Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση. Βραβείο Διαγωνισμού National Geographic.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Advertisements

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Του περιβάλλοντος συνείδηση η οικονομική οδήγηση.
Η Τοπική Ιστορία στο σχολείο: Αυτός ο κόσμος ο μικρός ο μέγας
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
Σοφοκλής A. Σωτηρίου ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Πάτρα, 28 Μαρτίου 2003 Χρησιμοποιώντας το.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η ενδυμασία στο πέρασμα του χρόνου» Σχ
1.Η σημασία των επιτόπιων μελετών - έρευνες με αποτελέσματα 2.Η κατάσταση σήμερα 3.Εφαρμογή της έρευνας πεδίου από μαθητές στην αλυκή της Λάρνακας Οι επιτόπιες.
Βασικές έννοιες των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο Συνάντηση 1 η.
Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Δράμας. Η πόλη της Δράμας.
ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «O ΑΡΔΗΤΤΟΣ» Έτος ιδρύσεως 1927 Συγκρότηση Επιτροπών Φωτογραφίες-επιμέλεια: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΥ.
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ. ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ  Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις (13)  Πρωτοβάθμιες Αυτοδιοικήσεις (370)  Γενικές Διοικήσεις (7)
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Σύνδεση στόχου με Πληροφορική 1 Παραδείγματα κριτικής σκέψης –Δημιουργία ιστοσελίδας ή video clip με καθορισμένα κριτήρια για ένα θέμα της επικαιρότητας.
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
Τίτλος Δραστηριότητας
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
ETWINNING ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Μαίρη Φουρνάρη 1 ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου Αττικής Blog:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗΣ.  Η σημερινό διάλεξη είναι μια μορφή εισαγωγής στο υποχρεωτικό μάθημα ‘ Βασικές αρχές Ανθρωπογεωγραφίας ’  Αλλά τι είναι η ανθρωπογεωγραφία.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΜΑΘΗΜΑ 2: H σημασία της σχετικής θέσης για τους ανθρώπους
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
 1. Διαμόρφωση Εκπαιδευτικής Πολιτικής  2. Θέση Εκπαιδευτικής Μονάδας στον τομέα διαμόρφωσης Ε. Π.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Θεσμοί προσχολικής αγωγής στην Ευρώπη
ΑΣΚΗΣΗ 4: Θεμελιώδης Νόμος της Μηχανικής
ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ Οικονομική ,κοινωνική , πολιτιστική ανάπτυξη, δημιουργία θέσεων εργασίας. Μια καθαρή, όμορφη, βιώσιμη πόλη. Να.
ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ(4215)
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
Άξονες Συνέντευξης.
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
ΦΥΣΙΚΗ ΝΤΑΛΑΜΑΓΚΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
«Διασχίζοντας το δρόμο που χάραξε ο Άραχθος»
ΦΩΤΗΣ,ΣΤΕΦΑΝΟΣ,ΣΤΑΘΗΣ,ΠΑΝΤΕΛΙΑ,ΜΥΡΣΙΝΗ
Με τη γεωγραφική θέση προσδιορίζουμε ακριβώς που είναι η Αλεξανδρούπολη. Από τη σχετική θέση της Αλεξανδρούπολης στην Ελλάδα παίρνουμε και άλλες.
Η ΑΠΟΔΗΜΙΑ – Ο ΚΑΗΜΟΣ ΤΗΣ ΞΕΝΙΤΙΑΣ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης των μαθητών Μαυραντωνάκη Κατερίνα Οι διαφάνειες είναι προϊόν μελέτης και αποδελτίωσης του βιβλίου των Πετροπούλου.
Β 3. ΥΔΡΟΣΦΑΙΡΑ «Χώρισαν στις εκβολές του μεγάλου ποταμού. Από ψηλά μπορούσες, αν ήθελες, να πιστέψεις πως δεν ήταν το ποτάμι που χυνόταν στη θάλασσα.
Β 3. ΥΔΡΟΣΦΑΙΡΑ «Χώρισαν στις εκβολές του μεγάλου ποταμού. Από ψηλά μπορούσες, αν ήθελες, να πιστέψεις πως δεν ήταν το ποτάμι που χυνόταν στη θάλασσα.
Ελληνογερμανική Αγωγή
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση

Βραβείο Διαγωνισμού National Geographic

Επιτροπή Διοργάνωσης National Geographic Υπουργείο Αιγαίου Εθνικό Κέντρο Περιβάλλοντος Εταιρία Αρχιπέλαγος Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Κριτική Επιτροπή Ζυλ Ντασσέν (σκηνοθέτης) Νίκος Μάργαρης (καθηγητής) Στέλιος Κούλογλου ( δημοσιογράφος) Περικλής Χούρσογλου (σκηνοθέτης) Νίκος Κούνδουρος (σκηνοθέτης)

Εκπαιδευτική ταινία (Ασκήσεις υδρολογίας και ατμόσφαιρας) (Κόσυνθος-Ποτάμια δρόμοι Πολιτισμού)

Αν επιτευχθεί η ευαισθητοποίηση του παιδιού στον Πολιτισμό θα δημιουργηθεί μια άλλη κοινωνία, μια άλλη νοοτροπία, μια άλλη πολιτική.

Μια μηχανή λήψης Hitachi 500E, 2,5 κιλών, βαριά ήταν αλήθεια, ένα Pony Citroen, αγαπημένο των παιδιών μου αυτοκίνητο αλλά και πολύ προβληματικό, ένα «εξωσχολικό» πρόγραμμα που αφορούσε το ποτάμι, που η παρουσία του, καθώς πορεύεται σταθερά, μας συνδέει με τις παιδικές βόλτες, τις σχολικές αταξίες και τις εφηβικές ανησυχίες, το ποτάμι που σταθερά μας συνδέει με τις καλοκαιρινές αύρες και τόσα άλλα που θα συμβούν και δε ξέρουμε, ήταν τα υλικά.

Μια ομάδα παιδιών που αξέχαστα πορεύτηκα μαζί τους και σήμερα είναι φοιτητές οι πιο πολλοί, ήταν η ψυχή.

Ένας διαγωνισμός που τυχαία διάβασα, ήταν η αφορμή να μοντάρω με τη βοήθεια του Καναλιού 6 στη Ξάνθη, ένα μέρος από το υλικό που κατά καιρούς μάζευα και η χαρά μεγάλη γιατί η συνεργασία και κάθε συνεργασία, ζωντανή και κεφάτη, αφήνει ένα μυστήριο που φεύγει ανεξιχνίαστα και δεν ήθελα να το χάσω. Την αιχμαλώτισα αυτή τη συνεργασία, την κράτησα μέσα σ΄αυτό το ντοκιμαντέρ.

Στην ομάδα αυτή των παιδιών αφιέρωσα τότε το βραβείο.

Με βάση τη διαθεματική προσέγγιση στη γνώση και με άξονα την προέκταση του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών σε σχολικές δραστηριότητες μοντάραμε, το υλικό αυτό με ένα σενάριο για το νερό και συγκεκριμένα το νερό που διασχίζει αιώνες τώρα την πόλη μας. Το σενάριο βασίσθηκε στα διδασκόμενα μαθήματα του Γυμνασίου- Λυκείου εμπλουτίζοντάς το με προσεγγίσεις για καλλιτεχνική έκφραση μέσα από τη φωτογραφία και την τεχνική βίντεο.

τόπος και χρόνος λήψης θέματα τοπικής Ιστορίας κοινωνική και οικονομική ζωή της Ξάνθης σύνδεση με τη γενικότερη πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα εκείνης της εποχής

Βρήκαμε τη σχέση του τόπου μας με άλλους γειτονικούς πλυθησμούς. Ποια ήταν η επικοινωνία μαζί τους; Υπήρχαν συγκοινωνίες;

Αναζητήσαμε στοιχεία από τα αρχεία στο Δημοτικό συμβούλιο της πόλης. Ποια ήταν η δημογραφική εξέλιξη και ποιος ο ρόλος των προσφύγων. Πόσοι Ξανθιώτες έφυγαν ως όμηροι στη Βουλγαρία την εποχή εκείνη.

Ποιες μορφές της κοινωνικής ζωής της Ξάνθης αναπτύχθηκαν γύρω από την κοίτη του όταν περνά μέσα από την Παλιά Πόλη της Ξάνθης.

Το κάψιμο του Τζάρου την τελευταία Κυριακή της Αποκριάς

Αγιασμός υδάτων την ημέρα των Θεοφανείων

Στο ίδιο μέρος κατεβαίναμε τα Σαββατοκύριακα για να μελετήσουμε από κοντά το ποτάμι και να κάνουμε τις μετρήσεις μας.

Μελετήσαμε συλλέγοντας πληροφορίες από πολλές πηγές Ποιες είναι οι αιτίες ρύπανσής του Τι σημαίνουν οι οσμές για το νερό του Ποιοι είναι οι αόρατοι επιβάτες του

Οργισμένο το ποτάμι, ανεξέλεγκτη η στάθμη του και η πορεία του. Γιατί;;; Προσπαθήσαμε να δώσουμε απαντήσεις

Αναδείχθηκαν οι εικαστικές δημιουργίες του νερού όταν παίρνει τη μορφή του χιονιού, του πάγου και όταν λαξεύει τους βράχους από γρανίτη στις όχθες του.

Καταγράψαμε στοιχεία του περιβάλλοντος του χειμάρρου και τις χρήσεις του.