E-Portfolio Ελένη Πατσά Α.Μ: 08050.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Δεκαδικοί αριθμοί – Αξία θέσης ψηφίου
Advertisements

Όταν έχω περίοδο οι εικόνες είναι από το
Μαμά σ’ αγαπώ γιατί με πηγαίνεις στον παιδότοπο!
Στο διάλειμμα.
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΝΗΠΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ 01/10/ /01/2013 Φοιτήτρια Σηφάκη Ελένη επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
Μαρία Σινάνη Αρ. Μητρώου: 07071
Συμπόσια και παιχνίδι Οι Έλληνες δεν μπορούσαν να ακούν θλιβερές συζητήσεις στα τραπέζια κι έτσι στα συμπόσια έπαιζαν παιχνίδια πνευματικά ή επιδεξιότητας.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Δρόμος αρετής και δύναμης
Ο φυσικοθεραπευτησ ωσ εκπαιδευτικοσ
Κατασκευή αποκριάτικης μάσκας
A ARTE DE VIVER JUNTO Η τέχνη της συμβίωσης Automatic.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΧΟΡΟΥ ΧΟΡΟΣ ΠΥΛΑΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
Κώστα νομίζω η μέρα δεν είναι καλή σήμερα. Κοίταξε τον ουρανό
Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.
Γειτονιά καθαρή… Κυψέλη πολιτισμού
ΑΠΟΦΥΓΗ ΘΥΜΟΥ Σχολική Κοινωνική Ζωή 2ο Γυμνάσιο Αγ. Αναργύρων Τάξη:Α’3
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης
Μαθησιακά κέντρα:. Η μουσική, ο ρυθμός, το τραγούδι και η κατασκευή αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων Η μουσικοκινητική αγωγή είναι όρος ταυτόσημος με τη ρυθμική.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Στοματική υγιεινή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Τα σχολεία άνοιξαν! «Γνωρίζοντας τις γωνιές της τάξης μου!»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρακτικη ασκηση στην Κοινοτητα Στεργιου Ιωαννα , 21051
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Επιστημών Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Μάθημα: Διδασκαλία – Εφαρμογές ΙΙ Διδάσκουσα: κα. Σακελλαρίου Μαρία Ομάδα Φοιτητών:
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΣΟΥΓΚΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Τ.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Β ΕΞΑΜΗΝΟ. o 1 Βρεφικό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Προνηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Νηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών)
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 9 ος Παιδικός Σταθμός Δ. Βύρωνα Διεύθυνση : Βορείου Ηπείρου 7 Τηλέφωνο επικοινωνίας :
Μαθαίνω τη γλώσσα των αριθμών Πράξεις με μεικτές αριθμητικές παραστάσεις.
ΤΜΗΜΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ. ΤΜΗΜΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ TΕΙ ΑΘΗΝΩΝ ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ ( ΙΩΑΝΝΙΝΑ)
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Θεραπευτική κούκλα Κούκλα ιεροτελεστίας
Πρακτική Άσκηση ΘΕΜΑ: Οι περιπέτειες του Οδυσσέα
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΜΑΤΩΝ Άσκηση 9 - Φυσικής Γυμνασίου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
Πρακτική Άσκηση ΘΕΜΑ: Μουσική - Θέατρο
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΦΤΙΑΞΕ τον δικό σου βοηθό ενάντια στις ψείρες
Όνομα μαθητή: Ελισσάβετ Δουλοπούλου
Το καμάρι μου έχει δυσλεξία
Το παιχνίδι παίζεται με πανό Από 2 παιδιά
Τα εργοστάσια ______________προϊόντα τοποθετώ
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Μεταγράφημα παρουσίασης:

e-Portfolio Ελένη Πατσά Α.Μ: 08050

Αυτές είναι μερικές από τις δραστηριότητες που πραγματοποίησα, κατά τη διάρκεια της πρακτικής μου άσκησης, την περίοδο 1/4/2012 έως 31/10/2012, στον βρεφονηπιακό σταθμό Αγωγή και Φροντίδα.

Αν μου πεις κάτι, θα το ξεχάσω. Αν μου το διδάξεις, θα το θυμάμαι Αν μου πεις κάτι, θα το ξεχάσω. Αν μου το διδάξεις, θα το θυμάμαι. Αν με αφήσεις να ασχοληθώ μαζί του, τότε θα το μάθω. Benjamin Franklin

Νηπιακός Τομέας Ηλικία παιδιών: 3-4 ετών

Παιδαγωγικός Στόχος: Να μάθουν να κρατάνε και χρησιμοποιούν το ψαλίδι.

Η πρώτη μας επαφή με το ψαλίδι. Μου έδειξαν πώς να χρησιμοποιώ το ψαλίδι και εγώ τώρα κόβω τα χαρτόνια όπως μπορώ και όπως θέλω. Πολλές φορές, πιο πολύ σκίζω παρά κόβω αλλά έτσι μαθαίνω καλύτερα.

Παιδαγωγικός Στόχος: Να εξασκήσουν το συντονισμό ματιού-χεριού φτιάχνοντας ένα ομαδικό κολλάζ.

Ο ήλιος της τάξης μας. Πριν μερικές μέρες κόψαμε χαρτάκια και τώρα τα κολλάμε για να φτιάξουμε έναν μεγάλο ήλιο για την τάξη μας. Βουτάμε το πινέλο στην κόλλα, βάζουμε κόλλα στο χαρτάκι και το κολλάμε. Απλό αλλά θέλει τέχνη.

Παιδαγωγικός Στόχος: Να μάθουν να περιλαμβάνουν στις διατροφικές τους συνήθειες τα φρούτα και τους χυμούς, συνδέοντας τα με μια ενδιαφέρουσα διαδικασία.

Φτιάχνουμε χυμό. Τα φρούτα τα πλύναμε καλά. Η δασκάλα μας τα έκοψε σε κομμάτια και τώρα εμείς θα φτιάξουμε έναν λαχταριστό χυμό.

Βρεφικός Τομέας Ηλικία παιδιών: 1-2 ετών

Παιδαγωγικός Στόχος: Να ενισχυθεί η αίσθηση της ακοής μέσω του εντοπισμού ήχων διαφορετικών και διαφορετικής έντασης.

Παίζουμε με μουσικά όργανα Παίζουμε με μουσικά όργανα. Αρχικά μας φάνηκαν περίεργα, όταν αρχίσαμε όμως να τα κουνάμε σιγά σιγά, άρχισαν να βγάζουν ήχους, όσο πιο γρήγορα τα κουνούσαμε τόσο δυνατά ακούγονταν. Είχε πλάκα. Ήμασταν μια μικρή χορωδία.

Παιδαγωγικός Στόχος: Να ενισχυθεί η αδρή κίνηση του χεριού.

Ζωγραφίζουμε με κηρομπογιές.

Παιδαγωγικός Στόχος: Να ενισχυθεί ο συντονισμός ματιού χεριού.

Ντύνουμε και ξεντύνουμε τις κούκλες Ντύνουμε και ξεντύνουμε τις κούκλες. Βγάζουμε και βάζουμε ζακετάκια, βγάζουμε παντελόνια παίζουμε με το φερμουάρ και προετοιμαζόμαστε για να μπορούμε και εμείς πια να ντυνόμαστε μόνοι μας.

Παιδαγωγικός Στόχος: Να ενισχυθεί η αίσθηση της αφής.

Βιβλία αφής. Βρήκαμε στην τάξη βιβλία με εικόνες ενδιαφέρουσες Βιβλία αφής. Βρήκαμε στην τάξη βιβλία με εικόνες ενδιαφέρουσες. Τις δοκιμάσαμε με όποιον τρόπο μπορούσαμε με χέρια, πόδια μάγουλα, πιέζοντας, τρίβοντας και χαϊδεύοντας. Ήταν ενδιαφέρον αλλά και διασκεδαστικό.