Νοηματική επικοινωνία Γλώσσα του σώματος Body Language

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Advertisements

ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Στο διάλειμμα.
ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Παιχνίδι γνώσεων γεωμετρία στη.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Εργασία στην Οικιακή Οικονομία Βασίλης Λαμπρινος Α1
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
22 πράγματα που πρέπει να μάθεις πριν εγκαταλείψεις το μάταιο αυτό κόσμο…
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Τραπεζοκομία Μαθημα 1ον.
Φύλλο εργασίας Ευθύγραμμες κινήσεις.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
3ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας Σπόντης Α.
Εβδομάδα 3 Παρουσίαση Δεδομένων
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
3.7 ΔΥΝΑΜΗ & ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ
ΛΟΥΣΙΜΟ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείτε το κινητό;
Good Karma Αυτό είναι ένα μικρό - ευχάριστο ανάγνωσμα. Απόλαυσέ το!
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Ενεργητικές Τεχνικές- Θεωρία και πράξη Αξιολόγηση.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Διαδικτυακή εφαρμογή ανάλυσης και επεξεργασίας δεδομένων κυβερνητικών διαβουλεύσεωνgov.insight Η. Ζαβιτσάνος, Γ. Γιαννακόπουλος, Γ. Παλιούρας Ινστιτούτο.
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης εξαιρούνται από το πρόγραμμα.  Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά που εισέρχονται για πρώτη χρονιά στο σχολείο χρειάζονται χρόνο για.
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Τα συναισθήματα :.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Κεφάλαιο 1 - Εισαγωγή και Τεχνολογία του Μπαρ
ΟΣΦΥΑΛΓΙΑ-ΙΣΧΙΑΛΓΙΑ ΜΙΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.
ΕΦΗΒΕΙΑ.
Movement Studies Week 3 Verveniotis P
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
Απαιτητικός, εχθρικός, φιλικός, παιδιά
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης 3ου Έτους
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ & ΣΤΗ ΜΥΙΚΗ ΕΝΤΑΣΗ
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 1η ΟΜΑΔΑ Kότσης Βαγγέλης Λεβαντή Κατερίνα
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ 1 Κοινωνικός, απρόσεκτος, βιαστικός, φλύαρος, παραπονούμενος, συνεσταλμένος.
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Εκφράσεις για μέρη του σώματος
Μια εργασία από τις μαθήτριες του Β’2 Γυμνασίου: Ελένη Αγγελοπούλου, Άννα Συριοπούλου, Δανάη Τροκούδη, Εβίνα Μαρτινάκου.
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης 3ου Έτους
Project B3 Τορομάνι Εριόνα Τσεσμετζή Μαρία-Ζωή Τσιπώτη Μαρία
ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ/ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ;
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
15 «χρυσοί κανόνες» στο τραπέζι
Μη λεκτική επικοινωνία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νοηματική επικοινωνία Γλώσσα του σώματος Body Language ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 4 Νοηματική επικοινωνία Γλώσσα του σώματος Body Language

ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Με το τέλος του μαθήματος ο/η μαθητής/τρια θα είναι ικανός/ή: Να περιγράφει τις αρχές, τους σκοπούς, τα είδη και τις μεθόδους της δ) νοηματικής επικοινωνίας

ΕΙΣΑΓΩΓΗ – ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Γνωρίζετε ότι η γλώσσα του σώματός μας και γενικά η στάση μας απέναντι στον πελάτη περνά περισσότερα μηνύματα από ότι μια συζήτηση μαζί του;   Η στάση του σώματός μας δείχνει καθαρά στον πελάτη: Α. Τη διάθεσή μας και την ετοιμότητά μας να τον εξυπηρετήσουμε. Β. Το ενδιαφέρον μας να τον βοηθήσουμε στα προβλήματά του  Γ. Το πόσο ευπρόσδεκτος είναι στη μονάδα μας  Δ. Το ενδιαφέρον μας για τη δουλειά μας

ΕΙΣΑΓΩΓΗ – ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Η γλώσσα του σώματός μας, προδιαθέτει τον πελάτη για το πώς θα μας αντιμετωπίσει και του δείχνει λεπτομέριες για το πώς νιώθουμε, όπως το αν είμαστε:  Κουρασμένοι,   Κακοδιάθετοι,   Αναστατωμένοι, ή ακόμα και Στεναχωρημένοι. Η σωστή στάση, τόσο μέσα στο εστιατόριο, όσο και γενικά κατά τη διάρκεια της δουλειάς μας, σε όποιο τμήμα και αν είναι αυτή, είναι: 

ΚΑΝΟΝΕΣ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Να στέκεστε ίσια με την πετσέτα στο αριστερό χέρι στο ύψος της μέσης. Να μην ακουμπάτε στους τοίχους, στα έπιπλα και στις πόρτες. Να μην αγγίζετε τους πελάτες γιατί αυτό δείχνει υπερβολική οικειότητα και μπορεί να παρεξηγηθεί. Να αποφεύγετε να περνάτε μπροστά από τους πελάτες που στέκονται Να μην προσπερνάτε τους πελάτες αλλά να τους αφήνετε να περνούν πρώτοι

ΚΑΝΟΝΕΣ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Όταν σας μιλά ο πελάτης να στέκεστε ακίνητος και σταθερός  Να μην ασχολείστε νευρικά με τα κοσμήματά σας Να μην αγγίζετε με τα χέρια σας τα μαλλιά σας Να μη χτυπάτε τα χέρια σας, τα πόδια σας, ή τα κλειδιά σας Να μην κοιτάζετε συνέχεια το ρολόι σας Να μη δαγκώνετε τα νύχια σας Να μη μασάτε τσίχλα Να μην έχετε οδοντογλυφίδα στο στόμα σας

ΚΑΝΟΝΕΣ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Να μην καπνίζετε Να μην αγγίζετε τη μύτη σας Να μη χασμουριέστε Να μην ξύνεστε. Να μη σταυρώνετε τα χέρια μπροστά στο στήθος σας γιατί αυτό δείχνει ότι κρατάτε άμυνα και ότι είσαστε αντικοινωνικοί. Να μην ειρωνεύεστε τους πελάτες και να μην τους σχολιάζετε μπροστά τους.

ΣΩΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ Πολύ βασικό να θυμόμαστε ότι η σωστή στάση, βοηθά και εμάς τους ίδιους αφού: Κάνει καλό στο σώμα - προλαβαίνει παθήσεις στην σπονδυλική στήλη Σταματά πιθανούς πόνους Προλαβαίνει (σε συνδυασμό με καλά παπούτσια) τους πόνους στα πόδια.

ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Αναγνωρίστε τα συναισθήματα που πιστεύετε ότι αντιπροσωπεύουν τα ακόλουθα: ΘΥΜΟΣ ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΑΗΔΙΑ ΛΥΠΗ ΦΟΒΟΣ

Α Β Γ Δ Ζ Ε ΘΥΜΟΣ ΦΟΒΟΣ ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΛΥΠΗ ΑΗΔΙΑ ΘΥΜΟΣ ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ Δ Ζ Ε ΑΗΔΙΑ ΛΥΠΗ ΦΟΒΟΣ

ΘΥΜΟΣ ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΑΗΔΙΑ ΛΥΠΗ ΦΟΒΟΣ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ Πόσο νομίζετε ότι βοηθά η σωστή στάση κατά τη διάρκεια της δουλειάς μας εμάς τους ίδιους; Τι δείχνει η στάση του σώματός μας στον πελάτη; Εσείς έχετε αναγνωρίσει κάποια λανθασμένη στάση που συχνά παίρνετε κατά τη διάρκεια της δουλειάς σας και τώρα που την αναγνωρίσατε μπορείτε να τη διορθώσετε;