει ζήτηση ,αλλά και ποιο μας αρέσει και μας εκφράζει καλύτερα.

1η Ενότητα:«Επιλογή Επαγγέλματος-Κριτήρια επιλογής των υποψηφίων »

1οΟικονομική αποκατάσταση 2οΆμεση επαγγελματική αποκατάσταση 3οΈνταξη σε υψηλότερη κοινωνική τάξη 4οΠροτίμηση και ενδιαφέροντα κάθε υποψηφίου.

2 Ενότητα:Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα (ΕΠΑΛ)»

Α΄ ΤΑΞΗ Η Α’ τάξη είναι τάξη γενικής παιδείας και οι μαθητές παρακολουθούν μαθήματα επαγγελματικών τομέων ώστε να αποκτήσουν πλήρη γνώση του κάθε τομέα.

Β΄ ΤΑΞΗ Η Β’ τάξη χωρίζεται σε επαγγελματικούς τομείς : οι μαθητές , επιλέγουν τον επαγγελματικό τομέα που επιθυμούν , ανεξάρτητα από τον κύκλο μαθημάτων που παρακολούθησαν στην Α’ τάξη , με εξαίρεση τους τομείς πλοιάρχων και μηχανικών.

Γ΄ ΤΑΞΗ Η Γ’ τάξη χωρίζεται σε ειδικότητες : οι μαθητές επιλέγουν ειδικότητα που αντιστοιχεί στον τομέα που παρακολούθησαν στην Β’ τάξη.

2.1 Υποενότητα: Δομή του Ε.Π.Α.Λ

ΚΥΚΛΟΙ-ΤΟΜΕΙΣ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΛ KYΚΛΟΙ Α ΤΑΞΗ ΕΠΑΛ ΤΟΜΕΙΣ Β ΤΑΞΗ ΕΠΑΛ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ Γ ΤΑΞΗ ΕΠΑΛ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΒΟΗΘΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ ΒΟΗΘΩΝ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΡΓΩΝ ΤΟΠΙΟΥ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ

KYΚΛΟΙ Α ΤΑΞΗ ΕΠΑΛ ΤΟΜΕΙΣ Β ΤΑΞΗ ΕΠΑΛ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ Γ ΤΑΞΗ ΕΠΑΛ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΨΥΚΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

2.2 Υποενότητα: Προτιμήσεις των υποψηφίων στις Πανελλήνιες.

Οι προτιμήσεις των υποψηφίων χωρίζονται σε τρία τμήματα που διατυπώνονται παρακάτω. Ωστόσο μόνο ένας από τους δέκα υποψήφιους εισάγεται στην σχολή της πρώτης επιλογής του.

Α΄ Ομάδα Την πρώτη ομάδα αποτελούν τα τμήματα που υπόσχονται στον υποψήφιο ότι θα του εξασφαλίσουν εργασιακή ασφάλεια. Είναι τα Παιδαγωγικά Τμήματα (Δάσκαλοι) Σχολές Αστυφυλάκων και Αξιωματικών Αστυνομίας Μηχανικοί, Αρχιτέκτονες και Οικονομικά για ελεύθερο επαγγελματισμό, σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

Β΄ Ομάδα Τη δεύτερη ομάδα αποτελούν σχολές κύρους όπως: (Νομική, Ιατρική), των οποίων βεβαίως τα πτυχία αυτά αντιμετωπίζουν πλέον προβλήματα στην αγορά εργασίας. Όλα αυτά όμως λύνονται όταν υπάρχει στρωμένη δουλειά από τους γονείς.

Γ΄ Ομάδα Περιλαμβάνει άτομα που έχουν ως πρώτη προτίμηση έδρες οι οποίες βρίσκονται στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη. Αίτια είναι το κόστος που συνεπάγεται για τη φοίτηση σε σχολή εκτός τόπου μόνιμης κατοικίας σε συνθήκες οικονομικής κρίσης.

3ηΕνότητα: Επαγγέλματα του μέλλοντος στον καιρό της κρίσεις»

Επαγγέλματα που έχουν ζήτηση στο μέλλον 1 Μηχανολόγοι Μηχανικοί 2 Ναυπηγοί 3 Γεωλόγοι 4 Μηχανολόγοι Μεταλλείων και Ορυκτών Πόρων 5 Χημικοί Μηχανικοί 6 Τεχνολόγοι Φυσικού Αερίου 7 Μηχανικοί και Οικονομολόγοι Περιβάλλοντος 8 Μηχανικοί Ενέργειας 9 Δασολόγοι 10 Ξυλουργοί

Πολυζήτητα Επαγγέλματα 1 Παρκαδόροι 2 Οικιακή Βοηθοί 3 Καθαριστές 4 baby sisters 5 κομμωτές

«ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ» Τα πτυχία αυτά καλύπτουν μια μεγάλη κατηγορία επαγγελμάτων τα οποία έχουν αυξημένη ζήτηση στην Αγορά Εργασίας και είναι τα εξής:

ΤΑ 10 ΠΕΡΙΖΗΤΗΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ 2 ΛΟΓΙΣΤΕΣ 3 ΣΤΕΛΕΧΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 4 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ-ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ 5 ΣΤΕΛΕΧΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΚΛΑΔΟΥ 6 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ 7 ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΙ 8 ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ 9 ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ 10 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

Βιβλιογραφία: Άρθρο Κατσανέβα (http://aienaristeyein.com/2012/06/23/) Άρθρο Τα Νέα (http://www.edu4u.gr/Comments.aspx?qld=432) Άρθρο Σκάι www.skai.gr