ΠΕΙΡΑΙΩΣ DIRECT SERVICES

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Runner Delivery Services
Advertisements

ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.
Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
Το γραφείο σας, κάθε στιγμή από οποιοδήποτε σημείο!
E-Phone. Microsoft Office Communicator και e-phone Επικοινωνία μέσω Video, ανταλλαγή δεδομένων και Instant Messaging μέσω Contact Management Διαχείριση.
1 ALPHA BANK Alpha e-PAY Ασφαλείς on-line αγορές με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα στο Διαδίκτυο ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Executive Summary  Web Site Development Παρουσίαση των λύσεων μας στην ανάπτυξη web sites  Οφέλη της επιχείρησης.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
ΤΕΠΨΤΑθήνα 6/6/2005 ΜΟΔ α.ε. – Τ.Ε.Π.Ψ.Τ. Ενημέρωση για θέματα υποστήριξης Γραφείων Ο.Π.Σ.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Διεθνές πρόγραμμα επιμόρφωσης V.I.E
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Γ’ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ GIS
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. 1η Φάση: Ειδήσεις & Portals Στόχος: Παρουσία 3η Φάση: Ψηφιακή Οικονομία Στόχος: Κέρδος 2η Φάση: Απλές.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος Π.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Buildingpartnershipsbuildingpartnerships. η εταιρία μας •ανώνυμη εταιρία ασφαλιστικών συμβούλων και συντονιστών ασφαλιστικών συμβούλων •έμπειροι και καταξιωμένοι.
Παρουσίαση PocketBiz Restaurant Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ: ΠΡΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΔΑ
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Τί είναι η σειρά προϊόντων Easy Line
Δαβάκη 10, Αθήνα 11526, Τηλ. (210) , Φαξ: (210) , Εταιρική Παρουσίαση.
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
Εξοικονόμηση χρόνου - μείωση κόστους με σωστή οργάνωση, άμεσες λύσεις και ευελιξία! Το γραφείο σας, κάθε στιγμή από οποιοδήποτε σημείο!
1 2η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Παρουσίαση των Κέντρων ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Εγκατάσταση PostNuke στο ΠΣΔ Τεχνικές.
Understanding the Business Έκδοση 1.0 / ΔΟΜΗ ΣΔΠ κατά ISO 9001 :2000 Επίπεδο I: ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Επίπεδο II: ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ (υποστήριξη.
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης επιπέδου 2 ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση»
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM.
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager Microsoft Dynamics CRM Η φυσική επέκταση του MS Office.
Build more & better business. More Reform than you think Στη Reform αυτό που κάνουμε είναι να σκεφτόμαστε και να δημιουργούμε για τους πελάτες μας. Οι.
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Παρουσίαση PocketBiz Retail Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
“We mean Business” Επενδύουμε στους νέους, στηρίζουμε την επιχειρηματικότητα Ιφιγένεια Γεωργιάδου ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ 16 Οκτωβρίου.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Εθνικό Σημείο Επαφής για το 5ο Πρόγραμμα Πλαίσιο Ερευνας & Τεχνολογικής Ανάπτυξης Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Εθνικό Σημείο Επαφής.
Εξωστρέφεια & Πωλήσεις Φ/Β πάνελ στο σημερινό έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον Κωνσταντίνος Κουκλέλης
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Ηλεκτρονική Διαχείριση & Αρχειοθέτηση Εγγράφων
Οι τεχνικές των Πωλήσεων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Στάδια του επιχειρηματικού κύκλου
Παρουσίαση από [Όνομα]
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΕΙΡΑΙΩΣ DIRECT SERVICES ! Εταιρική Ταυτότητα ! Call Center Division ! Θέσεις Απασχόλησης ! Επικοινωνία

PDS: “A great place to work” Εταιρική ταυτότητα Η Πειραιώς Direct Services, θυγατρική εταιρεία της Τράπεζας Πειραιώς, αποτελεί το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πελατών της Τράπεζας. Δημιουργήθηκε με σκοπό να βοηθήσει την Τράπεζα Πειραιώς σε τρεις κρίσιμους τομείς δραστηριότητάς της, τις χρηματοοικονομικές συναλλαγές, την προώθηση των προιόντων και υπηρεσιών της και γενικότερα την επικοινωνία με τους πελάτες της. Η Πειραιώς Direct Services δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο ανθρώπινο δυναμικό και στη συνεχή εξειδίκευση του και προτεραιότητα στην ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες της. Η επιτυχία και τα καλά αποτελέσματα της εταιρείας μας οφείλονται στο άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό και στην πρωτοποριακή τεχνολογική υποδομή. Στόχος μας είναι να αναδειχθεί η PDS ως ο καλύτερος παροχέας υπηρεσιών τηλεπικοινωνιακής υποστήριξης και χρηματοοικονομικών συναλλαγών θέτοντας τα πρότυπα στην ελληνική αγορά. Η εταιρεία λειτουργεί στο κέντρο της Αθήνας (Γαμβέτα 8-Call Center) σε ένα χώρο 1600 m2. PDS: “A great place to work” Ανάδειξη της PDS ανάμεσα στις 100 καλύτερες εταιρείες της Ευρώπης στο διαγωνισμό «Great Place to Work Europe» για το 2003 2η θέση ανάμεσα στις 10 καλύτερες εταιρείες στο διαγωνισμό «Οι Πρωταθλητές οι Εταιρείες που αξίζει να δουλεύεις» για το 2003 1ο βραβείο για την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών στον διαγωνισμό Teleperformance στην κατηγορία μεγάλα Call Centers για το 2001 2ο βραβείο για την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών στον διαγωνισμό Teleperformance στην κατηγορία μικρά Call Centers για το 2000

Ιδιαιτερότητα του call center Call Center Division Ιδιαιτερότητα του call center Οι υπηρεσίες που προσφέρονται είναι οι ακόλουθες: Υπηρεσίες υποδοχής κ΄διαχείρισης εισερχομένων κλήσεων Υπηρεσίες πραγματοποίησης κλήσεων Συμβουλευτικές υπηρεσίες Η Πειραιώς Direct Services χρησιμοποιεί όλα τα μέσα επικοινωνίας μεγιστοποιώντας τα εμπορικά οφέλη των επιχειρήσεων πελατών μας. ! ! ! E-mail Fax Phone Mail Web Wireless

Inbound calls ! Υπηρεσίες υποδοχής κ΄διαχείρισης εισερχομένων κλήσεων από πελάτες ή υποψήφιους πελάτες για λογαριασμό της Τράπεζας Πειραιώς ή μιας εταιρείας Εξυπηρέτηση πελατών (Service) Ενημέρωση πελατών (Info Desk) Cross Selling Λήψη και καταχώρηση παραγγελιών Δημιουργία πελατολογίου Κρατήσεις θέσεων Τεχνική υποστήριξη (Help Desk) Καταγραφή παρατηρήσεων Διαχείριση και εξυπηρέτηση παραπόνων (Claim Management) Υποστήριξη διαφημιστικής καμπάνιας Γραμματειακή υποστήριξη

Outbound calls ! Υπηρεσίες πραγματοποίησης κλήσεων εκ μέρους της Τράπεζας Πειραιώς ή μιας εταιρείας προς τους πελάτες ή υποψήφιους πελάτες της Πωλήσεις Αναζήτηση νέων πελατών Υποστήριξη πωλήσεων Έρευνες αγοράς Εισπράξεις Δημοσκοπήσεις After sales service Έρευνες για αξιολόγηση προϊόντων/υπηρεσιών Επεξεργασία/Ενημέρωση/Εκκαθάριση βάσης δεδομένων Παρακολούθηση και Follow up σε Direct Mail Επαναδραστηριοποίηση πελατών σε υπηρεσίες και προϊόντα

Συμβουλευτικές υπηρεσίες ! Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε Λειτουργικά και τεχνικά θέματα προς εταιρείες που αποφασίζουν να δημιουργήσουν το δικό τους call center Λειτουργική και τεχνική ανάλυση βάση αναγκών Δημιουργία Business Plan Εντοπισμός λειτουργικών αδυναμιών Προτάσεις βελτίωσης Δημιουργία και καταγραφή διαδικασιών Αξιολόγηση ικανοτήτων-Εκπαίδευση

Ιδιαιτερότητα του call center Θέσεις Απασχόλησης Ιδιαιτερότητα του call center Θέσεις εργασίας στις υπηρεσίες υποδοχής κ΄διαχείρισης εισερχομένων κλήσεων (Inbound Calls) Οι υπηρεσίες των inbound calls λειτουργούν 24 ώρες το 24ώρο, 365 ημέρες το χρόνο. Οι θέσεις εργασίας στις συγκεκριμένες υπηρεσίες είναι πλήρους απασχόλησης, και είναι οι Winphone Agents, Help Desk Agents, Other Projects Agents Θέσεις εργασίας στις υπηρεσίες πραγματοποίησης κλήσεων (Outbound Calls) Οι θέσεις εργασίας στις συγκεκριμένες υπηρεσίες είναι μερικής απασχόλησης, και είναι οι Bank Sales Agents, Other Projects Agents Θέσεις εργασίας στις συμβουλευτικές υπηρεσίες ! ! !

Επικοινωνία Αποστολή βιογραφικού σημειώματος για υπάρχουσα ή μελλοντική θέση μπορεί να γίνει ταχυδρομικά στη διεύθυνση: Πειραιώς Direct Services Γαμβέτα 8 & Θεμιστοκλέους 106 78 Αθήνα Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210 3898878 (κα Ε.Αράχωβα) ή στο Fax: 210 328 8939 ή μέσω e-mail: pds_hr@e-phonia.gr Κατά την αποστολή του βιογραφικού σημειώματος πρέπει να αναγράφεται η θέση ενδιαφέροντος, ειδικότερα σε περίπτωση αποστολής με email θα πρέπει να αναγράφεται στο «ΘΕΜΑ» το Ονοματεπώνυμο και η Θέση Ενδιαφέροντος .