ΓΕΦΥΡΕΣ ΜΟΡΦΗΣ ΕΣΧΑΡΑΣ ΠΛΑΚΟΔΟΚΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Advertisements

Παραδείγματα Εφαρμογής ανελαστικών μεθόδων (με βάση τον ΚΑΝΕΠΕ)
Βαθμός Στατικής Αοριστίας
Ζαχαριάδου Αικατερίνη
Κεφάλαιο 15 Κίνηση Κυμάτων
ΧΡΗΣΗ ΦΑΣΜΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΟΠΟΙΪΑΣ
Αντισεισμική Προστασία Γεφυρών (ΑΣΠροΓε) Διονύσιος Μπισκίνης Παν/μιο Πάτρας Διονύσιος Μπισκίνης Παν/μιο Πάτρας Ποσοτική έκφραση των παραμέτρων αντοχής.
ΕΠΙΣΩΤΡΑ Ή ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ »
Προϋποθέσεις ισχύος της απλής θεωρίας κάμψης (simple beam theory)
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ – ΥΠΕΝΘΥΜIΣΕΙΣ 1 Πώς ονομάζεται και τι εξυπηρετεί το δόμημα του σχήματος; Δώστε τα ονόματα των επιμέρους μελών. Τι εξυπηρετεί το #6 και πως προσδιορίζεται.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΓΚΑΡΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ COURBON
ΔΟΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΛΟΣΩΜΩΝ ΓΕΦΥΡΩΝ
Παράδειγμα: Υπολογισμός ολόσωμης ορθογωνικής πλάκας καταστρώματος οδικής γέφυρας . Υπολογίζεται η ένταση από τα κινητά φορτία κατά DIN FB101 Α) ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ.
ΣΥΝΔΕΣΗ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΟΣ - ΒΑΘΡΩΝ
ΜΗΧΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΓΕΦΥΡΩΝ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΒΙΚΤΩΡ ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΒΙΚΤΩΡ ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗΣ
ΠΡΟΕΝΤΑΣΗ Έννοια – Βασική ιδέα
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Κατασκευή του πλοίου
Ενότητα: Διαμήκης Αντοχή Πλοίου- Διατμητικές τάσεις
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Λυγισμός πρισματικών φορέων
Ενότητα: Διαμήκης Αντοχή Πλοίου- Ορθές τάσεις λόγω κάμψης
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Κάμψη ενισχυμένων πλακών Α. Θεοδουλίδης.
Κατασκευές Οπλισμένου Σκυροδέματος Ι
Ενότητα 6η: ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ
Ενότητα 8η: Η ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. Ημερίδα Ευρωκωδίκων EC6 Ε. Βιντζηλαίου, Σχολή Π.Μ./ΕΜΠ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός M.Sc. ‘’Διασφάλιση Ποιότητας’’,
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 3 η : ΟΙ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟΙ ΣΥΝΘΕΤΟΙ ΦΟΡΕΙΣ Διάλεξη: Σύνθετοι φορείς – δοκός Gerber – τριαρθρωτό τόξο – νόμοι μόρφωσης. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 1 η : Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΚΟΣ Διάλεξη: Εισαγωγή στις γραμμές επιρροής. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Π.Θ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 1 η : Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΚΟΣ Διάλεξη: Διαγράμματα δοκού με τη μέθοδο της ομόλογης αμφιέρειστης. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
ΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΨΗΛΩΝ ΤΑΣΕΩΝ. ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΤΙΚΕΡΑΥΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΈΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΤΙΚΕΡΑΥΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ: ΤΟ ΣΥΛΛΕΚΤΗΡΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΤΟΥΣ ΑΓΩΓΟΥΣ.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 2 η : Ο ΔΙΚΤΥΩΤΟΣ ΔΙΣΚΟΣ Διάλεξη: Η μέθοδος τομών Ritter – γενικοί τύποι και ειδικές περιπτώσεις δικτυωμάτων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
Η Συνολική Τάση εξ’ επαγωγής (Ηλεκτρεγερτική Δύναμη) του συνόλου των τυλιγμάτων μιας μηχανής συνεχούς ρεύματος ισούται με: C – Μια σταθερά διαφορετική.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Ιωάννου Αντ. Χρύσα Πολιτικός Μηχανικός MSc Υποψήφια Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Βασικές.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 2 η : Ο ΔΙΚΤΥΩΤΟΣ ΔΙΣΚΟΣ Διάλεξη: Γραμμές επιρροής δικτυωμάτων – παραδείγματα. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Π.Θ.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
Συμπληρωματική Πυκνότητα Ελαστικής Ενέργειας Συμπληρωματικό Εξωτερικό Έργο W: Κανονικό έργο Τελικές δυνάμεις Ρ, τελικές ροπές Μ, ολικές μετατοπίσεις δ.
Μηχανική των υλικών Θερμικές τάσεις και παραμορφώσεις
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Γέφυρα: Σχεδιασμός, άσκηση δυνάμεων και αντοχή υλικών
Ελαστική Γραμμή Παραμόρφωση λόγω κάμψης. Η μέγιστη υποχώρηση ή αλλιώς το μέγιστο βέλος κάμψης εμφανίζεται στο ελεύθερο (δεξιό) άκρο.
Eφαρμογές σκυροδεμάτων υψηλής επιτελεστικότητας σε νέες κατασκευές η στην ενίσχυση υφισταμένων ΚΑΤΣΙΚΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΡΕΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Δ’ ΕΞΑΜΗΝΟ 2010.
Σπουδάστρια: Σαββοπούλου Χρυσή Επιβλέπων καθηγητής: Κίρτας Εμαννουήλ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Σχεδιασμός Γραμμικών Στοιχείων Ο.Σ. – ακ. έτος
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΔιδΑςκων Νίκος Κ. Μπάρκας
ΤΥΠΟΙ ΔΙΑΤΟΜΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΟΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Λυγισμός ορθογωνικών ελασμάτων
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΕΦΥΡΕΣ ΜΟΡΦΗΣ ΕΣΧΑΡΑΣ ΠΛΑΚΟΔΟΚΩΝ   Περιγραφή μελών και λειτουργικά χαρακτηριστικά Ι. Πλάκα καταστρώματος (άνω πέλμα) Πολυσύνθετη λειτουργία η οποία περιλαμβάνει τα εξής: 1. μεταφορά των φορτίων στους κορμούς 2. εξασφάλιση εγκάρσιας συνδέσεως χάρις στην οποία ενεργοποιείται το σύνολο των δοκών για την παραλαβή και κατανομή των φορτίων, ανεξάρτητα από τη θέση εφαρμογής τους. 3. δημιουργία ενός οριζοντίου διαφράγματος μεγάλης αντοχής, για την παραλαβή και κατανομή των οριζοντίων φορτίων (ανεμοπίεση, τροχοπέδηση), καθώς και σεισμικών δράσεων. 4. προσφορά άφθονου θλιβόμενου πέλματος στις κύριες δοκούς. 5. αύξηση του μοχλοβραχίονα των εσωτερικών δυνάμεων (για Μ+), έτσι ώστε να παραλαμβάνονται οι ροπές κάμψεως με μικρότερες δυνάμεις θλίψεως και εφελκυσμού.

ΙΙ. Κορμοί κυρίων δοκών 1  Τοποθετούνται σε αποστάσεις από 2,0 έως 3,5m χωρίς εγκάρσια προένταση ή σε σημαντικά μεγαλύτερες, με χρήση εγκάρσιας προεντάσεως. 2 Έχουν σταθερή ή μεταβλητή, κατά περίπτωση, διατομή με ή χωρίς διευρυμένο κάτω πέλμα. 3  Εξασφαλίζουν την απαιτούμενη διαμήκη ακαμψία και παραλαμβάνουν τη διατμητική κυρίως ένταση (κύριες τάσεις λόγω Μ και V, δικτύωμα μεταφοράς τέμνουσας). 4   Επιπλέον, παραλαμβάνουν τις εγκάρσιες ροπές των εκατέρωθεν πλακών καταστρώματος.   ΙΙΙ. Κάτω πέλματα Παραλαμβάνουν τις ορθές τάσεις (θλιπτικές ή εφελκυστικές). Για την περίπτωση πελμάτων σημαντικού πλάτους πρέπει να ελέγχεται και η οριζόντια διατμητική ροή.

ΙV. Διαδοκίδες Εγκάρσια στοιχεία σημαντικής ακαμψίας, τα οποία διακρίνονται ανάλογα με τη θέση τους: α. Διαδοκίδες στηρίξεως Διατάσσονται στους άξονες στηρίξεως σε ακρόβαθρα και μεσόβαθρα και, πέραν της εγκάρσιας συνδέσεως, χρησιμοποιούνται για να μεταφέρουν τα φορτία από την ανωδομή στην υποδομή. Καθοριστική είναι η συμβολή τους στην παραλαβή της στρεπτικής εντάσεως των κυρίων δοκών, ενώ επιπλέον, περιορίζουν τη στρέβλωση της διατομής, κυρίως σε γέφυρες δύο κορμών. Παραλλήλως χρησιμοποιούνται για την προσωρινή στήριξη του καταστρώματος σε περίπτωση αντικαταστάσεως των εφεδράνων. Η πρόβλεψή τους είναι σχεδόν πάντοτε επιθυμητή (εκτός από κάποιες περιπτώσεις ειδικών μεθόδων κατασκευής) ή και απαραίτητη. β. Ενδιάμεσες διαδοκίδες Διατάσσονται στο εσωτερικό του ανοίγματος (π.χ. / 3 ή / 2) για την ενίσχυση της εγκάρσιας ακαμψίας. Η σύγχρονη τάση είναι να αποφεύγονται ειδικότερα για κορμούς σε μικρές αποστάσεις.

ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΥΝΟΪΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΕΦΥΡΩΝ ΜΟΡΦΗΣ ΕΣΧΑΡΑΣ ΠΛΑΚΟΔΟΚΩΝ Κύριο χαρακτηριστικό της πλακοδοκού (βασικού μέλους αυτού του δομητικού συστήματος), είναι η μεγάλη τιμή της διαθέσιμης καμπτικής αντοχής ανά μονάδα επιφανείας (R/A)  max (εννοείται για δράσεις που θλίβουν το πάνω πέλμα) Η εκμετάλλευση αυτού του ευνοϊκού χαρακτηριστικού οδηγεί στην επιτυχή χρήση των πλακοδοκών σε περιπτώσεις γεφυρώσεων οι οποίες περιλαμβάνουν (συνδυαστικώς): i.  Ανεξάρτητα αμφιέρειστα ανοίγματα (άλλως στην αντιστροφή του προσήμου των ροπών η πλακοδοκός υστερεί σημαντικά) ii.  Άνεση στο ύψος του φορέα iii.  Ευθύγραμμες χαράξεις ή χαράξεις με μεγάλη ακτίνα καμπυλότητας, οπότε οι πλακοδοκοί διατάσσονται κατά τις χορδές της καμπύλης. Σε αντίθετη περίπτωση, δηλ. για χαράξεις με σημαντική καμπυλότητα οι πλακοδοκοί μειονεκτούν επειδή: Η αναπόφευκτα σημαντική στρεπτική ένταση γίνεται κρίσιμη. Η κατασκευή των γενικώς λεπτών κορμών είναι δυσχερής. Η τοποθέτηση των οπλισμών και η δέσμευσή τους, ιδίως όσων είναι στο εσωτερικό της καμπύλης, αυξάνουν τις δυσχέρειες της κατασκευής.

iv. Μικρά σχετικώς ανοίγματα (25   40m, συνήθως). Σε μεγαλύτερα ανοίγματα η ανάγκη προβλέψεως συνεχών φορέων (όπου η πλακοδοκός υστερεί) είναι σχεδόν αναπόφευκτη. Ομοίως για ανοίγματα από 40,0m και πάνω είναι συνήθης, η χρήση κατασκευαστικών μεθόδων για τις οποίες η πλακοδοκός δεν προσφέρεται. Πρέπει πάντως να τονισθεί ότι περιπτώσεις όπου οι ανωτέρω δεσμεύσεις ή δεν υπάρχουν ή δεν είναι καθοριστικές, οι πλακοδοκοί σε συνδυασμό με μεθόδους προκατασκευής αποτελούν την οικονομικότερη συνήθως λύση. Ενισχυτικό αυτής της απόψεως είναι ότι σε πρόσφατες δημοπρασίες έργων γεφυροποιίας στη χώρα μας (ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ - ΠΑΘΕ κλπ) με το σύστημα «μελέτη - εκτέλεση», οι προκατασκευασμένες - προεντεταμένες πλακοδοκοί έχουν επικρατήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι οι σχετικώς πρόσφατες προσπάθειες της εκ των υστέρων αποκαταστάσεως της συνέχειας μεταξύ αρχικώς ανεξάρτητων τμημάτων πιστεύεται ότι θα βελτιώσουν σημαντικά τη συμπεριφορά των πλακοδοκών και θα επεκτείνουν το πεδίο εφαρμογής τους.