Στιγμιότυπα από τη Λευκωσία του Χτες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Advertisements

Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
European Citizenship Learning to get-Learning to give.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Μετάβαση του 13ου Νηπιαγωγείου στο 11ο Δημοτικό σχολείο Μυτιλήνης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ~ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Η σκηνοθετημένη φωτογραφία 1 ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης Με αφορμή το φωτογραφικό έργο του Bernard Faucon, εξετάσαμε τη φωτογραφία σαν αφήγηση.
Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Το πρόγραμμα διαρκεί περίπου 90 λεπτά και περιλαμβάνει: Ι. ΥΠΟΔΟΧΗ II. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ.
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Στόχος των εκπαιδευτικών προγραμμάτων
Πρόγραμμα Μουσειακής Αγωγής
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
Γνωριμία με το λογισμικό
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Στιγμιότυπα από τη Λευκωσία του Χτες
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Συντελεστές: Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης: - Επιθεωρητής Τέχνης - Επιθεωρητής Τέχνης - Σύμβουλοι εκπαιδευτικών - Σύμβουλοι.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Για τη E΄τάξη Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τη E΄τάξη Λεβέντειο Δημοτικό Μουσείο.
ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
1ο Δημοτικό Σχολείο Αμπελοκήπων
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
«Μες του κάστρου τη σιγή, ιστορία ν΄ακουστεί…» τάξη: Ε΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
ΜΝΗΜΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
«Ο κόσμος μου μέσα από το φακό»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
3ο Γυμνάσιο Βόλου Κύπρου 9 & Λόρδου Βύρωνος τ.κ , Βόλος
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Σκοποί του προγράμματος είναι:
Δημοτικό σχολείο Ζυγού
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
Επίσκεψη της Γ’ τάξης στο Country Side Park, για εκπαιδευτικό πρόγραμμα 21Μαρτίου 2018.
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
6ο Γυμνάσιο Χαλκίδας Project με τα τμήματα Α2 & Α Υπεύθυνη καθηγήτρια: Λιάτζουρα Κ. ΠΕ 07.
Μετρώντας Αντίστροφα..! Στέλλα Πέτρου Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Μουσειοπαιδαγωγικα Προγραμματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στιγμιότυπα από τη Λευκωσία του Χτες Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τα παιδιά της Στ’ τάξης των Δημοτικών Σχολείων της πόλης και επαρχίας Λευκωσίας ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΝ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Μακρυγιάννη Χαρά, Στυλιανίδου Ειρήνη, Φλουρέντζου Κλειώ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ στο Λεβέντειο Δημοτικό Μουσείο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ στο Λεβέντειο Δημοτικό Μουσείο για την E΄ και ΣΤ΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου Μουσειοπαιδαγωγοί: Κλειώ Φλουρέντζου Ειρήνη Στυλιανίδου Χαρά Μακρυγιάννη Φωτογραφίες από το αρχείο του Λεβέντειου Δημοτικού Μουσείου, από το αρχείο Πολιτιστικού Ομίλου MARFIN LAIKI και από το αρχείο των Μουσειοπαιδαγωγών

Στιγμιότυπα από τη Λευκωσία του Χτες «Εμείς, οι άνθρωποι της Λευκωσίας του Χτες, ευχόμαστε η επίσκεψή σας στο Λεβέντειο Δημοτικό Μουσείο να είναι γεμάτη ευχάριστες εκπλήξεις, καινούρια γνώση και όμορφα συναισθήματα. Μαζί θα ταξιδέψουμε στο παρελθόν και θα γνωρίσουμε στιγμιότυπα, παρμένα από τα χρόνια που η Λευκωσία, αλλά και ολόκληρη η Κύπρος, ήταν κάτω από Οθωμανική και, αργότερα, κάτω από Βρετανική κυριαρχία».

«Στιγμιότυπα από τη Λευκωσία του Χτες» Όλοι μαζί, με τη βοήθεια πλούσιου έντυπου υλικού, αντιγράφων και αυθεντικών μουσειακών εκθεμάτων ανακαλύπτουμε πτυχές της καθημερινότητάς και σημαντικών γεγονότων που σημάδεψαν την ιστορία του τόπου και καλλιεργούμε την κριτική σκέψη και δεξιότητες έρευνας.

Ποιες οι προϋποθέσεις για μια ευχάριστη και εκπαιδευτικά παραγωγική επίσκεψη στο μουσείο; Προετοιμασία και οργάνωση Πριν Κατά Μετά την επίσκεψη

Πριν την επίσκεψη

πηγές, δυσκολίες στο έργο των ιστορικών, Συζητούμε για: πηγές, δυσκολίες στο έργο των ιστορικών, τρόπους συμπεριφοράς. Χωριζόμαστε σε 4 ομάδες.

Προετοιμασία Ενημερώνουμε εγκαίρως τα λεωφορεία. Τηρούμε με ακρίβεια το ωράριο, όπως αυτό αναγράφεται στο χρονοδιάγραμμα επισκέψεων. Στο Μουσείο δεν υπάρχει περιθώριο διαλείμματος. Τοποθετούμε σε ευδιάκριτο μέρος στο στήθος μας ετικέτες, όπου γράφουμε με μαρκαδόρο και μεγάλα γράμματα μόνο το μικρό μας όνομα. Κρατούμε μολύβι και σβηστήρι.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ