12 μήνες αθλητές, Μ. Κριεζή (συλ. Λιλιπούπολη)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοκκινη κλωστη δεμενη στην ανεμη τυλιγμενη………..
Advertisements

1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά
Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Εμπέδωση Βασικές αρχές Οργάνωση τάξης Διδακτικές στρατηγικές
Μαθηματικό εργαστήριο Γ. Λαγουδάκος
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ.
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Ο λύκος που ήταν χορτοφάγος
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007 Βεύη Φλώρινας Βεύη Φλώρινας 2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ.
A΄ ΤΑΞΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ.
Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο! Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ.Ε.. Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ & Η ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ.
Η εφαρμογή που χρησιμοποιήσαμε είναι το PLANNER 5D. Είναι μια εφαρμογή η οποία χρησιμεύει στην σχεδίαση κτηρίων σε μορφή 2D και 3D.
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Διακριτά Μαθηματικά Ι Γιώργος Γεωργιάδης (σύμφωνα με τις παραδόσεις του Λευτέρη Κυρούση) Σημειώσεις του μαθήματος Διάλεξη 6η.
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
Παναγιώτης Βούρκας Χριστιάνα Ιωάννου Γιώργος Πρωτοπαπάς.
Η Ελένη Π. σκέφτηκε και κατέγραψε μια νέα πρόσθεση: 2 λύκοι κι άλλοι 2, μας κάνουν 4 λύκ. Η η Ν έδωσε το λόγο στην Ελεάννα για να πει αυτό που ήθελε πριν,
Σχέδιο Εργασίας: 14ο Νηπιαγωγείο
Αναδόμηση σχεδίου μαθήματος Τίτλος: Μαγνητικές κούκλες
 Η καταγραφή του Γιώργου Φ. (πρ) έδωσε την ευκαιρία για εργασία με πολλαπλασιασμό την επόμενη εβδομάδα (η Ν αξιοποιεί ευκαιρίες για διαμόρφωση νέας μαθηματικής.
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
1. 1. Εισαγωγή Φωτογραφίας Τοποθετούμε με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο το σημείο που θέλουμε να εισάγουμε την εικόνα Στην καρτέλα Insert πατούμε το κουμπί.
Διδακτική Μαθηματικών Ι 23 Μαΐου 2014 Μάθημα 9 ο Πρόσθεση – αφαίρεση.
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Λογοτεχνία και Τέχνη 23 Ιανουαρίου 2013 Κωνσταντοπούλου Άννα.
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική Ενότητα 1: Περιγραφική Στατιστική Βασίλης Γιαλαμάς Σχολή Επιστημών της Αγωγής Τμήμα Εκπαίδευσης και.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
ΨΥΛΛΑ ΟΥΡΑΝΙΑ 4497 ΕΞΑΜΗΝΟ ΄Ζ ΜΑΘΗΜΑ: Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: κ. ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης MIS
Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.
Αριθμητικές πράξεις με φυσικούς αριθμούς
Δεκαδικοί αριθμοί Τι σημαίνουν ;.
Εργασία των φοιτητών: Κοσμάς Βασίλης Ραράκου Μαρία Αγγελική
Πώς να φτιάξω το δικό μου
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Μορφές κατανομών Αθανάσιος Βέρδης.
Ομαδοποιημένη Κατανομή Συχνοτήτων
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΟΥΝΕΑΣ Δ2.
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Φτιάχνω διψήφιους αριθμούς με πρόσθεση ίδιων ή διαφορετικών αριθμών.
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
Αριθμητικές πράξεις με χαρτί και μολύβι
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Κρυστα ρακαλλιδου.
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Απόσπασμα από το βιβλίο : «Ο ταύρος που έπαιζε πίπιζα».
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας 1 μήνας και 1 βδομάδα με τη Μαρία
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Σχέδιο Εργασίας: 14 ο Νηπιαγωγείο Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου.
Κωδικοποίηση και Αποκωδικοποίηση Συλλαβών
Θέση Αλέξης Μπρες. o Φέρνουμε την ευθεία πάνω στην οποία είναι το αντικείμενο, τη θέση του οποίου θέλουμε να περιγράψουμε. o Επιλέγουμε ένα σημείο αναφοράς.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
Μεταγράφημα παρουσίασης:

12 μήνες αθλητές, Μ. Κριεζή (συλ. Λιλιπούπολη) Διαπραγμάτευση μαθηματικού νοήματος σε 6 έργα 12 μήνες αθλητές, Μ. Κριεζή (συλ. Λιλιπούπολη) Μ.Γουμενοπούλου Ανθολόγιο Νηπ/γείου Θέτη Χορτιάτη συλ.Καλημέρα Φύση

Δειγματική: Τα πρόβατα ντύθηκαν λύκοι Α. Διαπραγμάτευση στην ολομέλεια Δειγματική: Τα πρόβατα ντύθηκαν λύκοι Α. Διαπραγμάτευση στην ολομέλεια Η Νηπ/γός (Ν) διαμέσου της κυρίας κουκουβάγιας παρου-σιάζει μέσα από το κουτί την επιστολή του ήρωα πρόβα-του ντετέκτιβ Έλιοτ Μπε από το παραπάνω παραμύθι. Η επιστολή λειτουργεί ως αφόρ-μηση για να εμπλακούν τα παιδιά σε μαθηματική δρα-στηριότητα προσθέσεων μικρών αριθμών με το χειρα-πτικό υλικό.

Γίνεται συζήτηση και ανίχνευση των πρώτων αριθμητικών δεδομένων στη σελίδα όπου είναι συγκεντρωμένοι όλοι οι ήρωες: 3 μικρά πρόβατα και 1 μεγάλο (ο ντετέκτιβ Έλιοτ Μπε), 4 γάτες, 4 λύκοι (στρατηγικές απαρίθμησης)

Προσθέσεις με χειραπτικό υλικό Η Ελεάννα επιλέγει τις κάρτες που θέλει και διαμορφώνει την πρόσθεση «3 μικρά πρόβατα και 1 μεγάλο μας κάνουν 4», γράφει στον πίνακα την πράξη με τον αριθμ. συμβολισμό, όμως αποφασίζουμε για λόγους μεθοδολογίας να την ξαναφτιάξει σε χαρτόνι

ο Γιώργος Δ. διαμορφώνει την πρόσθεση 1+1+1+1=4 πρόβατα η Ελένη Π. διαμορφώνει την πρόσθεση 4 λύκοι και 4 γάτες μας κάνουν 8 ζώα όλα μαζί.

Ο Εμμανουήλ(προν) σκέφτηκε την πρόσθεση: 4 λύκοι και 3 μικρά πρόβατα μας κάνουν 7 ζώα. Δεν τον διακόπτουμε βλέποντας την καθρεπτική γραφή του 3, γιατί κανένα παιδί δεν το επισημαίνει.

Στη συνέχεια, η Ν καλεί την Ίνβα και της προτείνει μια καρτέλα με 4 λύκους, προτρέποντας να βρει και να φτιάξει κάποια πρόσθεση. Η Ίνβα επιλέγει ακόμα δυο καρτέλες, εκείνη με τις 4 γάτες και μια άλλη με 4 πρόβατα και αντίστοιχα φτιάχνει την πρόσθεση (με τρεις προσθετέους!)

Η Χριστιάνα αμέσως μετά και αφού πρώτα διατυπώνει την πρόσθεση: 4 λύκοι και 4 γάτες και 4 πρόβατα μας κάνουν 12 ζώα όλα μαζί, γράφει από κάτω τον αριθμ. συμβολισμό: 4+4+4 = 12 –Αυτό γίνεται και αλλιώς, πετάγεται η Ελεάννα, αλλά η Ν της ζητά να μας το πει λίγο αργότερα.