PIAGET AND Kohlberg ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Advertisements

Θεωρία Μάθησης Ο ατομικός Εποικοδομητισμός του Piaget
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Γνωστικές θεωρίες μάθησης
Διδακτικοί στόχοι.
ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Το παιδικό παιχνίδι Εισαγωγικά σχόλια και ερμηνευτικές υποθέσεις
Οι επιρροές του κοινωνικού περιβάλλοντος
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
O ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΙΑΦΕΡΟΝΤΩΝ
Ενότητα 2.1 Σύγχρονες θεωρήσεις για τη μάθηση
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Λήψη Αποφάσεων στην Ομάδα Γιάννης Ρουσσάκης.
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ ΙΙ
ΚΛΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
Β΄ Τάξη 1ου Κύκλου Ειδικότητα: Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Γνωστική προσέγγιση: Μελέτη στην αφετηρία της νόησης
KOHLBERG ( )  Στηρίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στη θεωρία της γνωστικής ανάπτυξης Piaget για να εξηγήσει την ηθική ανάπτυξη  Η ηθική λογική (reasoning)
Σύγχρονες Θεωρίες Μάθησης στη Διδασκαλία με ΤΠΕ
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)
–Johnny Appleseed “Type a quote here.”
ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (3-5 χρ.).
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ: ΛΟΓΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΘΕΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ: η διαδικασία λήψης απόφασης για το πώς κάποιος θα μοιράσει τα δίκαια, τους.
ΜΕΣΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Το ενδιάμεσο βήμα από την εξάρτηση της προσχολικής ηλικίας προς την ωρίμανση και την ανεξαρτοποίηση που ακολουθεί τη διαδικασία της.
I.Q. & E.I. – ΝΟΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ – – ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ –
Οι εκτιμήσεις των ενηλίκων αποτελούν τη βάση για την αυτοεκτίμηση των παιδιών της νηπιακής ηλικίας Το καλό και το κακό ορίζονται από τις συναισθηματικές.
Eφαρμοσμένα προγράμματα Ολυμπιακής Παιδείας στο εξωτερικό Μοντέλα ηθικής ανάπτυξης Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής.
Η Παιδαγωγική ως επιστήμη
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Δημοκρατική και Διαπολιτισμική Αγωγή στην Ελλάδα Φοιτήτρια: Ηλιάνα Τριανταφυλλίδου.
Αναπτυξιακή Ψυχολογία
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ 6 η Περίπτωση: φυσιοθεραπεία Γιανζίνα Ελίνα 1048.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.. H ηθική περιλαμβάνει τις αρχές που ορίζουν το τι είναι σωστό και το τι όχι. Ως ηθική συμπεριφορά ορίζεται η επίδειξη μιας.
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ PIAGET.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Διαδικασία Μάθησης Γνωστικές Δεξιότητες
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Πώς τα παιδιά κατανοούν την οικονομία
H εκπαίδευση και το πρόγραμμα STEM
ΠΤN - ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ των εννοιών των ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Ηθική & Ηθική Ανάπτυξη Αλμπανίδης Ευάγγελος Καθηγητής.
Η ανάπτυξη του παιδιού Καλαϊτζίδης Αγάπιος.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Τα παιδιά προσπαθούν να μεταφράσουν τα μαθηματικά.
2η ενότητα: Αναλυτικά προγράμματα σπουδών (ΙΙ)
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Γνωστική ανάπτυξη Μια ματιά στη θεωρία του Piaget και την κοινωνικοπολιτισμική θεωρία του Vygotsky.
Η θεωρία του Piaget και η κοινωνικοπολιτισμική θεωρία του Vygotsky
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Αναπτυξιακη ψυχολογια
Η Θεωρία της Γνωστικής Ανάπτυξης του Piaget
Τό στάδιο των συγκεκριμένων λογικών νοητικών ενεργειών του Piaget
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

PIAGET AND Kohlberg ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

PIAGET (1896-1980) Μελέτησε βιολογία και φιλοσοφία, επηρεασμένος από τον Καντ Η μελέτη της γνωστικής ανάπτυξης Έμφαση στη μαθηματική/επιστημονική γνώση

Υποθέσεις της Γνωστικής Ανάπτυξης Η γνωστική ανάπτυξη ως σύνθεση εσωτερικών διεργασεών και εμπειρίας. Η γνώση αποκτίεται Τα βρέφη είναι ενεργητικά

Εσωτερικές Αρχές Αφομοίωση Συμμόρφωση Ισσορο

Ανάπτυξη μέσω σταδίων Υπάρχουν διαφορές λόγω πολιτισμικών διαφορών Ποιοτικές διαφορές στο τρόπο σκέψης Ιεραρχικές συνθέσεις και επαναδομήσεις των προηγούμενων σταδίων. Τα άτομα μπορούν μόνο να εξελιχθούν με το να φτάσουν ένα στάδιο κάθε φορά δεν μπορούν να «υπερπηδήσουν στάδια

Κριτική Επικέντρωση στο πως παρά στο τι καταλαβαίνουν τα παιδιά Δε κάνει λόγο για το πως προκύπτει η ανάγκη για να «περάσει» το άτομο στο νέο στάδιο Πολλοί ενήλικοι ποτέ δε φτάνουν στο στάδιο των συγκεκριμένων νοητικών διεργασιών Πολιτισμικές διαφορές παραβλέπονται

Kohlberg (1927-1987) Στηρίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στη θεωρία της γνωστικής ανάπτυξης Piaget για να εξηγήσει την ηθική ανάπτυξη Η ηθική λογική (reasoning) (δικαιοσύνη, το τι είναι σωστό/δίκαιο) αντι αντιπροσωπεύουν τις γνωστικές vs συναισθηματικές διαδικασίες Προκύπτει από προσαρμοστικές λύσεις σε διαπροσωπικές συγκρούσεις Επικεντρώνεται περισσότερο στην ηθική σκέψη και δικαιολόγηση παρά στη συμπεριφορά.

Φαινόμενα που μπορούν να εξηγηθούν Πως τα άτομα αναπτύσσουν πιο περίπλοκη ηθική σκέψη Γιατί αυτό είναι σημαντικό?

HEINZ ΔΙΛΛΗΜΑ Μικρά γκρουπ Διαβάστε τη συννέντευξη Τι επίπεδο ηθικής ανάπτυξης αντανακλάται? Δικαιολογείστε την απάντηση σας Συζητείστε

Εσωτερικές Αρχές Η γνωστική διαμάχη οδηγεί στη δημιουργία ηθικών αρχών και πεποιθήσεων που αντανακλούν επιλύσεις αυτών των διαμαχών Τα στάδια του Πιαζετ προσφέρουν το ψυχολογικο υπόβαθρό για αυξανόμενες πιο πολύπλοκες ηθικές κρίσεις Πχ. η ικανότητα να αξιολογήσει πολλές διαφορετικές οπτικές γωνίες Η ηθική είναι θέμα διανόησης και σκέψη και όχι συναίσθημα

6 στάδια ηθικής Ανάπτυξης Πρώτο Επίπεδο 1. 2. Δευτέρο Επίπεδο 3. 4 Τρίτο Επίπεδο 5 6